Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti zákazníků www.koralky-kreativ.cz

Průzkum spokojenosti zákazníků www.koralky-kreativ.cz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Lacinová
Šetření:26. 03. 2011 - 20. 04. 2011
Počet respondentů:160
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.99
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci zkvalitnění našich služeb prosíme o vyplnění krátkého dotazníku. Výsledky průzkumu budou sloužit ke zhodnocení naší práce a dalšímu zlepšování našich služeb.

 

Předem děkujeme za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15798,13 %98,13 %  
muž42,5 %2,5 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 354528,13 %28,13 %  
18 - 254125,63 %25,63 %  
36 - 454125,63 %25,63 %  
více než 501610 %10 %  
46 - 50159,38 %9,38 %  
méně než 1821,25 %1,25 %  

Graf

3. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústecký kraj2314,38 %14,38 %  
Jihomoravský kraj2113,13 %13,13 %  
Středočeský kraj1710,63 %10,63 %  
Moravskoslezský kraj1610 %10 %  
Zlínský kraj159,38 %9,38 %  
Praha138,13 %8,13 %  
Jihočeský kraj127,5 %7,5 %  
Pardubický kraj106,25 %6,25 %  
Plzeňský kraj95,63 %5,63 %  
Olomoucký kraj74,38 %4,38 %  
Kraj Vysočina63,75 %3,75 %  
Karlovarský kraj42,5 %2,5 %  
Královehradecký kraj42,5 %2,5 %  
Liberecký kraj31,88 %1,88 %  

Graf

4. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě12175,63 %75,63 %  
na vesnici3924,38 %24,38 %  

Graf

5. Jaký máte vztah ke korálkům - korálkování ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
práce s korálky je Vaším koníčkem11974,84 %74,38 %  
pracuji s jiným kreativním materiálem3220,13 %20 %  
práce s korálky je Vaší vedlejší činností2314,47 %14,38 %  
práce s korálky je Váš hlavní zdroj příjmů53,14 %3,13 %  

Graf

6. Jakým způsobem nakupujete materiál pro svoji tvorbu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
převážně přes internet, v případě možnosti nakupuji v obchodě12276,25 %76,25 %  
převážně v kamenném obchodě, v případě nutnosti přes internet2012,5 %12,5 %  
jen přes internet1811,25 %11,25 %  
jen v kamenném obchodě10,63 %0,63 %  

Graf

7. Jak často objednáváte materiál pro korálkování přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x za měsíc6138,13 %38,13 %  
přibližně každý měsíc4930,63 %30,63 %  
1x - 2x ročně4125,63 %25,63 %  
pravidelně několikrát v měsíci95,63 %5,63 %  

Graf

8. Kolik finančních prostředků investujete do nákupu korálků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251 - 500 Kč6238,75 %38,75 %  
501 - 1000 Kč5232,5 %32,5 %  
více než 1001 Kč2817,5 %17,5 %  
do 250 Kč1811,25 %11,25 %  

Graf

9. Znáte stránky www.koralky-kreativ.cz

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15898,75 %98,75 %  
ne21,25 %1,25 %  

Graf

10. Jak jste se o stránkách www.koralky-kreativ.cz dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodně při hledání na internetu9961,88 %61,88 %  
cíleně při vyhledávání zboží na internetu (zboží.cz)4025 %25 %  
na doporučení přátel138,13 %8,13 %  
přes přímý odkaz na jiných stránkách95,63 %5,63 %  
jiným způsobem42,5 %2,5 %  

Graf

11. Už jste někdy objednávali na stránkách www.koralky-kreativ.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14188,13 %88,13 %  
ne1911,88 %11,88 %  

Graf

12. Jak hodnotíte přehlednost stránek www.koralky-kreativ.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečně přehledné, orientace na stránkách nepůsobí žádné problémy8855 %55 %  
velmi přehledné, orientace snadná, objednávání bez problémů6641,25 %41,25 %  
přehledné, ale orientace na stránkách není snadná63,75 %3,75 %  
nepřehledné, na stránkách se neorientuji, objednávání mi činí problémy21,25 %1,25 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s kvalitou objednaného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborná9056,25 %56,25 %  
velmi dobrá5534,38 %34,38 %  
dobrá138,13 %8,13 %  
špatná21,25 %1,25 %  

Graf

14. Jak hodnotíte komunikaci a služby, které www.koralky-kreativ.cz poskytují

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [výbornáotázka č. 15, velmi dobráotázka č. 15, dobráotázka č. 15, dostatečnáotázka č. 15, špatnáotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborná11672,5 %72,5 %  
velmi dobrá3018,75 %18,75 %  
dobrá116,88 %6,88 %  
dostatečná31,88 %1,88 %  

Graf

15. V porovnání s jinými konkurečními weby jsou ceny na stránkách www.koralky-kreativ.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
srovnatelné s jinými11370,63 %70,63 %  
nižší než na konkurečních stránkách4427,5 %27,5 %  
vyšší než u konkurečních stránek31,88 %1,88 %  

Graf

16. Zhodnoťte dodací lhůty :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dodací lhůta byla velmi krátká8855 %55 %  
dodací lhůta odpovídala běžné lhůtě7144,38 %44,38 %  
dodací lhůta byla příliš dlouhá10,63 %0,63 %  

