Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vývoj módy se zaměřením na cestovní ruch

Vývoj módy se zaměřením na cestovní ruch

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Duchoňová
Šetření:10. 03. 2011 - 17. 03. 2011
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jmenuji se Kateřina Duchoňová a jsem studentkou Střední a Vyšší odborné školy cestovního ruchu v Českých Budějovicích. Tento dotazník je sestaven pro účely mé absolventské práce, která má název: „Vývoj módy se zaměřením na cestovní ruch“.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8577,27 %77,27 %  
Muž2522,73 %22,73 %  

Graf

2. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6458,18 %58,18 %  
Občas 4339,09 %39,09 %  
Ne32,73 %2,73 %  

Graf

3. Víte něco o vývoji módy v Evropě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5953,64 %53,64 %  
ano5146,36 %46,36 %  

Graf

4. Nakupujete rádi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9687,27 %87,27 %  
ne1412,73 %12,73 %  

Graf

5. Jak nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejčastěji v kamených obchodech.8274,55 %74,55 %  
Nejčastěji přes internet.1311,82 %11,82 %  
Nejčastěji v second handech.87,27 %7,27 %  
Nejčastěji ve Vietnamských prodejnách.76,36 %6,36 %  

Graf

6. Podléháte módním trendům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas si vezmu na sebe něco, co je právě in.8173,64 %73,64 %  
Ano, vždy jsem oblečená podle poslední módy.1816,36 %16,36 %  
Ne, nikdy mě nezajímalo co se nosí.1110 %10 %  

Graf

7. Sledujete sezóní slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji někdy se slevou, někdy ne.8880 %80 %  
Ano, nakupuji jen ve slevách.1412,73 %12,73 %  
Ne, koupím hned to co chci, i když to mají někde levnější.87,27 %7,27 %  

Graf

8. Jste spokojeni s nabídkou obchodů s oblečením v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, myslím si že v zahraničí mají lepší výběr.8072,73 %72,73 %  
Nezajímám se o to, koupím si to, co je k dostání.1513,64 %13,64 %  
Ano, vždy najdu to co hledám.1513,64 %13,64 %  

Graf

9. Myslíte si, že Češi mají vkus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne myslím si, že Češi se neumí vůbec pěkně obléknout.6559,09 %59,09 %  
Nevim, nezajímá mě co kdo nosí.2623,64 %23,64 %  
Ano, myslím si, že Češi mají výborný styl oblékání.1917,27 %17,27 %  

Graf

10. Co říkáte na ponožky v sandálech?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-(

:-/

:D stylovka

:D stylovka

bílé ponožky vytažené pod kolena na výlet do města jsou hrozné, ale ponožky v sandálech u táboráků mě nepohoršují...

Bleee...

Bože moj..

Bože néééé

božíííí

buran... jako-cerne kalhotyXbile ponozky atd atd ....

celkově se mi ponožky v sandálech nelíbí, ikdyž to bylo minulý rok in

Co má být? Mají snad s tím nějací arbitři elegance problém?? Určitě je dobré chránit si nohy pořádným obutím do ponožek, než aby na ně svítilo sluníčko, mohly kopřivy a trní a chytal se na ně prach, bláto a kamínky (o psích hovínkách nemluvě)..

Co říkáte vy na špinavé nohy v sandálech? Pokud jsou kotníčkové a přírodního odstínu, tak jsou praktické.

Děda to měl rád.

demence

děs

Děs

děs

děs

DĚS BĚS

Fakt hnusny

fuj

hnus

hnus

hnus

hnus

hnus

hnus fialovej

hrozné

hrozné

Hrozný zvyk.

hrůůůůůůůůůůůůůůůza

hrůůůůůůůůůůůůza

hrůůůza

hrůza

hrůza

hruza

hrůza

hrůza

Hrůza

hrůza!!!

Hrůza.

Humus

jako které? bílé? prča ne? A ten nový trend krajkových... to vypadá dobře jen na hubených nohách.

