Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové služby na trhu jazykových škol

Nové služby na trhu jazykových škol

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Grombířová
Šetření:19. 02. 2009 - 02. 04. 2009
Počet respondentů:179
Počet otázek (max/průměr):17 / 10.59
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,

jmenuji se Hana Grombířová a jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty  oboru Marketing a obchod. Obracím se na Vás se žádostí o vyplnění dotazníku, který slouží k vypracování mé bakalářské práce na téma „Nové služby na trhu jazykových škol“. Vámi poskytnutá data budou použita ke zjištění informací o znalosti a potenciálním zájmu daných služeb při výuce cizího jazyka.

Chtěla bych Vás poprosit o pravdivost a přesnost odpovědí. Dotazování je anonymní. Předem děkuji za Vaše odpovědi a Váš čas, který jste dotazníku věnovali.

 

S přáním hezkého dne Hana Grombířová

 

 

Pokud není v dotazníku uvedeno jinak, označte prosím pouze jednu odpověď.
 

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete/navštěvoval jste jazykovou školu nebo jazykové kurzy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9452,22 %52,51 %  
ano8647,78 %48,04 %  

Graf

2. Přemýšlíte do budoucna o výuce cizího jazyka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14480 %80,45 %  
ne3620 %20,11 %  

Graf

3. Slyšel/a jste někdy o Skype výuce cizích jazyků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne (pokud ne, přejděte na otázku č.8)otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne (pokud ne, přejděte na otázku č.8)14178,33 %78,77 %  
Ano3921,67 %21,79 %  

Graf

4. Kde jste se o Skype výuce dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2564,1 %13,97 %  
kamarád, známý1641,03 %8,94 %  
leták512,82 %2,79 %  
tisk410,26 %2,23 %  
škola37,69 %1,68 %  

Graf

5. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Skype výukou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, touto metodou se cizí jazyk již učímotázka č. 6, Ano, tato metoda je zajímavá a vyhovovala by miotázka č. 6, Ne, nelíbí se mi tato metoda výukyotázka č. 6, Ne, nemám potřebné vybavení (počítač, internet)otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tato metoda je zajímavá a vyhovovala by mi2051,28 %11,17 %  
Ne, nelíbí se mi tato metoda výuky1743,59 %9,5 %  
Ne, nemám potřebné vybavení (počítač, internet)25,13 %1,12 %  

Graf

6. Co je pro Vás na Skype výuce zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výuka v pohodlí domova, kanceláře3076,92 %16,76 %  
časová flexibilita, stanovení si vlastního rozvrhu dle pracovního vytížení2666,67 %14,53 %  
moderní přístup výuky923,08 %5,03 %  
výuka one to one (jen vy a lektor)820,51 %4,47 %  
možnost pořídit záznam výuky717,95 %3,91 %  
možnost výuky u kvalitní jazykové školy, která je vzdálená od Vašeho místa bydliště717,95 %3,91 %  

Graf

7. Co se Vám nelíbí na výuce přes program Skype? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obava ze špatné srozumitelnosti výslovnosti2461,54 %13,41 %  
neosobní kontakt2358,97 %12,85 %  
nedůvěryhodnost923,08 %5,03 %  
obava z možnosti přerušení hodiny z důsledku výpadku internetu/programu Skype820,51 %4,47 %  
malá zkušenost veřejnosti s touto metodou37,69 %1,68 %  
program Skype není bezpečný k instalaci do mého počítače – možnost viru12,56 %0,56 %  

Graf

8. Co si pod pojmem výuka cizího jazyka přes program Skype vybavíte? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

online vyuka pres internet pomoci mikrofonu

?

???

.

...

.....

"povídání" si s vyučujícím, konverzace na dané téma

asi povídání si s nějakým angličanem

Budu sedět doma u počítače a pomocí Skypu budu komunikovat s učitelem popř. komunikovat zvoleným jazykem i s jinými lidmi?

Čau Hani, já si to představuju jako videokonferenci, nebo hovor s učitelem po skypu.

