Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy

Vnímání reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Filipi
Šetření:14. 02. 2011 - 22. 02. 2011
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum je součástí mé bakalářské práce....

Odpovědi respondentů

1. Reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vnímám8872,13 %72,13 %  
Nevnímám, snažím se jí ignorovat2923,77 %23,77 %  
Vyhledávám54,1 %4,1 %  

Graf

2. Necháte se reklamou ovlivnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas si díky ní uvědomím, co potřebuji6351,64 %51,64 %  
Je to možné, ale neuvědomuji si to5343,44 %43,44 %  
Rozhodně ano64,92 %4,92 %  

Graf

3. Kde reklamu nejvíce vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi7460,66 %60,66 %  
Na internetu2520,49 %20,49 %  
Tištěná inzerce119,02 %9,02 %  
Na ulici97,38 %7,38 %  
V rádiu32,46 %2,46 %  

Graf

4. Reklama, která mě upoutá je...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná6351,64 %51,64 %  
Výborně zpracovaná, (jde o vzhled, grafiku, barvy)4133,61 %33,61 %  
Nabídne mi něco, co potřebuji119,02 %9,02 %  
Zapůsobí na mé city32,46 %2,46 %  
Je v ní obsazen někdo slavný10,82 %0,82 %  
musí nečím zaujmout - tj. nejspíše vizuálně10,82 %0,82 %  
vše dohromady, celkové provedení10,82 %0,82 %  
sexistická10,82 %0,82 %  

Graf

5. Reklama mě dokáže...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inspirovat4637,7 %37,7 %  
Odradit4133,61 %33,61 %  
Přesvědčit1310,66 %10,66 %  
Motivovat129,84 %9,84 %  
nasrat uprostřed filmu10,82 %0,82 %  
naštvat10,82 %0,82 %  
občas fakt nasrat10,82 %0,82 %  
rozčúliť v priebehu filmu10,82 %0,82 %  
nic10,82 %0,82 %  
vše dohromady10,82 %0,82 %  
nas*at10,82 %0,82 %  
znechutit10,82 %0,82 %  
nic ve mě nevyvolává10,82 %0,82 %  
všechny odpovědi, záleží na druhu reklamy10,82 %0,82 %  

Graf

6. Díky reklamě, jsem objevil nový produkt či službu...

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9275,41 %75,41 %  
ne3024,59 %24,59 %  

Graf

7. U reklamy, kterou si pamatuji, vím pokaždé, o jakou společnost šlo...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6754,92 %54,92 %  
Spíše ne2419,67 %19,67 %  
Ano2117,21 %17,21 %  
Ne108,2 %8,2 %  

Graf

8. Když pozoruji reklamu na značku, kterou mám rád/a a reklama mi je nesympatická

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mé stanovisko ke značce to nezmění9275,41 %75,41 %  
Můj pohled na značku to ovlivní3024,59 %24,59 %  

Graf

9. Myslíte si, že provedení reklamy (tedy její vzhled), je důležitější než její obsah (informace o produktu) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prezentace a grafické zpracování je důležitější než obsah8670,49 %70,49 %  
Důležitý je obsah, tedy informace o produktu než provedení reklamy3629,51 %29,51 %  

Graf

10. Hrají podle vás roly barvy v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8267,21 %67,21 %  
Spíše ano3125,41 %25,41 %  
Spíše ne86,56 %6,56 %  
Ne10,82 %0,82 %  

Graf

11. Věřím reklamnímu sdělení o povaze a funkcích daného produktu v reklamě ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6351,64 %51,64 %  
Spíše ano3629,51 %29,51 %  
Ne1814,75 %14,75 %  
Ano54,1 %4,1 %  

