Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobilní operátoři
Mobilní operátoři
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Poláková |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2011 - 30. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 171 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 19.69 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážená Paní/Vážený Pane
Jsme velice rádi, že jste se rozhodli vyplnit náš dotazník a pomoci nám tak vylepšit služby, které poskytují mobilní operátoři.
Cílem našeho průzkumu, je zjistit, které služby nejvíce využíváte a pokusit se tak zlepšit poskytování a jejich ceny přizpůsobit Vám zákazníkům a tím zajistit Vaši maximální spokojenost.
Na základě zjištěných údajů budeme analyzovat všechny operátory mobilních sítí a jejich služby.
Předem děkujeme
Odpovědi respondentů
1. Využíváte služeb mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 163 | 95,32 % | 95,32 % |
Ne | 8 | 4,68 % | 4,68 % |
2. Jakého mobilního operátora využíváte? Pokud využíváte služeb více operátorů, uveďte prosím toho, jehož služeb využíváte více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-mobile | 66 | 40,49 % | 38,6 % |
O2 | 50 | 30,67 % | 29,24 % |
Vodafone | 45 | 27,61 % | 26,32 % |
Jiné | 1 | 0,61 % | 0,58 % |
U-fon | 1 | 0,61 % | 0,58 % |
3. Využívali jste dříve jiného mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 84 | 51,53 % | 49,12 % |
Ano | 79 | 48,47 % | 46,2 % |
4. Kterého mobilního operátora jste využívali před nynějším?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 37 | 46,84 % | 21,64 % |
T-mobile | 25 | 31,65 % | 14,62 % |
Vodafone | 17 | 21,52 % | 9,94 % |
5. Jaký byl hlavní důvod vaší změny operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší nabídka konkurence | 26 | 32,91 % | 15,2 % |
Vysoké ceny | 18 | 22,78 % | 10,53 % |
Nespokojenost se službami | 15 | 18,99 % | 8,77 % |
Jiné | 13 | 16,46 % | 7,6 % |
Doporučení | 4 | 5,06 % | 2,34 % |
Nedostatečné síťové pokrytí | 2 | 2,53 % | 1,17 % |
Špatná komunikace se zaměstnanci | 1 | 1,27 % | 0,58 % |
6. Byla Vaše změna operátora v posledním roce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 61 | 77,22 % | 35,67 % |
Ano | 18 | 22,78 % | 10,53 % |
7. Na jaké doporučení si vybíráte svého mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doporučení známých | 87 | 53,37 % | 50,88 % |
Jiné | 53 | 32,52 % | 30,99 % |
Recenze | 18 | 11,04 % | 10,53 % |
Reklama | 5 | 3,07 % | 2,92 % |
8. Jakou formu komunikace s mobilním operátorem preferujete?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Telefonickou | 1.84 | 0.932 |
Osobní | 2.448 | 0.873 |
Internetovou | 2.252 | 0.802 |
Korespondenční | 3.46 | 0.972 |
9. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru služeb?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 1.761 | 2.575 |
Komunikace se zaměstnanci | 3.939 | 2.168 |
Kvalitní informace | 3.209 | 1.196 |
Doporučení | 3.558 | 1.609 |
Dostupnost služby | 3.497 | 1.845 |
Image | 5.037 | 2.44 |
10. Ovlivní Vaše rozhodování reklama mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 113 | 69,33 % | 66,08 % |
