Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití GPS a Augmented reality v cestovním ruchu

Využití GPS a Augmented reality v cestovním ruchu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Šinogl
Šetření:18. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, jsem studentem třetího ročníku Vysoké školy obchodní a hotelové v Brně. Tento dotazník a jeho výsledky budou součástí mé bakalářské práce.

Dotazník je doplněn o praktické videoukázky použití Augmented reality v praxi. 

Za Vaši pomoc předem děkuji.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 V dotazníku jsou použity odkazy na externí videa. Po jejich zhlédnutí se prosím nezapomeňte vrátit zpět k vyplňování :)

Odpovědi respondentů

1. Kolik dní ročně strávíte na dovolené? (u moře, na chatě, na horách, výlety...)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
202321,1 %21,1 %  
141513,76 %13,76 %  
101211,01 %11,01 %  
301110,09 %10,09 %  
2565,5 %5,5 %  
5054,59 %4,59 %  
1554,59 %4,59 %  
754,59 %4,59 %  
532,75 %2,75 %  
1232,75 %2,75 %  
ostatní odpovědi 40
35
21
1
31
45
24
38
60
17
8
11
52
111
2119,27 %19,27 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:20.69
Minimum:7
Maximum:50
Variační rozpětí:43
Rozptyl:107.38
Směrodatná odchylka:10.36
Medián:20
Modus:20

Graf

2. Používáte při cestování GPS zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6055,05 %55,05 %  
ne4944,95 %44,95 %  

Graf

3. Jaké z těchto GPS zařízení vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné4339,45 %39,45 %  
autonavigace4137,61 %37,61 %  
mobilní telefon s GPS modulem3431,19 %31,19 %  
outdoorová navigace43,67 %3,67 %  
jiný typ navigace10,92 %0,92 %  

Graf

4. Plánujete v horizontu dvou let pořízení (nebo znovupořízení) mobilního telefonu s GPS modulem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3733,94 %33,94 %  
ne3733,94 %33,94 %  
nevím3532,11 %32,11 %  

Graf

5. Slyšel/a jste již pojem Augmented reality, neboli rozšířená realita?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8275,23 %75,23 %  
ano2724,77 %24,77 %  

Graf

6. Jaký průvodcovský materiál jste již někdy využil při cestování, vzdělávacích akcích, kulturních akcích nebo při veletrzích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tištěný průvodce9587,16 %87,16 %  
multimediální průvodce (v PC, v mobilu atd.)4137,61 %37,61 %  
audio průvodce (audio guide)1816,51 %16,51 %  
jiný typ průvodcovského materiálu1110,09 %10,09 %  
žádný65,5 %5,5 %  

Graf

7. Cestujete do zahraničí za účely cestovního ruchu většinou individuálně nebo většinou s cestovní kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou cestuji individuálně4743,12 %43,12 %  
je to cca 50:50 (půl na půl)4036,7 %36,7 %  
většinou cestuji s cestovní kanceláří2220,18 %20,18 %  

Graf

8. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=h2OfQdYrHRs naleznete ukázku možnosti využití Augmented reality jako interaktivního slovníku. Líbí se Vám tento způsob využití?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9990,83 %90,83 %  
ne109,17 %9,17 %  

Graf

9. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného slovníku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9385,32 %85,32 %  
ne1614,68 %14,68 %  

Graf

10. Kolik byste za podobnou slovníkovou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001516,48 %13,76 %  
10001415,38 %12,84 %  
1001314,29 %11,93 %  
30099,89 %8,26 %  
300055,49 %4,59 %  
200044,4 %3,67 %  
20044,4 %3,67 %  
044,4 %3,67 %  
5033,3 %2,75 %  
1022,2 %1,83 %  
ostatní odpovědi 3500
99
250
4000
1200
900
6500
2450
2500
15000
1
60
6000
5000
199
1500
1819,78 %16,51 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:840.1
Minimum:1
Maximum:4000
Variační rozpětí:3999
Rozptyl:959234.92
Směrodatná odchylka:979.41
Medián:500
Modus:500

Graf

11. Myslíte si, že je v podobných slovníkových aplikacích budoucnost?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9592,23 %87,16 %  
ne87,77 %7,34 %  

Graf

12. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=qSfATEZiUYo naleznete video ukázku možnosti využití Augmented reality jako cestovního průvodce. Konkrétně se jedná o zobrazení historických fotografií na místě jejich pořízení v současném kontextu. Líbí se Vám tento způsob využití?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9587,16 %87,16 %  
ne1412,84 %12,84 %  

Graf

13. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného průvodce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8477,06 %77,06 %  
ne2522,94 %22,94 %  

Graf

14. Kolik byste za podobnou průvodcovskou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001617,78 %14,68 %  
1001213,33 %11,01 %  
5001112,22 %10,09 %  
01011,11 %9,17 %  
200088,89 %7,34 %  
20044,44 %3,67 %  
5044,44 %3,67 %  
300033,33 %2,75 %  
30033,33 %2,75 %  
150033,33 %2,75 %  
ostatní odpovědi 99
10
5000
1450
250
800
75
6500
0.
3500
1
60
1617,78 %14,68 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:695.77
Minimum:0
Maximum:3000
Variační rozpětí:3000
Rozptyl:595162.48
Směrodatná odchylka:771.47
Medián:500
Modus:1000