Graf

12. Reklama je podle mne

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Součást naši kultury3629,51 %29,51 %  
Zdroj informací2722,13 %22,13 %  
Umění 1512,3 %12,3 %  
Plítvání penězi1310,66 %10,66 %  
Věda129,84 %9,84 %  
ztrata casu10,82 %0,82 %  
oblbovačka!ale většinou účinná.10,82 %0,82 %  
můj budoucí zdroj příjmu10,82 %0,82 %  
Součást obchodu10,82 %0,82 %  
umění a kýč10,82 %0,82 %  
nutné zlo10,82 %0,82 %  
je to súčasť marketingu, bez reklami nie si10,82 %0,82 %  
Nanic10,82 %0,82 %  
často ovlivňování lidského mínění10,82 %0,82 %  
přesvědčovací nástroj10,82 %0,82 %  
vše dohromady10,82 %0,82 %  
marketing10,82 %0,82 %  
Zbytečně prodražuje výrobky10,82 %0,82 %  
Snaha vnutit mi něco, co nepotřebuji.10,82 %0,82 %  
prostředek prodeje10,82 %0,82 %  
Otravná. A propos plýtvání je s ypsilon...10,82 %0,82 %  
ztráta času10,82 %0,82 %  
Způsob, jak tahat z lidí prachy10,82 %0,82 %  
nutnost naší kultury10,82 %0,82 %  

Graf

13. Přesvědčila vás někdy jakákoliv forma reklamy k nákupu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9377,5 %76,23 %  
ne2722,5 %22,13 %  

Graf

14. Chtěli byste se úplně odstřihnout od reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spiše ne5042,02 %40,98 %  
Spiše ano3428,57 %27,87 %  
Ano2016,81 %16,39 %  
Ne1512,61 %12,3 %  

Graf

15. Vyjmenujte alespoň 3 reklamy, které si vybavíte jako první

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

.

. . .

1. Pohlídejte mi bobíka (Centrum.cz) 2. Chuck Norris (Tmobile) 3. Já nemusim já už ho vidím(Oskar-Vodafone)

1.Skoda Auto - Fabia RS - TOP 2.Coca Cola-pusinky. (originalní a perfektne zpracovane) 3.Milka... kráva skákající jako pes (vtipná)

1) Kofola - Já nemusím, já už ho vidím, 2)Bobika 3)Mountfield - řezáním motorovou pilou vytváří tóny státní hymny

1) Mountfield - kolo štěstí 2) Vodafone - Chuck Norris 3) Syoss - Profesionální barva na vlasy

Activia Nvea ¨Dove

Ahoj Kikuš- -mobile, Ideme na plno a nie na Brno- Orange, S kým bankujete? Slovenská sporiteľna.

Aktivia,Coca-Cola,Generali pojištění,liška,auta

Always vložky - Vše ťip ťop :D, Třikrát destilovaná Amundsen vodka, "Tatínek žíkal, že důchod bude almužna!":D

Alza, Google, Vodafon

apple, o2, BMW

ariel, milka, chibo

automobilka volswagen sázkové kanceláře na internetu (bwin.com)

Bóbika - Centrum Škoda Fabia RS Vodafone čivavy

Bobika - reklama na centrum.cz holčička s divočákem - reklama na kofolu a ten šimpanz pro spořitelnu

bobika (centrum) blue efficient Mercedes vsechny reklamy na poker od Pokerstars a Full Tilt

Bobika, sony bravia s kraliky, vw passat s vaderem

Bobíka, vodafone, finlandia

budvar v muzeu, levný kuřecí, sexuální pomůcky

Citroen pepsi coca-cola

coca cola, oscilokoxínum, ford

Coca Cola, Škoda auto, Vodafone

Coca Cola, Vanish, RedBull

Cocacola O2 Shauma

Coco Cola, Kofola, Ibalgin Rapid

dm, Nescafé, Tchibo

e?

elektro,drogerie,potraviny

fio banka, kofola,oscillococcinum

Gambrinus - stadion Renault - chcete svézt :D Alza - ten debilní zelenej mimozemšťan jak furt ječí jak magor

