Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník ohledně průzkumu se týká povědomí o společnosti BERSHKA, ČR. Výsledky dotazníku použiji do své bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Bershka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
136
86,62 %
86,62 %
ne
20
12,74 %
12,74 %
nevím
1
0,64 %
0,64 %
2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevím
114
72,61 %
72,61 %
ano, vím, pokud víte, vyplňte název firmy a zemi do políčka "jiná odpověď"
13
8,28 %
8,28 %
INDITEX, Španělsko
12
7,64 %
7,64 %
Španělsko
5
3,18 %
3,18 %
nic
3
1,91 %
1,91 %
Inditex
2
1,27 %
1,27 %
inditex španělsko
1
0,64 %
0,64 %
Spanelsko, Inditex
1
0,64 %
0,64 %
inditex Španělsko
1
0,64 %
0,64 %
INDITEX Spanelsko
1
0,64 %
0,64 %
spadá pod zaru ale odkuď jsou nevim
1
0,64 %
0,64 %
tusim spanelsko
1
0,64 %
0,64 %
inditex, spain
1
0,64 %
0,64 %
Bershka, Španělsko
1
0,64 %
0,64 %
3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
83
52,87 %
52,87 %
ano
74
47,13 %
47,13 %
4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
121
77,07 %
77,07 %
ne
33
21,02 %
21,02 %
nevím
3
1,91 %
1,91 %
5. Nakupujete ve společnosti Berska?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
96
61,15 %
61,15 %
ne
58
36,94 %
36,94 %
nevím
3
1,91 %
1,91 %
6. Jak často v Bershce nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nenakupuji zde
58
36,94 %
36,94 %
půlročně
29
18,47 %
18,47 %
ročně
27
17,2 %
17,2 %
měsíčně
20
12,74 %
12,74 %
čtvrtletně
16
10,19 %
10,19 %
týdně
7
4,46 %
4,46 %
7. Nakupujete spíše..
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neodlišuji to
69
43,95 %
43,95 %
nenakupuji zde
55
35,03 %
35,03 %
sezónní slevy
26
16,56 %
16,56 %
novou kolekci
7
4,46 %
4,46 %
8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, nevím
130
82,8 %
82,8 %
ano, vím
27
17,2 %
17,2 %
9. Využití dárkových karet:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dosud jsem ji nezakoupil/a
151
96,18 %
96,18 %
zakoupil/a jsem ji pro sebe
5
3,18 %
3,18 %
zakoupil/a jsem ji jako dárek
1
0,64 %
0,64 %
10. Uvítali byste reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
74
47,13 %
47,13 %
ne
45
28,66 %
28,66 %
nevím
38
24,2 %
24,2 %
11. Jakou formu reklamu byste uvítali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechci reklamu
51
32,48 %
32,48 %
masová média (tv, tisk, rozhlas)
37
23,57 %
23,57 %
podpora prodeje (věrnostní karty, soutěže, finanční pobídky)
37
23,57 %
23,57 %
v místě prodeje
18
11,46 %
11,46 %
přímý marketing (direct maily, on-line katalogy)
14
8,92 %
8,92 %
12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
133
84,71 %
84,71 %
nevím
15
9,55 %
9,55 %
ano
9
5,73 %
5,73 %
13. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
125
79,62 %
79,62 %
muž
32
20,38 %
20,38 %
14. Patříte do věkové kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 28 let
120
76,43 %
76,43 %
15 - 20 let
22
14,01 %
14,01 %
29 - 35 let
15
9,55 %
9,55 %
15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
108
68,79 %
68,79 %
vysokoškolské
35
22,29 %
22,29 %
základní
8
5,1 %
5,1 %
vyšší odborné
4
2,55 %
2,55 %
vyučení
2
1,27 %
1,27 %
16. Jste v současné době zaměstnán/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem student
72
45,86 %
45,86 %
ano, na plný úvazek
55
35,03 %
35,03 %
ano, na poloviční úvazek
24
15,29 %
15,29 %
ne, jsem nezaměstnaný/á
6
3,82 %
3,82 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neodlišuji to na otázku 7. Nakupujete spíše..
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čtvrtletně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ročně na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sezónní slevy na otázku 7. Nakupujete spíše..
odpověď ne:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
6. Jak často v Bershce nakupujete?
odpověď nenakupuji zde:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 7. Nakupujete spíše..
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?
7. Nakupujete spíše..
odpověď nenakupuji zde:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte společnost Bershka?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji zde na otázku 6. Jak často v Bershce nakupujete?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Nakupujete ve společnosti Berska?
16. Jste v současné době zaměstnán/a?
odpověď ano, na plný úvazek:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29 - 35 let na otázku 14. Patříte do věkové kategorie
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte společnost Bershka?
2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?
3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?
4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?
5. Nakupujete ve společnosti Berska?
6. Jak často v Bershce nakupujete?
7. Nakupujete spíše..
8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?
9. Využití dárkových karet:
10. Uvítali byste reklamu?
11. Jakou formu reklamu byste uvítali?
12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?
13. Jste?
14. Patříte do věkové kategorie
15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
16. Jste v současné době zaměstnán/a?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte společnost Bershka?
2. Víte pod jakou firmu Bershka spadá a jaká je země původu?
3. Víte, kde všude má Bershka v ČR své prodejny?
4. Byl/a ste někdy ve společnosti Bershka?
5. Nakupujete ve společnosti Berska?
6. Jak často v Bershce nakupujete?
7. Nakupujete spíše..
8. Víte o novince, kterou jsou dárkové karty?
9. Využití dárkových karet:
10. Uvítali byste reklamu?
11. Jakou formu reklamu byste uvítali?
12. Všiml/a jste si někdy reklamy na Bershku v tisku?
13. Jste?
14. Patříte do věkové kategorie
15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je:
16. Jste v současné době zaměstnán/a?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Matějková, Z. – Povědomí o společnosti BERSHKA (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13327.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.