Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budování značky mléčných výrobků

Budování značky mléčných výrobků

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Straka
Šetření:30. 03. 2011 - 10. 04. 2011
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní/pane, rád bych Vás touto formou požádal o vyplnění dotazníku, který bude použit jako podpůrný materiál k řešení mé diplomové práce. Práce je zaměřena na vytvoření strategie budování značky mléčných výrobků. Zodpovězení všech otázek Vám nezabere více než 10 minut. Předem děkuji za Váš čas, který strávíte vyplněním dotazníku, Bc. Lukáš Straka.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete mléčné výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12097,56 %97,56 %  
Ne32,44 %2,44 %  

Graf

2. Vyberte, kde nejčastěji nakupujete mléčné výrobky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarkety (Tesco, Kaufland)6352,5 %51,22 %  
Supermarkety (Albert, Billa)3932,5 %31,71 %  
Diskontní prodejny (Lídl, Penny market)97,5 %7,32 %  
Maloobchodní síť (Flop, Coop, Brněnka)86,67 %6,5 %  
Specializované prodejny (obchody se zdravou výživou)10,83 %0,81 %  

Graf

3. Jaké mléčné výrobky nakupujete nejčastěji? Stupnice od 1 - nejčastěji do 7 - zřídka)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Mléko2.6333.382
Máslo4.0252.974
Smetana5.4332.329
Zakysané nápoje5.2082.548
Tvaroh5.1831.983
Jogurty2.8172.716
Sýr2.72.193

Graf

4. Jak často nakupujete mléčné výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden4940,83 %39,84 %  
3x za týden4134,17 %33,33 %  
Denně2420 %19,51 %  
2x do měsíce54,17 %4,07 %  
méně často10,83 %0,81 %  

Graf

5. Seřaďtě následující kategorie zboží dle výše výdajů, které zaujímají ve Vašem nákupním koši. Na stupnici od 1 - nejnákladnější do 7 - nejméně nákladný.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Mléčné výrobky2.6332.282
Uzeniny3.9833.7
Pečivo3.43.607
Nealkoholické nápoje4.953.348
Laskominy5.0172.766
Ovoce a zelenina2.7752.441
Mražené výrobky5.2422.65

Graf

6. Máte svou oblíbenou zančku mléčných výrobku? Pokud ano, uveďte jakou.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6150,83 %49,59 %  
Ano5949,17 %47,97 %  

Graf

7. Jaká je Vaše oblíbená značka mléčných výrobků?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Madeta1322,03 %10,57 %  
Danone58,47 %4,07 %  
Milkin46,78 %3,25 %  
Olma35,08 %2,44 %  
Hollandia35,08 %2,44 %  
activia35,08 %2,44 %  
pribina23,39 %1,63 %  
Florian23,39 %1,63 %  
kunín23,39 %1,63 %  
Muller23,39 %1,63 %  
ostatní odpovědi Agrola :)
mlékárna Kunín
Madeta, Hollandia
Meggle
Holandia
želetava
mlékárna Valašské Meziříč, Kunín
dr.halíř
Danone Activia
Mlékárna Valašské Meziříčí
hollandia, activia
valmez, olma, cokoli BIO
Tatra
choceňský jogurt
Jogobella
Yoplait
madeta, kunin
Naše BIO
Mléko z farmy - selské mléko a sýry Němcova farma
AGROLA
2033,9 %16,26 % 

Graf

8. Znáte značku mléčných výrobků Milkin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7764,17 %62,6 %  
Ano4335,83 %34,96 %  

Graf

9. Líbí se Vám grafické pojetí značky Milkin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3479,07 %27,64 %  
ne920,93 %7,32 %  

Graf

10. Jakou barevnou kombinaci byste zvolili pro obaly mléčných výrobků? Vyberte 3 barvy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá9478,33 %76,42 %  
Modrá8671,67 %69,92 %  
Zelená4335,83 %34,96 %  
Červená3932,5 %31,71 %  
Žlutá3327,5 %26,83 %  
Fialová2621,67 %21,14 %  
Černá1613,33 %13,01 %  
Šedá108,33 %8,13 %  
blankytně modrá10,83 %0,81 %  
tmavě modrá10,83 %0,81 %  
oranžová10,83 %0,81 %  
nevím10,83 %0,81 %  
je mi to jedno10,83 %0,81 %  

Graf

11. Kolik litrů mléka přibližně vypijete ve Vaší domácnosti za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 litry3630 %29,27 %  
3 litry3428,33 %27,64 %  
1 litr2016,67 %16,26 %  
565 %4,88 %  
5 litrů32,5 %2,44 %  
632,5 %2,44 %  
více21,67 %1,63 %  
421,67 %1,63 %  
021,67 %1,63 %  
cca 8-9 litrů (2 osoby)10,83 %0,81 %  
4-5 litru10,83 %0,81 %  
více než 6 litrů10,83 %0,81 %  
4 l10,83 %0,81 %  
7 litrů10,83 %0,81 %  
9l10,83 %0,81 %  
5L10,83 %0,81 %  
nic10,83 %0,81 %  
5-6 litrů ve dvou lidech10,83 %0,81 %  
0.510,83 %0,81 %  
810,83 %0,81 %  
1,510,83 %0,81 %  

Graf

12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Věrnost značce4.4755.416
Cena výrobku3.0333.416
Obal výrobku5.0833.726
Reklama5.9422.472
Doporučení známého4.3252.453
Testy v časopisech6.1173.153
Země původu4.8754.476
Osobní zkušenost2.154.011