Je to hrozný

je to trend(divný trend)

Jedním slovem: Příšerné!!!!!!!

Jednou se nosí, jednou ne

jen v případě krutého ochlazení

katastrofa :)

Lepší si uříznout nohy a chodit na kotníkových kostech..

moc se mi to nelíbí, ale někdy jsou tam potřeba

Naprostá ohavnost.

ne

něco otřesného a typicky českého - známka buranství

nelíbí se mi

nelíbí se mi

nelíbí se mi

nelíbí se mi to - není to vhodné

nelíbí se mi to, ale když je zima na nohy proč ne

Nelíbí se mi.

Nemám co dodat, zrušila bych to, vrchol nevkusu!

nevadí mi

nevadí mi

nevkusné

Nevkusné

nevkusné....obzvlášť u žen

NO COMMENT...

no to snad!!! nejhorší

OMG :D....Vážně to se snad mohlo tolerovat v první polovině 90. let

out

patent cechů

Podobně nemožný,jako rohlík v párku.

pohodlné, ale značně nevkusné!

pochopitelne jedine kdyz nejsou bile a clovek si je oblekne v lete na vecer, aby nemusel nosit jeste nahradni boty.

Prohřešek čechů.

Příjde mi to nevkusné.

příšerné

Příšerný!!!

rada bych je nosila, ale vim, ze je to spolecensky neprijatelne, tak to nedelam.

Sama je nenosím, ale ať si každý nosí, co uzná za vhodné.

strašné

strašné

strašný

strašný :D

Tento nesvar jeste preziva?

to jeste existuje?

to nemám ráda, ale prý se to nosí

Tragedie

U chlapů děs, ale u ženskejch do sandálků na vysokym podpatku mi to přijde OK

WOW!!

Zakázat!!!

zalezi na sandalech a ostatnim obleceni, k dlouhym kalhotum mi to nevadi, u minisukne to vypada strasne

Zapařená noha a spousty posměchu kolemjdoucích botiček.

známé klišé :-)

Zrovna je mám na nohou.

11. Co nosíte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám svůj osobitý styl.3733,64 %33,64 %  
Rifle a tričko.3632,73 %32,73 %  
Elegantní oděv.1614,55 %14,55 %  
Sexy oděv.98,18 %8,18 %  
Sportovní oděv. 87,27 %7,27 %  
Vyznávám konkrétní módní styl (punk, emo, rock...)32,73 %2,73 %  
Neřešim, vezmu si co je první na kopičce ve skříni.10,91 %0,91 %  

Graf

12. Oblíbený obchod/značka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orsay65,45 %5,45 %  
Roxy32,73 %2,73 %  
žádný32,73 %2,73 %  
second hand, new yorker, zara, atmosphere atd...32,73 %2,73 %  
guess32,73 %2,73 %  
Nemám32,73 %2,73 %  
New Yorker32,73 %2,73 %  
nevím21,82 %1,82 %  
Hugo Boss21,82 %1,82 %  
next21,82 %1,82 %  
ostatní odpovědi Mango
sketa
tesco
Tally Weil
Zoo York
cropp, new yorker, c&a, h&m
WESC
značka Antihero
new yorker asi
Cropp Town,HaM,Zara
Dolce Gabanna
takko
secondhand :)
nike, burton, quicksilver
Bershka
Bon Prix
Terranova, New Yorker
Tommy Hilfiger, Guess, H&M
FUCKUALL
H&M, Zara, secondhandy
orsey
Tommy Hilfiger
La coste
C&A asi tak nejak
New Yorker, Orsay, Puma
Top Shop
C A
bushman
CaA
H&M, promode, mango, camaieu, orsay
Bershka, Zara, Tally Wejl
C a A
Kenvelo
timeout
A3 sport
Camaieu, Orsay
baťa, time out, gate, tchibo, 4you,hm
diesel
H&M
Kenvelo, Takko
stradivarius, zara, hm
punkstore
bon prix, new yorker
Nemám.
Je mi to jedno, koupím si to, co se mi líbí
nord blanc
Emporio Armani
je jich víc
pimkie
HM
nemám nejoblíbnejší většinou nakupuji u vietnamců
LV, dior, escada
Cameiau
vietnamský Svět textilu na pěší zóně v okr. městě
Reserved
Gant
Adidas
Tejly Wejl
Fred Perry
Rocawear
Versace
Berschka
Lindex
Zara, reserved/roxy
atomrat
NewYorker
Deichmann
Etnies
zara, HaM...
ne
burton, adidas, nike, puma, DC
timpi mililo dilinon
Pull & Bear
NewYorker, Zara, Baťa
Quiksilver
8072,73 %72,73 % 

