Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání atmosféry hypermarketů 2

Vnímání atmosféry hypermarketů 2

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kurcová
Šetření:16. 03. 2011 - 16. 03. 2011
Počet respondentů:0
Počet otázek (max/průměr):16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

 

jsme studentky ekonomické fakulty ZČU v Chebu a provádíme průzkum vnímání atmosféry v hypermarketech při nakupování. Vyplněním tohoto dotazníku přispějete k vytvoření seminární práce na toto téma. Dotazník je anonymní, nehrozí tedy zneužití Vašich osobních údajů. 

U otázek, které obsahují bodové ohodnocení vybírejte takový počet bodů, který nejlépe vystihuje Váš názor, přičemž 1 je nejlepší a 5 nejhorší. 

Vyplnění tohoto dotazníku Vám zabere pouze 5 minut. 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

2. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

3. Z jakého důvodu navštěvujete Globus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Jaký sortiment v Globusu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Jak se celkově cítíte v Globusu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudební kulisa vs. špatná hudební kulisa1-2-3-4-500
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor1-2-3-4-500
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-500
příliš ostré osvětlení v prodejně vs. špatná viditelnost1-2-3-4-500
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-500
výborná celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-500

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu v Globusu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientujialternativní00
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejnyalternativní00
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladnyalternativní00
Dostačující množství nákupních košíků a vozíků vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíkůalternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak jste spokojeni s nákupním personálem a kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodením personálemalternativní00
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentualternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Nakupujete v Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudení kulisa vs. špatná hudební kulisa1-2-3-4-500
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor1-2-3-4-500
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-500
příliš ostré osvětlení vs. špatná viditelnost1-2-3-4-500
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-500
výborný celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-500

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientujialternativní00
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejnyalternativní00
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladnyalternativní00
dostačující množství nákupních košíků a vozíku vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíkůalternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodejním personálemalternativní00
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentualternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kurcová, L.Vnímání atmosféry hypermarketů 2 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14124.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.