Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění následujícího dotazníku, který je součástí mé diplomové práce na téma "Jak reklama působí na ženy a jejich nákupní chování".
Dotazník je anonymní a je určen ženám z východních Čech.
Předem děkuji za vyplnění a přeji pěkný den.
Petra Čepelová
Odpovědi respondentů
1. Na kolik se Vy sama při nakupování (obecně vzato) řídíte reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
reklamu beru v úvahu, ale není rozhodující
184
67,65 %
67,65 %
na reklamu nedám, rozhoduji se podle svého zdravého rozumu
83
30,51 %
30,51 %
reklama je pro mě dost důležitá
5
1,84 %
1,84 %
2. Jak pozorně sledujete reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jen když musím, nebo nepřímo
148
54,41 %
54,41 %
pokud se někde objeví, všímám si jí
104
38,24 %
38,24 %
vůbec ji nesleduji v žádné formě
19
6,99 %
6,99 %
sleduji ji velice pozorně
1
0,37 %
0,37 %
3. Existuje nějaká reklama, která Vás přesvědčila, nebo inspirovala k nákupu propagovaného zboží, či služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možná z části
98
36,03 %
36,03 %
ano
73
26,84 %
26,84 %
ne
54
19,85 %
19,85 %
nevím
47
17,28 %
17,28 %
4. Pokud ano, či z části, o jakou reklamu šlo, na jaké zboží?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kosmetika
9
8,11 %
3,31 %
potraviny
5
4,5 %
1,84 %
Čistící prostředky
3
2,7 %
1,1 %
na kosmetiku
3
2,7 %
1,1 %
drogerie
3
2,7 %
1,1 %
řasenka
2
1,8 %
0,74 %
drogerie, kosmetika
2
1,8 %
0,74 %
potraviny, nápoje - člověk chce ochutnat :)
1
0,9 %
0,37 %
v televizi
1
0,9 %
0,37 %
VANISH, JAR
1
0,9 %
0,37 %
ostatní odpovědi
dětské pleny kosmetika, přípravky na vlasy, potraviny Dolce gusto drogistické zboží vanish žvýkačky telefon, kosmetika Platinium vosky na auto Neutrogena-tělové mléko boty bělíčí zubní pasta konferencni stolek Garnier - ruler na oči nepamatuju si přesně bonbony, čistič vodního kamene kozmetika jídlo zboží v akci reklama na kosmetiku Rio Mare, řasenka od Rimell kosmetika, čistící prostředky barva na vlasy např.šampon Syoss, nové vůně Puma, Mexx automobil tělové mléko xxx lutz nábytek nevzpomínám si kosmetický krém Vichi doporučení od kamarádky, welness služby výrobky společnosti Neutrogena Sayos, šampon, kosmetika káva drogerie, oblečení, jídlo aviváž Lenor Apple šapón na vlasy kosmetické výrobky, jídlo Reebook T-Mobile reklamy allway vložky elektro, kosmetika vaniš clean and clear kosmetika, oblečení parfém na sýr kávovar Dolce Gusto většinou reklamy na léky Př: Varixinal Kinder surprise šlo o reklamu na originální dárky (tandem, kyslík dekotativní kosmetika Kofola original - já nemusim, já už ho vidim kosmetika, jídlo l´oreal casting cream gloss barvy na vlasy tak ňák všeobecně, podvědomě, už pak to sboží znám na zubní pastu .)) kosmetika, potraviny Kofola letak, praci prasek potraviny, léky Ariel na skvrny nosní kapky jídlo pro děti Activia bílá na prací prášek stavební spoření rekama na Domestos prací prášek, léky šampóny na prací prostředky oblečení zubní pasta drogerie - prací prostředky nápoje, čistící prostředky elektronika vůně prací prostředky, dětské zboží cvičící přístroj limonáda prací prášek pleny, mléčné výrobky, léky
