Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Energetický nápoj Semtex
Energetický nápoj Semtex
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Romana Vávrová |
---|---|
Šetření: | 21. 01. 2011 - 23. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 63 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.44 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím všechny ve věku do 25 let o vyplnění tohoto dotazníku. Potřebuji to k mé bakalářské práci. Moc mi tím pomůžete.
Předem děkuji za Vaši pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Vybavíte si slogan, který značka Semtex už 3 roky používá? Pokud ano, napište ho prosím.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 61 | 96,83 % | 96,83 % |
To dáš | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Semtex vám dává křídla | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Myslíte si, že je Semtex dostatečně propagovaný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 45 | 71,43 % | 71,43 % |
Ano. | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
3. Vybavíte si nějakou událost podporovanou značkou Semtex?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 50 | 79,37 % | 79,37 % |
Ano. | 13 | 20,63 % | 20,63 % |
4. Pokud ano, napiště prosím jakou.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Semtex Culture | 2 | 14,29 % | 3,17 % |
diskotéka | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
Semtex Culture Festival | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
Red bull | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
nemám | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
V Brně, na ulici Česká, byla přímo Semtex akce. | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
taneční párty | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
Hradhouse, Summer of Love, Semtex culture festival | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
Semtex Culture Brno | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
kuk | 1 | 7,14 % | 1,59 % |
ostatní odpovědi | 3 | 21,43 % | 4,76 % |
5. Jaký energetický nápoj máte nejradši?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 19 | 30,16 % | 30,16 % |
Red Bull | 19 | 30,16 % | 30,16 % |
Semtex | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
Big Shock | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
Monster | 3 | 4,76 % | 4,76 % |
ROCKSTAR | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Crazy Wolf | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
shock | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Crazywolf | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Party Power | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
6. Zúčastnili jste se někdy nějaké Semtex party?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 34 | 53,97 % | 53,97 % |
Ano. | 18 | 28,57 % | 28,57 % |
Nevím , co to je. | 11 | 17,46 % | 17,46 % |
7. Myslíte si, že kontroverzní a šokující reklamní kampaně jsou dobrým prostředkem ke zvýšení oblíbenosti značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 48 | 76,19 % | 76,19 % |
Ne. | 13 | 20,63 % | 20,63 % |
Nevím. | 2 | 3,17 % | 3,17 % |
8. Považujete reklamu s využitím DVOJNÍKA známé osobnosti, bez jejího souhlasu, za neetickou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 45 | 71,43 % | 71,43 % |
Ne. | 12 | 19,05 % | 19,05 % |
Nevím. | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
9. Jak byste chuťově ohodnotil/a Semtex na stupnici známek jako ve škole? (1 nejlepší, 5 nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 25 | 39,68 % | 39,68 % |
2 | 19 | 30,16 % | 30,16 % |
1 | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
4 | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
5 | 4 | 6,35 % | 6,35 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.6 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.78 |
Směrodatná odchylka: | 0.88 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
10. Je něco, co byste doporučil/a značce Semtex k vylepšení svého postavení na trhu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Hlavně by se měla soustředit na taneční party, kde lidé potřebují energii a energetický nápoj je rozhodně lepší a levnější variantou než si vzít nějaký svinstvo. Mohla by se zaměřit například i na řidiče nějakou reklamní kampaní v rádiu. Také by se mohla zaměřit na případy, kdy na náročný sportovní akce např. celodenní horský túry nebo když někdo tráví celý den na snowboardu nebo lyžích. Popřípadě když lidé musí pracovat pod časovým tlakem, tak se mohou podpořit energetickým nápojem a zvládnout práci rychleji a mít dříve volno.
lepsi propagaci
lepší reklama, víc sponzoringu ruzných akcí
Málo dostupný v barech
méně cukru
ne
Ne
prosazeni na zahranicnim trhu
Udržet si přijatelnou cenu.
vetsi diferenciace od Red bullu
Větší reklamní kampaně - zviditelnění. Red Bull je v TV - proč ne Semtex?
Víc reklamy v televizi
více propagace
více propagace, zvýšení prestiže značky, zapamatovatelné moto
11. Jsem...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 43 | 68,25 % | 68,25 % |
Muž | 20 | 31,75 % | 31,75 % |
12. Je mi...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 let | 53 | 84,13 % | 84,13 % |
18 - 20 let | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
15 - 17 let | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
13. Mým bydlištěm je...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hlavní město Praha | 28 | 44,44 % | 44,44 % |
město nad 10 000 obyvatel | 10 | 15,87 % | 15,87 % |
vesnice | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
město s méně než 10 000 obyvateli | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
město nad 100 000 obyvatel | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
město nad 50 000 obyvatel | 5 | 7,94 % | 7,94 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.