Google Chrome, Alza, Vitana

H

hami KB O2

Chevrolet Cruz Breeze Dobrý táta smetanový

jogurty Müller mix reklamy firmy Baumax prací prášek Dreft

kit kat sensodyne ariel

Kofola - když ji miluješ není co řešit, Česká spořitelna - Petře, změnil jsi účes, Vodafone - stromečky

Kofola - prasátko Coca Cola - automat

Kofola - s holčičkou a prasetem Vodafone - mluvící vánoční stromy Prací prášek, který každý nosí v kabelce.. myslím, že je to Pervol

kofola - vánoční s kancem, banka fio, orion čokoláda - čokoládové městečko

Kofola na vánoce, Coca cola, miler mix

Kofola-vánoční reklama s prasetem se zubama nahóru Králík azurit-budeš tady až se vrátím..... Sony(myslím)- reklama na televizi s barevnámi kuličkami co se sypou ulicemi Chuck Norris-letošní vánoce Debilní reklama s jebákem a hemoroidem na KB-myslim Zajíček Duracell Škoda a reklama s posraným dítětem v autě a jejich rádiové shoty s dětmi co se ptají-už tam budem? Smrdí smrdí, toto smrdí - sádrový trpaslík a něco na čistění septiku

Kofola, Citroen, Coca cola

Kofola, Coca cola, Vodafone

kofola, cocacola, T-mobile

kofola, KFC, Česká spořitelna

kofola, KFC, toyota

Kofola, Korunní, Tesco

Kofola, Rajec, Vodafone

kofola, škoda auto, coca cola

kofola, škoda, pribináček

Kofola, Vodafone, Coca-cola

kofola,muller mix.škoda

kosmetika značky Yve Rocher, Coca Cola, prací prášek Vanish.

lenor t-mobile vodafone

Lidl, cocacola, poistovne

Loreal sampony P

MAGI POLÉVKY,PASTY NA ZUBY,REKLAMA NA LÉKY

mentos, vložky, léky

MODAFEN, KIA, DECHOVKY

Motilium, Ferero Roche, Fidorka

Muller (když vám chutná, není co řešit), O2 (internet za 300,-), Fidorka (holčička s panenkou)

Muller Mix, Kofola, Toyota

na VOLKSWAGEN s darth vaderem nejaky praci prasek hornbach

na fabii RS, na coca colu, addidas s fotbalisty

na mucosolvan, korunní, H

na vodafon, puding paula, prací prášek

Nerf,Obi,Wellaflix

nescafe fernet - muzi maji sve dny pegeut - s beruskama

Nescafé,Milka,Slevomat

nobasil persil bonux

ordinace v ružové zahradě,t-mobile,vodafone

Pampers, OC Eden Nord Blanc, šnup a seš v pohodě

pampers. adidas, nike

panasonic, škoda,nokia

Perwoll - za každé situace má herec v reklamě perwoll u sebe. (negativní vnímání reklamy), Taft od Schwarzkopft s Heidi Klum (negativní vnímání reklamy, trapná reklama hlavně díky dubbingu), Barva na vlasy formou pěny, kdy o ní mluví "stylista" a "kadeřník" jako o revoluci a super věci, ale v životě by to na klientce nepoužil podle mě.

PLENKY PAMPERS,DETSKA VYZIVA,OBLECENI NEXT

pokerstars,jagemaister,gambrinus

Prášek na praní,jogurty Activia,káva Jacobs

reklama an auto na poistone na zlavy v obchodoch

reklama hami, coca cola kamion, maxi king

reklama na auta, kosmetiku, půjčky

reklama na berlingo s dětmi ("konečně pořádný kočár"), reklama na dětskou výživu (ta, kde se děti smějí), reklama na prací prostředek dreft

reklama na coca colu, tenisky nike, reklama na jogobelu

reklama na Mattoni ("Mattoni už není), reklama na BMW (jezdí na horách, ve městě, na Měsíci,..), reklamy na Hornbach

Reklama na prací prášek s fialovými šaty, reklama na granule pro psy, reklama na Pestrý svět..