Ano | 50 | 30,67 % | 29,24 % |
11. Které způsoby reklamy Vás ovlivní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 67 | 41,1 % | 39,18 % |
Jiné | 46 | 28,22 % | 26,9 % |
Internet | 37 | 22,7 % | 21,64 % |
Tištěná podoba | 13 | 7,98 % | 7,6 % |
12. Jak hodnotíte efektivitu reklamy svého mobilního operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 56 | 34,36 % | 32,75 % |
dobrý | 52 | 31,9 % | 30,41 % |
výborný | 37 | 22,7 % | 21,64 % |
nedostatečný | 10 | 6,13 % | 5,85 % |
dostatečný | 8 | 4,91 % | 4,68 % |
13. Jaké služby mobilního operátora považujete za důležité?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SMS služby | 138 | 84,66 % | 80,7 % |
Internet | 96 | 58,9 % | 56,14 % |
Nabídka mobilních telefonů | 56 | 34,36 % | 32,75 % |
MMS služby | 32 | 19,63 % | 18,71 % |
Mobilní bankovnictví | 28 | 17,18 % | 16,37 % |
Informační služby | 25 | 15,34 % | 14,62 % |
Platby mobilem | 22 | 13,5 % | 12,87 % |
Hry a zábava | 11 | 6,75 % | 6,43 % |
14. Jaký mobilní operátor na našem trhu, je podle Vašeho názoru nejvýhodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vodafone | 73 | 44,79 % | 42,69 % |
T-mobile | 45 | 27,61 % | 26,32 % |
O2 | 32 | 19,63 % | 18,71 % |
Jiné | 12 | 7,36 % | 7,02 % |
U-fon | 1 | 0,61 % | 0,58 % |
15. Které tarify využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Paušální | 119 | 73,01 % | 69,59 % |
Kreditní | 36 | 22,09 % | 21,05 % |
Oboje | 8 | 4,91 % | 4,68 % |
16. Jakou službu využíváte častěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SMS služby | 84 | 51,53 % | 49,12 % |
Telefonování | 79 | 48,47 % | 46,2 % |
17. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 115 | 67,25 % | 67,25 % |
Muž | 56 | 32,75 % | 32,75 % |
18. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-30 let | 123 | 71,93 % | 71,93 % |
31-45 let | 19 | 11,11 % | 11,11 % |
46-60 let | 11 | 6,43 % | 6,43 % |
nad 61 let | 10 | 5,85 % | 5,85 % |
do 15 let | 8 | 4,68 % | 4,68 % |
19. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 81 | 47,37 % | 47,37 % |
Vysokoškolské bakalářské | 34 | 19,88 % | 19,88 % |
Základní | 17 | 9,94 % | 9,94 % |
Vysokoškolské magisterské | 16 | 9,36 % | 9,36 % |
Středoškolské s vyučením | 13 | 7,6 % | 7,6 % |
Vyšší odborné | 10 | 5,85 % | 5,85 % |
20. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 64 | 37,43 % | 37,43 % |
Pracující | 53 | 30,99 % | 30,99 % |
Pracující student | 39 | 22,81 % | 22,81 % |
Důchodce | 8 | 4,68 % | 4,68 % |
Nezaměstnaný | 7 | 4,09 % | 4,09 % |
21. Kolik peněz Vám v průměru měsíčně zůstane?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0-2000 korun | 84 | 55,63 % | 49,12 % |
2001-4000 korun | 26 | 17,22 % | 15,2 % |
8001 a více korun | 24 | 15,89 % | 14,04 % |
4001-6000 korun | 12 | 7,95 % | 7,02 % |
6001-8000 korun | 5 | 3,31 % | 2,92 % |
22. Nyní prosím, můžete vyjádřit připomínky, popřípadě návrhy k Vašemu mobilnímu operátorovi
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
-
-
---
----
.
.
...
...
...
...
...
...
.... a co se tím změní? :D
............
