Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání atmosféry hypermarketů 2
Vnímání atmosféry hypermarketů 2
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Kurcová |
---|---|
Šetření: | 16. 03. 2011 - 16. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 0 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | nelze zjistit |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studentky ekonomické fakulty ZČU v Chebu a provádíme průzkum vnímání atmosféry v hypermarketech při nakupování. Vyplněním tohoto dotazníku přispějete k vytvoření seminární práce na toto téma. Dotazník je anonymní, nehrozí tedy zneužití Vašich osobních údajů.
U otázek, které obsahují bodové ohodnocení vybírejte takový počet bodů, který nejlépe vystihuje Váš názor, přičemž 1 je nejlepší a 5 nejhorší.
Vyplnění tohoto dotazníku Vám zabere pouze 5 minut.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v Globusu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
2. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
3. Z jakého důvodu navštěvujete Globus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
4. Jaký sortiment v Globusu nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
5. Jak se celkově cítíte v Globusu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
výborná hudební kulisa vs. špatná hudební kulisa | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
příliš ostré osvětlení v prodejně vs. špatná viditelnost | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
výborná celkový dojem vs. špatný celkový dojem | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu v Globusu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientuji | alternativní | 0 | 0 |
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejny | alternativní | 0 | 0 |
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladny | alternativní | 0 | 0 |
Dostačující množství nákupních košíků a vozíků vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíků | alternativní | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Jak jste spokojeni s nákupním personálem a kvalitou sortimentu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodením personálem | alternativní | 0 | 0 |
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentu | alternativní | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Nakupujete v Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
výborná hudení kulisa vs. špatná hudební kulisa | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
příliš ostré osvětlení vs. špatná viditelnost | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
výborný celkový dojem vs. špatný celkový dojem | 1-2-3-4-5 | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientuji | alternativní | 0 | 0 |
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejny | alternativní | 0 | 0 |
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladny | alternativní | 0 | 0 |
dostačující množství nákupních košíků a vozíku vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíků | alternativní | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodejním personálem | alternativní | 0 | 0 |
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentu | alternativní | 0 | 0 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
16. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.