Člověk, který se jazyk učí je doma u počítače a vyučuje ho lektor přes skype. Přes mikrofon se učí konverzaci, přes program psaní na skypu se učí třeba gramatiku.

domácí školu

dosud jsme o této formě výuky neslyšela

dva lidi se sluchátkama co se snaží o plnohodnotnou hodinu, ale nemyslím si, že by to bylo stejně efektivní, jako osobní výuka

e learningovou formu vyuky aj

e-learning

e-learningovou formu výuky jazyka, kdy nejspíš formou konferenčního hovoru a využítí webové kamery probíhá výuka..; ovšem, moc se mi tato metoda nezamlouvá, když si to představím..

elektronicke testy

Flexibilní výuka, soukromí, výuka z domova a možnost pozorování porna ve druhém okně na mém PC:-)

Forma komunikace dvou lidí za účelem se něčemu naučit relativně zábavnou formou.

Hovor/Lekce po Skypu s učitelem cizího jazyka.

Interaktivní výuka z domova přes skype se skupinou studentů, nebo individuálně

Interaktivní výuku, kterou vede lektor přes skype.

internetova vyuka pres sluzbu skype,takze poslechem i vizualnim kontaktem.

Internetový kurz, zřejmě konverzace s lektorem po skypu.

Jazyková konverzace

Jedná se pravděpodobně o výuku přes program skype přes počítač.

jednoduse vyuka jazyka pomoci pocitace, internetu a programu skype...e-learning...

jenom tu vyuku

Klasická výuka,akorát prováděná přes skype a webkameru

Klidnné hodiny v dobu volného času.

komunikace pomocí videokamery, písemné otázky a odpovědi..

komunikace přes internet s učitelem cizího jazyka

komunikace přes pc bez osobního kontaktu

komunikace přes skype

komunikace přes skype s lektorem nebo s někým ze zahraničí

Komunikace přes Skype v daném jazyce s učitelem.

komunikace s lektorem pomocí tohoto programu skype

Komunikace s lektorem prostřednictvím Skype, nejen hlasem, ale i písmem.

komunikace s lektorem přes internet

Komunikace s lektorem, respektive skupinou přes program skype, nebo možnost zavolat na určité číslo (profil) za účelem přehrání lekce.

komunikace s ostatními lidmi pouze jazykem,kterým se chci naučit?

komunikace s rodilými mluvčími

komunikace v cizim jazyce pres skype

komunikaci mezi lektorem a studentem pomocí Skypu, nikdo nikam nemusí cestovat

komunikaci s druhou stranou co umi muj rodnej jazyk a jazyk druhy

komunikaci s lektorem - konverzace v daném jazyce a vyuku tohoto jazyka přez SKYPE.

Komunikaci s rodilým mluvčím nebo učitelem cizího jazyka, kteří budou vyučovat dálkově přes Skype .

komunikacia s ludmi zo zahranicia

komunikacia so zahranicnymi ludmi, studentami

komunukace s lektorem pres pocitac

konferencni video hovor s lektorem a ostatními účastníky kurzu

konveraczi (pokud je tato otázka hrou na asociace ;))

Konverzace s rodilým mluvčím

konverzace v cizím jazyce, probírání gramatiky, slovíček apod.

konverzaci

kravina?

lektor je asi na na pc a kominikuje s žákem přes pc...

lektor vyučuje prostřednictvím programu Skype jednoho či více studentů

lezim na gauci, piju caj a u toho studuji, uzasne

mluvení s mluvčím?

moderní výuku

možnost studovat i exotické jazyky s rodilými mluvčími z celého světa

Myslím si, že to bude výuka s lektorem anglického jazyka. Naše komunikace a výuka bude probíhat prostřednictvím Skypa. Budou mi zadávány úkoly, ketré pak budeme s lektorem konzultovat.

nahrávky, zvukové ukázky

napadá mě možnost e-learningu, kdy se zákazník dohodne s vyučujícím a ve stanoveném čase spolu budou komunikovat, tuto výuku bych ještě doplnila doprovodným materiálem (textem) a učitel by mohl danou látku přes Skype následně i zkoušet

Něco pomocí PC, asi že si budu povídat s učitelem na dálku či co...

nejspíš nějkou komunikaci s cizinci. A to písmenou nebo mluvenou

nejspíš poslouchání cizího jazyka rodilým mluvčím...

