Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování

Nakupování

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Brejchová
Šetření:24. 03. 2011 - 28. 03. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj/Dobrý den,

jsem studentka a potřebuji pomoci s výzkumem k seminární práci, který se zabývá marketingem. Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku.

Předem Vám děkuji za Váš čas a ochotu.

 

Odpovědi respondentů

1. Všímáte si na zboží označení (KLASA, Bio, Fair Trade, apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1737,78 %37,78 %  
spíše ne1431,11 %31,11 %  
ano, pokud mění cenu výrobku715,56 %15,56 %  
ne, nezajímá mě to715,56 %15,56 %  

Graf

2. Setkali jste se někdy s označením KLASA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 3986,67 %86,67 %  
ne613,33 %13,33 %  

Graf

3. Kde jste se s označením KLASA setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na výrobku3179,49 %68,89 %  
v reklamě (TV, billboardy,..)1743,59 %37,78 %  
na venkovních akcích (veletrh, festival,...)37,69 %6,67 %  
Při výuce ve škole12,56 %2,22 %  
promo akce12,56 %2,22 %  

Graf

4. Co podle vás KLASA označuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitu615,38 %13,33 %  
český výrobek410,26 %8,89 %  
české výrobky37,69 %6,67 %  
nevim37,69 %6,67 %  
kvalitní české výrobky25,13 %4,44 %  
značku25,13 %4,44 %  
kvalitu výrobku25,13 %4,44 %  
český kvalitní výrobek, který splňuje české normy12,56 %2,22 %  
dřív potraviny výhradně v ČR, po zásahu EU kvalitu12,56 %2,22 %  
kvalitu českých výrobků12,56 %2,22 %  
ostatní odpovědi kvalitní výrobek, do 30.dubna jen českého původu
dobrý český výrobek?
Kvalitni ceske vyrobky
výrobek české produkce z převážně českých zdrojů
označuje české potraviny určité kvality
kvalitní výrobky
kvalitní výrobky splňující určité normy
Kontrol. zboží vyhovující přísnějším standardům
český výrobek , který je kvalitní
kvalitvní privátní výrobek
český výrobek značící prověřenou kvalitu
úředníka, kteráho jako spotřebitel zaplatím
české zbozi, podobné receptury jako dříve
výrobky, u kterých by měla být garantována kvalita
1435,9 %31,11 % 

Graf

5. Na jakém zboží se můžete s označením KLASA setkat? Můžete označit více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny39100 %86,67 %  

Graf

6. Jakých potravinových výrobků se označení KLASA týká? Můžete zaškrtnout více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky2358,97 %51,11 %  
pečivo1743,59 %37,78 %  
lahůdky1333,33 %28,89 %  
masné výrobky1333,33 %28,89 %  
všech těchto kategorií1128,21 %24,44 %  
mražené krémy, zmrzliny820,51 %17,78 %  
nápoje615,38 %13,33 %  
rybí výrobky615,38 %13,33 %  
ovoce a zelenina512,82 %11,11 %  

Graf

7. Vzpomenete si na nějaké konkrétní výrobky označené KLASOU?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne923,08 %20 %  
mleko37,69 %6,67 %  
mouka37,69 %6,67 %  
máslo37,69 %6,67 %  
jogurt25,13 %4,44 %  
Dobrá voda12,56 %2,22 %  
zátkovo těstoviny, záruba, apod.12,56 %2,22 %  
jogurty12,56 %2,22 %  
mattoni,jogurt z Valašska,mléko Mateda,máslo Tatra12,56 %2,22 %  
něco v prášku12,56 %2,22 %  
ostatní odpovědi Bebe
jogurty, máslo, sýry, nápoje,
víno, minerální voda
sýr cotage Madeta
salám
dětské čaje
jogurty, mléko, sýry, máslo
nevim
těstoviny
chléb
myslím, že na nějakých jogurtech, nejsem si jistá
chleba
mouka, testoviny
obiloviny
1435,9 %31,11 % 

Graf

8. Koupili jste si někdy výrobek označený KLASA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10, nevím, nejsem si jist/áotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2871,79 %62,22 %  
nevím, nejsem si jist/á1128,21 %24,44 %  

Graf

9. Jak často kupujete výrobky KLASA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji je spíše nepravidelně1450 %31,11 %  
týdně828,57 %17,78 %  
nevím, nevšímám si označení KLASA310,71 %6,67 %  
měsíčně27,14 %4,44 %  
denně13,57 %2,22 %  

Graf

10. Z jakého důvodu výrobky KLASA nekupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím717,95 %15,56 %  
kupuji410,26 %8,89 %  
kupuji je25,13 %4,44 %  
blbá otázka12,56 %2,22 %  
moc nesleduju jakou značku kupuju12,56 %2,22 %  
jak kdy, jde mi především o cenu!!12,56 %2,22 %  
není to hlavní kritérium pro mne12,56 %2,22 %  
nevsimam si znacky12,56 %2,22 %  
někdy přehlédnu označení KLASA12,56 %2,22 %  
řídím se cenou12,56 %2,22 %  
ostatní odpovědi Nesleduji
nakupuji
kupuji, ale není to pro mě hlavní důvod koupě
nevyhledávám je
chutnají mi i jiné výrobky neoznačené Klasou
kupuji je.
Nevšimnu jsi většinou značky
kvalita
nejsou dost propagované
kupuju
tak
nejsou všude dostupné
...
nic mi nepřinášejí v porovnání s "obyčejnými" výro
podle akce supermarketu
moc značku neřeším
Nezjišťuji zda je tato značka na výrobku
kupuji občas
kupuji oblíbené v. opakovaně, nezáleží na označení
1948,72 %42,22 % 

Graf

11. Výrobky označené KLASA jsou podle Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenově přibližně stejné2666,67 %57,78 %  
dražší než podobné výrobky bez označení1128,21 %24,44 %  
levnější než podobné výrobky bez označení25,13 %4,44 %  

Graf

12. Máte-li 2 podobné výrobky (kvalitou i cenově), vyberete si spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobek označený KLASA2153,85 %46,67 %  
je mi to jedno, označení si nevšímám1846,15 %40 %  

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3986,67 %86,67 %  
muž613,33 %13,33 %  

Graf

14. Je Vám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 až 55 let3884,44 %84,44 %  
méně než 20 let715,56 %15,56 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou2351,11 %51,11 %  
vysokoškolské1635,56 %35,56 %  
základní511,11 %11,11 %  
střední bez maturity12,22 %2,22 %  

Graf

16. Jaká je výše Vašeho měsíčního příjmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000Kč2351,11 %51,11 %  
5 001Kč až 10 000Kč817,78 %17,78 %  
10 001Kč až 20 000Kč817,78 %17,78 %  
20 001Kč až 30 000 Kč48,89 %8,89 %  
30 001Kč a více24,44 %4,44 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Brejchová, J.Nakupování (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14521.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.