Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání atmosféry hypermarketů 2

Vnímání atmosféry hypermarketů 2

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kurcová
Šetření:16. 03. 2011 - 16. 03. 2011
Počet respondentů:0
Počet otázek (max/průměr):16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

 

jsme studentky ekonomické fakulty ZČU v Chebu a provádíme průzkum vnímání atmosféry v hypermarketech při nakupování. Vyplněním tohoto dotazníku přispějete k vytvoření seminární práce na toto téma. Dotazník je anonymní, nehrozí tedy zneužití Vašich osobních údajů. 

U otázek, které obsahují bodové ohodnocení vybírejte takový počet bodů, který nejlépe vystihuje Váš názor, přičemž 1 je nejlepší a 5 nejhorší. 

Vyplnění tohoto dotazníku Vám zabere pouze 5 minut. 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

2. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

3. Z jakého důvodu navštěvujete Globus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Jaký sortiment v Globusu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Jak se celkově cítíte v Globusu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudební kulisa vs. špatná hudební kulisa1-2-3-4-500
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor1-2-3-4-500
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-500
příliš ostré osvětlení v prodejně vs. špatná viditelnost1-2-3-4-500
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-500
výborná celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-500

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu v Globusu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientujialternativní00
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejnyalternativní00
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladnyalternativní00
Dostačující množství nákupních košíků a vozíků vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíkůalternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak jste spokojeni s nákupním personálem a kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodením personálemalternativní00
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentualternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Nakupujete v Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudení kulisa vs. špatná hudební kulisa1-2-3-4-500
výborná čistota prodejny vs. špatná hygiena prostor1-2-3-4-500
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-500
příliš ostré osvětlení vs. špatná viditelnost1-2-3-4-500
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-500
výborný celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-500

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientujialternativní00
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejnyalternativní00
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladnyalternativní00
dostačující množství nákupních košíků a vozíku vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíkůalternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodejním personálemalternativní00
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentualternativní00

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kurcová, L.Vnímání atmosféry hypermarketů 2 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14124.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.