81
72,97 %
29,78 %
5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nápaditost
111
40,81 %
40,81 %
vtip
111
40,81 %
40,81 %
slogan
20
7,35 %
7,35 %
animace
12
4,41 %
4,41 %
barevnost
7
2,57 %
2,57 %
nic
3
1,1 %
1,1 %
hudba
2
0,74 %
0,74 %
blbost
1
0,37 %
0,37 %
účel daného výrobku
1
0,37 %
0,37 %
pokud není úplně hloupá, tak slogan
1
0,37 %
0,37 %
například AKCE, SLEVY
1
0,37 %
0,37 %
výsledný efekt
1
0,37 %
0,37 %
hloupost - trapnost
1
0,37 %
0,37 %
6. Co Vám na reklamách vadí nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepravdivé údaje
105
38,6 %
38,6 %
opakování sloganu
83
30,51 %
30,51 %
nelogičnost
59
21,69 %
21,69 %
hlasitost
5
1,84 %
1,84 %
nic
4
1,47 %
1,47 %
hudba
3
1,1 %
1,1 %
stupidita
3
1,1 %
1,1 %
velké množství
2
0,74 %
0,74 %
televizni reklamy jsou nepříjemně hlučné
1
0,37 %
0,37 %
vyšší hlasitost
1
0,37 %
0,37 %
vše jmenovane
1
0,37 %
0,37 %
někdy jsou moc přeplácané
1
0,37 %
0,37 %
délka reklamy, nudný spot, ...
1
0,37 %
0,37 %
jejich časté propagování, např. v TV
1
0,37 %
0,37 %
když je hloupá, nebo má erotický/sexuálním podtext
1
0,37 %
0,37 %
kdyz kecaji trapne
1
0,37 %
0,37 %
7. Kterou reklamu z poslední doby považuješ za (vepište): Nejzajímavější
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vodafone
6
6,9 %
2,21 %
škoda auto
6
6,9 %
2,21 %
KOFOLA
4
4,6 %
1,47 %
nevím
3
3,45 %
1,1 %
Jameson
2
2,3 %
0,74 %
Coca cola
2
2,3 %
0,74 %
Vodafone - země,měsíc,slunce - patří k sobě
1
1,15 %
0,37 %
Poděbradka (s Chorvatem)
1
1,15 %
0,37 %
snad žádná
1
1,15 %
0,37 %
opice povinné ručení
1
1,15 %
0,37 %
ostatní odpovědi
na polévky vitana Jameson whiskey müler mix na Lacté t-mobile Vanoce: chuck norris reklamy operátorů ani nevím česká pojistovna AXE - reklama s anděly v ženské podobě coca-cola reklama na Axe excite Metaxa - dotkni se slunce mc donald co se dá koupit za 20 Kč mléko Lactell T-Mobile Kouzelné Úterky nevzpomínám si, na TV nekoukám, nemám přehled t- mobile reklama z kouzelníkem Axe česká pojišťovna dva chlapci - bouračka Axe - padlí andělé automobil Dacia Logan T-Mobile /kouzelné úterky/ Rock Rádio, Durex škoda auto jak ne ta s perníkem, ta jak tam vyrábí vodafone, trapnokouzelník Na nový typ automobilu od Hyundai reklama na bauhaus Old Spice deodoranty - muž v extrémních podmínkách viz ot. 10 líbila se mi reklama na auto s míčkama Škoda automobilové nevybavuji si žádnou konkrétní Automobily Renault Axe, padající andělé na vůni Celvin Clain většina reklam na automobily není Jameson - hurikán nevím, oceňuji reklamy na Kofolu, Fernet např na automobil Hyunday - o předsudcích HM clothes všechny na kofolu Lenor rajeckí voda str8 Bobík automobil Volkswagen reklama na Mattoni Panasonic Kofolla - Vánoce makro Český lev automobil VW namléko T-Mobile Kiri Kiri Peugeot Sinflorix
60
68,97 %
22,06 %
8. Nejsilnější
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
