Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní operátoři

Mobilní operátoři

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Poláková
Šetření:23. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:171
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená Paní/Vážený Pane

 

Jsme velice rádi, že jste se rozhodli vyplnit náš dotazník a pomoci nám tak vylepšit služby, které poskytují mobilní operátoři.

 

Cílem našeho průzkumu, je zjistit, které služby nejvíce využíváte a pokusit se tak zlepšit poskytování a jejich ceny přizpůsobit Vám zákazníkům a tím zajistit Vaši maximální spokojenost. 

 

Na základě zjištěných údajů budeme analyzovat všechny operátory mobilních sítí a jejich služby.

 

Předem děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16395,32 %95,32 %  
Ne84,68 %4,68 %  

Graf

2. Jakého mobilního operátora využíváte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služeb využíváte více.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile6640,49 %38,6 %  
O25030,67 %29,24 %  
Vodafone4527,61 %26,32 %  
Jiné10,61 %0,58 %  
U-fon10,61 %0,58 %  

Graf

3. Využívali jste dříve jiného mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8451,53 %49,12 %  
Ano7948,47 %46,2 %  

Graf

4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23746,84 %21,64 %  
T-mobile2531,65 %14,62 %  
Vodafone1721,52 %9,94 %  

Graf

5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší nabídka konkurence2632,91 %15,2 %  
Vysoké ceny1822,78 %10,53 %  
Nespokojenost se službami1518,99 %8,77 %  
Jiné1316,46 %7,6 %  
Doporučení45,06 %2,34 %  
Nedostatečné síťové pokrytí22,53 %1,17 %  
Špatná komunikace se zaměstnanci11,27 %0,58 %  

Graf

6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6177,22 %35,67 %  
Ano1822,78 %10,53 %  

Graf

7. Na jaké doporučení si vybíráte svého mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení známých8753,37 %50,88 %  
Jiné5332,52 %30,99 %  
Recenze1811,04 %10,53 %  
Reklama53,07 %2,92 %  

Graf

8. Jakou formu komunikace s mobilním operátorem preferujete?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Telefonickou1.840.932
Osobní2.4480.873
Internetovou2.2520.802
Korespondenční3.460.972

Graf

9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena1.7612.575
Komunikace se zaměstnanci3.9392.168
Kvalitní informace3.2091.196
Doporučení3.5581.609
Dostupnost služby3.4971.845
Image5.0372.44

Graf

10. Ovlivní Vaše rozhodování reklama mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11369,33 %66,08 %  
Ano5030,67 %29,24 %  

Graf

11. Které způsoby reklamy Vás ovlivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize6741,1 %39,18 %  
Jiné4628,22 %26,9 %  
Internet3722,7 %21,64 %  
Tištěná podoba137,98 %7,6 %  

Graf

12. Jak hodnotíte efektivitu reklamy svého mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5634,36 %32,75 %  
dobrý5231,9 %30,41 %  
výborný3722,7 %21,64 %  
nedostatečný106,13 %5,85 %  
dostatečný84,91 %4,68 %  

Graf

13. Jaké služby mobilního operátora považujete za důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SMS služby13884,66 %80,7 %  
Internet9658,9 %56,14 %  
Nabídka mobilních telefonů5634,36 %32,75 %  
MMS služby3219,63 %18,71 %  
Mobilní bankovnictví2817,18 %16,37 %  
Informační služby2515,34 %14,62 %  
Platby mobilem2213,5 %12,87 %  
Hry a zábava116,75 %6,43 %  

Graf

14. Jaký mobilní operátor na našem trhu, je podle Vašeho názoru nejvýhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone7344,79 %42,69 %  
T-mobile4527,61 %26,32 %  
O23219,63 %18,71 %  
Jiné127,36 %7,02 %  
U-fon10,61 %0,58 %  

Graf

15. Které tarify využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paušální11973,01 %69,59 %  
Kreditní3622,09 %21,05 %  
Oboje84,91 %4,68 %  