Nemám ponětí.

nemam zdani

nepřímý, neosobní kontakt s lektorem pomocí PC, výuka jazyka v pohodlí domova

Netradiční výuka přes internetový komunikátor, při které se ztrácí osobní kontakt s lektorem.

netuším

Netuším

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím, nic mě nenapadá

nic

NIC

nic

nic

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic moc - snad nějakého lektora, se kterým komunikuji přes Skype

No jelikož opravdu nemám tušení, snad konverzace jako přes telefon nebo tak něco.

nová, zábavnější metoda zaměřená na široké spektrum uživatelů skype

on -line připojení z domu do učebny

on-line výuka

on-line výuka s lektorem na druhé straně

online konverzácia s využitím podporných materiálov, vyúčba zameraná predovšetkým na ústnu komunikáciu

Online výuku prostřednictvím programu. Připojení z domova a komunikace s lektorem online.

Opravdu mě nic nenapadá ..

písemný i verbální způsob výuky

Pohodlí,které mám doma,čaová úspora-nemusím ztrácet čas cestou na kurz,individuální přístup,intenzivní konverzace...

povídání s lidmi z různých zemí a tím zlepšování jazykových schopností

prázdnou místnost

Predpokladam ze kurz prevazne mluveneho jazyka, vedeny pres konferenci ve Skype.

predstavuji si interaktivni vyuku ciziho jazyka s pouzitim programu skype s vyuzitim modernich metod vyuky.

prostě konzultace prostřednictvím skype?

Prostě pokec v anglině.

První asociace, která se mi vybavila je hromadná výuka, konverzace s mnoha lidmi, pohodlí výuky z domova, moderní výuka.

Především konverzace, psaní (s možností okamžitých korektur). Problematičtější mi přijde výuka gramatiky - podle mě jsou tady tabule nebo powerpoint (nebo OO.o Impress) nenahraditelné. Ani ohledně reálií si nedokážu Skype představit lépe než výuku face to face. Navíc někteří žáci nad sebou potřebují bič/p(d)ohled učitele, jinak se budou snažit práci si co nejvíc usnadnit. Na druhé straně lze čekat, že v případě placené výuky bude situace lepší. Pokud tedy nenavštěvujete kurz za účelem jen zisku certifikátu nebo úkolu zadaného zaměstnavatelem. A ještě poznámka k otázce 2: O výuce cizího jazyka v budoucnosti (víc než vážně) přemýšlím - ovšem jako učitel:-) A přes Skype bych učit nechtěl (pojímám výuku jako jakési divadelní představení - na sezení u počítače nemám jednoduše řečeno povahu). I když co by člověk pro peníze neudělal... (Možná by bylo zajímavé předložit dotazník studentům učitelství cizích jazyků nebo i učitelům z jazykovek apod.)

Představu ji si výuku, přes přes program skype - což znamená že já sedím doma a komunikuji se skupinkou lidí či učitelem a tak se učím!

Představuji si to vlastně jako normální výuku ve třídě, akorát přes Skype popřípadě jěště s web kamerou.

překlady slov, vět, klasických frází, nebo nějaké základní konverzace.

přes skype především konverzace.

přímou konverzaci s lektorem

Připojený s učitelem na internetu přes skype.

rozhovory přes skype, anglická konverzace...

rychlosst

samovýku přes PC.

sedím si v křesle, v pohodlí domova a koukám na monitor...a snažím se mluvit anglicky, s příjemným člověkem na "druhém konci"

Skype = program na telefování, víc ni :-)

Skype hovor + chat = lekce jazyka

Skype je počítačový program skrz něj komunikujeme s ostatními hlasem jako když si voláme přes telefon a někdy se můžeme i navzájem vidět (webová kamera)

tato metoda se mi příliš nelíbi, nedovedu si představit, jak se dá touto metodou skutečně efektivně vyučovat. se skype mám zkušenosti, ale podobu výuky si představit nedovedu