reklama na Renault, Coca Colu, T- mobile

reklama na vodafone hubnoucí pilulky Dove-krémy

REKLAMA NA VW GAMBRINUS NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ

Reklama proti anorexii s nahou modelkou Isabelle Caro - No anorexia, Reklama na Captain Morgan - Máš v sobě kapitána?, Reklama na T-mobile - Vánoce s Chuckem Norrisem

renault, axe, coca cola

řasenka Rimmel Hornbach jo a taky odrazující reklamy (ty men napadly jakoprvní, ale byly z těch, kvůli kterým jsemsi tyto dříve oblíbené výrobky přestala kupovat): Activia BeBe sušenky

sayos, dobrý táta, wanish

Seznam, najdu tam co hledám Jogurt a blbá blondýna Kráva Milka

sklik kampaň na prodej domácích solárních elektráren "sobi", čtvrtníček a vodafone google.com/adresarMist - googleAdwords reklama

Smrčci - Vodafone, Chuck Norris - T-mobile, vánoční Kofola

Škoda auto - každá rodina je jiná a přesto stejná BMW - X5 Vitana bujon

škoda auto, mc donalds, praci prasky (silan atd)

T- mobile, nike, noviny blesk

T-Mobile, Milka, Vodafone

vánoční reklama na Kofolu ("bude mít takový ty velký zahnutý zuby nahoru?")

Vánoční reklamy Vodafone a Kofoly (s prasátkem), reklama na nové BMW X3.

Vodafon, t-mobile, kofola

vodafone citroen káva

Vodafone - A má takový ty zahnutý zuby nahoru?? :) T-mobile - je Chuck Norris, ne Bruce Lee XXXLutz - zajímavé, nesnášela jsem ji, ale přitom mě napadla..

Vodafone - blecha jede vlakem. Otrivin - týpek v hromadě papírových kapesníků. BMW - nevím už na co konkrétně byla, ale hudba a podmanivé obrazy se mi zaryly do paměti.

Vodafone se Ctvrtnickem, na pivo Guiness, Nemyslis - zaplatis

Vodafone, Axe, T-mobile

vodafone, mentos, jihlavanka

VOdafone, O2, KOfola

vodafone, pepsi, loreal

vodafone, slevomat, bon prix

vodafone, t-mobile, O2

Wiskas - žrádlo pre mačky Poštová banka Pedigrí - žrádlo pre psov so zlatým retrieverom

XXX lutz Eurotel Ikea

XXXlutz, 3D televize Panasonic, Škoda Fabia RS

z r. 2000 - velmi vtipná série reklam na Oskara (vodafone)

zahraniční reklamy na pivo české reklamy na pivo macháčka a stará reklama na oskar

zubní pasta colgate, prací praše, mentos, kofola

žádná

16. Dokážete definovat co to reklama je ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 8771,31 %71,31 %  
Ne3528,69 %28,69 %  

Graf

17. Pokud ano

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

??? tady mam napsat svuj pokus o definici???? prostredek pro firmy, jak prodat vic vyrobku = vydelat vice penez

Cílená manipulace s vnímáním veřejnosti ve prospěch daného výrobku sloužící k zvýšení povědomí o značce a tím ke zvýšení prodeje.

Jakákoliv placená forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

marketingový nástroj, sloužící k podpoře prodeje, získání nových zákazníků, udržení stálých a propagaci výrobku či firmy

Marketingový prostředek

nastroj marketingu, forma informacniho sdeleni smerem k potencialnimu zakaznikovi, ktera ho ma presvedcit, aby si dany produkt koupil.

Neosobní forma komunikace uplatňovaná prostřednictvím různých médií.

neosobni snaha ovlivnit spotrebitele prostrednictvim kratkeho, ale efektivniho sdeleni

placená forma komunikace a prezentace výrobků či služeb

PLacena forma propagace výrobku či služby za účelem získat nové zákazníky

Placená neosobní komunikace prostřednictvím masmédií

Placená propagace výrobku či služby

Placený prostředek masové komunikace za účelem medializace a následné koupě zákazníkem.

