Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost studentů VŠE s vedlejší specializací Manažer kvality
Spokojenost studentů VŠE s vedlejší specializací Manažer kvality
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie šafránková |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2011 - 22. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 16 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 10.13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro seminární práci k předmětu Metody a techniky v managementu kvality a je určen studentům vedlejší specializace Manažer kvality na VŠE v Praze. Při vyplňování prosím zkuste vnímat vedlejší specializaci jako celek.
Předem děkuji za vyplnění :-)
Odpovědi respondentů
1. Jste studentem vedlejší specializace Manažer kvality na VŠE v Praze?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 11 | 68,75 % | 68,75 % |
ne | 5 | 31,25 % | 31,25 % |
2. Předměty, které jsem v rámci VS absolvoval/a nabo je mám aktuálně zapsané
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3MA521 Úvod do managementu kvality a legislativní aspekty (Hykš) | 11 | 100 % | 68,75 % |
3MA522 Systém managementu kvality, environmentu a bezpečnosti (Veber) | 11 | 100 % | 68,75 % |
3MA523 Metody a techniky v managementu kvality 1 (Hykš, Jarošová) | 11 | 100 % | 68,75 % |
3MA524 Metody a techniky v managementu kvality 2 (Plášková) | 10 | 90,91 % | 62,5 % |
3MA525 Management kvality – případové studie (Plášková) | 8 | 72,73 % | 50 % |
3. Prosím seřaďte následující znaky VS podle toho, jak jsou pro vás důležité. (1 - nejméně důležitá, 5 - nejdůležitější)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Obsah předmětů VS (nové poznatky, praktická využitelnost) | 3.727 | 2.926 |
Odborné kvality vyučujících VS | 3.545 | 3.157 |
Forma výuky předmětů VS (zapojení studentů, exkurze apod.) | 4 | 1.273 |
Dostupnost informací souvisejících se studiem VS (podmínky pro absolvování předmětů, materiály, apod.) | 2.545 | 1.339 |
Přístup vyučujících ke studentům VS | 3.909 | 1.174 |
Jiný pro vás důležitý znak | 3.273 | 6.198 |
4. Pokud je pro vás v předchozí otázce důležitý jiný znak než vypsané, prosím uveďte jej
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nic | 1 | 100 % | 6,25 % |
5. Jak jste spokojen s obsahem předmětů VS? Oznámkujte jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 6 | 54,55 % | 37,5 % |
1 | 3 | 27,27 % | 18,75 % |
3 | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.89 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.36 |
Směrodatná odchylka: | 0.6 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
6. Jak jste spokojen s formou výuky předmětů VS? Oznámkujte jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 7 | 63,64 % | 43,75 % |
1 | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
3 | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.25 |
Směrodatná odchylka: | 0.5 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
7. Jak jste spokojen s odbornými kvalitami vyučujících VS? Oznámkujte jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 6 | 54,55 % | 37,5 % |
1 | 5 | 45,45 % | 31,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.56 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 2 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.28 |
Směrodatná odchylka: | 0.53 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
8. Jak jste spokojen s přístupem vyučujících ke studentům? Oznámkujte jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 5 | 45,45 % | 31,25 % |
2 | 4 | 36,36 % | 25 % |
3 | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.67 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.5 |
Směrodatná odchylka: | 0.71 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
9. Jak jste spokojen s dostupností informací souvisejících s VS? Oznámkujte jako ve škole.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 5 | 45,45 % | 31,25 % |
3 | 3 | 27,27 % | 18,75 % |
1 | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
4 | 1 | 9,09 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.22 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.44 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
10. Na základě čeho jste se rozhodli pro tuto VS?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zájem o problematiku | 6 | 54,55 % | 37,5 % |
Vhodné doplnění mého hlavního oboru | 4 | 36,36 % | 25 % |
Zprostředkované zkušenosti spolužáků, kteří tuto VS studovali (všeborec) | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Dobří vyučující | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
Prezentace VS na stránkách katedry | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
alernativa k hlavní specializaci | 1 | 9,09 % | 6,25 % |
11. Jaká byla vaše očekávání ohledně VS?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Doplnění hlavní specializace a rozšíření odborného pole působnosti.
dostatečně porozumět dané problematice a prohloubit znalosti
Jelikož mám jako hlavní specializaci úplně jiný obor, brala jsem tuto vedlejšku jako rozšíření obzoru. Vybrala jsem si manažera kvality, protože se dá pak v praxi využít ve všech oblastech a přišlo mi to zajímavé.
Něčím se odlišit od spousty jiných absolventů, získat užší specializaci a tím mít výhodu při hedání práce.
obohacení znalostí z mého oboru
pochopit problematiku kvality
poznat něco nového s tím, že mě to třeba začne bavit
rozšířit si vědomosti dané problematiky
Využitelnost v praxi, přehled o problematice i pro praktický život
Získat dobré znalosti podložené praxi z oblasti kvality
získat znalosti využitelné v praxi
12. Naplnila se vaše očekávání?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 54,55 % | 37,5 % |
nevím | 4 | 36,36 % | 25 % |
ne | 1 | 9,09 % | 6,25 % |
13. Chcete se managementu kvality věnovat i v budoucnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 45,45 % | 31,25 % |
nevím | 4 | 36,36 % | 25 % |
ne | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
14. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 9 | 81,82 % | 56,25 % |
muž | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
15. Fakulta, na které studujete svůj hlavní obor
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 Fakulta podnikohospodářská | 4 | 36,36 % | 25 % |
2 Fakulta mezinárodních vztahů | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
4 Fakulta informatiky a statistiky | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
1 Fakulta financí a účetnictví | 2 | 18,18 % | 12,5 % |
5 Národohospodářská fakulta | 1 | 9,09 % | 6,25 % |
16. Vaše připomínky
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ot. 3 - špatně uděláno, vyplnovat posl. kolonku jsem vůbec nechtěla, ale nešlo to. tak mám u ní 1 ( ale vůbec tím není nic myšleno)
Přístup některých vyučujícíh je neporovnatelný např. srovnání VeberXPlášková...
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.