Těžko říct - napadají mě 2 možnosti: a) nějaký program na cvičení se v gramatice, slovíčkách, skladbě vět apod.; b) konverzace s druhou osobou na druhé straně...?

u svého pc doma sedím já, u 2. pc někde jinde sedí lektor a přes Skype si povídáme a učíme se

Učení cizího jazyka z domava pomoci aplikace Skype, vyuka pomoci hlasu a obrazu.

učení jazyka formou komunikace přes Skype

učení přes Skype

Učení s lektorem přes telefonování se Skypem.

učení se cizího jazyka přes internet

ústní či písemnou komunikaci například prostřednictvím chatu

velky hovno ;D

videoprogram

vím, že existuje tento způsob výuky, ale nedovedu si ho dobře představit (sama vyučuji a myslím si, že osobní kontakt je v jazyce důležitý). Přesto bych se ráda o něm něco více dozvěděla.

virtuální výuka

volání mezi žákem a učitelem

vůbec nevím?

Vůbec nevím. Asi nějaká výuka přes telefon :-)

Vybavím si klsickou výuku jazyka s tím rozdílem, že to není tváří v tvář, ale přes Skype.

výslovnost

vytočením kontaktu se spojím s automatem, který bude naprogramovaný na výuku, něco jako cd nebo kazety s jazykovými kurzy

vyucbu cudzieho jazyka za pomoci aktivnej internetovej komunikacie

výuka angličtiny přes "telefon" - konverzačně zaměřená

výuka angličtiny přes internet s rodilým mluvčím

výuka cizího jazyka

výuka cizího jazyka on-line

vyuka cizího jazyka po internetu(telefonicky)

výuka cizího jazyka přes kameru a program na počítači s vyučujícím na opačném konci.

Výuka cizího jazyka přes virtuální komunikační server SKYPE. Výuka přes internet..

výuka cizího jazyku formou komunikace preš internet

Výuka cizích jazyků prostředictvím PC a skype

Vyuka jazyka na dalku-zakaznik a lektor jsou v kontaktu prostrednictvim Skype.

vyuka jazyka pres skype

Výuka jazyků přes internet.

výuka lektora po Skypu

výuka online, konverzace pomoci skype?

výuka po internetu

výuka po telefonu

výuka pomocí počítače přes in ter net.

Výuka pomocí internetových zdrojů

výuka pomocí programu Skype Online

vyuka pres internet s využitím systému SKYPE, nejspíše komunikace

vyuka prostrednictvim rozhovoru..zprostredkovane on-line

vyuka přes internet

Výuka přes Internet, na základě vizualizace a zvuku

Výuka řízená prostřednictvím telefonního hovoru za použití Skypa. Možnost výuky jak formou one to one, tak i skupinová výuka - propojení hovoru, popř. chat.

výuka spolu s ostatními uživateli skype

výuka ve skupině

Výukový program který funguje něco jako lektor na telefonu (Skype)-pomocí něhož si člověk nacvičí správnou výslovnost,přízvuk apod.

výuku cizího jazyka pomocí programu skype

výuku cizího jazyka přes skype

výuku cizího jazyka přes Skype :)

výuku jazyka prostřednictvím telef. rozhovoru s lektorem přes program skype.

výuku jazyků využitím komunikace přes skype - tzn. nejen písemně

Výuku přes internet, pomocí tohoto programu.

Výuku přes internet, žák hovoří s učitelem přes mikrofon

zajímavá učební metoda

ze se se mnou bude dorozumívat a bude me vyucovat ucitel pres skype

Zrejmne pujde o vyucovani on-line. Lektor na siti....

Ztrátu času.

že budu sedět doma u kompu a povídat si s nějakým lektorem přes skype?

