Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vizuálna komunikácia a jej význam pri budovaní imidžu
Vizuálna komunikácia a jej význam pri budovaní imidžu
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Driečna |
---|---|
Šetření: | 03. 04. 2011 - 08. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 37,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Výskum dotazníkovou metódou sa zameriava na zistenie významu a postavenia prvkov vizuálnej komunikácie (dizajnu) pri tvorbe podnikového imidžu. Je súčasťou dizertačného výskumu v oblasti marketingovej komunikácie na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Výskum je určený a zacielený len na občanov Slovenskej republiky. Realizuje sa v období od 3.3 .2011 do 8.4 2011.
Pri vypĺňaní si prosím pozorne prečítajte každú otázku a riaďte sa priloženými inštrukciami. Je nevyhnutné odpovedať na všetky otázky tak, aby bol dotazník kompletný. Pomôžete tým autorke získať relevantné informácie a získať cenné poznatky.
Ďakujem.
Odpovědi respondentů
1. Aká farba sa vám spája s pojmom hotel?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
modrá | 2 | 20 % | 20 % |
hnědá | 2 | 20 % | 20 % |
tmavomodrá | 1 | 10 % | 10 % |
šedobiela | 1 | 10 % | 10 % |
biela | 1 | 10 % | 10 % |
bílá | 1 | 10 % | 10 % |
žltá | 1 | 10 % | 10 % |
zlatá | 1 | 10 % | 10 % |
2. Ako na Vás táto farba v spojení s pojmom hotel pôsobí (napíšte 1 slovo) ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
luxus | 2 | 20 % | 20 % |
príjemne | 1 | 10 % | 10 % |
upokojujúco a luxusne | 1 | 10 % | 10 % |
civilne | 1 | 10 % | 10 % |
čisto | 1 | 10 % | 10 % |
nevím | 1 | 10 % | 10 % |
ukludňujúco | 1 | 10 % | 10 % |
neutrálně | 1 | 10 % | 10 % |
teplo | 1 | 10 % | 10 % |
3. Viete napísať konkrétnu firemnú farbu, ktorou sa konkrétny hotel prezentuje a napísať názov tohto hotela/hotelovej siete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 3 | 30 % | 30 % |
holiday inn modrá a žltá | 1 | 10 % | 10 % |
President Wilson | 1 | 10 % | 10 % |
hnedo-zlatá,hotel zlatý kľucik Nitra | 1 | 10 % | 10 % |
zelená - Holiday Inn | 1 | 10 % | 10 % |
hilton | 1 | 10 % | 10 % |
Hotel Garni červená barva | 1 | 10 % | 10 % |
ne | 1 | 10 % | 10 % |
4. Nachádza sa tento hotel/hotelová sieť v blízkosti Vášho bydliska?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hotel/hotelová sieť sa nachádza v zahraničí | 3 | 30 % | 30 % |
hotel sa nachádza viac ako 21 km od môjho bydliska | 3 | 30 % | 30 % |
áno, priamo v bydlisku/ v centre bydliska | 2 | 20 % | 20 % |
áno, do 20 km od bydliska | 2 | 20 % | 20 % |
5. Z nasledujúcich vyberte taký vizuálny prvok, ktorý vás najviac ovplyvní pri vytváraní si náhľadu/mienky/názoru na imidž konkrétneho hotela.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hotelový interiér a jeho úprava | 6 | 60 % | 60 % |
názov hotela | 3 | 30 % | 30 % |
exteriér budovy a jej úprava | 3 | 30 % | 30 % |
logo hotela | 2 | 20 % | 20 % |
odevy zamestnancov | 1 | 10 % | 10 % |
6. Charakterizujete jedným slovom ako na Vás pôsobia/aké sú nižšie uvedené farby (ku každej farbe napíšte jedno prídavné meno/prívlastok): modrá biela žltá čierna červená zelená hnedá ružová šedá oranžová fialová
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
modrá - klidná bílá - prázdná žlutá - slunečná černá - tmavá červená - energická zelená - přírodní hnědá - přírodní růžová - staromódní šedá - nudná oranžová - veselá fialová - nic
modrá - neutrálne biela - čisto žltá - veselo čierna - nevýrazne červená - lákavo zelená - prírodne hnedá - neatraktívne ružová - sviežo šedá - intelektuálne oranžová - neprehliadnuteľne fialová - smutne
modrá - oblova bílá - soboda žlutá - květiny černá - smrt červená - vášeň zelená - tráva hnědá - dřevo růžová - cukrová vata šedá - myš oranžová - popeláři fialová - pohoda
modrá klid, žlutá radost, černá smutek, červená láska, zelená jaro, hnedá zem, růžová květina, šedá kancelář, oranžová veselý, fialová noblesa
modrá pokojná biela čistá čierna zlá červená neslušná zelená prírodná hnedá smradľavá ružová ženská šedá stará oranžová veselá fialová príjemná
modrá- chladni biela-čisto červená- lacno žltá- prívetivo čuerna-tmavo zelná- jemne hnedá- standardne ruzová- gýčovo šedá-stroho oranžová- vyzývavo fialová- pekne
more, sneh, melón, látka, sex, ja, čokoláda, uško, kameň, pomaranč, fialka
nevím
volná čistá teplá kludná vyzývavá ukludňujúca nevýrazná ženská chladná príjemná výstražná
živá, svetlá, energická, smutná, teplá, prírodná, zemitá, starnúca, pomarančová, kvetová
7. Váš vek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 24 rokov | 5 | 50 % | 50 % |
od 25 do 49 rokov | 4 | 40 % | 40 % |
od 50 do 65 rokov | 1 | 10 % | 10 % |
8. Vaše pohlavie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 7 | 70 % | 70 % |
muž | 3 | 30 % | 30 % |
9. Kde bývate?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v meste | 9 | 90 % | 90 % |
na dedine | 1 | 10 % | 10 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.