Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > KOFOLA

KOFOLA

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Jandová
Šetření:22. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dotazník je určen pro mnou Bc práci. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte Kofolu jako tradiční českou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11591,27 %91,27 %  
ne118,73 %8,73 %  

Graf

2. Jaká reklama se vám vybaví, když se řekne Kofola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

"A bude mít ty velký žahnutý žuby naholu?"

"a tati bude mít i ty velký zahnutý zuby nahoru???"

"já nemusim, já už ho vidim"

"Když ji miluješ, není co řešit", ale nejsem si jistá

a bude mít i ty zuby zahnutý nahoru?

A bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru? Když vydržíš do večera, budou i zuby. Nemusím, já už ho vidím... Vánoční Kofola

a bude mít ty zahnutý zuby nahoru ?

a tati, bude mit ty zahnuty zuby na horu?

Ak ju milujes, nie je co riesit.

alofok, holčička o Vánocích s řezáním stromku a prasetem

Alofok, Ziní s malým děvčáítkem a prasetem, Tučková

asi ...a bude mit takovy zuby zahnuty nahoru...

bude mít i ty zahnutý velký zuby nahoru?

Dítě a divoké prase.

dívka na kole

Já nemusim, já už ho vidím

já nemusím, já už ho vidím :-D

já nemusim, já už ho vidim :)

Já nemusím, já už ho vidím !

Já nemusím, já už ho vidím !

Jak se mladý pár stěhuje do nového bytu.

Kampaně Láska není žádná věda, Když ji miluješ není co řešit nebo vánoční stromeček.

Kanec - zuby nahoru. :)

Kdyz ji milujes ....

když ji milujes neni co resit

když ji miluješ není co řešit

když ji miluješ neni co řešit

Když jí miluješ není co řešit

když ji miluješ neni co řešit

když ji miluješ není co řešit

když ji miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit

KDyž jí miluješ, není co řešit

Když jí miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit:)

Když ji miluji, není, co řešit!

Když políbí randící dívka malého kluka, když se jí posmívá a on se otřese, fuj!

ked ju milujes, nieje co riesit

Knihovna

Kofola

Kofola - divočák, prodavačka na koupališti, Voodo panenky

Láska není věda - to ví Kofola už 50 let

Láska není věda, Já nemusím, já už ho vidím

mala holcicka a divocak

MILENCI SE MLUJOU...

ne nemusim, ja už ho vidím den bez... na té nuda pláži když ji miluješ milenci se milujou

ne,ne, já nemusím já už ho vidím

Nějaká televizní z hospody, přesně si nevzpomínám.. PS: po přečtení 4.) jsem si ihned vybavil Nuda pláž a hlavně Vánočního vepříka + částečně Flaška,

Nejvíce ta reklama s divokým prasetem a holčičkou o Vánocích

nemusím, já už ho vidím

Nemusim, uz ho vidim

nesleduji reklamy, ani televizi

Nevím jistě jestli to bylo na kofolu, ale taková ta jak tam někdo zahodí plechovku od kofoly a vedle toho roste strom a a ten strom ztrouchnivý dřív než ta plechovka zreziví a zmizí.

nuda pláž

Nuda pláž, vánoční prasátko

prasa

prasátka

prasátko

prasatko

Prasátko

prasátko

Prasátko

Prasátko - Já nemusím, já už ho vidím.

prasátko - nene nemusím, já už ho vidím

prasátko.... nemusím, já už ho vidím

prase v lese

reklama k výročí značky kofola "Láska není žádná věda"

Reklama s prasátkem

retro kofola

Rozdíly (Česko-slovenská, zařizují si byt.) a prasatko na vanoce

s bílým prasetem

S prasátkem :)

s tím vánočním stromkem

s vánočním stromečkem a holčičkou, co už vidí prasátko

Se zlatým prasátkem

ta s divočákem

Ta s prasátkem

Ta s prasátkem nebo letní, jak jdou kluci na nudapláž.

ta u vody :)

tatínek s holčičkou v lese

V horkých dnech Kofola osvěží i bez rumu.

vánoce s prasátkem

vanocni prasatko

vanocni prasatko.

vánoční

Vánočni

vánoční

Vánoční

vánoční reklama s divočákem

Vánoční - táta se synem jsou pro stromek do lesa, syn uvidí divočáka :)

Vánoční kradení stromečku s malou holčičkou a divočákem

vánoční prasátko

Vánoční prasátko

Vánoční prasátko

Vánoční prasátko

Vánoční prasátko

vánoční prasátko

Vánoční Prasátko (Já nemusím, já už ho vidím.)

