Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka ako nosiťeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní.

Značka ako nosiťeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukas Zizič
Šetření:16. 03. 2011 - 20. 03. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rád by som dal do pozornoti násladujúci dotazník, ktorý slúži na účely vypracovania diplomovej práce. Prosím venujete mu pár minút.

Ďakujem

Lukas

Odpovědi respondentů

1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6458,72 %58,72 %  
ano4238,53 %38,53 %  
nevím32,75 %2,75 %  

Graf

2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7266,06 %66,06 %  
ano3027,52 %27,52 %  
nevím76,42 %6,42 %  

Graf

3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedôležitá4944,95 %44,95 %  
dôležitá3431,19 %31,19 %  
vôbec ma nezaujíma2220,18 %20,18 %  
veľmi dôležitá43,67 %3,67 %  

Graf

4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedôležitá5954,13 %54,13 %  
vôbec ma nezaujíma2522,94 %22,94 %  
dôležitá2119,27 %19,27 %  
veľmi dôležitá43,67 %3,67 %  

Graf

5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veľmi dôležitá5146,79 %46,79 %  
dôležitá5045,87 %45,87 %  
nedôležitá54,59 %4,59 %  
vôbec ma nezaujíma32,75 %2,75 %  

Graf

6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dôležitá4743,12 %43,12 %  
nedôležitá4238,53 %38,53 %  
veľmi dôležitá1311,93 %11,93 %  
vôbec ma nezaujíma76,42 %6,42 %  

Graf

7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím4036,7 %36,7 %  
spíše souhlasím3633,03 %33,03 %  
nevím2119,27 %19,27 %  
nesouhlasím65,5 %5,5 %  
souhlasím65,5 %5,5 %  

Graf

8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3431,19 %31,19 %  
spíše nesouhlasím2926,61 %26,61 %  
nevím2018,35 %18,35 %  
souhlasím1513,76 %13,76 %  
nesouhlasím1110,09 %10,09 %  

Graf

9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4440,37 %40,37 %  
souhlasím2522,94 %22,94 %  
nevím2018,35 %18,35 %  
spíše nesouhlasím1614,68 %14,68 %  
nesouhlasím43,67 %3,67 %  

Graf

10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt známej svetovej značky9891,59 %89,91 %  
produkt neznámej lokálnej značky98,41 %8,26 %  

Graf

11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drahší, vyrobený v USA, Európe7770,64 %70,64 %  
Lacnejší, vyrobený v Ázii 3229,36 %29,36 %  

Graf

12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bank of the Ryukyus (Japonsko)7972,48 %72,48 %  
Bank of Fukuoka (Japonsko)7871,56 %71,56 %  
United narional Corp. (USA)7770,64 %70,64 %  
Banque Worms (Francúzsko)7669,72 %69,72 %  
Wells Fargo (USA)7165,14 %65,14 %  
Sberbank (Rusko)6559,63 %59,63 %  
Seoulbank (Korejska republika)4642,2 %42,2 %  
Disbank (Turecko)2119,27 %19,27 %  
Demirbank (Turecko)1816,51 %16,51 %  
Habib Bank (Pakistan)1412,84 %12,84 %  

Graf

13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kube9788,99 %88,99 %  
Dominikánskej republike87,34 %7,34 %  
Hondurase21,83 %1,83 %  
Nikarague21,83 %1,83 %  

Graf

14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google1110,09 %10,09 %  
Microsoft1110,09 %10,09 %  
neviem1110,09 %10,09 %  
Apple98,26 %8,26 %  
netuším21,83 %1,83 %  
IBM21,83 %1,83 %  
nike21,83 %1,83 %  
ČEZ21,83 %1,83 %  
DW drums10,92 %0,92 %  
SHARP10,92 %0,92 %  
ostatní odpovědi google, cisco, oracle, microsoft
kraft foods
neviem...
Nokia, Facebook, Google, Apple, AT&T
Honeywell International Inc.
Microsoft , Apple, Google
kúpila by som komodity, nie akcie (drahé kovy)
dell
honeywell
nezaujímam sa o akciové spoločnosti
ArcelorMittal
GOOGLE, Facebook
Intel
kia corp
Hilton hotel
Williams F1 Team
J&T Banka...
Areva
Research In Motion, Rio Tinto
AUDI, Adidas, Google
Holcin
Tesco
-
netusim, nemam v tom prehlad
MC donald
Wolksvagen
samé chyby, nauč sa čítať po sebe. Google Inc.
Union
Google, Apple
Dsquared
?
Apple, Google, IBM,
Texaco
altria
RWE
Amslico
J & T
siemens
ESET
Argor Heraeus SA
microsoft, GE
raiffeisen
Nwm
slovnaft, TLD
Apple Corp., United Technologies
dpmp a.s
bohužial netuším
Apple, Microsoft
facebook
momentálne v žiadnej
Apple, lebo stale stupaju
J&T
KB
netusim
SPP
VUB
Sony Computer Entertaiment
5752,29 %52,29 % 

Graf

15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Harley Davidson4137,61 %37,61 %  
Nike1917,43 %17,43 %  
Apple1211,01 %11,01 %  
Google109,17 %9,17 %  
Louis Vuitton87,34 %7,34 %  
Lacoste87,34 %7,34 %  
Jack Daniels65,5 %5,5 %  
Converse21,83 %1,83 %  
KFC10,92 %0,92 %  
Dr. Pepper10,92 %0,92 %  
Cadillac10,92 %0,92 %  

Graf

16. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6055,05 %55,05 %  
Žena4944,95 %44,95 %  

Graf

17. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 256963,3 %63,3 %  
26 - 353431,19 %31,19 %  
46 - 5554,59 %4,59 %  
36 - 4510,92 %0,92 %  

Graf

18. Ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent5752,29 %52,29 %  
zamestnaný4440,37 %40,37 %  
nezamestnaný87,34 %7,34 %  

Graf

19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské 6055,05 %55,05 %  
stredoškolské s maturitou4339,45 %39,45 %  
základné vzdelanie32,75 %2,75 %  
stredoškolské bez maturity32,75 %2,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.

5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:

  • odpověď veľmi dôležitá:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi veľmi dôležitá na otázku 6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.

2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .

3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:

4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:

5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:

6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:

7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.

8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.

9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.

10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.

11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:

12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).

13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:

14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.

15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.

16. Pohlavie

17. Vek

18. Ekonomická aktivita

19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.

2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .

3. Ak kupujem tovar ktorý je LACENJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:

4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:

5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:

6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:

7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.

8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.

9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.

10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.

11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:

12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).

13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:

14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.

15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.

16. Pohlavie

17. Vek

18. Ekonomická aktivita

19. Najvyššie dosiahnute vzdelanie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zizič, L.Značka ako nosiťeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14147.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.