/
0
ať je to levnější
Bez poznamek
Bez připomínek
Bez připomínek
Bez připomínek,
bezproblémový
Časté chyby ve výpisu
Časté reklamace chybných vyúčtování
dejte si konečně dohromady informační systém
Dost negativně se jeví dlouhodobá závaznost tarifů, mám na mysli samozřejmě T-mobile
Dostupnost signálu. Existuje mnoho míst (většinou venkov), kde je signál slabý nebo žádný. Ocenila bych zvýšení jeho dostupnosti.
drahý
drahý to je všechno
drahý, automatické prodlužování smlouvy, nevýhodné dotované telefony,
fff
Hezčí reklamy :-)
hchkrdtn
hnusná růžová barva
chci lebnější volání do USA. 15,- je opravdu hodně. Vodafone to má jen za 11,40
Chci si psát po večerech s Vítem Zikmundem :-)
chtěla bych ještělevnější volání
chybi mi vetsi nabidka a vyhodnejsi ceny dotovanych telefonu!
Internet zdarma
Já jsem se svým mobilním operátorem spokojená, akorát mi vadí jak mi furt někdo od nich volá a přemlouvá mě k jinému tarifu než mám!
Je asi stejně hrozný jako všichni ostatní. Prašt jako uhod.
je to kartel
Ještě více snížit ceny služeb.
jsem poměrně spokojený
Jsem rád, že mě nechá Vodafone v klidu. To byl taky hlavní důvod, proč jsem od T-Mobile odešel. Neustále mi z něj totiž někdo volal a nabízel mi všelijaké balíčky. Chvíli jsem si toho nevšímal ale pak už toho bylo moc a já na ně přestal mít nervy. Doufám že se to s Vodafone nestane!!!
Jsem ráda, že mě můj operát neotravuje telefonickými nabídkami. Měl by mi operátor za dlouhý čas, který s ním již jsem mi dávat nějaké benefity. A né tím pádem, když mu hrozím, že odejdu a mám již kód přen.čísla,- to mě dostává
Jsem spokojen se svým operátorem, nemám žádné připomínky.
Jsem spokojena s dosavadním operátorem.
jsem spokojená, žádný problém
jsem spokojený se současnou situací
k otázce č.14: nabídky ostatních operátorů nesleduji, ani s jejich službami namám zkušenosti; tudíž nemohu označit konkrétního operátora
k současnému operátorovi nemám žádné připomínky
když jsem u rodičů (Bohumilice u Vimperka), nemám zde téměř signál!
Lepší ceny.
Levnější a rychlejší internet
levnější sms a mms
levnější volání pro důchodce
měl by zlevnit :)
Mělo by to telefonování být levnější a internet zdarma.
mohl by nabídnout na Vánoce SMS a MMS zdarma
Mohl by nabízet více slev pro kreditní dlouhodobé zákazníky
Mohl by slevnit a zvýhodnit dlouhodobé klienty
Momentálně nemám žádné připomínky.
Myslím, že nejlepší mobilní operátor je Vodafone, nesnáším, když mě na ulici neustále zastavují propagářotiři T-mobilu a když jim řeknu, že mám Vodafone a že jsem s ním spokojena, tak se tváří, jak kdybych byla hloupá.
n
nemám
nemám
nemám
nemám
Nemám
Nemám
nemám
nemám
nemám čas
nemám mobilní telefon
nemám připomínky
nemám připomínky
nemám připomínky
Nemám připomínky ani návrhy
nemam zadne
nemám žádné
Nemám žádné
nemám žádné
nemám žádné
nemám žádné připomínky
nemám žádné připomínky
nemám žádné připomínky
nemám žádné připomínky
nemám žádné připomínky
nemám žádné připomínky, jen by mohla lépe fungovat samoobsluha
Nemám žádné připomínky, ve srovnání s předchozím operátorem jsem spokojena.
Nemám žádné připomínky.
Nemám žádné připomínky...jediné co mi vadí, že když jim volám, tak mi vnucují internet...asi to mají v popisu práce, ale leze mi to na nervy, protože to dělají pokaždé...
nemám, co bych navrhla
Nepodává úplné informace
nepotřebuji
neumím
Nevhodné vyvolávání od operátorů o víkendech! Lepší přístup!
nevim
nevím
nevím
Nevim
nevim
nevim
nevím
nic
nic
nic
Nic mě zrovna nenapadá
nkjnjkhnk
nn
no comment
O2 jsem opustil, stále mi dluží za neoprávněný inkaso, rok jsem to reklamoval a už toho nechal. Už nikdy víc.
obtěžuje mě, když mě neustále zastavují pouliční prodejci a nabízí mi nové služby.