Graf

16. Jakou službu využíváte častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SMS služby8451,53 %49,12 %  
Telefonování7948,47 %46,2 %  

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11567,25 %67,25 %  
Muž5632,75 %32,75 %  

Graf

18. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-30 let12371,93 %71,93 %  
31-45 let1911,11 %11,11 %  
46-60 let116,43 %6,43 %  
nad 61 let105,85 %5,85 %  
do 15 let84,68 %4,68 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou8147,37 %47,37 %  
Vysokoškolské bakalářské3419,88 %19,88 %  
Základní179,94 %9,94 %  
Vysokoškolské magisterské169,36 %9,36 %  
Středoškolské s vyučením137,6 %7,6 %  
Vyšší odborné105,85 %5,85 %  

Graf

20. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6437,43 %37,43 %  
Pracující5330,99 %30,99 %  
Pracující student3922,81 %22,81 %  
Důchodce84,68 %4,68 %  
Nezaměstnaný74,09 %4,09 %  

Graf

21. Kolik peněz Vám v průměru měsíčně zůstane?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2000 korun8455,63 %49,12 %  
2001-4000 korun2617,22 %15,2 %  
8001 a více korun2415,89 %14,04 %  
4001-6000 korun127,95 %7,02 %  
6001-8000 korun53,31 %2,92 %  

Graf

22. Nyní prosím, můžete vyjádřit připomínky, popřípadě návrhy k Vašemu mobilnímu operátorovi

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

---

----

.

.

...

...

...

...

...

...

.... a co se tím změní? :D

............

/

0

ať je to levnější

Bez poznamek

Bez připomínek

Bez připomínek

Bez připomínek,

bezproblémový

Časté chyby ve výpisu

Časté reklamace chybných vyúčtování

dejte si konečně dohromady informační systém

Dost negativně se jeví dlouhodobá závaznost tarifů, mám na mysli samozřejmě T-mobile

Dostupnost signálu. Existuje mnoho míst (většinou venkov), kde je signál slabý nebo žádný. Ocenila bych zvýšení jeho dostupnosti.

drahý

drahý to je všechno

drahý, automatické prodlužování smlouvy, nevýhodné dotované telefony,

fff

Hezčí reklamy :-)

hchkrdtn

hnusná růžová barva

chci lebnější volání do USA. 15,- je opravdu hodně. Vodafone to má jen za 11,40

Chci si psát po večerech s Vítem Zikmundem :-)

chtěla bych ještělevnější volání

chybi mi vetsi nabidka a vyhodnejsi ceny dotovanych telefonu!

Internet zdarma

Já jsem se svým mobilním operátorem spokojená, akorát mi vadí jak mi furt někdo od nich volá a přemlouvá mě k jinému tarifu než mám!

Je asi stejně hrozný jako všichni ostatní. Prašt jako uhod.

je to kartel

Ještě více snížit ceny služeb.

jsem poměrně spokojený

Jsem rád, že mě nechá Vodafone v klidu. To byl taky hlavní důvod, proč jsem od T-Mobile odešel. Neustále mi z něj totiž někdo volal a nabízel mi všelijaké balíčky. Chvíli jsem si toho nevšímal ale pak už toho bylo moc a já na ně přestal mít nervy. Doufám že se to s Vodafone nestane!!!

Jsem ráda, že mě můj operát neotravuje telefonickými nabídkami. Měl by mi operátor za dlouhý čas, který s ním již jsem mi dávat nějaké benefity. A né tím pádem, když mu hrozím, že odejdu a mám již kód přen.čísla,- to mě dostává

Jsem spokojen se svým operátorem, nemám žádné připomínky.

Jsem spokojena s dosavadním operátorem.

jsem spokojená, žádný problém

jsem spokojený se současnou situací

k otázce č.14: nabídky ostatních operátorů nesleduji, ani s jejich službami namám zkušenosti; tudíž nemohu označit konkrétního operátora

k současnému operátorovi nemám žádné připomínky

když jsem u rodičů (Bohumilice u Vimperka), nemám zde téměř signál!