Že by výuka přes telofonování přes internet pomocí skype? Jinak netuším

že si píši s cizincem cizím jazykem

9. Slyšela jste o výuce cizího jazyka Callanovou metodou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, využívám tuto metodu výukyotázka č. 10, Ano, byla jsem na ukázkové hodiněotázka č. 10, Ano, slyšela jsem o níotázka č. 10, Ne, nevím co si pod tímto typem výuky představit (přejděte, prosím, k otázce č.14)otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevím co si pod tímto typem výuky představit (přejděte, prosím, k otázce č.14) 15083,33 %83,8 %  
Ano, slyšela jsem o ní2916,11 %16,2 %  
Ano, byla jsem na ukázkové hodině10,56 %0,56 %  

Graf

10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
leták1240 %6,7 %  
kamarád, známý1136,67 %6,15 %  
internet930 %5,03 %  
tisk26,67 %1,12 %  
škola13,33 %0,56 %  

Graf

11. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Callanovou metodou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, touto metodou se cizí jazyk už učímotázka č. 12, Ano, tato metoda se mi zdá zajímavá a vyhovovala by miotázka č. 12, Ne, nelíbí se mi tato metoda výukyotázka č. 12, Ne, je to pro mě jen další běžná výuka jazykaotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tato metoda se mi zdá zajímavá a vyhovovala by mi1653,33 %8,94 %  
Ne, je to pro mě jen další běžná výuka jazyka1343,33 %7,26 %  
Ne, nelíbí se mi tato metoda výuky13,33 %0,56 %  

Graf

12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malý počet studentů ve skupině2170 %11,73 %  
aktivní výuka s vysokým zapojení studentů v hodině1653,33 %8,94 %  
možnost umět jazyk 4x rychleji1240 %6,7 %  
písemná garance školy o splnění jazykové zkoušky při absolvování daného počtu hodin413,33 %2,23 %  
písemná garance školy o splnění jazykové zkoušky při absolvování daného počtu hodin310 %1,68 %  
žádné domácí úkoly26,67 %1,12 %  

Graf

13. Co vidíte jako negativa této metody? (možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemyslím si, že funguje tak jak říkají1343,33 %7,26 %  
nemůžu se naučit cizí jazyk, pokud se nebudu učit i doma1033,33 %5,59 %  
nedůvěra k dané metodě výuky620 %3,35 %  
neznám nikoho, kdo by ji při výuce používal620 %3,35 %  
je to metoda jako každá jiná516,67 %2,79 %  

Graf

14. Prosím, ohodnoťte na stupnici 1 – 4 co je pro Vás při výběru jazykové školy důležité? ( 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
prestiž jazykové školy2.5560.891
kvalifikace lektora1.7831.248
dostupnost jazykové školy2.0061.094
cena výuky2.0171.094
metoda výuky2.0281.205
prostředí výuky2.3830.97
velikost skupiny2.0941.374
doporučení od známých2.6671.2

Graf

15. Uveďte, prosím, Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14278,89 %79,33 %  
muž3821,11 %21,23 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 28 15385 %85,47 %  
29 – 38116,11 %6,15 %  
0 - 1752,78 %2,79 %  
0 - 1742,22 %2,23 %  
49 – 58 42,22 %2,23 %  
39 – 4831,67 %1,68 %  

Graf

17. V jakém kraji v současné době žijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský3217,78 %17,88 %  
jihomoravský2916,11 %16,2 %  
Praha2513,89 %13,97 %  
zlínský147,78 %7,82 %  
Moravskoslezském105,56 %5,59 %  
Moravskoslezský kraj84,44 %4,47 %  
Olomoucký73,89 %3,91 %  
Jihomoravský kraj52,78 %2,79 %  
Jihomoravském52,78 %2,79 %  
Zlínský kraj31,67 %1,68 %  
ostatní odpovědi Olomoucky kraj
Pardubický
Olomouckém
moravskoslezkem
Moravsko-slezském
Karlovarsky
Ústecký
ve Francii, jinak Jihomoravský
Střídavě v jihomoravském a moravskoslezském
SR, Bratislava
Zlínsý
jihomorasky
Moravskoslezký
hl. m. Praha
Královehradecký kraj
Plzeňský
Moravskoslzeský
Moravskoslezký kraj
v Moravskoslezském kraji
zlín
Ostrava
jihomoravksý kraj
mimo ČR
mostecký
Žilinsky, SK
Jihlava
Jihocesky
Brno
Praha/Ostrava
kromeriz 2008
Olomoucko
Jizní morava
středočeský
pardubickém
4223,33 %23,46 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Navštěvujete/navštěvoval jste jazykovou školu nebo jazykové kurzy?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták na otázku 10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29 – 38 na otázku 16. Jaký je Váš věk?

