Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vizuálna komunikácia a jej význam pri budovaní imidžu

Vizuálna komunikácia a jej význam pri budovaní imidžu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Driečna
Šetření:03. 04. 2011 - 08. 04. 2011
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výskum dotazníkovou metódou sa zameriava na zistenie významu a postavenia prvkov vizuálnej komunikácie (dizajnu) pri tvorbe podnikového imidžu. Je súčasťou dizertačného výskumu v oblasti marketingovej komunikácie na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Výskum je určený a zacielený len na občanov Slovenskej republiky. Realizuje sa v období od 3.3 .2011 do 8.4 2011.

Pri vypĺňaní si prosím pozorne prečítajte každú otázku a riaďte sa priloženými inštrukciami. Je nevyhnutné odpovedať na všetky otázky tak, aby bol dotazník kompletný. Pomôžete tým autorke získať relevantné informácie a získať cenné poznatky.

Ďakujem.

Odpovědi respondentů

1. Aká farba sa vám spája s pojmom hotel?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá220 %20 %  
hnědá220 %20 %  
tmavomodrá110 %10 %  
šedobiela110 %10 %  
biela110 %10 %  
bílá110 %10 %  
žltá110 %10 %  
zlatá110 %10 %  

Graf

2. Ako na Vás táto farba v spojení s pojmom hotel pôsobí (napíšte 1 slovo) ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
luxus220 %20 %  
príjemne110 %10 %  
upokojujúco a luxusne110 %10 %  
civilne110 %10 %  
čisto110 %10 %  
nevím110 %10 %  
ukludňujúco110 %10 %  
neutrálně110 %10 %  
teplo110 %10 %  

Graf

3. Viete napísať konkrétnu firemnú farbu, ktorou sa konkrétny hotel prezentuje a napísať názov tohto hotela/hotelovej siete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie330 %30 %  
holiday inn modrá a žltá110 %10 %  
President Wilson110 %10 %  
hnedo-zlatá,hotel zlatý kľucik Nitra110 %10 %  
zelená - Holiday Inn110 %10 %  
hilton110 %10 %  
Hotel Garni červená barva110 %10 %  
ne110 %10 %  

Graf

4. Nachádza sa tento hotel/hotelová sieť v blízkosti Vášho bydliska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotel/hotelová sieť sa nachádza v zahraničí330 %30 %  
hotel sa nachádza viac ako 21 km od môjho bydliska330 %30 %  
áno, priamo v bydlisku/ v centre bydliska220 %20 %  
áno, do 20 km od bydliska220 %20 %  

Graf

5. Z nasledujúcich vyberte taký vizuálny prvok, ktorý vás najviac ovplyvní pri vytváraní si náhľadu/mienky/názoru na imidž konkrétneho hotela.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotelový interiér a jeho úprava660 %60 %  
názov hotela330 %30 %  
exteriér budovy a jej úprava330 %30 %  
logo hotela220 %20 %  
odevy zamestnancov110 %10 %  

Graf

6. Charakterizujete jedným slovom ako na Vás pôsobia/aké sú nižšie uvedené farby (ku každej farbe napíšte jedno prídavné meno/prívlastok): modrá biela žltá čierna červená zelená hnedá ružová šedá oranžová fialová

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

modrá - klidná bílá - prázdná žlutá - slunečná černá - tmavá červená - energická zelená - přírodní hnědá - přírodní růžová - staromódní šedá - nudná oranžová - veselá fialová - nic

modrá - neutrálne biela - čisto žltá - veselo čierna - nevýrazne červená - lákavo zelená - prírodne hnedá - neatraktívne ružová - sviežo šedá - intelektuálne oranžová - neprehliadnuteľne fialová - smutne

modrá - oblova bílá - soboda žlutá - květiny černá - smrt červená - vášeň zelená - tráva hnědá - dřevo růžová - cukrová vata šedá - myš oranžová - popeláři fialová - pohoda

modrá klid, žlutá radost, černá smutek, červená láska, zelená jaro, hnedá zem, růžová květina, šedá kancelář, oranžová veselý, fialová noblesa

modrá pokojná biela čistá čierna zlá červená neslušná zelená prírodná hnedá smradľavá ružová ženská šedá stará oranžová veselá fialová príjemná

modrá- chladni biela-čisto červená- lacno žltá- prívetivo čuerna-tmavo zelná- jemne hnedá- standardne ruzová- gýčovo šedá-stroho oranžová- vyzývavo fialová- pekne

more, sneh, melón, látka, sex, ja, čokoláda, uško, kameň, pomaranč, fialka

nevím

volná čistá teplá kludná vyzývavá ukludňujúca nevýrazná ženská chladná príjemná výstražná

živá, svetlá, energická, smutná, teplá, prírodná, zemitá, starnúca, pomarančová, kvetová

7. Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 rokov550 %50 %  
od 25 do 49 rokov440 %40 %  
od 50 do 65 rokov110 %10 %  

Graf

8. Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena770 %70 %  
muž330 %30 %  

Graf

9. Kde bývate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v meste990 %90 %  
na dedine110 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (69,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Driečna, L.Vizuálna komunikácia a jej význam pri budovaní imidžu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14908.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.