Graf

15. Dokážete si představit nákup poznávacího zájezdu u cestovní kanceláře, u které by byly informace o atraktivitách destinace zprostředkovány obdobným průvodcovským zařízením?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale pouze pokud by byl takový zájezd levnější, než zájezd s živým výkladem5753,77 %52,29 %  
ano, koupil/a bych si jej i za stejnou cenu jako zájezd s živým výkladem2927,36 %26,61 %  
ne2018,87 %18,35 %  

Graf

16. Myslíte si, že je v obdobných průvodcovských technologiích budoucnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, u některých zájezdů si to umím představit6662,86 %60,55 %  
ano, do budoucna budou převažovat multimediální průvodci nad živým výkladem2523,81 %22,94 %  
ne, živého průvodce nic nenahradí1413,33 %12,84 %  

Graf

17. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout dopravní prostředky (auta, lodě, letadla, autobusy..) obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=HTYeuo6pIjY

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9082,57 %82,57 %  
ne1917,43 %17,43 %  

Graf

18. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout krajinu v destinaci obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=yFwzFby2eNo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10192,66 %92,66 %  
ne87,34 %7,34 %  

Graf

19. Líbily se Vám způsoby prezentace v otázce č. 17 a č. 18?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10192,66 %92,66 %  
ne87,34 %7,34 %  

Graf

20. Je pro Vás způsob prezentace z otázek č. 17 a č. 18 zajímavý a zapamatovatelný?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9788,99 %88,99 %  
ne1211,01 %11,01 %  

Graf

21. Upřednostnil/a byste nabídku CK, která by Vám umožnila obdobnou formu prohlídky destinace, ubytování nebo dopravních prostředků před jinou CK, která by nabízela srovnatelný zájezd za srovnatelnou cenu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5247,71 %47,71 %  
nevím4743,12 %43,12 %  
ne109,17 %9,17 %  

Graf

22. Uvítal/a byste masovější rozšíření technologií z otázek č. 17 a č. 18?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8981,65 %81,65 %  
ne2018,35 %18,35 %  

Graf

23. Jak moc byste ocenil/a nasazení technologií z otázek č. 17 a č. 18 u cestovních kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše bych to ocenil/a6458,72 %58,72 %  
rozhodně bych to ocenil/a2422,02 %22,02 %  
spíše bych to neocenil/a1917,43 %17,43 %  
vůbec bych to neocenil/a21,83 %1,83 %  

Graf

24. Která z možností využití Vás zaujala nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


interaktivní překladač

turistický průvodce zobrazující informace a historické fotografie na místech jejich pořízení


prohlídka dopravních prostředků před zakoupením zájezdu (auta, lodě, letadla...)

prohlídka krajinného reliéfu destinace před zakoupením zájezdu

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
interaktivní překladač6357,8 %57,8 %  
turistický průvodce zobrazující informace a historické fotografie na místech jejich pořízení2422,02 %22,02 %  
prohlídka krajinného reliéfu destinace před zakoupením zájezdu1816,51 %16,51 %  
prohlídka dopravních prostředků před zakoupením zájezdu (auta, lodě, letadla...)43,67 %3,67 %  

Graf

25. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6761,47 %61,47 %  
muž4238,53 %38,53 %  

Graf

26. Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7266,06 %66,06 %  
pracující3128,44 %28,44 %  
nezaměstnaný54,59 %4,59 %  
důchodce10,92 %0,92 %  

Graf

27. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
232119,27 %19,27 %  
222119,27 %19,27 %  
211614,68 %14,68 %  
201412,84 %12,84 %  
2476,42 %6,42 %  
2565,5 %5,5 %  
2665,5 %5,5 %  
2754,59 %4,59 %  
1821,83 %1,83 %  
1421,83 %1,83 %  
ostatní odpovědi 19
16
35
71
15
31
51
99
98,26 %8,26 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.48
Minimum:18
Maximum:27
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.15
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:22
Modus:23

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Používáte při cestování GPS zařízení?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi autonavigace na otázku 3. Jaké z těchto GPS zařízení vlastníte?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Jaké z těchto GPS zařízení vlastníte?

13. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného průvodce?

  • odpověď ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=qSfATEZiUYo naleznete video ukázku možnosti využití Augmented reality jako cestovního průvodce. Konkrétně se jedná o zobrazení historických fotografií na místě jejich pořízení v současném kontextu. Líbí se Vám tento způsob využití?

25. Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1500 - 6500 > na otázku 14. Kolik byste za podobnou průvodcovskou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik dní ročně strávíte na dovolené? (u moře, na chatě, na horách, výlety...)

2. Používáte při cestování GPS zařízení?

3. Jaké z těchto GPS zařízení vlastníte?

4. Plánujete v horizontu dvou let pořízení (nebo znovupořízení) mobilního telefonu s GPS modulem?

5. Slyšel/a jste již pojem Augmented reality, neboli rozšířená realita?

6. Jaký průvodcovský materiál jste již někdy využil při cestování, vzdělávacích akcích, kulturních akcích nebo při veletrzích?

