Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se službami CK Exim Tours

Spokojenost zákazníků se službami CK Exim Tours

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Skopalová
Šetření:17. 03. 2011 - 26. 03. 2011
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka 3. ročníku VŠ logistiky Přerov a ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku. Výsledky použiji ve své bakalářské práci, která se zabývá spokojenosti zákazníků CK Exim Tours. Cílem průzkumu je získat informace použitelné k případnému rozšíření a zkvalitnění služeb pro zákazníky.

Dotazník je zcela anonymní.

Předem Vám velice děkuji za jeho vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o CK Exim Tours?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano66100 %100 %  

Graf

2. Cestovní kancelář Exim Tours považujete za?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
důvěryhodnou vs. nedůvěryhodnou1-2-3-4-52.1970.704
levnou vs. drahou1-2-3-4-52.8790.713
oblíbenou vs. neoblíbenou1-2-3-4-52.3180.853

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. V čem podle Vás cestovní kancelář vyniká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatek zkušeností2943,94 %43,94 %  
kvalitní služby2131,82 %31,82 %  
výhodné ceny1421,21 %21,21 %  
netuším, jezdím s jinými CK11,52 %1,52 %  
nevím,nemám s ní zkušenosti11,52 %1,52 %  

Graf

4. Která destinace poskytovala nejlepší hotelové služby? (např.ubytování, stravování...)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Egypt1831,03 %27,27 %  
Tunisko915,52 %13,64 %  
Španělsko915,52 %13,64 %  
Řecko712,07 %10,61 %  
Italie712,07 %10,61 %  
nic23,45 %3,03 %  
Bulharsko23,45 %3,03 %  
Karibik11,72 %1,52 %  
nevím11,72 %1,52 %  
Nevím, služeb CK sem nevyužíval11,72 %1,52 %  
Turecko11,72 %1,52 %  

Graf

5. Která destinace poskytovala nejlepší zábavné programy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Egypt1425,93 %21,21 %  
Tunisko1324,07 %19,7 %  
Španělsko1222,22 %18,18 %  
Řecko611,11 %9,09 %  
Kuba35,56 %4,55 %  
Italie23,7 %3,03 %  
nevím11,85 %1,52 %  
Nevím, služeb CK sem nevyužíval11,85 %1,52 %  
nic11,85 %1,52 %  
Bulharsko11,85 %1,52 %  

Graf

6. Jste spokojeni se službami CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojeni4466,67 %66,67 %  
nevím1725,76 %25,76 %  
velmi spokojeni57,58 %7,58 %  

Graf

7. Na čem by podle Vás měla CK v příštích letech více zapracovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkvalitnění služeb2436,36 %36,36 %  
větší výběr destinací2030,3 %30,3 %  
ochota lepší informovanosti od personálu1928,79 %28,79 %  
překočit konkurenci v kvalitě a ceně11,52 %1,52 %  
nejezdím s touto CK11,52 %1,52 %  
nižší ceny11,52 %1,52 %  
na cenách11,52 %1,52 %  
slevy11,52 %1,52 %  
já byla spokojená11,52 %1,52 %  

Graf

8. Co byste doporučil/a změnit pro Vaši vyšší spokojenost na zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3756,06 %56,06 %  
vše podle představ1319,7 %19,7 %  
ubytování1015,15 %15,15 %  
personál812,12 %12,12 %  
slyšela jsem záporné zkušenosti od známých11,52 %1,52 %  
nevim11,52 %1,52 %  

Graf

9. Jak na Vás působil personál?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalifikovanost personálu2.3480.833
ochota personálu2.3331.131
poskytování informací2.4240.85
orientace v produktech2.3330.828

Graf

10. Jakou byste si přáli novou zákaznickou službu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1624,24 %24,24 %  
žádnou710,61 %10,61 %  
slevy pro skupiny34,55 %4,55 %  
nic me nenapada23,03 %3,03 %  
momentálně mě nic nenapadá23,03 %3,03 %  
žádná mě nenapadá11,52 %1,52 %  
větší výběr zájezdů do severských zemí11,52 %1,52 %  
informace přes e-mail11,52 %1,52 %  
jsem spokojený zákazník11,52 %1,52 %  
zájezdy na sportovni akce a hudebni 11,52 %1,52 %  
ostatní odpovědi ...
Žádnou,jsem spokojen se současnou nabídkou.
akce pro skupiny
informovat o last minute pomocí sms
výlety
přehled o pojištění osob
stačí zlepšit kvalitu stávajících
slevy při každé dovolené od CK
polopenze, jako obedy a snidane...ne vecere
fakultativní zájezdy
Nevyžaduji žádnou novou službu
výlety po ČR
sleva pro studenty
exotické destinace
Individuální přístup k zákazníkovi
online konzultace ceny atp.
telefonické poradenství o výběru dovolené
adrenalinové sporty na neobvyklých místech
Studentské slevy
vetsi slevy
pobytové a poznávací zájezdy dohromady
jsem spokojená se službami, které CK nabízí
Opravdu mě nic nenapadá.
sleva pro stálé zákazníky
já jsme spokojen
Slevy pro pravidelné zákazníky.
více slev
zadnou
ne
zasilani katalogu do domu
slevy pro novomanželé
3146,97 %46,97 % 

Graf

11. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3553,03 %53,03 %  
Muž3146,97 %46,97 %  

Graf

12. Pracovní poměr

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec3451,52 %51,52 %  
student2842,42 %42,42 %  
osoba samostatně výdělečně činná34,55 %4,55 %  
mateřská dovolená11,52 %1,52 %  

Graf

13. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou / vyučen(a) s maturitou2943,94 %43,94 %  
vyšší odborné vzdělání1928,79 %28,79 %  
střední bez maturity / vyučen(a) bez maturity913,64 %13,64 %  
vysokoškolské vzdělání710,61 %10,61 %  
základní23,03 %3,03 %  

Graf

14. Kolik Vám je let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 255177,27 %77,27 %  
26 - 351116,67 %16,67 %  
36 - 5046,06 %6,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste někdy o CK Exim Tours?

2. Cestovní kancelář Exim Tours považujete za?

3. V čem podle Vás cestovní kancelář vyniká?

4. Která destinace poskytovala nejlepší hotelové služby? (např.ubytování, stravování...)

5. Která destinace poskytovala nejlepší zábavné programy?

6. Jste spokojeni se službami CK?

7. Na čem by podle Vás měla CK v příštích letech více zapracovat?

8. Co byste doporučil/a změnit pro Vaši vyšší spokojenost na zájezdu?

9. Jak na Vás působil personál?

10. Jakou byste si přáli novou zákaznickou službu?

11. Jste

12. Pracovní poměr

13. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

14. Kolik Vám je let

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste někdy o CK Exim Tours?

2. Cestovní kancelář Exim Tours považujete za?

3. V čem podle Vás cestovní kancelář vyniká?

4. Která destinace poskytovala nejlepší hotelové služby? (např.ubytování, stravování...)

5. Která destinace poskytovala nejlepší zábavné programy?

6. Jste spokojeni se službami CK?

7. Na čem by podle Vás měla CK v příštích letech více zapracovat?

8. Co byste doporučil/a změnit pro Vaši vyšší spokojenost na zájezdu?

9. Jak na Vás působil personál?

10. Jakou byste si přáli novou zákaznickou službu?

11. Jste

12. Pracovní poměr

13. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

14. Kolik Vám je let

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skopalová, M.Spokojenost zákazníků se službami CK Exim Tours (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14164.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.