Vánoční reklama

Vánoční reklama s divokým prasetem

Vánoční reklama s prasátkem

vánoční reklama s prasátkem

Vánoční reklama s prasátkem se zubama zahnutýma nahoru :)

Vánoční s divočákem

vánoční s divočákem

Vánoční s divočákem v lese na lupu stromku

vánoční s divokým prasetem

Vánoční s divokým prasetem :)

vánoční s kancem

vánoční s prasátkem

vánoční s prasátkem ("A bude mít ty zahnutý zuby nahoru?")

Vánoční se zlatým prasátkem, co má zahnutý zuby nahoru :)

Vánoční spot se "zlatým prasátkem".

vánoční stromeček s divokým prasátkem.

vánoční stromek - já nemusím, já už ho vidím

vánoční stromek , holčička a divoké prase

vianocna so zlatym prasiatkom

vianocne prasa

zahnutý zuby nahoru :)

zlaté prasátko

zlaté prasátko

Zlate prasatko

zlate prasiatko

ZLATÝ PRASÁTKO

Zuby nahoru :)

3. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO11792,86 %92,86 %  
NEZNÁM JE86,35 %6,35 %  
NE10,79 %0,79 %  

Graf

4. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoční Prasátko (Já nemusím, já už ho vidím.)8769,05 %69,05 %  
Kofolásci (Voodo panenky - Čím víc lásky rozdáš, tím víc ti zůstane)97,14 %7,14 %  
Retro Kofola (Láska není žádná věda!;50 let Kofoly)75,56 %5,56 %  
Když ji miluješ, není co řešit (Dívka jí v restauraci.)53,97 %3,97 %  
Nuda pláž (Ahoj Ondro, dáš mi napít? - Když ji miluješ, není co řešit.)43,17 %3,17 %  
žádnou neznám43,17 %3,17 %  
Bez cukru (Prostě není z cukru, milenci se milujou.- Když ji miluješ není co řešit.)43,17 %3,17 %  
Rozdíly (Česko-slovenská, zařizují si byt.)32,38 %2,38 %  
Alofok (Ušatá točená Kofola v hospodě - tři části - Když ji miluješ, není co řešit21,59 %1,59 %  
Flaška (Malí kluci hrají flašku s nožíkem rybičkou, koukají kioskářce do výstřihu.)10,79 %0,79 %  

Graf

5. Co se vám na reklamách Kofoly líbí, čím vám jsou sympatické?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

.

barvy

Bývají vtipné

celé provedení

Celým provedením a nápadem

české, vtipné

český humor

dobré zpracování

grafika

grfickým návrhem

Hlavně postavy v reklamách, vtip

hudba

hudba

humor

humor

humorem

Humorné pojetí bez prodejního natláku

Je roztomilá

je to česká firma

jednoduché a vtipné

jednoduché, nevtíravé

jjjj

jsou české

jsou české a vtipné

Jsou české.

Jsou hrávé, originální a pohladí po duši...

JSOU LIDSKÉ

jsou nápadité a veselé mají příběh

Jsou nápadité a zábavné.

Jsou optimistické a zábavné

jsou prostě milé, žádný kýč :)

Jsou tvořeny obyčejnými lidmi pro obyčejné lidi, s trochou nadsázky mohou ''reklamní'' situace skutečně nastat

jsou vtipné

jsou vtipne

jsou vtipné

jsou vtipne a maji napad

jsou vtipné a originální

jsou vtipné a zajímavé

Jsou vtipné, české a nevnucují se.

jsou vtipné, mají svůj příběh, během sledování reklamy je cílený produkt v pozadí

Jsou vtipné, nikdy nebyly trapné, sympatičtí herci, vtipné scénky a životní situace

Jsou vtipné, originální.

Jsou vtipné, originální.

Jsou vtipné, originální...

