Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy

Působení reklamy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Gergelová
Šetření:27. 02. 2011 - 14. 03. 2011
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.83
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je součástí mojí seminární práce. Prosím o vyplnění=))

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8965,93 %65,93 %  
muž4634,07 %34,07 %  

Graf

2. Váš věk je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-309872,59 %72,59 %  
0-182921,48 %21,48 %  
31-5085,93 %5,93 %  

Graf

3. Kde se s reklamou nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6145,19 %45,19 %  
Televize5842,96 %42,96 %  
Billboardy64,44 %4,44 %  
Rádio42,96 %2,96 %  
Noviny a časopisy42,96 %2,96 %  
Reklamní letáky21,48 %1,48 %  

Graf

4. Jaký vztah máte k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kladný5943,7 %43,7 %  
Spíše záporný5842,96 %42,96 %  
Záporný1511,11 %11,11 %  
Kladný32,22 %2,22 %  

Graf

5. Cítíte se být ovlivněni reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6548,15 %48,15 %  
Spíše ano4533,33 %33,33 %  
Rozhodně ne2115,56 %15,56 %  
Ano, velmi42,96 %2,96 %  

Graf

6. Když dávají v televizi reklamy, sledujete je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas10174,81 %74,81 %  
Nikdy2518,52 %18,52 %  
Ano, zajímají mě96,67 %6,67 %  

Graf

7. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas, záleží na produktu10678,52 %78,52 %  
Nikdy2720 %20 %  
Vždy21,48 %1,48 %  

Graf

8. Který výrobek na základě reklamy jste si již pořídili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0

1)Rozčesávač na vlasy od značky GARNIER.

ACC long

Activia jogurt

Activia jogurt, Barva na vlasy Garnier, Šampón Elseve,Pantene,Garnier

alza

Bebe Dobré ráno, RIO-MARE

Captain Morgan

Coca cola

čistící prostředky

čokoládu

Čokoládu milku

čokolády

Deodorant

Gilette Mach3

Holící strojek

Hygienické potřeby

kosmetické výrobky

Kosmetika

kosmetika

Kosmetika-Loreal

kosmetiku

kosmetiku, potraviny

kozmetické výrobky, potraviny, lieky

make-up

nanuk

nevím

nevím

Nevím o ničem

nevím, spíš nakupuji mimo reklamu

Nevzpomínám si na žádný takový výrobek

oblečení

parfém

parfém, atd..

parfémy,oblečení..

pastilky proti bolesti v krku

pomádu...

potraviny, různé druhy

Prací prášek

Prací prášek Ariel

prášek na praní

Prezervativ

snikers:D ne kvuli reklamě :) (posílám pusu:P :-*)

Tak třeba kondom značky Durex

Vitamíny

zubní pastu

žádný

žádný

Žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

Žádný nebo aspoň o ničem nevím.

9. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy, jsou pravdivé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne9066,67 %66,67 %  
Spíše ano3324,44 %24,44 %  
Určitě ne107,41 %7,41 %  
Určitě ano21,48 %1,48 %  

Graf

10. Co je pro vás důležitým znakem reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita5440 %40 %  
Pravdivost2417,78 %17,78 %  
Vtip2014,81 %14,81 %  
Informace1511,11 %11,11 %  
Proti reklamě jsem imunní139,63 %9,63 %  
Zpracování96,67 %6,67 %  

Graf

11. Jak na vás působí reklama, kde vystupují děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kladně7253,33 %53,33 %  
Spíše záporně3122,96 %22,96 %  
Kladně1813,33 %13,33 %  
Záporně1410,37 %10,37 %  

Graf

12. Jakou reklamu s dětmi si vybavíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

0

1)Vánoční kofola s malou holčičkou. 2)reklama na očkování proti klíšťové emcefalitídě.

Bebe brumík, Hamé přesnídávky, plenky Huggies aj.

Fidorka s tou pitomou malou brécou.

