Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh náplastí v ČR

Trh náplastí v ČR

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Šafaříková
Šetření:20. 03. 2011 - 27. 03. 2011
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den!

 

Děkuji předem za Váš čas, jenž věnujete vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který slouží jako součást průzkumu českého trhu s náplastmi pro účely školního projektu.

Odpovědi respondentů

1. Kterou z uvedených značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmos (Hartmann Rico)7866,67 %66,67 %  
Compeed6454,7 %54,7 %  
Urgo4538,46 %38,46 %  
Spofaplast3731,62 %31,62 %  
Hansaplast2823,93 %23,93 %  
žádnou1311,11 %11,11 %  
Nexcare65,13 %5,13 %  

Graf

2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmos (Hartmann Rico)4941,88 %41,88 %  
nevím3328,21 %28,21 %  
URGO2723,08 %23,08 %  
Compeed2420,51 %20,51 %  
Spofaplast2319,66 %19,66 %  
Hansaplast119,4 %9,4 %  
žádnou75,98 %5,98 %  
Nexcare21,71 %1,71 %  

Graf

3. V případě, že znáte značku Spofaplast, nakupujete ji?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3957,35 %33,33 %  
ano2942,65 %24,79 %  

Graf

4. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed4841,03 %41,03 %  
Cosmos (Hartmann Rico)3227,35 %27,35 %  
URGO1815,38 %15,38 %  
Nexcare1311,11 %11,11 %  
Hansaplast43,42 %3,42 %  
Spofaplast21,71 %1,71 %  

Graf

5. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spofaplast3933,33 %33,33 %  
Cosmos (Hartmann Rico)2622,22 %22,22 %  
URGO2218,8 %18,8 %  
Hansaplast1714,53 %14,53 %  
Nexcare97,69 %7,69 %  
Compeed43,42 %3,42 %  

Graf

6. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejvíce kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmos (Hartmann Rico)3933,33 %33,33 %  
Compeed3529,91 %29,91 %  
URGO2319,66 %19,66 %  
Hansaplast86,84 %6,84 %  
Spofaplast75,98 %5,98 %  
Nexcare54,27 %4,27 %  

Graf

7. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejméně kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
URGO2924,79 %24,79 %  
Spofaplast2924,79 %24,79 %  
Hansaplast2117,95 %17,95 %  
Nexcare1512,82 %12,82 %  
Cosmos (Hartmann Rico)1411,97 %11,97 %  
Compeed97,69 %7,69 %  

Graf

8. Jak často nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok4437,61 %37,61 %  
jednou za půl roku3025,64 %25,64 %  
jednou za čtvrt roku2823,93 %23,93 %  
nenakupuju119,4 %9,4 %  
častěji než jednou měsíčně21,71 %1,71 %  
jednou za měsíc21,71 %1,71 %  

Graf

9. Při jakých příležitostech nakupujete většinou náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro doplnění domácí lékárničky4235,9 %35,9 %  
když potřebuju ošetřit jiné zranění než je puchýř2218,8 %18,8 %  
když se mi vytvoří puchýř2117,95 %17,95 %  
před dovolenou2017,09 %17,09 %  
nenakupuju21,71 %1,71 %  
když dojdou10,85 %0,85 %  
v případě nutnosti (poranění, puchýř, bobino)10,85 %0,85 %  
tak jedno balení za pět let - do zásoby10,85 %0,85 %  
Když mi boty oderou nohy.10,85 %0,85 %  
do zásoby do taštičky, kterou nosím stále s sebou10,85 %0,85 %  
když jedu na výlet10,85 %0,85 %  
ochrana proti praskání kůže10,85 %0,85 %  
jsem zdravotník, takže do práce10,85 %0,85 %  
nenakupuji10,85 %0,85 %  
pokaždé když si udělám bebí10,85 %0,85 %  

Graf

10. Jaký faktor je pro Vás při nákupu náplasti směrodatný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zkušenosti6454,7 %54,7 %  
doporučení známých/prodavače2017,09 %17,09 %  
nízká cena1311,11 %11,11 %  
balení výrobku86,84 %6,84 %  
reklama32,56 %2,56 %  
značka21,71 %1,71 %  
vysoká cena (značí vyšší kvalitu)21,71 %1,71 %  
jestli dostatečně lepí10,85 %0,85 %  
nenakupuji10,85 %0,85 %  
depilační schopnosti10,85 %0,85 %  
nevim10,85 %0,85 %  
co v lékárně mají10,85 %0,85 %  

Graf

11. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená jejich vyšší kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7261,54 %61,54 %  
ano4538,46 %38,46 %  