6
9,84 %
2,21 %
KOFOLA
6
9,84 %
2,21 %
Vánoční Kofola
2
3,28 %
0,74 %
Paradontax
2
3,28 %
0,74 %
Hyundai
2
3,28 %
0,74 %
nemyslíš - zaplatíš
2
3,28 %
0,74 %
mléko laktel
1
1,64 %
0,37 %
na auta
1
1,64 %
0,37 %
kostíci
1
1,64 %
0,37 %
Reklama na očkování
1
1,64 %
0,37 %
ostatní odpovědi
Jameson cocacola škoda auto-peklo vs nebe vodafone reklamy mobilních operátorů auta, alkohol coca cola nedokážu říct mountfield Na podporu dětí v Africe unicef Tesco, Penny reklamy vánoční Coca Cola Česká Pojišťovna - Děti ve školce nevzpomínám si, na TV nekoukám, nemám přehled Axe - padlí andělé Lidl na šampóny DOVE Coca-Cola vodafone, trapnokouzelník Na nový typ automobilu od Hyundai knor magnesia nevybavuji si žádnou konkrétní žádná Kofola - prasátko "Ne,ne nemusím,já už ho vidím... rajec charitativní projekty, handicapované děti opět vůně Celvin Clain reklamy v charitativním kontextu ne Merci na očkování dětí Škoda auto Metaxa Dacia - kabelka je dražší.. auta
37
60,66 %
13,6 %
9. Nejhorší
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
always
5
4,42 %
1,84 %
XXX Lutz
5
4,42 %
1,84 %
vložky
3
2,65 %
1,1 %
česká spořitelna
2
1,77 %
0,74 %
nevím
2
1,77 %
0,74 %
Komerční banka
2
1,77 %
0,74 %
prací prášky
2
1,77 %
0,74 %
na vložky
2
1,77 %
0,74 %
mountfield - kolo na slevy
1
0,88 %
0,37 %
vložky always
1
0,88 %
0,37 %
ostatní odpovědi
na Superstar, magnesia activia Prací prášek Rex žádná (každá má svoje) -oceňuju lidi co je tvoří lutz kofola-vypuštěná žena bankovní půjčky OLD SPICE většina reklam nábytek Lutz O2 OBI, vložky Allways zubni pasty lidl na jar :-) kde zena vytahne z kabelky praci pripravek Dreft xxx luc Hornbach (všechny) perwol paradontax zubní pasta paradontax homecredit reklama na hornbach Paradontax, ALLI Česká pojišťovna Always vložky nevzpomínám si, na TV nekoukám, nemám přehled Oldspice Na vložky Always vše tip ťop - always XXXLutz XXXLutz tatatata všeobecně reklamy na supermarkety na prací prášky, aviváže atd. Mountfield mléko lactel - jak se dělají dětim,mountfield třeba rex s vůní bílých růží Reklamy na Cofidis reklama na pudink paula magnesia reklamy na polévky nábytek xxl lutz vše tip top - always, všechny prací prášky nevybavuji si žádnou konkrétní reklamy na firmu Hornbach na kávu na penzijní pojištění vložky always ?(Ťip Ťop) všechny na pojišťovny, prací prášky, čističe... všechny pojišťovny, Česká spořitelna, důchody apod reklamy na prací prostředky nová dobrá máma xxx ne všechny reklamy na půjčky zpívaná reklama na nějakou polévku nebo bujon obecně prací prášky vložky- 100%!!! Paradontax, Prostenal jogurt, mléko, vložky doplˇky stravy na hubnutí pojištění vozidla pojištění vozidel bankovní produkty T-Mobile čistící prostředky, osvěžovače vzduchu reklama na auto Dacia ve spojení s kabelkou Superstar na prací prášek Na Mountfield. flexibiní hypotéka KB reklama KB Pedigree pasta na zuby - plive krev Hornbach allways Parodontax pojištění Škoda auto vložky a tampony AXE deodorant pracíprášky oscillococcinum Komerčníbanka prací prášek, přípravky do myčky Bohemia, Domestos antiperspirant