Graf

17. Jak jste byli spokojeni se způsobem balení zásilky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží bylo velmi dobře zabalené11471,25 %71,25 %  
zboží bylo zabalené standardně4628,75 %28,75 %  

Graf

18. Jaký druh zboží preferujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komponenty10666,25 %66,25 %  
rokajlové perličky 6842,5 %42,5 %  
broušené korálky5836,25 %36,25 %  
mačkané korálky5333,13 %33,13 %  
polymerové hmoty4326,88 %26,88 %  
minerály3421,25 %21,25 %  
vinuté perle3320,63 %20,63 %  
nářadí a pomůcky2415 %15 %  

Graf

19. Neustálé zasílání obchodních nabídek na slevy a akce Vás převážně :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujmou a nijak neobtěžují a obvykle navštívím stránky8653,75 %53,75 %  
zaujmou jen ty, od kterých již běžně nakupuji4025 %25 %  
zaujmou, ale četnost nabídek obtěžuje, obvykle se podívám na nabídku2314,38 %14,38 %  
e-maily tohoto druhu okamžitě smažu106,25 %6,25 %  
nezaujmou, přehnané slevy a akce mě obtěžují10,63 %0,63 %  

Graf

20. Jakému typu balení dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledávám větší balení z důvodu výhodnějších cen8955,63 %55,63 %  
sleduji zboží v akci a slevách6943,13 %43,13 %  
nakupuji balení s menším množstvím kusů 5635 %35 %  

Graf

21. Sledujete aktuální nabídku nového zboží (NOVINKY)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10867,5 %67,5 %  
ne5232,5 %32,5 %  

Graf

22. Charakterizujte spokojenost se zbožím a službami www.koralky-kreativ.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
se zbožím, službami a přístupem k zákazníkovi jsme velmi spokojeni10062,5 %62,5 %  
se zbožím a službami jsme spokojeni5635 %35 %  
ke zboží a službám máme výhrady42,5 %2,5 %  

Graf

23. Doporučili byste svým přátelům návštěvu stránek www.koralky-kreativ.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15093,75 %93,75 %  
nevím85 %5 %  
ne21,25 %1,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

20. Jakému typu balení dáváte přednost?

  • odpověď vyhledávám větší balení z důvodu výhodnějších cen:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihočeský kraj na otázku 3. Z jakého jste kraje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Váš věk

3. Z jakého jste kraje?

4. Kde žijete?

5. Jaký máte vztah ke korálkům - korálkování ?

6. Jakým způsobem nakupujete materiál pro svoji tvorbu?

7. Jak často objednáváte materiál pro korálkování přes internet?

8. Kolik finančních prostředků investujete do nákupu korálků?

9. Znáte stránky www.koralky-kreativ.cz

10. Jak jste se o stránkách www.koralky-kreativ.cz dozvěděli?

11. Už jste někdy objednávali na stránkách www.koralky-kreativ.cz?

12. Jak hodnotíte přehlednost stránek www.koralky-kreativ.cz

13. Jak jste spokojeni s kvalitou objednaného zboží?

14. Jak hodnotíte komunikaci a služby, které www.koralky-kreativ.cz poskytují

15. V porovnání s jinými konkurečními weby jsou ceny na stránkách www.koralky-kreativ.cz

16. Zhodnoťte dodací lhůty :

17. Jak jste byli spokojeni se způsobem balení zásilky?

18. Jaký druh zboží preferujete ?

19. Neustálé zasílání obchodních nabídek na slevy a akce Vás převážně :

20. Jakému typu balení dáváte přednost?

21. Sledujete aktuální nabídku nového zboží (NOVINKY)?

22. Charakterizujte spokojenost se zbožím a službami www.koralky-kreativ.cz

23. Doporučili byste svým přátelům návštěvu stránek www.koralky-kreativ.cz?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Váš věk

3. Z jakého jste kraje?

4. Kde žijete?

5. Jaký máte vztah ke korálkům - korálkování ?

6. Jakým způsobem nakupujete materiál pro svoji tvorbu?

7. Jak často objednáváte materiál pro korálkování přes internet?

8. Kolik finančních prostředků investujete do nákupu korálků?

9. Znáte stránky www.koralky-kreativ.cz

10. Jak jste se o stránkách www.koralky-kreativ.cz dozvěděli?

11. Už jste někdy objednávali na stránkách www.koralky-kreativ.cz?

12. Jak hodnotíte přehlednost stránek www.koralky-kreativ.cz

13. Jak jste spokojeni s kvalitou objednaného zboží?

14. Jak hodnotíte komunikaci a služby, které www.koralky-kreativ.cz poskytují

15. V porovnání s jinými konkurečními weby jsou ceny na stránkách www.koralky-kreativ.cz

16. Zhodnoťte dodací lhůty :

17. Jak jste byli spokojeni se způsobem balení zásilky?

18. Jaký druh zboží preferujete ?

19. Neustálé zasílání obchodních nabídek na slevy a akce Vás převážně :

20. Jakému typu balení dáváte přednost?

21. Sledujete aktuální nabídku nového zboží (NOVINKY)?

22. Charakterizujte spokojenost se zbožím a službami www.koralky-kreativ.cz

23. Doporučili byste svým přátelům návštěvu stránek www.koralky-kreativ.cz?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lacinová, L.Průzkum spokojenosti zákazníků www.koralky-kreativ.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14590.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.