Graf

12. Je pro Vás atraktivní balení náplastí při jejich výběru důležité?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7866,67 %66,67 %  
ano3933,33 %33,33 %  

Graf

13. Jste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, voděodolné, hypoalergenní, prodyšné)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9278,63 %78,63 %  
nevím1815,38 %15,38 %  
ne75,98 %5,98 %  

Graf

14. Jak jste spokojen/a s kvalitou náplastí dostupných na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a5849,57 %49,57 %  
spokojen/a5143,59 %43,59 %  
spíše nespokojen/a75,98 %5,98 %  
nespokojen/a10,85 %0,85 %  

Graf

15. Jste-li nespokojen/a, co Vám na dostupných náplastech nejvíce vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem spokojen/a5244,44 %44,44 %  
nízká trvanlivost - brzy se odlepí4135,04 %35,04 %  
špatně odstranitelné lepidlo, které zůstává na kůži i po odstranění náplasti1815,38 %15,38 %  
za kvalitní náplast musím zaplatit vysokou cenu65,13 %5,13 %  

Graf

16. Kde převážně nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárnách6958,97 %58,97 %  
v drogeriích3933,33 %33,33 %  
v supermarketech/hypermarketech86,84 %6,84 %  
jinde10,85 %0,85 %  

Graf

17. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7261,54 %61,54 %  
muž4538,46 %38,46 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2910488,89 %88,89 %  
30 - 4486,84 %6,84 %  
45 - 5954,27 %4,27 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7463,25 %63,25 %  
pracující4135,04 %35,04 %  
nezaměstatný21,71 %1,71 %  

Graf

20. Máte děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10186,32 %86,32 %  
ano1613,68 %13,68 %  

Graf

21. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 15.000 Kč5849,57 %49,57 %  
23.001 Kč - 35.000 Kč2117,95 %17,95 %  
0 - 15.000 Kč1311,11 %11,11 %  
15.001Kč - 23.000 Kč1210,26 %10,26 %  
více než 50.000 Kč75,98 %5,98 %  
35.001Kč - 50.000 Kč65,13 %5,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kterou z uvedených značek náplastí znáte?

  • odpověď Compeed:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?
  • odpověď Hansaplast:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hansaplast na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?
  • odpověď Spofaplast:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?
  • odpověď Urgo:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi URGO na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

3. V případě, že znáte značku Spofaplast, nakupujete ji?

  • odpověď ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

4. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejdražší?

  • odpověď Compeed:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

17. Jste muž nebo žena?

  • odpověď muž:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuju na otázku 8. Jak často nakupujete náplasti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterou z uvedených značek náplastí znáte?

2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

3. V případě, že znáte značku Spofaplast, nakupujete ji?

4. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejdražší?

5. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejlevnější?

6. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejvíce kvalitní?

7. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejméně kvalitní?

8. Jak často nakupujete náplasti?

9. Při jakých příležitostech nakupujete většinou náplasti?

10. Jaký faktor je pro Vás při nákupu náplasti směrodatný?

11. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená jejich vyšší kvalitu?

12. Je pro Vás atraktivní balení náplastí při jejich výběru důležité?

13. Jste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, voděodolné, hypoalergenní, prodyšné)?

14. Jak jste spokojen/a s kvalitou náplastí dostupných na trhu?

15. Jste-li nespokojen/a, co Vám na dostupných náplastech nejvíce vadí?

16. Kde převážně nakupujete náplasti?

17. Jste muž nebo žena?

18. Kolik je Vám let?

19. Jste:

20. Máte děti?

21. Jaký je Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterou z uvedených značek náplastí znáte?

2. Kterou z uvedených náplastí nakupujete?

3. V případě, že znáte značku Spofaplast, nakupujete ji?

4. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejdražší?

5. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejlevnější?

6. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejvíce kvalitní?

7. Kterou z uvedených značek náplastí považujete za nejméně kvalitní?

8. Jak často nakupujete náplasti?

9. Při jakých příležitostech nakupujete většinou náplasti?

10. Jaký faktor je pro Vás při nákupu náplasti směrodatný?

11. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená jejich vyšší kvalitu?

12. Je pro Vás atraktivní balení náplastí při jejich výběru důležité?

13. Jste ochoten/ochotna zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, voděodolné, hypoalergenní, prodyšné)?

14. Jak jste spokojen/a s kvalitou náplastí dostupných na trhu?

15. Jste-li nespokojen/a, co Vám na dostupných náplastech nejvíce vadí?

16. Kde převážně nakupujete náplasti?

17. Jste muž nebo žena?

18. Kolik je Vám let?

19. Jste:

20. Máte děti?

21. Jaký je Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šafaříková, P.Trh náplastí v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14320.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.