88
77,88 %
32,35 %
10. Nejzábavnější
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kofola
8
8,79 %
2,94 %
T-mobile
4
4,4 %
1,47 %
Kofola - Vánoce
4
4,4 %
1,47 %
nevím
3
3,3 %
1,1 %
Komerční banka
2
2,2 %
0,74 %
vodafone
2
2,2 %
0,74 %
česká pojišťovna
2
2,2 %
0,74 %
poděbradka
2
2,2 %
0,74 %
kofola - vánoční
1
1,1 %
0,37 %
T- Mobile (s Richardem Nedvědem)
1
1,1 %
0,37 %
ostatní odpovědi
nutrilon Chuck Norris - T-mobile Jameson opice-povinné mručení redbull müler mix vanoční kofola Kofola, s miminama :D Chuck Noris - TM nevybavím si dove kouzelné úterky Berušky v Peugeotu 307 Česká Pojišťovna - Děti ve školce nevzpomínám si, na TV nekoukám, nemám přehled Pedigree Magnesia - Český lev Kofola "Nene, já nemusím, já už ho vidím." reklama na T-Mobile kouzelné úterý Kofola - s kance (a tati má i zahnutý zuby nahoru? Kofola Vaše starosti na naše háky (nápis na jeřábu) na jogurty Müller český lev, vodafone, trapnokouzelník Reklamy na Coca Colu česká pojištovna a havarijko s malíma dětma Old spice t-mobile chuck norris na půjčku - ptáček si pak postaví červenou budku kofola-kofoláčci nevybavuji si žádnou konkrétní Na Kofolu - Vánoce poslední reklama na Pedigre old space kofola - kanec falešní sobi (Čtvrtníček, mobilní operátor) T- mobile- kouzelník Značka auta, dcera vydává tatínka za svého řidiče na Kindr vajíčko - s dědečkem :o) T -Mobile - týpek ze Superstar vodafone reklamy ne všechny reklamy na Gambrinus Kofola, sportka někdy Coca Cola, nebo žrádlo pro psy lactel mléko Coca Cola, Veselá kráva Kofola -Vánoce, Jar - kde se berou Vždy od Vodafone. reklamy se zvířaty žvýkačky Orbit, jogurt Müller Sazka, T-Mobile Sportka Mattoni pojištění Český lev mléko lactel namléko na mléko telefon Nokia Renault
62
68,13 %
22,79 %
11. Sledujete co si kupují jiní lidé, ve Vaší blízkosti (v rodině, práci, sousedství)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano všímám si
114
41,91 %
41,91 %
spíše ne
113
41,54 %
41,54 %
vůbec ne
36
13,24 %
13,24 %
ano se zájmem
9
3,31 %
3,31 %
12. Jak silnou máte vnitřní tendenci si to koupit také?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaregistruji to a to je vše
182
66,91 %
66,91 %
vůbec si toho nevšímám
50
18,38 %
18,38 %
dosti silnou, ale většinou nepodlehnu
32
11,76 %
11,76 %
velmi silnou, zpravidla si to také pořídím
8
2,94 %
2,94 %
13. Máte po shlédnutí reklamy někdy pocit, že Vám něco uniká,že to musíte mít?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vůbec ne
135
49,63 %
49,63 %
jen výjimečně
87
31,99 %
31,99 %
málokdy
46
16,91 %
16,91 %
ano často
4
1,47 %
1,47 %
14. Pokud jste někdy měla ten pocit, jaké reklamy se to týkalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kosmetika
3
10,71 %
1,1 %
Oblečení
2
7,14 %
0,74 %
Automobil
1
3,57 %
0,37 %
kosmetika-nic určitěh mě nenapada
1
3,57 %
0,37 %
ani nevim
1
3,57 %
0,37 %
exotická dovolená
1
3,57 %
0,37 %
Toyota - auto ti zaparkuje samo,...
