Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace ve společnosti TVAR v.d. Klatovy

Marketingová komunikace ve společnosti TVAR v.d. Klatovy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Krinesová
Šetření:14. 03. 2011 - 19. 03. 2011
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní/ Vážený pane,

Jsem studentkou 5. ročníku ČZU v Praze, fakulty provozně ekonomické. V současné době zpracovávám diplomovou práci na téma Marketingová komunikace ve společnosti TVAR v.d. Klatovy a ráda bych Vás tímto požádala o vyplnění krátkého dotazníku.

Dotazník je určen pro zákazníky společnosti TVAR v.d. Klatovy.
 

Předem děkuji za ochotu a Váš čas.

Renata Krinesová

 

Odpovědi respondentů

1. Odkud jste se o firmě TVAR v.d. Klatovy dozvěděli poprve?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze zaslaného katalogu1854,55 %54,55 %  
z referencí jiné mateřské školy412,12 %12,12 %  
od obchodního zástupce39,09 %9,09 %  
nic39,09 %9,09 %  
z internetu39,09 %9,09 %  
Firma je v místě bydliště13,03 %3,03 %  
ze svého středoškolského studia SPŠ Volyně13,03 %3,03 %  

Graf

2. Jak byste ohodnotili ve společnosti TVAR v.d. Klatovy: (uvedené položky ohodnoťte známkami 1-5 jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
nabídku zboží1.8480.916
kvalitu zboží1.6361.14
cenu2.0610.663
poskytnuté služby1.7271.229
komunikaci pracovníků s Vámi1.6971.181

Graf

3. Uveďte faktor, který je pro Vás nejdůležitější při koupi vybavení mateřských škol

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1442,42 %42,42 %  
design721,21 %21,21 %  
cena618,18 %18,18 %  
vystupování obchodních zástupců26,06 %6,06 %  
nic26,06 %6,06 %  
kvalita za rozumnou cenu13,03 %3,03 %  
všechny faktory jsou pro mě důležité - vzájemně se13,03 %3,03 %  

Graf

4. Využíváte při nákupu akční letáky společnosti TVAR v.d. Klatovy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2369,7 %69,7 %  
ne1030,3 %30,3 %  

Graf

5. Kupujete i výrobky konkurenčních firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2884,85 %84,85 %  
ne515,15 %15,15 %  

Graf

6. Prosím, pokud Vám to nevadí, uveďte od jakých společností také nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Benjamín, Makra212,5 %6,06 %  
Benjamin212,5 %6,06 %  
Makra212,5 %6,06 %  
dle nabídek-různě16,25 %3,03 %  
Aurednik16,25 %3,03 %  
Makra, Tera sport16,25 %3,03 %  
Makra, Merkur, soukromý truhlář-Petr Picmaus16,25 %3,03 %  
Makra, Benjamin, některý nábytek nám vyrábí truhlá16,25 %3,03 %  
Makra Nymburk16,25 %3,03 %  
Tera sport,Benjamin,Lendid16,25 %3,03 %  
ostatní odpovědi Benjamin,Aurednik , Makra
výroba na zakázku od truhláře
MAKRA, NOMILAND, TERASPORT
318,75 %9,09 % 

Graf

7. Co Vás vedlo k nákupu výrobků od jiných firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1242,86 %36,36 %  
design517,86 %15,15 %  
kvalita27,14 %6,06 %  
spolupráce obchodního zástupce13,57 %3,03 %  
lepší nabídka13,57 %3,03 %  
drobné doplňky - lepší dostupnost13,57 %3,03 %  
celkové ladění interierů, nábytek na míru...13,57 %3,03 %  
výběr zboží13,57 %3,03 %  
Akční cena během výstavy ve výrobně13,57 %3,03 %  
lepší poskytnuté služby13,57 %3,03 %  
nic13,57 %3,03 %  
CENA A DESIGN13,57 %3,03 %  

Graf

8. Informace o produktech a novinkách společnosti se dozvídáte pomocí ( více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pošty1957,58 %57,58 %  
z internetové stránky společnosti1957,58 %57,58 %  
e-mailem618,18 %18,18 %  
od obchodního zástupce515,15 %15,15 %  

Graf

9. Pokud od obchodního zástupce, jak byste ohodnotlili obchodního zástupce v jednotlivých oblastech: (uvedené položky ohodnoťte známkami 1-5 jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
reprezentativní vystupování1.91.09
komunikativnost1.6360.413
schopnost poradit1.8180.694
frekvence návštěvnosti u Vás2.1110.765
ochota1.8180.876

Graf

10. Pokud Vám to nevadí, prosím napište jméno nebo firmu, kterou jste hodnotili

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tvar Klatovy240 %6,06 %  
Benjamín120 %3,03 %  
Nehodnotila jsem.120 %3,03 %  
Makra120 %3,03 %  

Graf

11. Seřaďte dle Vašich preferencí, jaký způsob získávání informací Vám nejvíce vyhovuje:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
osobní návštěva obchodního zástupce3.2121.44
zasílání aktuálních informací v pravidelných intervalech poštou1.9391.087
získávání informací z internetových stránek společnosti2.5760.729
zasílání aktuálních informací e-mailem2.2730.865

Graf

12. V jaké oblasti se nachází Vaše mateřská škola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňském kraji927,27 %27,27 %  
Středočeském kraji824,24 %24,24 %  
Jihočeském kraji412,12 %12,12 %  
v hlavním městě - v Praze39,09 %9,09 %  
Moravskoslezkém kraji39,09 %9,09 %  
Olomouckém kraji26,06 %6,06 %  
Ústeckém kraji13,03 %3,03 %  
Vysočině13,03 %3,03 %  
Libereckém kraji13,03 %3,03 %  
Jihomoravském kraji13,03 %3,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (95 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krinesová, R.Marketingová komunikace ve společnosti TVAR v.d. Klatovy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14054.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.