Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Ledová
Šetření:02. 03. 2011 - 07. 03. 2011
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, prosím odpovězte mi na prár otázek. Potřebuji to pro svou bakalářskou práci. Děkuji Tereza

Odpovědi respondentů

1. Je podle vás reklama umění?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8079,21 %79,21 %  
ne2120,79 %20,79 %  

Graf

2. Ovlivňuje vás reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6059,41 %59,41 %  
ne2322,77 %22,77 %  
nevím1817,82 %17,82 %  

Graf

3. Chtěli byste raději svět bez reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6867,33 %67,33 %  
ano3332,67 %32,67 %  

Graf

4. Je podle vás více estetické (krásné) reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6766,34 %66,34 %  
nevím1918,81 %18,81 %  
ano1514,85 %14,85 %  

Graf

5. Otravuje vás reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5554,46 %54,46 %  
ne2827,72 %27,72 %  
nevím1817,82 %17,82 %  

Graf

6. Máte nějakou oblíbenou reklamu? Napište jakou.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola68,7 %5,94 %  
ne45,8 %3,96 %  
coca cola22,9 %1,98 %  
Vodafone22,9 %1,98 %  
reklama na Absolut11,45 %0,99 %  
prakticky všechny reklamy na automobilky11,45 %0,99 %  
VW Passat s Darth Vaderem a další virály :)11,45 %0,99 %  
vše co propaguje HCE.cz11,45 %0,99 %  
Actimel - grilování v zimě11,45 %0,99 %  
český lev11,45 %0,99 %  
ostatní odpovědi Reklama z 60tých let na mýdlo s Jelenem
sest jazyku na mym ptaku, riti... {kofola neeee}
pejsek dělá pevná hovínka
captain morgan, dove za skutecnou krasu
nějaké neagresivní - kofola, vodafone
ta co mě překvapí
vodafone - smrček, kofola - prasátko a virální :)
Skoda fabia RS
na vodafone s chuck norrisem
Krátkej film Black Mamba od Nike
matoni - s modelkou oblečenou do vody
reklamy na alkohol
ta, co neni
mistr proper
na kofolu vánoční
reklama na Komerční banku je ta nejlepší :-)
většina reklam na kafe :-)
sony playstation
kofola-vánoční
wolksvagen - das auto
Coca Cola - automat na nápoje
vtipnou
nevím
Kofola - kanec.
jen ty co jsou vtipné
vtipná, jasná, účelná
kofola - kofolásci
pribináček
Kofola, Vodafone
všechny na kondomy
Jagermeister
žádnou
lux
vánoční kofola
nie
česká spořitelna
Beneton
kinder bueno ma krasnou hudbu
mercedes sorry
několk
kofola - prasátko
vánoční reklamy na vodafone
nemám oblíbenou
fidorka
T-mobile, Kofola
jakákoli na Kofolu
momentálně mě žádná nenapadá
Kofola Ne ne já nemusím já už ho vidím :-)
já už nemusím, já už ho vidím
4971,01 %48,51 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je podle vás reklama umění?

2. Ovlivňuje vás reklama?

3. Chtěli byste raději svět bez reklamy?

4. Je podle vás více estetické (krásné) reklamy?

5. Otravuje vás reklama?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je podle vás reklama umění?

2. Ovlivňuje vás reklama?

3. Chtěli byste raději svět bez reklamy?

4. Je podle vás více estetické (krásné) reklamy?

5. Otravuje vás reklama?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ledová, T.Reklama (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13611.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.