Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o společnosti BERSHKA

Povědomí o společnosti BERSHKA

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Matějková
Šetření:22. 02. 2011 - 06. 03. 2011
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník ohledně průzkumu se týká povědomí o společnosti BERSHKA, ČR. Výsledky dotazníku použiji do své bakalářské práce. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Bershka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13686,62 %86,62 %  
ne2012,74 %12,74 %  
nevím10,64 %0,64 %  

Graf

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím11472,61 %72,61 %  
ano, vím, pokud víte, vyplňte název firmy a zemi do políčka "jiná odpověď"138,28 %8,28 %  
INDITEX, Španělsko127,64 %7,64 %  
Španělsko53,18 %3,18 %  
nic31,91 %1,91 %  
Inditex21,27 %1,27 %  
inditex španělsko10,64 %0,64 %  
Spanelsko, Inditex10,64 %0,64 %  
inditex Španělsko10,64 %0,64 %  
INDITEX Spanelsko10,64 %0,64 %  
spadá pod zaru ale odkuď jsou nevim10,64 %0,64 %  
tusim spanelsko10,64 %0,64 %  
inditex, spain10,64 %0,64 %  
Bershka, Španělsko10,64 %0,64 %  

Graf

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8352,87 %52,87 %  
ano7447,13 %47,13 %  

Graf

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12177,07 %77,07 %  
ne3321,02 %21,02 %  
nevím31,91 %1,91 %  

Graf

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9661,15 %61,15 %  
ne5836,94 %36,94 %  
nevím31,91 %1,91 %  

Graf

6. Jak často v Bershce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji zde5836,94 %36,94 %  
půlročně2918,47 %18,47 %  
ročně2717,2 %17,2 %  
měsíčně2012,74 %12,74 %  
čtvrtletně1610,19 %10,19 %  
týdně74,46 %4,46 %  

Graf

7. Nakupujete spíše..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neodlišuji to6943,95 %43,95 %  
nenakupuji zde5535,03 %35,03 %  
sezónní slevy2616,56 %16,56 %  
novou kolekci74,46 %4,46 %  

Graf

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím13082,8 %82,8 %  
ano, vím2717,2 %17,2 %  

Graf

9. Využití dárkových karet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dosud jsem ji nezakoupil/a15196,18 %96,18 %  
zakoupil/a jsem ji pro sebe53,18 %3,18 %  
zakoupil/a jsem ji jako dárek10,64 %0,64 %  

Graf

10. Uvítali byste reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7447,13 %47,13 %  
ne4528,66 %28,66 %  
nevím3824,2 %24,2 %  

Graf

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci reklamu5132,48 %32,48 %  
masová média (tv, tisk, rozhlas)3723,57 %23,57 %  
podpora prodeje (věrnostní karty, soutěže, finanční pobídky)3723,57 %23,57 %  
v místě prodeje 1811,46 %11,46 %  
přímý marketing (direct maily, on-line katalogy)148,92 %8,92 %  

Graf

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13384,71 %84,71 %  
nevím159,55 %9,55 %  
ano95,73 %5,73 %  

Graf

13. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12579,62 %79,62 %  
muž3220,38 %20,38 %  

Graf

14. Patříte do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 28 let12076,43 %76,43 %  
15 - 20 let2214,01 %14,01 %  
29 - 35 let159,55 %9,55 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou10868,79 %68,79 %  
vysokoškolské3522,29 %22,29 %  
základní85,1 %5,1 %  
vyšší odborné42,55 %2,55 %  
vyučení21,27 %1,27 %  

Graf

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem student7245,86 %45,86 %  
ano, na plný úvazek5535,03 %35,03 %  
ano, na poloviční úvazek2415,29 %15,29 %  
ne, jsem nezaměstnaný/á63,82 %3,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi měsíčně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

  • odpověď ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi měsíčně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi půlročně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vím na otázku 8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neodlišuji to na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtvrtletně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sezónní slevy na otázku 7. Nakupujete spíše..
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

  • odpověď nenakupuji zde:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?

7. Nakupujete spíše..

  • odpověď nenakupuji zde:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

  • odpověď ano, na plný úvazek:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29 - 35 let na otázku 14. Patříte do věkové kategorie

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Bershka?

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

7. Nakupujete spíše..

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

9. Využití dárkových karet:

10. Uvítali byste reklamu?

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

13. Jste?

14. Patříte do věkové kategorie

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Bershka?

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

7. Nakupujete spíše..

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

9. Využití dárkových karet:

10. Uvítali byste reklamu?

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

13. Jste?

14. Patříte do věkové kategorie

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matějková, Z.Povědomí o společnosti BERSHKA (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13327.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.