Lepší ceny.

Levnější a rychlejší internet

levnější sms a mms

levnější volání pro důchodce

měl by zlevnit :)

Mělo by to telefonování být levnější a internet zdarma.

mohl by nabídnout na Vánoce SMS a MMS zdarma

Mohl by nabízet více slev pro kreditní dlouhodobé zákazníky

Mohl by slevnit a zvýhodnit dlouhodobé klienty

Momentálně nemám žádné připomínky.

Myslím, že nejlepší mobilní operátor je Vodafone, nesnáším, když mě na ulici neustále zastavují propagářotiři T-mobilu a když jim řeknu, že mám Vodafone a že jsem s ním spokojena, tak se tváří, jak kdybych byla hloupá.

n

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám čas

nemám mobilní telefon

nemám připomínky

nemám připomínky

nemám připomínky

Nemám připomínky ani návrhy

nemam zadne

nemám žádné

Nemám žádné

nemám žádné

nemám žádné

nemám žádné připomínky

nemám žádné připomínky

nemám žádné připomínky

nemám žádné připomínky

nemám žádné připomínky

nemám žádné připomínky, jen by mohla lépe fungovat samoobsluha

Nemám žádné připomínky, ve srovnání s předchozím operátorem jsem spokojena.

Nemám žádné připomínky.

Nemám žádné připomínky...jediné co mi vadí, že když jim volám, tak mi vnucují internet...asi to mají v popisu práce, ale leze mi to na nervy, protože to dělají pokaždé...

nemám, co bych navrhla

Nepodává úplné informace

nepotřebuji

neumím

Nevhodné vyvolávání od operátorů o víkendech! Lepší přístup!

nevim

nevím

nevím

Nevim

nevim

nevim

nevím

nic

nic

nic

Nic mě zrovna nenapadá

nkjnjkhnk

nn

no comment

O2 jsem opustil, stále mi dluží za neoprávněný inkaso, rok jsem to reklamoval a už toho nechal. Už nikdy víc.

obtěžuje mě, když mě neustále zastavují pouliční prodejci a nabízí mi nové služby.

Od příštího týdne přecházím,takže mně stávající operátor už je šumák..=)

Od té doby co jsem jim řekl, že budu hovor také nahrávat neotravují s nabídkou tarifů, takže jsem spokojen.

otázka č. 21 je dvojsmyslná

otazky 8 a 9 jsou podle meho nazoru spatne vytvorene.

po tom co už nemusím mluvit s automatem a jsem brzy spojena s operatorem uz vytky nemám :-)

Podle mě jsou všichni mobilní operátoři k ničemu, abych upřímě řekl. Reklamu většinou hodnotím negativně, to hlavně protože jsou často až vlezlé. Operátora jsem si po dlouhé době odepírání telekomunikačních služeb vybral pouze na vlastní rozum! Poznámka: 1-4 (od nejhoršímu - k nejlepšímu) ...to chybí u otázek 8,9 !

Předražené služby.

Přestup na Vodafone kvůli podnikatelskému tarifu.

přešla jsem na firemní tarif

Při nejnovější nabídce telefonují a telefonují tak dlouho, dokud jim neodpovím. I když nemám zájem, prostě telefonují denodenně

Reklama? Když si vybírám tarif na mobilní telefon, nerozhoduji se podle nějakých zajíců Vodafonu nebo Bolka Polívky, Vybral jsem si tarif, prostudovat podrobně ceny, operátora jsme si vybrali podle toho, jaký nám byl nejvýhodnější..

Rozhoduji se změnit operátora

se svým mobilním operátorem jsem spokojená

Slevněte

spokojenost

Spokojenost

spokojenost

spokojenost

škoda že tu nebyla kolonka na spokojenost s cenou... o tom se poslední dobou docela píše...

