Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Rád by som dal do pozornoti násladujúci dotazník, ktorý slúži na účely vypracovania diplomovej práce. Prosím venujete mu pár minút.
Ďakujem
Lukas
Odpovědi respondentů
1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
64
58,72 %
58,72 %
ano
42
38,53 %
38,53 %
nevím
3
2,75 %
2,75 %
2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
66,06 %
66,06 %
ano
30
27,52 %
27,52 %
nevím
7
6,42 %
6,42 %
3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedôležitá
49
44,95 %
44,95 %
dôležitá
34
31,19 %
31,19 %
vôbec ma nezaujíma
22
20,18 %
20,18 %
veľmi dôležitá
4
3,67 %
3,67 %
4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedôležitá
59
54,13 %
54,13 %
vôbec ma nezaujíma
25
22,94 %
22,94 %
dôležitá
21
19,27 %
19,27 %
veľmi dôležitá
4
3,67 %
3,67 %
5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
veľmi dôležitá
51
46,79 %
46,79 %
dôležitá
50
45,87 %
45,87 %
nedôležitá
5
4,59 %
4,59 %
vôbec ma nezaujíma
3
2,75 %
2,75 %
6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dôležitá
47
43,12 %
43,12 %
nedôležitá
42
38,53 %
38,53 %
veľmi dôležitá
13
11,93 %
11,93 %
vôbec ma nezaujíma
7
6,42 %
6,42 %
7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
40
36,7 %
36,7 %
spíše souhlasím
36
33,03 %
33,03 %
nevím
21
19,27 %
19,27 %
nesouhlasím
6
5,5 %
5,5 %
souhlasím
6
5,5 %
5,5 %
8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
34
31,19 %
31,19 %
spíše nesouhlasím
29
26,61 %
26,61 %
nevím
20
18,35 %
18,35 %
souhlasím
15
13,76 %
13,76 %
nesouhlasím
11
10,09 %
10,09 %
9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
44
40,37 %
40,37 %
souhlasím
25
22,94 %
22,94 %
nevím
20
18,35 %
18,35 %
spíše nesouhlasím
16
14,68 %
14,68 %
nesouhlasím
4
3,67 %
3,67 %
10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
produkt známej svetovej značky
98
91,59 %
89,91 %
produkt neznámej lokálnej značky
9
8,41 %
8,26 %
11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drahší, vyrobený v USA, Európe
77
70,64 %
70,64 %
Lacnejší, vyrobený v Ázii
32
29,36 %
29,36 %
12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bank of the Ryukyus (Japonsko)
79
72,48 %
72,48 %
Bank of Fukuoka (Japonsko)
78
71,56 %
71,56 %
United narional Corp. (USA)
77
70,64 %
70,64 %
Banque Worms (Francúzsko)
76
69,72 %
69,72 %
Wells Fargo (USA)
71
65,14 %
65,14 %
Sberbank (Rusko)
65
59,63 %
59,63 %
Seoulbank (Korejska republika)
46
42,2 %
42,2 %
Disbank (Turecko)
21
19,27 %
19,27 %
Demirbank (Turecko)
18
16,51 %
16,51 %
Habib Bank (Pakistan)
14
12,84 %
12,84 %
13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kube
97
88,99 %
88,99 %
Dominikánskej republike
8
7,34 %
7,34 %
Hondurase
2
1,83 %
1,83 %
Nikarague
2
1,83 %
1,83 %
14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Google
11
10,09 %
10,09 %
Microsoft
11
10,09 %
10,09 %
neviem
11
10,09 %
10,09 %
Apple
9
8,26 %
8,26 %
netuším
2
1,83 %
1,83 %
IBM
2
1,83 %
1,83 %
nike
2
1,83 %
1,83 %
ČEZ
2
1,83 %
1,83 %
DW drums
1
0,92 %
0,92 %
SHARP
1
0,92 %
0,92 %
ostatní odpovědi
google, cisco, oracle, microsoft kraft foods neviem... Nokia, Facebook, Google, Apple, AT&T Honeywell International Inc. Microsoft , Apple, Google kúpila by som komodity, nie akcie (drahé kovy) dell honeywell nezaujímam sa o akciové spoločnosti ArcelorMittal GOOGLE, Facebook Intel kia corp Hilton hotel Williams F1 Team J&T Banka... Areva Research In Motion, Rio Tinto AUDI, Adidas, Google Holcin Tesco - netusim, nemam v tom prehlad MC donald Wolksvagen samé chyby, nauč sa čítať po sebe. Google Inc. Union Google, Apple Dsquared ? Apple, Google, IBM, Texaco altria RWE Amslico J & T siemens ESET Argor Heraeus SA microsoft, GE raiffeisen Nwm slovnaft, TLD Apple Corp., United Technologies dpmp a.s bohužial netuším Apple, Microsoft facebook momentálne v žiadnej Apple, lebo stale stupaju J&T KB netusim SPP VUB Sony Computer Entertaiment
57
52,29 %
52,29 %
15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Harley Davidson
41
37,61 %
37,61 %
Nike
19
17,43 %
17,43 %
Apple
12
11,01 %
11,01 %
Google
10
9,17 %
9,17 %
Louis Vuitton
8
7,34 %
7,34 %
Lacoste
8
7,34 %
7,34 %
Jack Daniels
6
5,5 %
5,5 %
Converse
2
1,83 %
1,83 %
KFC
1
0,92 %
0,92 %
Dr. Pepper
1
0,92 %
0,92 %
Cadillac
1
0,92 %
0,92 %
16. Pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
60
55,05 %
55,05 %
Žena
49
44,95 %
44,95 %
17. Vek
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 - 25
69
63,3 %
63,3 %
26 - 35
34
31,19 %
31,19 %
46 - 55
5
4,59 %
4,59 %
36 - 45
1
0,92 %
0,92 %
18. Ekonomická aktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
študent
57
52,29 %
52,29 %
zamestnaný
44
40,37 %
40,37 %
nezamestnaný
8
7,34 %
7,34 %
19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
60
55,05 %
55,05 %
stredoškolské s maturitou
43
39,45 %
39,45 %
základné vzdelanie
3
2,75 %
2,75 %
stredoškolské bez maturity
3
2,75 %
2,75 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.
5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:
odpověď veľmi dôležitá:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi veľmi dôležitá na otázku 6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.
2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .
3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:
4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:
5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:
6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:
7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.
8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.
9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.
10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.
11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:
12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).
13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:
14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.
15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.
16. Pohlavie
17. Vek
18. Ekonomická aktivita
19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.
2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .
3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:
4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:
5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:
6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:
7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.
8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.
9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.
10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.
11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:
12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).
13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:
14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.
15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.
16. Pohlavie
17. Vek
18. Ekonomická aktivita
19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Zizič, L. – Značka ako nosiťeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14147.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Jmeno: 12. otazka nedava ziadny zmysel, rebricek najlepsich, najhorsich, najvacsich, s najvacsim obratom.?Tovarom vyrobenom v Azii sa rozumie textil pochadzajuci z Ciny alebo elektronika a auta z Japonska alebo co vlastne?