Pordávaní produktu

prezentace zboží

prezentácia výrobku

propagace jakehokoliv vyrobku, sluzby, myslenky nebo nazoru za ucelem zvyseni poptavky po danem produktu nebo upoutani pozornosti a presvedceni lidi

propagace určitého výrobku

propagace výrobku či služby, je placená a použita za účelem zvýšení zisku, může být tištěnná, televizní, rozhlasová, apod.

Propagace výrobků ke zvýšení prodeje.

propagace výrobku nebo služby

propagácia určitého druhu služby, vyrobku, ktorá napomáha predaju...

prostředek k propagování - má za úkol přesvědčit lidi k nákukpu (může však být pouze imagivá)

Prostředek, jak upozornit lidi na určitý produkt, službu či osobnobnost a zvýšit tak zájem o něj.

předvedeení produktu zakazníkovy.

přesvědčovací komunikační proces s cílem prodat zboží - službu

Reklama je propagace určítého výrobku a jejím cílem je vyšší prodej a zviditelnění firmy.

Reklama je investice, kterou když uděláte dobře.. tak se vám musí vrátit.

Reklama je jakákoliv (placená) forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

reklama je komerční forma sdělení se záměrem zapůsobit (oslovit) daný segment pomocí různých apelů jako jsou emoce,vzdělání,humor... za učelem propagace,či prodeje výrobku či služby.

Reklama je manipulativní marketingový nástroj, který má nejlépe v masovém měřítku přesvědčit o výhodách a kvalitě určitých produktů či služeb a přimět příjemce reklamního sdělení k požadovanému chování, tj. aby utraztili své peníze za daný produkt - bez o hledu na to, zda jej opravdu potřebují a zda je jim opravdu schopen přinést propagovaný užitek, výhody, prestiž apod.

reklama je marketingový prostředek který má motivovat zákazníky k nákupu zboží, informovat o vlastnostech zboží, případně o existenci zboží, či prezentovat firmu v určitém světle

Reklama je nástroj marketingu, slouží k propagaci výrobku a firmy.

Reklama je nástroj pro informaci o produktu široké veřejnosti.

Reklama je nekolika vterinový spot který ma za ukol vzbudit v cloveku kupni potrebu a pocit ze produkt potrebuje nebo se s nim bude citit lepe...

Reklama je placená forma propagace nějakého výrobku, služby nebo slouží ke zvýšení prodeje.

reklama je placena forma propagace, ktera ma predstavit konkretni sluzbu, produkt, nebo brand

Reklama je prezentace produktu za účelem dostat jej do podvědomí lidí a zvýšit tak jeho odbyt

Reklama je prezentace výrobku, která má podpořit jeho prodej.

Reklama je snaha co nejlépe propagovat a zaujmot se svým, výrobkem či službou, podnikem atd... I špatná reklama je reklama ;-)

reklama je stručné ale intenzívní představení daného produktu

Reklama je věda, a má spoustu odvětví a forem, je to způsob jak nabídnout či prezentovat určitý produkt, dané cílové skupině. Firmy a společnosti investují do reklamy, více než 20% z ročního obratu.

Reklama je způsob propagace výrobku prostředky vnímanými potencionálními zákazníky.

reklama je zviditelnění firmy aj. kvůli informovanosti pro lidi

Reklama je žánr publicistického stylu, jehož hlavní funkcí je persvaze. Používá manipulativní strategie, snaží se zaujmout a působit na lidské city.

Reklama má přesvědčit ke koupi zboží či služby.

reklama má za úkol informovat o firmě, produktu a tak

reklama nás má zaujmout a informovat o firmě, produktu a podobně

Reklama prezentuje hmotný, nebo nehmotný produkt. Vyzdvihuje klady produktu za účelem dostání se do všeobecného podvědomí a tím pádem zvýšení jeho prodeje.