Od příštího týdne přecházím,takže mně stávající operátor už je šumák..=)
Od té doby co jsem jim řekl, že budu hovor také nahrávat neotravují s nabídkou tarifů, takže jsem spokojen.
otázka č. 21 je dvojsmyslná
otazky 8 a 9 jsou podle meho nazoru spatne vytvorene.
po tom co už nemusím mluvit s automatem a jsem brzy spojena s operatorem uz vytky nemám :-)
Podle mě jsou všichni mobilní operátoři k ničemu, abych upřímě řekl. Reklamu většinou hodnotím negativně, to hlavně protože jsou často až vlezlé. Operátora jsem si po dlouhé době odepírání telekomunikačních služeb vybral pouze na vlastní rozum! Poznámka: 1-4 (od nejhoršímu - k nejlepšímu) ...to chybí u otázek 8,9 !
Předražené služby.
Přestup na Vodafone kvůli podnikatelskému tarifu.
přešla jsem na firemní tarif
Při nejnovější nabídce telefonují a telefonují tak dlouho, dokud jim neodpovím. I když nemám zájem, prostě telefonují denodenně
Reklama? Když si vybírám tarif na mobilní telefon, nerozhoduji se podle nějakých zajíců Vodafonu nebo Bolka Polívky, Vybral jsem si tarif, prostudovat podrobně ceny, operátora jsme si vybrali podle toho, jaký nám byl nejvýhodnější..
Rozhoduji se změnit operátora
se svým mobilním operátorem jsem spokojená
Slevněte
spokojenost
Spokojenost
spokojenost
spokojenost
škoda že tu nebyla kolonka na spokojenost s cenou... o tom se poslední dobou docela píše...
T-mobile u mě poslední dobou klesl na plné čáře. Při vstupu do zahraničí poslali jen zprávu kolik mě stojí hovor a SMS služba ale jen v rámci EU, ale na to neupozornili, při vstupu do zemí mimo EU informační zprávu neposlali a účtovali si daleko větší sumu za jednu poslanou SMS zprávu. Takže místo 600.- Kč jak jsem očekávala mě přišlo měsíční zúčtování na 1500,. Kč. Dále mám tarif který mě stojí 500.- Kč, ale jako studentce mi to vůbec nevyhovuje, ale na levnější tarif přejít nemůžu, konkrétně na studentský tarif BAV se s mých 5, protože oni by přišli o své peníze, proto můžu přejít jen na tarif který stojí 300.- Kč měsíčně, což vychází úplně stejně při měsíčním zúčtování. Nespokojenost veliká!
Vadí mi neustálé telefonování a nabízení "vyhodných" tarifů (to ovšem dělá nejspíš každý operátor)
větší nabídka a kombinace různých paušálů
více možností pro zvýhodněné volání, sms do jiných sítí
Vodafone - jsem spokojená s mým studenským účtem, ale mohl by udělat zas nějaké balíčky (zadarmo) na Vánoce
Vodafone neřeší problém nechodících sms, uvažuji o změně operátora.
Vše je předražené, od tarifů až po ADSL internet!
všichni operátoři jsou předražení, není výběr
vysoká cena
vysoké ceny
vyšší ceny služeb než jsou v zahraničí
zadne
Zasilanii informacnich sms v nocnich hodinach se mi vubec nelibi!
Zbytečně předražené
zlevněte,díky
zlevnit
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné nemám
žádné nemám
žádné nemám
žádné nemám
žádné nemám
žádné nemám
žádné nemám
Žádné připomínky:)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.