Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení reklamy

Působení reklamy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Suchopárová
Šetření:23. 03. 2011 - 27. 03. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Pusobení reklamy". Výsledky tohoto dotazníku využiji ke své bakalářské práci. 

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš vztah k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi2146,67 %46,67 %  
Obtěžuje mě1840 %40 %  
Mám ji rád(a)613,33 %13,33 %  

Graf

2. Který typ reklamy Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama2044,44 %44,44 %  
Netradiční druh reklamy (na dopravních prostředcích, na ulici, v obchodních centrech)1431,11 %31,11 %  
Reklama na internetu715,56 %15,56 %  
Rozhlasová reklama24,44 %4,44 %  
Tisková reklama24,44 %4,44 %  

Graf

3. Přepínáte reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2351,11 %51,11 %  
Záměrně je nevyhledávám, ale na některé zajímavé se rád(a) podívám1635,56 %35,56 %  
Nepřepínám, přetrpím je613,33 %13,33 %  

Graf

4. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama, aby Vás zaujala? (Vyberte 1-3 odpovědi, dle toho, co Vy u reklamy upřednostňujete.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita3884,44 %84,44 %  
Vtipnost3271,11 %71,11 %  
Snadná zapamatovatelnost1635,56 %35,56 %  
Krátkost1635,56 %35,56 %  
Důvěryhodnost920 %20 %  
Nesmí být hloupá12,22 %2,22 %  
neviditelnost :o)12,22 %2,22 %  

Graf

5. Zaujme-li Vás nějaká reklama (v jakémkoli médiu – pozitivně i negativně), zapamatujete si hlavní obsah sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2453,33 %53,33 %  
Ano1022,22 %22,22 %  
Spíše ne1022,22 %22,22 %  
Ne12,22 %2,22 %  

Graf

6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti nebo odborníka v daném oboru je efektivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2351,11 %51,11 %  
ano2248,89 %48,89 %  

Graf

7. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3373,33 %73,33 %  
muž1226,67 %26,67 %  

Graf

8. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-242453,33 %53,33 %  
25-341533,33 %33,33 %  
35-44511,11 %11,11 %  
45-5412,22 %2,22 %  

Graf

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou1942,22 %42,22 %  
1533,33 %33,33 %  
základní613,33 %13,33 %  
VOŠ48,89 %8,89 %  
střední bez maturity12,22 %2,22 %  

Graf

10. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2760 %60 %  
pracující1124,44 %24,44 %  
na mateřské dovolené48,89 %8,89 %  
nezaměstnaný24,44 %4,44 %  
v domácnosti12,22 %2,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Suchopárová, Š.Působení reklamy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14481.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.