3. Slyšel/a jste někdy o Skype výuce cizích jazyků?

  • odpověď Ano:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 4. Kde jste se o Skype výuce dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamarád, známý na otázku 4. Kde jste se o Skype výuce dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, tato metoda je zajímavá a vyhovovala by mi na otázku 5. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Skype výukou)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nelíbí se mi tato metoda výuky na otázku 5. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Skype výukou)?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi časová flexibilita, stanovení si vlastního rozvrhu dle pracovního vytížení na otázku 6. Co je pro Vás na Skype výuce zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výuka v pohodlí domova, kanceláře na otázku 6. Co je pro Vás na Skype výuce zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neosobní kontakt na otázku 7. Co se Vám nelíbí na výuce přes program Skype? (možnost výběru více odpovědí)
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obava ze špatné srozumitelnosti výslovnosti na otázku 7. Co se Vám nelíbí na výuce přes program Skype? (možnost výběru více odpovědí)

9. Slyšela jste o výuce cizího jazyka Callanovou metodou?

  • odpověď Ano, slyšela jsem o ní:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták na otázku 10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, je to pro mě jen další běžná výuka jazyka na otázku 11. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Callanovou metodou)?
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost umět jazyk 4x rychleji na otázku 12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemůžu se naučit cizí jazyk, pokud se nebudu učit i doma na otázku 13. Co vidíte jako negativa této metody? (možnost výběru více odpovědí)
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi malý počet studentů ve skupině na otázku 12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, tato metoda se mi zdá zajímavá a vyhovovala by mi na otázku 11. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Callanovou metodou)?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní výuka s vysokým zapojení studentů v hodině na otázku 12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemyslím si, že funguje tak jak říkají na otázku 13. Co vidíte jako negativa této metody? (možnost výběru více odpovědí)
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamarád, známý na otázku 10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete/navštěvoval jste jazykovou školu nebo jazykové kurzy?

2. Přemýšlíte do budoucna o výuce cizího jazyka?

3. Slyšel/a jste někdy o Skype výuce cizích jazyků?

4. Kde jste se o Skype výuce dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

5. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Skype výukou)?

6. Co je pro Vás na Skype výuce zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

7. Co se Vám nelíbí na výuce přes program Skype? (možnost výběru více odpovědí)

9. Slyšela jste o výuce cizího jazyka Callanovou metodou?

10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

11. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Callanovou metodou)?

12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

13. Co vidíte jako negativa této metody? (možnost výběru více odpovědí)

14. Prosím, ohodnoťte na stupnici 1 – 4 co je pro Vás při výběru jazykové školy důležité? ( 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

15. Uveďte, prosím, Vaše pohlaví

16. Jaký je Váš věk?

17. V jakém kraji v současné době žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete/navštěvoval jste jazykovou školu nebo jazykové kurzy?

2. Přemýšlíte do budoucna o výuce cizího jazyka?

3. Slyšel/a jste někdy o Skype výuce cizích jazyků?

4. Kde jste se o Skype výuce dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

5. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Skype výukou)?

6. Co je pro Vás na Skype výuce zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

7. Co se Vám nelíbí na výuce přes program Skype? (možnost výběru více odpovědí)

9. Slyšela jste o výuce cizího jazyka Callanovou metodou?

10. Kde jste se o výuce Callanovou metodou dozvěděl/a? (možnost výběru více odpovědí)

11. Přemýšlel/a jste o výuce cizího jazyka touto metodou (Callanovou metodou)?

12. Co je pro Vás při výuce touto metodou zajímavé? (možnost výběru více odpovědí)

13. Co vidíte jako negativa této metody? (možnost výběru více odpovědí)

14. Prosím, ohodnoťte na stupnici 1 – 4 co je pro Vás při výběru jazykové školy důležité? ( 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

15. Uveďte, prosím, Vaše pohlaví

16. Jaký je Váš věk?

17. V jakém kraji v současné době žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Grombířová, H.Nové služby na trhu jazykových škol (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://1422.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.