7. Cestujete do zahraničí za účely cestovního ruchu většinou individuálně nebo většinou s cestovní kanceláří?

8. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=h2OfQdYrHRs naleznete ukázku možnosti využití Augmented reality jako interaktivního slovníku. Líbí se Vám tento způsob využití?

9. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného slovníku?

10. Kolik byste za podobnou slovníkovou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

11. Myslíte si, že je v podobných slovníkových aplikacích budoucnost?

12. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=qSfATEZiUYo naleznete video ukázku možnosti využití Augmented reality jako cestovního průvodce. Konkrétně se jedná o zobrazení historických fotografií na místě jejich pořízení v současném kontextu. Líbí se Vám tento způsob využití?

13. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného průvodce?

14. Kolik byste za podobnou průvodcovskou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

15. Dokážete si představit nákup poznávacího zájezdu u cestovní kanceláře, u které by byly informace o atraktivitách destinace zprostředkovány obdobným průvodcovským zařízením?

16. Myslíte si, že je v obdobných průvodcovských technologiích budoucnost?

17. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout dopravní prostředky (auta, lodě, letadla, autobusy..) obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=HTYeuo6pIjY

18. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout krajinu v destinaci obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=yFwzFby2eNo

19. Líbily se Vám způsoby prezentace v otázce č. 17 a č. 18?

20. Je pro Vás způsob prezentace z otázek č. 17 a č. 18 zajímavý a zapamatovatelný?

21. Upřednostnil/a byste nabídku CK, která by Vám umožnila obdobnou formu prohlídky destinace, ubytování nebo dopravních prostředků před jinou CK, která by nabízela srovnatelný zájezd za srovnatelnou cenu?

22. Uvítal/a byste masovější rozšíření technologií z otázek č. 17 a č. 18?

23. Jak moc byste ocenil/a nasazení technologií z otázek č. 17 a č. 18 u cestovních kanceláří?

24. Která z možností využití Vás zaujala nejvíce?

25. Vaše pohlaví?

26. Vaše zaměstnání?

27. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik dní ročně strávíte na dovolené? (u moře, na chatě, na horách, výlety...)

2. Používáte při cestování GPS zařízení?

3. Jaké z těchto GPS zařízení vlastníte?

4. Plánujete v horizontu dvou let pořízení (nebo znovupořízení) mobilního telefonu s GPS modulem?

5. Slyšel/a jste již pojem Augmented reality, neboli rozšířená realita?

6. Jaký průvodcovský materiál jste již někdy využil při cestování, vzdělávacích akcích, kulturních akcích nebo při veletrzích?

7. Cestujete do zahraničí za účely cestovního ruchu většinou individuálně nebo většinou s cestovní kanceláří?

8. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=h2OfQdYrHRs naleznete ukázku možnosti využití Augmented reality jako interaktivního slovníku. Líbí se Vám tento způsob využití?

9. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného slovníku?

10. Kolik byste za podobnou slovníkovou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

11. Myslíte si, že je v podobných slovníkových aplikacích budoucnost?

12. Na následujícím odkazu http://www.youtube.com/watch?v=qSfATEZiUYo naleznete video ukázku možnosti využití Augmented reality jako cestovního průvodce. Konkrétně se jedná o zobrazení historických fotografií na místě jejich pořízení v současném kontextu. Líbí se Vám tento způsob využití?

13. Dokážete si představit, že byste využil/a podobného průvodce?

14. Kolik byste za podobnou průvodcovskou aplikaci do mobilního telefonu maximálně zaplatil/a? (částku uveďte v Kč)

15. Dokážete si představit nákup poznávacího zájezdu u cestovní kanceláře, u které by byly informace o atraktivitách destinace zprostředkovány obdobným průvodcovským zařízením?

16. Myslíte si, že je v obdobných průvodcovských technologiích budoucnost?

17. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout dopravní prostředky (auta, lodě, letadla, autobusy..) obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=HTYeuo6pIjY

18. Líbilo by se Vám, kdybyste měl/a možnost si před nákupem zájezdu u CK prohlédnout krajinu v destinaci obdobným způsobem, jako v této ukázce? http://www.youtube.com/watch?v=yFwzFby2eNo

19. Líbily se Vám způsoby prezentace v otázce č. 17 a č. 18?

20. Je pro Vás způsob prezentace z otázek č. 17 a č. 18 zajímavý a zapamatovatelný?

21. Upřednostnil/a byste nabídku CK, která by Vám umožnila obdobnou formu prohlídky destinace, ubytování nebo dopravních prostředků před jinou CK, která by nabízela srovnatelný zájezd za srovnatelnou cenu?

22. Uvítal/a byste masovější rozšíření technologií z otázek č. 17 a č. 18?

23. Jak moc byste ocenil/a nasazení technologií z otázek č. 17 a č. 18 u cestovních kanceláří?

24. Která z možností využití Vás zaujala nejvíce?

25. Vaše pohlaví?

26. Vaše zaměstnání?

27. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šinogl, L.Využití GPS a Augmented reality v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14228.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.