1
3,57 %
0,37 %
nevzpomínám si, na TV nekoukám, nemám přehled
1
3,57 %
0,37 %
na cestovní kancelář
1
3,57 %
0,37 %
na film - šla jsem pak do kina :)
1
3,57 %
0,37 %
ostatní odpovědi
většinou na automobily boty sladkosti bohužel reklamám nevěnuji přílišnou pozornost... Mexx, parfémy a jídlo :)) ne teď nevím Léky na hubnutí kosmetiky posilovací stroje očkování deichman cestovní kancelář, parfémy řasenka, šampon bankovní produkty
15
53,57 %
5,51 %
15. Řídíte se při nakupování radou z televizních pořadů (Sama doma, Rady ptáka Loskutáka, Receptář...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vůbec
131
48,16 %
48,16 %
příležitostně
86
31,62 %
31,62 %
občas
54
19,85 %
19,85 %
pravidelně
1
0,37 %
0,37 %
16. Jak hodně souhlasíte s následujícím tvrzením: Reklama většinou klame
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím z části
193
70,96 %
70,96 %
souhlasím zcela
46
16,91 %
16,91 %
spíše nesouhlasím
31
11,4 %
11,4 %
zcela nesouhlasím
2
0,74 %
0,74 %
17. Reklama je pro slaboduché lidi
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
131
48,16 %
48,16 %
souhlasím z části
82
30,15 %
30,15 %
zcela nesouhlasím
39
14,34 %
14,34 %
souhlasím zcela
20
7,35 %
7,35 %
18. Reklama je důležitý informační zdroj
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím z části
136
50 %
50 %
spíše nesouhlasím
92
33,82 %
33,82 %
souhlasím zcela
27
9,93 %
9,93 %
zcela nesouhlasím
17
6,25 %
6,25 %
19. Reklama u nás je většinou pravdivá
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
138
50,74 %
50,74 %
souhlasím z části
96
35,29 %
35,29 %
zcela nesouhlasím
34
12,5 %
12,5 %
souhlasím zcela
4
1,47 %
1,47 %
20. Je to nástroj manipulace s lidmi
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím zcela
141
51,84 %
51,84 %
souhlasím z části
102
37,5 %
37,5 %
spíše nesouhlasím
25
9,19 %
9,19 %
zcela nesouhlasím
4
1,47 %
1,47 %
21. Bez reklamy to dnes nejde
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím z části
106
38,97 %
38,97 %
souhlasím zcela
102
37,5 %
37,5 %
spíše nesouhlasím
40
14,71 %
14,71 %
zcela nesouhlasím
24
8,82 %
8,82 %
22. Reklama je většinou zábavná
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
139
51,1 %
51,1 %
souhlasím z části
111
40,81 %
40,81 %
zcela nesouhlasím
18
6,62 %
6,62 %
souhlasím zcela
4
1,47 %
1,47 %
23. Jak často sledujete reklamu nebo podobné akce: V novinách
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
114
41,91 %
41,91 %
vůbec
97
35,66 %
35,66 %
občas
58
21,32 %
21,32 %
pravidelně
3
1,1 %
1,1 %
24. V časopisech
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
112
41,18 %
41,18 %
vůbec
77
28,31 %
28,31 %
občas
70
25,74 %
25,74 %
pravidelně
13
4,78 %
4,78 %
25. Na internetu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
97
35,66 %
35,66 %
vůbec
96
35,29 %
35,29 %
občas
66
24,26 %
24,26 %
pravidelně
13
4,78 %
4,78 %
26. V televizi
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
105
39,18 %
38,6 %
příležitostně
97
36,19 %
35,66 %
vůbec
38
14,18 %
13,97 %
pravidelně
28
10,45 %
10,29 %
27. Na billboardech
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
129
47,43 %
47,43 %
občas
69
25,37 %
25,37 %
vůbec
57
20,96 %
20,96 %
pravidelně
17
6,25 %
6,25 %
28. V rádiu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
98
36,03 %
36,03 %
vůbec
91
33,46 %
33,46 %
občas
69
25,37 %
25,37 %
pravidelně
14
5,15 %
5,15 %
29. Jinde
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vůbec
105
59,32 %
38,6 %
příležitostně
52
29,38 %
19,12 %
občas
17
9,6 %
6,25 %
pravidelně
3
1,69 %
1,1 %
30. Kde
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
letáky
2
9,09 %
0,74 %
v kině
2
9,09 %
0,74 %
WC v restauraci
1
4,55 %
0,37 %
produktové letáky
1
4,55 %