Jsou zábavné a mají nápad

korespondují s českou mentalitou, zvyky

kreativita zpracování

láskou, vlídností, neagresivností

legrační

líbí se mi jen ta Vánoční, ty ostatní nijak neřeším

líbily se mi jen některé - Vánoční prasátko je vtipné

lidovky :)

mají nápad, jsou vtipné, malebné

Mají nápad, vtip, originalitu.

Mají příběh, dobrý nápad, spontánní nenásilná reklama, která pobaví.

Mají vtip a českou náturu.

Mají vtip.

mám kofolu ráda, proto mi její reklamy nepřijdou otravné jak všechny ostatní

milé, zábavné

moc je neznám

na rozdíl od naprostý většiny jinejch jsou vtipný..

nábadité a veselé

Nápad

nápad, humor

nápad, vtip, inspirace

napadem

napadite

Nápaditost.

nedokážu posoudit

Nejsou agresivní a nečiší z nich snaha o maximální business...

Nejsou mi sympatické

Nejsou mi sympatické, až na tu s Vánočním Prasátkem, tak je roztomilá

nejsou nijak agresivní a někdy jsou u milé

Nejsou stále na jedno "brdo" Jinak je ani moc nevnímám

nejsou vlezlé

Nejsou vlezlé jako jiné, nejsou hloupé, jsou originální. Myslím, že na nich pracoval skvělý tým.

Nejsou vtíravé, neomrzí se, mají nápad, originalitu, jsou české

nekoukám na TV

nesleduji reklamy, ani televizi

Netradičnost, nezveličování předností kofoly, neschazování konkurence, určitá poetičnost

Nevím

nevím

nevtíravé

nic

nic, jsou vlezlé a hloupé Kvalitní, dobrá kofola reklamu nepotřebovala. Bylo to normální i v podstatě kultovní pití v době svého uvedení na trh, v době prvních transplantací srdce, hudby Beatles a dalšího bigbeatu, zkrácení sukní všech žen a nástup mödy minisukní, doby vysílání hudby ze Svobodné Evropy i Mikroföra, A k tomu patřila i kofola.. i bez přihlouplých a mírně chlíplých reklam. Tahle dnešní kofola nemá chuť. Je to lepkavý hnus.

nie su hlucne, jednoduche, ale povedia vsetko, putave a zo zivota

Nvm..

originalita

originalita, vtip

originálními nápady

pobavia

pojetí

POkaždé jiný nápad.

Protože jsou veselé, pohodové a milé

reálnost, vtip

retro style

roztomilé

roztomilostí

ROztomilostí

slogan

smsl pro humor

Sranda

sú milé, nápadité, jednoduché, nevtieravé

su zabavne

super hlášky

svoji kreativitou a že dokážou zaujmout

upřímnost, veselost a na nic si nehrají

Určitá tématická stylizace, snaha o "laskavá" až "československá" témata, v dnešním světě komercionalizace a globalizace se u reklam jedná spíše o výjimku - možná proto většina lidí pokládá jejich reklamy za příjemné a originální.

vcelku originalne

všechno

VŠÍM

vtip

Vtip a blízkost skutečnému životu.

vtipné a nápadité

vtipné, lidské

vtipné, s příběhem

vtipnost

vtipnost

vtipnost

Vtipnost a originalita nápadů + místní reálie.

vtipnost, nevlezlost

vtipností

zaujmou

znají českého diváka, jsou také srdcařské

Znám jen dvě - mají drive.

6. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8063,49 %63,49 %  
muž4636,51 %36,51 %  

Graf

7. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-258466,67 %66,67 %  
26-392318,25 %18,25 %  
40-55118,73 %8,73 %  
55 a víc64,76 %4,76 %  
0-1521,59 %1,59 %  

Graf

8. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou7055,56 %55,56 %  
vysokoškolské3729,37 %29,37 %  
základní1411,11 %11,11 %  
vyučen/a32,38 %2,38 %  
vyšší odborné21,59 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vnímáte Kofolu jako tradiční českou značku?

3. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

4. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

6. Vaše pohlaví

7. Váš věk

8. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vnímáte Kofolu jako tradiční českou značku?

3. Líbí se vám TV reklamy Kofoly?

4. Jaká reklama se vám líbila nejvíce?

6. Vaše pohlaví

7. Váš věk

8. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, K.KOFOLA (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13496.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.