Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o společnosti BERSHKA

Povědomí o společnosti BERSHKA

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Matějková
Šetření:22. 02. 2011 - 06. 03. 2011
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník ohledně průzkumu se týká povědomí o společnosti BERSHKA, ČR. Výsledky dotazníku použiji do své bakalářské práce. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Bershka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13686,62 %86,62 %  
ne2012,74 %12,74 %  
nevím10,64 %0,64 %  

Graf

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím11472,61 %72,61 %  
ano, vím, pokud víte, vyplňte název firmy a zemi do políčka "jiná odpověď"138,28 %8,28 %  
INDITEX, Španělsko127,64 %7,64 %  
Španělsko53,18 %3,18 %  
nic31,91 %1,91 %  
Inditex21,27 %1,27 %  
inditex španělsko10,64 %0,64 %  
Spanelsko, Inditex10,64 %0,64 %  
inditex Španělsko10,64 %0,64 %  
INDITEX Spanelsko10,64 %0,64 %  
spadá pod zaru ale odkuď jsou nevim10,64 %0,64 %  
tusim spanelsko10,64 %0,64 %  
inditex, spain10,64 %0,64 %  
Bershka, Španělsko10,64 %0,64 %  

Graf

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8352,87 %52,87 %  
ano7447,13 %47,13 %  

Graf

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12177,07 %77,07 %  
ne3321,02 %21,02 %  
nevím31,91 %1,91 %  

Graf

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9661,15 %61,15 %  
ne5836,94 %36,94 %  
nevím31,91 %1,91 %  

Graf

6. Jak často v Bershce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji zde5836,94 %36,94 %  
půlročně2918,47 %18,47 %  
ročně2717,2 %17,2 %  
měsíčně2012,74 %12,74 %  
čtvrtletně1610,19 %10,19 %  
týdně74,46 %4,46 %  

Graf

7. Nakupujete spíše..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neodlišuji to6943,95 %43,95 %  
nenakupuji zde5535,03 %35,03 %  
sezónní slevy2616,56 %16,56 %  
novou kolekci74,46 %4,46 %  

Graf

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím13082,8 %82,8 %  
ano, vím2717,2 %17,2 %  

Graf

9. Využití dárkových karet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dosud jsem ji nezakoupil/a15196,18 %96,18 %  
zakoupil/a jsem ji pro sebe53,18 %3,18 %  
zakoupil/a jsem ji jako dárek10,64 %0,64 %  

Graf

10. Uvítali byste reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7447,13 %47,13 %  
ne4528,66 %28,66 %  
nevím3824,2 %24,2 %  

Graf

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci reklamu5132,48 %32,48 %  
masová média (tv, tisk, rozhlas)3723,57 %23,57 %  
podpora prodeje (věrnostní karty, soutěže, finanční pobídky)3723,57 %23,57 %  
v místě prodeje 1811,46 %11,46 %  
přímý marketing (direct maily, on-line katalogy)148,92 %8,92 %  

Graf

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13384,71 %84,71 %  
nevím159,55 %9,55 %  
ano95,73 %5,73 %  

Graf

13. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12579,62 %79,62 %  
muž3220,38 %20,38 %  

Graf

14. Patříte do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 28 let12076,43 %76,43 %  
15 - 20 let2214,01 %14,01 %  
29 - 35 let159,55 %9,55 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou10868,79 %68,79 %  
vysokoškolské3522,29 %22,29 %  
základní85,1 %5,1 %  
vyšší odborné42,55 %2,55 %  
vyučení21,27 %1,27 %  

Graf

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem student7245,86 %45,86 %  
ano, na plný úvazek5535,03 %35,03 %  
ano, na poloviční úvazek2415,29 %15,29 %  
ne, jsem nezaměstnaný/á63,82 %3,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi měsíčně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

  • odpověď ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi měsíčně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi půlročně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vím na otázku 8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neodlišuji to na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtvrtletně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sezónní slevy na otázku 7. Nakupujete spíše..
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

  • odpověď nenakupuji zde:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?

7. Nakupujete spíše..

  • odpověď nenakupuji zde:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

  • odpověď ano, na plný úvazek:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29 - 35 let na otázku 14. Patříte do věkové kategorie

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Bershka?

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

7. Nakupujete spíše..

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

9. Využití dárkových karet:

10. Uvítali byste reklamu?

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

13. Jste?

14. Patříte do věkové kategorie

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Bershka?

2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?

3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?

4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?

5. Nakupujete ve společnosti Berska?

6. Jak často v Bershce nakupujete?

7. Nakupujete spíše..

8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?

9. Využití dárkových karet:

10. Uvítali byste reklamu?

11. Jakou formu reklamu byste uvítali?

12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?

13. Jste?

14. Patříte do věkové kategorie

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:

16. Jste v současné době zaměstnán/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matějková, Z.Povědomí o společnosti BERSHKA (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13327.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.