Graf

13. Seřaďte, která forma propagace Vás nejvíce ovlivní pro koupi výrobku? Seřadtě na stupnici od 1 - nejvíce po 6 - nejméně.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Televizní reklama3.0814.319
Rozhlasová reklama5.2683.302
Billboard4.6342.557
Plakáty na veřejných místech (zastávky MHD, vozy MHD, trafiky...)4.9191.928
Články v tisku3.8542.678
Letáky obchodníků3.3013.674
Reklama v místě prodeje (reklamní stojany v obchodě, ochutnávky, převáděcí akce)2.9434.216

Graf

14. Při nákupu potravin preferujete české nebo zahraniční výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České7863,41 %63,41 %  
Je mi to jedno4536,59 %36,59 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8569,11 %69,11 %  
Muž3830,89 %30,89 %  

Graf

16. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 308871,54 %71,54 %  
31 - 502621,14 %21,14 %  
méně než 1854,07 %4,07 %  
66 a více32,44 %2,44 %  
51 - 6510,81 %0,81 %  

Graf

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské7056,91 %56,91 %  
Vysokoškolské3629,27 %29,27 %  
Základní64,88 %4,88 %  
Vyučen (bez maturity)43,25 %3,25 %  
Vyšší odborné43,25 %3,25 %  
Vyučen (s maturitou)32,44 %2,44 %  

Graf

18. V jakém rozmezí se pohybuje hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001Kč - 30 000Kč2923,58 %23,58 %  
10 000Kč - 20 000Kč2721,95 %21,95 %  
více než 40 000Kč2419,51 %19,51 %  
30 001Kč - 40 000Kč2217,89 %17,89 %  
méně než 10 000Kč2117,07 %17,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Máte svou oblíbenou zančku mléčných výrobku? Pokud ano, uveďte jakou.

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Madeta na otázku 7. Jaká je Vaše oblíbená značka mléčných výrobků?

8. Znáte značku mléčných výrobků Milkin?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Líbí se Vám grafické pojetí značky Milkin?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jogurty=4 na otázku 3. Jaké mléčné výrobky nakupujete nejčastěji? Stupnice od 1 - nejčastěji do 7 - zřídka)

12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

  • odpověď Osobní zkušenost=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známého=2 na otázku 12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena výrobku=4 na otázku 12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

14. Při nákupu potravin preferujete české nebo zahraniční výrobky?

  • odpověď České:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Madeta na otázku 7. Jaká je Vaše oblíbená značka mléčných výrobků?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=3 na otázku 12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete mléčné výrobky?

2. Vyberte, kde nejčastěji nakupujete mléčné výrobky.

3. Jaké mléčné výrobky nakupujete nejčastěji? Stupnice od 1 - nejčastěji do 7 - zřídka)

4. Jak často nakupujete mléčné výrobky?

5. Seřaďtě následující kategorie zboží dle výše výdajů, které zaujímají ve Vašem nákupním koši. Na stupnici od 1 - nejnákladnější do 7 - nejméně nákladný.

6. Máte svou oblíbenou zančku mléčných výrobku? Pokud ano, uveďte jakou.

7. Jaká je Vaše oblíbená značka mléčných výrobků?

8. Znáte značku mléčných výrobků Milkin?

9. Líbí se Vám grafické pojetí značky Milkin?

10. Jakou barevnou kombinaci byste zvolili pro obaly mléčných výrobků? Vyberte 3 barvy.

11. Kolik litrů mléka přibližně vypijete ve Vaší domácnosti za týden?

12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

13. Seřaďte, která forma propagace Vás nejvíce ovlivní pro koupi výrobku? Seřadtě na stupnici od 1 - nejvíce po 6 - nejméně.

14. Při nákupu potravin preferujete české nebo zahraniční výrobky?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Kolik je Vám let?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. V jakém rozmezí se pohybuje hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete mléčné výrobky?

2. Vyberte, kde nejčastěji nakupujete mléčné výrobky.

3. Jaké mléčné výrobky nakupujete nejčastěji? Stupnice od 1 - nejčastěji do 7 - zřídka)

4. Jak často nakupujete mléčné výrobky?

5. Seřaďtě následující kategorie zboží dle výše výdajů, které zaujímají ve Vašem nákupním koši. Na stupnici od 1 - nejnákladnější do 7 - nejméně nákladný.

6. Máte svou oblíbenou zančku mléčných výrobku? Pokud ano, uveďte jakou.

7. Jaká je Vaše oblíbená značka mléčných výrobků?

8. Znáte značku mléčných výrobků Milkin?

9. Líbí se Vám grafické pojetí značky Milkin?

10. Jakou barevnou kombinaci byste zvolili pro obaly mléčných výrobků? Vyberte 3 barvy.

11. Kolik litrů mléka přibližně vypijete ve Vaší domácnosti za týden?

12. Seřaďte dle intenzity faktory, které Vás nejvíce ovlivňují při koupi mléčných výrobků. Vyberte na stupnici od 1 - nejvíce mě ovlivňují do 8 - nejméně mě ovlivňují.

13. Seřaďte, která forma propagace Vás nejvíce ovlivní pro koupi výrobku? Seřadtě na stupnici od 1 - nejvíce po 6 - nejméně.

14. Při nákupu potravin preferujete české nebo zahraniční výrobky?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Kolik je Vám let?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. V jakém rozmezí se pohybuje hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Straka, L.Budování značky mléčných výrobků (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14726.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.