Hami pro děti a nějakou proti dětskému kašli

huggies

Chce se mě čůrat

Jogurty-Dobrá máma/táta

Kinder bueno, Brumík, Johnsons baby (jak tam měly děcka nahé zadky) :D

Kinder čokoláda

Kinder vajíčko

kiri

KOfola

kofola

kofola

Kofola

kofola

kofola

Kofola - Nene já už ho vidim :-)

Kofola - prasátko

kofola - prasatko

kofola..

krmení pro psy - kladně spořitelna - záporně

Mléko Lactel

na dětské přesnídávky

Na dětskou výživu

na hračky

Na jogurty :)

na jogurty, prací prášky, pleny

na Kofolu

Na Lučinu, prací prášky, Pribiňáček.

na Monte

na nutrilon

na žrádlo pro psy

nesquik

pampers

pampers

pampers, reklama na auto

pedigree

pedigree

plenky

plenky

plenky PAMPERS čokoládka KINDER

plenky Pampers

potravinářské výrobky

Prací prášky, vánoční kofola, sladkosti a jogurty

prasátko

Pribiňáček

Pribináček

Pribináček :)

Pribináček, Vitana, Kofola, Dobrá máma, Hami, Pedigree

reklama na auto, ale značku si nepamatuji

reklama na fidorku

reklama na Hami

Reklama Na kofolu :)

reklama na plenky

reklama na Pribináček

Reklama na přesnídávku Hamé

reklama na sýr Kiri

Reklamy na Breeze One Touch.

reklamy na jogurty

Reklamy na plínky

škoda auto

Takovou tu typickou na prací prostředek, kde si dítě hraje v blátě a maminka se jenom usmívá, protože ví, že její prací prášek dokáže udělat prádlo zase krásně bílé.

Tavený sýr Kiri, ale vůbec si nejsem jistý.

Vánončí reklamu se zlatým prasátkem

vianočná reklama na Orange

všeobecně na různé pamlsky nebo na automobily

žádnou

žádnou

žádnou

13. Vadí vám reklamy propagující alkoholové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6245,93 %45,93 %  
Spíše ne4734,81 %34,81 %  
Ano139,63 %9,63 %  
Spíše ano139,63 %9,63 %  

Graf

14. Jaký typ reklamy, popřípadě konkrétní reklama vám vadí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Always tip top reklama

amundzen vodka- destilujeme :D

česká spořitelna důchod

dámské hygienické potřeby

Dlouhé, se zvláštnímj obsahem, u kterých až do konce není zřejmé, čeho se týkají (např. Hornbach)

Dreft, reklamy na práci prášky, avivaže

Kapitán Morgan a celkově reklamy na alkohol.

Minimálně ty, kde jsou propagovány léky a lidská hloupost...

na mountfield

na Mountfield (v televizi)

na prací prostředky a prostředky na umývání nádobí

na vložky

na zubní pastu

nekoukám na tv

nemyslíš zaplatíš

nevadí mi asi žádná, když mě nebaví, tak se nedívám

nevadí mi žádná

nevím

nevím

Nudné až trapné reklamy na prací prášky, čisticí prostředky na nádobí apod.

pervol

prací prášky

Prací prášky

Prací prášky a aviváže

prací prostředky

prací prostředky, dámské hygienické výrobky

Reklama kde vystupjí děti

reklama na prací prášky

reklamy na banky, pošty

reklamy na Mountfield, reklamy na Perwoll

Reklamy na prací prášky typu: "Ta košile je nová?" "Ne, vapraná v tom a tom." Nebo reklamy, které používají neznámé názvy známých látek, napříklaž, že jejich výrobek obsahuje kyselinu L-askorbovou, která je přitom jen obyčejný vitamín C.

reklamy na prací prostředky

Reklamy na prací prostředky

reklamy na prací prostředky, pojišťovnictví apod.

Reklamy na zubní pasty a také zubní protézy COREGA!

Reklamy s erotickým podtextem, reklamy manipulativní.

shauma ( takové ty jak je tam ženská a odvykláda text který je stejný pro všechny produkdy + dosadí jméno novehé produktu knec možná se tak narodila....nebo to né já to moje šhauma !:X)

stereotypní reklamy na jogurty, prací prášky apod.

špatně zvukově provedená

taková, která mi znepříjemňuje práci na počítači.. např. popup okna, SPAM

Trapné reklamy bez nápadu.

Tzv "vymývači mozků". Ty reklamy, které jsou jednoduché a doslova debilní, takže se vrývají do paměti.

urážející blondýny

vadí mi zejména agresivní reklamy, které se člověku snaší vsugerovávat nějaký názor

vadila mi reklama na XXXLutz

vadila mi reklama na zubní pastu, kde naznačili do umyvadla krev

většina

většina..

Vlezlé, agresivní, hloupé, sexistické, trapné, hlučné... Tedy téměř všechny.