T-mobile u mě poslední dobou klesl na plné čáře. Při vstupu do zahraničí poslali jen zprávu kolik mě stojí hovor a SMS služba ale jen v rámci EU, ale na to neupozornili, při vstupu do zemí mimo EU informační zprávu neposlali a účtovali si daleko větší sumu za jednu poslanou SMS zprávu. Takže místo 600.- Kč jak jsem očekávala mě přišlo měsíční zúčtování na 1500,. Kč. Dále mám tarif který mě stojí 500.- Kč, ale jako studentce mi to vůbec nevyhovuje, ale na levnější tarif přejít nemůžu, konkrétně na studentský tarif BAV se s mých 5, protože oni by přišli o své peníze, proto můžu přejít jen na tarif který stojí 300.- Kč měsíčně, což vychází úplně stejně při měsíčním zúčtování. Nespokojenost veliká!

Vadí mi neustálé telefonování a nabízení "vyhodných" tarifů (to ovšem dělá nejspíš každý operátor)

větší nabídka a kombinace různých paušálů

více možností pro zvýhodněné volání, sms do jiných sítí

Vodafone - jsem spokojená s mým studenským účtem, ale mohl by udělat zas nějaké balíčky (zadarmo) na Vánoce

Vodafone neřeší problém nechodících sms, uvažuji o změně operátora.

Vše je předražené, od tarifů až po ADSL internet!

všichni operátoři jsou předražení, není výběr

vysoká cena

vysoké ceny

vyšší ceny služeb než jsou v zahraničí

zadne

Zasilanii informacnich sms v nocnich hodinach se mi vubec nelibi!

Zbytečně předražené

zlevněte,díky

zlevnit

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné nemám

žádné nemám

žádné nemám

žádné nemám

žádné nemám

žádné nemám

žádné nemám

Žádné připomínky:)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Využívali jste dříve jiného mobilního operátora?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-mobile na otázku 4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lepší nabídka konkurence na otázku 5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nespokojenost se službami na otázku 5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké ceny na otázku 5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?

8. Jakou formu komunikace s mobilním operátorem preferujete?

  • odpověď Korespondenční=1:
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image=1 na otázku 9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

  • odpověď Image=6:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace se zaměstnanci=2 na otázku 9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-60 let na otázku 18. Věk:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost služby=1 na otázku 9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

20. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

  • odpověď Pracující:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-60 let na otázku 18. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

2. Jakého mobilního operátora využíváte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služeb využíváte více.

3. Využívali jste dříve jiného mobilního operátora?

4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?

5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?

6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?

7. Na jaké doporučení si vybíráte svého mobilního operátora?

8. Jakou formu komunikace s mobilním operátorem preferujete?

9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

10. Ovlivní Vaše rozhodování reklama mobilního operátora?

11. Které způsoby reklamy Vás ovlivní?

12. Jak hodnotíte efektivitu reklamy svého mobilního operátora?

13. Jaké služby mobilního operátora považujete za důležité?

14. Jaký mobilní operátor na našem trhu, je podle Vašeho názoru nejvýhodnější?

15. Které tarify využíváte?

16. Jakou službu využíváte častěji?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

21. Kolik peněz Vám v průměru měsíčně zůstane?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb mobilního operátora?

2. Jakého mobilního operátora využíváte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služeb využíváte více.

3. Využívali jste dříve jiného mobilního operátora?

4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?

5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?

6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?

7. Na jaké doporučení si vybíráte svého mobilního operátora?

8. Jakou formu komunikace s mobilním operátorem preferujete?

9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?

10. Ovlivní Vaše rozhodování reklama mobilního operátora?

11. Které způsoby reklamy Vás ovlivní?

12. Jak hodnotíte efektivitu reklamy svého mobilního operátora?

13. Jaké služby mobilního operátora považujete za důležité?

14. Jaký mobilní operátor na našem trhu, je podle Vašeho názoru nejvýhodnější?

15. Které tarify využíváte?

16. Jakou službu využíváte častěji?

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

21. Kolik peněz Vám v průměru měsíčně zůstane?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Poláková, J.Mobilní operátoři (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://12345.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.