0,37 %
ve vozech MHD
1
4,55 %
0,37 %
u lidí
1
4,55 %
0,37 %
Lavičky, světelné tabule
1
4,55 %
0,37 %
reklamní akce v obchodech
1
4,55 %
0,37 %
na zastávkách, v e-mailu
1
4,55 %
0,37 %
direct mailing
1
4,55 %
0,37 %
ostatní odpovědi
Informační panely obchody schránka doporučení přátel obaly výrobků z doslechu, od lidí, letáčky vtíravé reklamní auta reklamní akce např. u Supermarketů nákupní košíky, letáky na ulici, ve schránce
10
45,45 %
3,68 %
31. Čtete letáky, které dostáváte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
125
45,96 %
45,96 %
příležitostně
74
27,21 %
27,21 %
vůbec
38
13,97 %
13,97 %
pravidelně
35
12,87 %
12,87 %
32. Při nakupování jste často ovlivněna
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zkušeností s produktem
116
42,65 %
42,65 %
cenou
115
42,28 %
42,28 %
značkou
22
8,09 %
8,09 %
doporučení od známých
15
5,51 %
5,51 %
reklamou
4
1,47 %
1,47 %
33. Jak často nakupujete ve slevách/akcích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
122
44,85 %
44,85 %
pravidelně
88
32,35 %
32,35 %
příležitostně
59
21,69 %
21,69 %
vůbec
3
1,1 %
1,1 %
34. Pokud ano, co nejčastěji
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
oblečení
42
28,97 %
15,44 %
potraviny
33
22,76 %
12,13 %
jídlo
6
4,14 %
2,21 %
potraviny, oblečení
6
4,14 %
2,21 %
drogerie
4
2,76 %
1,47 %
oblečení, potraviny
4
2,76 %
1,47 %
potraviny, drogérie
3
2,07 %
1,1 %
oblečení, kosmetika
3
2,07 %
1,1 %
potraviny, drogerii
2
1,38 %
0,74 %
jídlo, drogerie
2
1,38 %
0,74 %
ostatní odpovědi
textil, kosmetika drogerii, potraviny oblečení, kosmetiku oblečení, jídlo oblečení, nábytek obleceni, obuv oblečenie jídlo, oblečení potraviny, oděvy, obuv potraviny a oblečení drogistické zboží, kojenecké zboží - kaše, atd. 1. potraviny, 2. kosmetiku Vždy pouze to, co potřebuji. oblečení a doplňky kosmetiku, věci do domácnosti co je právě v akci:) pleny obleceni jídlo. oblečení co se dá =D potraviny, sportovní potřeby oblečení, parfémy kosmetiku, oblečení oblečení, obuv, potraviny oblečení, boty, doplňky oblečení, boty to, co zrovna potřebuji..nejčastěji potraviny potraviny, oblečení, drogerie potraviny, oblečení, obuv potraviny, oděvy drogerii potraviny, prací prášek drogerie, jídlo, oblečení potraviny, textil, drogerie kosmetika, oblečení boty prací prášek, pleny, jídlo jídlo, pití kosmetika pleny, oblečení
40
27,59 %
14,71 %
35. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 30
148
54,41 %
54,41 %
31 - 40
51
18,75 %
18,75 %
41 - 50
28
10,29 %
10,29 %
do 20
20
7,35 %
7,35 %
51 - 60
20
7,35 %
7,35 %
nad 60
5
1,84 %
1,84 %
36. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední škola s maturitou
148
54,41 %
54,41 %
vysokoškolské
68
25 %
25 %
střední škola bez maturity
33
12,13 %
12,13 %
vyšší odborné
13
4,78 %
4,78 %
základní
10
3,68 %
3,68 %
37. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnaná
131
48,16 %
48,16 %
studentka
94
34,56 %
34,56 %
žena na mateřšké (rodičovské) dovolené
23
8,46 %
8,46 %
podnikatelka
12
4,41 %
4,41 %
důchodkyně
7
2,57 %
2,57 %
nezaměstnaná
5
1,84 %
1,84 %
38. Příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 10 000 Kč
129
47,43 %
47,43 %
11 - 15 000 Kč
71
26,1 %
26,1 %
16 - 20 000 Kč
45
16,54 %
16,54 %
21 - 25 000 Kč
15
5,51 %
5,51 %
nad 31 000 Kč
7
2,57 %
2,57 %
26 - 30 000 Kč
5
1,84 %
1,84 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 24. V časopisech
20. Je to nástroj manipulace s lidmi
odpověď souhlasím zcela:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím zcela na otázku 17. Reklama je pro slaboduché lidi
29. Jinde
odpověď vůbec:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec ji nesleduji v žádné formě na otázku 2. Jak pozorně sledujete reklamu?