Vložky - některé reklamy jsou neskutečně dementní

vložky, prací prášky, auta, banky, pojišťovny, operátoři

všeobecně na prací prostředky - jsou všechny stejné

XXLux

XXX Lutz

XXX Lutz

xxx lutz

XXX Lutz .. Na Pervol, Woolite

xxx lutz tatatata

XXXLutz

XXXLutz

XXXLutz

15. Jaký typ reklamy, popř. konkrétní reklama se vám líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

..

.....

b-win

bobika, staropramen, kofola, coca cola

bývalé reklamy od Oskaru (volej volej - dva na skříni při povodni - ještě 5 minut, je špička) anebo teď na Hyundai - opravdu chcete dát přednost autu s nesrovnatelně menší výbavou - a není to škoda?

Coca Cola

coca-cola

Český lev

Dobrá voda

dřívější reklamy na Vodafone

huggies jak se tam ty miminka smějí ...+ nová reklama ( Milovaná Lucie ( vím že to nemáš ráda)

I want these sweeties reklama na kondomy:-)

kofola

Kofola, Kapitán Morgen .... Jsou poměrně originální, vtipné

líbí se mi milé reklamy, a taky kde vystupují děti

líbí se mi reklamy na parfémy, i některé na auta a reklama na H

líbí se mi reklamy s vtipem, například slogan z reklamy "já nemusím, já už ho vidím"

Martiny

Mattoni

METAXA - pohodová atmosféra :)

na alkohol

na BMW X3

Na coca-colu, na rajec, parfémy

na fernet(ženu vypustit) jinak nvm=)

Na kofolu.

na používání bezpečnostních pásů

např. český lev - vtipný dialog, zajímavý nápad...

nemám favorita

nevím

Nevybavuji si.

Reklama na Gambrinus a Korunní

reklama na minerálku Rajec

reklama na Vodafone, Kofolu

Reklama s nápadem, vtipná, musí zaujmout.

reklama, ktorá nie je príliš dlhá, vie zaujať za pár minút, človek ju ľahko pochopí a hneď si vie vybaviť o aký výrobok ide

reklamní kampaň na jogurt Müller mix

Reklamy Aukro.cz, Vodafone - originální zpracování

Reklamy na auta

Reklamy na auta - bývají vizuálně velice zajímavé

reklamy na automobily

Reklamy na Nike

reklamy na výrobky AXE měly nápad

Reklamy propagující nápoje. Např.: Coca-Cola, Kofola...

Right guard ta v kině

s miminkama...

škoda auto, jameson, vánoční kofola, coca cola

t-mobile s kouzelníkem

united collors of benetton

vánoční reklamy Vodafone

Veselá kráva

Veselé, barevné, vzbuzující energii (např. Bebe dobré dáno)

vtipná

vtipná a originální

Vtipná, nápaditá a přátelská (nevtíravá) .. např. reklama na vánoční kofolu se zlatým prasátkem

Vtipná, originální reklama, jagermester

Vtipné reklamy, třeba ty co byly s Chuckem Norrisem kolem Vánoc 2010. "Vyfotíte mého syna jak bruslí?" No, I'm not Bruce Lee. I'm Chuck Norris." :-D

vtipné, hezké záběry přírody a krajiny, různých míst na světě

Vtipné, originální...

XXX Lutz TaTaTaTa

XXXLutz tatatata otevírá tatatata ceny nízké tatatata když dům potřebuje změnu v XXXLutz vše seženu tatatata :D

zajímavé reklamy jsou na automobily (ne vždy) líbí se mi reklamy na Fidorky


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Váš věk je

3. Kde se s reklamou nejčastěji setkáváte?

4. Jaký vztah máte k reklamě?

5. Cítíte se být ovlivněni reklamou?

6. Když dávají v televizi reklamy, sledujete je?

7. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

9. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy, jsou pravdivé?

10. Co je pro vás důležitým znakem reklamy?

11. Jak na vás působí reklama, kde vystupují děti?

13. Vadí vám reklamy propagující alkoholové výrobky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Váš věk je

3. Kde se s reklamou nejčastěji setkáváte?

4. Jaký vztah máte k reklamě?

5. Cítíte se být ovlivněni reklamou?

6. Když dávají v televizi reklamy, sledujete je?

7. Při výběru produktu, preferujete ten, který znáte z reklamy?

9. Myslíte si, že informace poskytované prostřednictvím reklamy, jsou pravdivé?

10. Co je pro vás důležitým znakem reklamy?

11. Jak na vás působí reklama, kde vystupují děti?

13. Vadí vám reklamy propagující alkoholové výrobky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gergelová, L.Působení reklamy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13476.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.