Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské preference - farmářské trhy

Spotřebitelské preference - farmářské trhy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marketa Sevcikova
Šetření:07. 03. 2011 - 14. 03. 2011
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výsledky tohoto dotazníku budou použity v mé bakalářské práci na téma Spotřebitelské preference v ČR se zaměřením na farmářské trhy. Předem děkuji za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Víte o existenci farmářských trhů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3389,19 %89,19 %  
ne410,81 %10,81 %  

Graf

2. Využil(a) jste možnost nákupu na farmářských trzích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2464,86 %64,86 %  
ne1335,14 %35,14 %  

Graf

3. Jaký je hlavní faktor ovlivňující Vaše běžné nákupy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita1540,54 %40,54 %  
Cena924,32 %24,32 %  
Účelnost, funkčnost718,92 %18,92 %  
Výhodnost nabídky38,11 %8,11 %  
pomer kvality a ceny12,7 %2,7 %  
vzdálenost obchodu12,7 %2,7 %  
nic12,7 %2,7 %  

Graf

4. Jaké jsou důvody realizace Vašeho nákupu na farmářských trzích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita nabízených produktů2066,67 %54,05 %  
Český původ nabízených produktů1446,67 %37,84 %  
Prodej je uskutečňován krátce po sklizni930 %24,32 %  
Osobní kontakt mezi výrobcem a zákazníkem826,67 %21,62 %  

Graf

5. O jaké produkty projevujete v rámci farmářského trhu zájem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ovoce a zelenina3096,77 %81,08 %  
Mléko, mléčné výrobky a sýry1754,84 %45,95 %  
Maso a uzeniny1341,94 %35,14 %  
Vejce1135,48 %29,73 %  
Pečivo1032,26 %27,03 %  
Med1032,26 %27,03 %  
Nepotravinářské výrobky (např. proutěné koše)39,68 %8,11 %  
Jiné13,23 %2,7 %  

Graf

6. Dáváte přednost tuzemským výrobcům před zahraničními?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2468,57 %64,86 %  
Někdy1028,57 %27,03 %  
Ne12,86 %2,7 %  

Graf

7. Jste ochotni vynaložit více peněz za kvalitní potraviny tuzemských producentů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3193,94 %83,78 %  
Ne26,06 %5,41 %  

Graf

8. Jak vysoká je Vaše útrata v rámci jedné návštěvy farmářského trhu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 300 Kč1555,56 %40,54 %  
301 - 500 Kč933,33 %24,32 %  
Nad 500 Kč27,41 %5,41 %  
Do 100 Kč13,7 %2,7 %  

Graf

9. Jak často navštěvujete farmářské trhy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za několik měsíců1035,71 %27,03 %  
1 x měsíčně828,57 %21,62 %  
1 x do roka517,86 %13,51 %  
1 x za 14 dní310,71 %8,11 %  
1 x za týden27,14 %5,41 %  

Graf

10. V porovnání s běžným způsobem prodeje, jak hodnotíte produkty nabízené na farmářských trzích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čerstvější2482,76 %64,86 %  
Kvalitnější 2068,97 %54,05 %  
Dražší931,03 %24,32 %  
Méně atraktivní na pohled26,9 %5,41 %  
Méně kvalitní13,45 %2,7 %  
Levnější13,45 %2,7 %  

Graf

11. Víte o tom, že produkty nabízené na farmářských trzích jsou často v bio kvalitě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3085,71 %81,08 %  
Ne514,29 %13,51 %  

Graf

12. Nakupujete bio výrobky i v běžných prodejnách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy1854,55 %48,65 %  
Ne824,24 %21,62 %  
Ano721,21 %18,92 %  

Graf

13. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2880 %75,68 %  
Muž720 %18,92 %  

Graf

14. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 241540,54 %40,54 %  
25 - 341232,43 %32,43 %  
35 - 50924,32 %24,32 %  
65 a více12,7 %2,7 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou2054,05 %54,05 %  
1745,95 %45,95 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sevcikova, M.Spotřebitelské preference - farmářské trhy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13827.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.