37. Povolání
odpověď studentka:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 35. Věk
odpověď zaměstnaná:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 60 na otázku 35. Věk
38. Příjem
odpověď do 10 000 Kč:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi studentka na otázku 37. Povolání
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 35. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Na kolik se Vy sama při nakupování (obecně vzato) řídíte reklamou?
2. Jak pozorně sledujete reklamu?
3. Existuje nějaká reklama, která Vás přesvědčila, nebo inspirovala k nákupu propagovaného zboží, či služby?
5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme.
6. Co Vám na reklamách vadí nejvíce?
11. Sledujete co si kupují jiní lidé, ve Vaší blízkosti (v rodině, práci, sousedství)?
12. Jak silnou máte vnitřní tendenci si to koupit také?
13. Máte po shlédnutí reklamy někdy pocit, že Vám něco uniká,že to musíte mít?
15. Řídíte se při nakupování radou z televizních pořadů (Sama doma, Rady ptáka Loskutáka, Receptář...)?
16. Jak hodně souhlasíte s následujícím tvrzením: Reklama většinou klame
17. Reklama je pro slaboduché lidi
18. Reklama je důležitý informační zdroj
19. Reklama u nás je většinou pravdivá
20. Je to nástroj manipulace s lidmi
21. Bez reklamy to dnes nejde
22. Reklama je většinou zábavná
23. Jak často sledujete reklamu nebo podobné akce: V novinách
24. V časopisech
25. Na internetu
26. V televizi
27. Na billboardech
28. V rádiu
29. Jinde
31. Čtete letáky, které dostáváte
32. Při nakupování jste často ovlivněna
33. Jak často nakupujete ve slevách/akcích?
34. Pokud ano, co nejčastěji
35. Věk
36. Vzdělání
37. Povolání
38. Příjem
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Na kolik se Vy sama při nakupování (obecně vzato) řídíte reklamou?
2. Jak pozorně sledujete reklamu?
3. Existuje nějaká reklama, která Vás přesvědčila, nebo inspirovala k nákupu propagovaného zboží, či služby?
5. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme.
6. Co Vám na reklamách vadí nejvíce?
11. Sledujete co si kupují jiní lidé, ve Vaší blízkosti (v rodině, práci, sousedství)?
12. Jak silnou máte vnitřní tendenci si to koupit také?
13. Máte po shlédnutí reklamy někdy pocit, že Vám něco uniká,že to musíte mít?
15. Řídíte se při nakupování radou z televizních pořadů (Sama doma, Rady ptáka Loskutáka, Receptář...)?
16. Jak hodně souhlasíte s následujícím tvrzením: Reklama většinou klame
17. Reklama je pro slaboduché lidi
18. Reklama je důležitý informační zdroj
19. Reklama u nás je většinou pravdivá
20. Je to nástroj manipulace s lidmi
21. Bez reklamy to dnes nejde
22. Reklama je většinou zábavná
23. Jak často sledujete reklamu nebo podobné akce: V novinách
24. V časopisech
25. Na internetu
26. V televizi
27. Na billboardech
28. V rádiu
29. Jinde
31. Čtete letáky, které dostáváte
32. Při nakupování jste často ovlivněna
33. Jak často nakupujete ve slevách/akcích?
34. Pokud ano, co nejčastěji
35. Věk
36. Vzdělání
37. Povolání
38. Příjem
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Čepelová, P. – Ženy a reklama (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14937.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.