Reklama propaguje různé značký, firmy a výrobky.

reklame je prostriedok firiem obchodov a iných subjektov na prilákanie ľudí do ich pobočiek na zbytočné nakupy a podobne..

sdělení které mě má přesvědčit či jinak upoutat k nakoupéní ci vyuziti sluzeb

Sdělení za účelem upozornění na produkt a motivování k jeho koupi.

snaha prodat výrobek cílenému zákazníkovi

snaha přesvědčit zákazníka o koupě dané věci

Snaha upoutat kupující, aby si koupili náš produkt či službu.

snaha zvýšit prodej

součástí komunikačního mixu a pomocí médií (televize, rozhlasu, tisku, internetu) a jinými prostředky (venkovní reklama, tiskoviny) dává informace o produktu nebo službě za účelem zvýšit jeho prodej

Spracovanie informaci o produkte ci sluzbe, ktore ma viest k oboznameniu s jeho vlastnostami. Reklama ma uviest vyzvu ku konkretnemu kroku - nakupu. Reklama tiez dotvara image firmy, ako napr. logo.

upoutání na určitý předmět, přesvědčit osoby k jeho nákupu

veřejná propagace služby či zboží

záměrné působení na potenciální zákazníky s cílem přimět je koupit službu/produkt nebo posílit povědomí o značce dané společnosti

zaujmutí určitého spektra lidí, za účelem propagace výrobku (služby)

Způsob prezentace zboží/služby za účelem zvýšení poptávky o nabízený produkt

způsob prezentace zunačky / zboží pomocí vyvolaných emocí

způsob, jak donutit zákazníky ke koupi produktu

Ztráta času mezi filmem.

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8468,85 %68,85 %  
Muž3831,15 %31,15 %  

Graf

19. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 21 do 307360,83 %59,84 %  
30 a více2520,83 %20,49 %  
Do 201613,33 %13,11 %  
Do 2165 %4,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Reklamu

2. Necháte se reklamou ovlivnit?

3. Kde reklamu nejvíce vnímáte?

4. Reklama, která mě upoutá je...

5. Reklama mě dokáže...

6. Díky reklamě, jsem objevil nový produkt či službu...

7. U reklamy, kterou si pamatuji, vím pokaždé, o jakou společnost šlo...

8. Když pozoruji reklamu na značku, kterou mám rád/a a reklama mi je nesympatická

9. Myslíte si, že provedení reklamy (tedy její vzhled), je důležitější než její obsah (informace o produktu) ?

10. Hrají podle vás roly barvy v reklamě?

11. Věřím reklamnímu sdělení o povaze a funkcích daného produktu v reklamě ?

12. Reklama je podle mne

13. Přesvědčila vás někdy jakákoliv forma reklamy k nákupu?

14. Chtěli byste se úplně odstřihnout od reklamy?

16. Dokážete definovat co to reklama je ?

18. Pohlaví

19. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Reklamu

2. Necháte se reklamou ovlivnit?

3. Kde reklamu nejvíce vnímáte?

4. Reklama, která mě upoutá je...

5. Reklama mě dokáže...

6. Díky reklamě, jsem objevil nový produkt či službu...

7. U reklamy, kterou si pamatuji, vím pokaždé, o jakou společnost šlo...

8. Když pozoruji reklamu na značku, kterou mám rád/a a reklama mi je nesympatická

9. Myslíte si, že provedení reklamy (tedy její vzhled), je důležitější než její obsah (informace o produktu) ?

10. Hrají podle vás roly barvy v reklamě?

11. Věřím reklamnímu sdělení o povaze a funkcích daného produktu v reklamě ?

12. Reklama je podle mne

13. Přesvědčila vás někdy jakákoliv forma reklamy k nákupu?

14. Chtěli byste se úplně odstřihnout od reklamy?

16. Dokážete definovat co to reklama je ?

18. Pohlaví

19. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Filipi, P.Vnímání reklamy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://12993.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.