Graf

13. Když jedete do zahraničí/na dovolenou, jdete se podívat i do obchodů s oblečením?Nebo na tržiště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinuji obojí.6559,09 %59,09 %  
Ano, vždy se na to vyloženě těším.3229,09 %29,09 %  
Ne, zajímají mě jen památky v dané lokalitě.1311,82 %11,82 %  

Graf

14. Byli jste už někdy v Londýně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6861,82 %61,82 %  
ano4238,18 %38,18 %  

Graf

15. Co by Vás do Londýna přilákalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vše dohromady.5146,36 %46,36 %  
Zábava, nákupy, styl života Londýňanů.3531,82 %31,82 %  
Kulturní památky.1816,36 %16,36 %  
Pracovní záležitosti.43,64 %3,64 %  
Přírodní krásy.21,82 %1,82 %  

Graf

16. Kolik byste byli schopni utratit za jeden den v Londýně? ( za jednu osobu )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5000 a více3330 %30 %  
2000 - 50002825,45 %25,45 %  
1000 - 2000 2724,55 %24,55 %  
500 - 10002220 %20 %  

Graf

17. Jaké preferujete ubytovací zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel6357,27 %57,27 %  
Penzion2825,45 %25,45 %  
Žádné109,09 %9,09 %  
Privát65,45 %5,45 %  
Motel32,73 %2,73 %  

Graf

18. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let 7467,27 %67,27 %  
do 20 let1917,27 %17,27 %  
30 - 50 let1715,45 %15,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Byli jste už někdy v Londýně?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se o to, koupím si to, co je k dostání. na otázku 8. Jste spokojeni s nabídkou obchodů s oblečením v ČR?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Nakupujete rádi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Zajímáte se o módu?

3. Víte něco o vývoji módy v Evropě?

4. Nakupujete rádi?

5. Jak nakupujete oblečení?

6. Podléháte módním trendům?

7. Sledujete sezóní slevy?

8. Jste spokojeni s nabídkou obchodů s oblečením v ČR?

9. Myslíte si, že Češi mají vkus?

11. Co nosíte nejraději?

13. Když jedete do zahraničí/na dovolenou, jdete se podívat i do obchodů s oblečením?Nebo na tržiště?

14. Byli jste už někdy v Londýně?

15. Co by Vás do Londýna přilákalo nejvíce?

16. Kolik byste byli schopni utratit za jeden den v Londýně? ( za jednu osobu )

17. Jaké preferujete ubytovací zařízení?

18. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Zajímáte se o módu?

3. Víte něco o vývoji módy v Evropě?

4. Nakupujete rádi?

5. Jak nakupujete oblečení?

6. Podléháte módním trendům?

7. Sledujete sezóní slevy?

8. Jste spokojeni s nabídkou obchodů s oblečením v ČR?

9. Myslíte si, že Češi mají vkus?

11. Co nosíte nejraději?

13. Když jedete do zahraničí/na dovolenou, jdete se podívat i do obchodů s oblečením?Nebo na tržiště?

14. Byli jste už někdy v Londýně?

15. Co by Vás do Londýna přilákalo nejvíce?

16. Kolik byste byli schopni utratit za jeden den v Londýně? ( za jednu osobu )

17. Jaké preferujete ubytovací zařízení?

18. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Duchoňová, K.Vývoj módy se zaměřením na cestovní ruch (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://13915.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.