Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník HoCo drink

Dotazník HoCo drink

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patrik Moder
Šetření:06. 04. 2011 - 10. 04. 2011
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Pomůže nám to k jeho zavedení na trh a dalších vlastnostní co by náš výrobek měl mít. Dále nás zajíma i Váš názor na cenu výrobku.

Odpovědi respondentů

1. Uvítali byste zavedení nového výrobku, který by uměl zároveň ohřát i ochladit tekutinu uvnitř něj?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4994,23 %94,23 %  
ne35,77 %5,77 %  

Graf

2. Kolik byste byli ochotni za výrobek zmíněný v předešlé otázce utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maximálně 500 - 10002344,23 %44,23 %  
maxmálně do 5002038,46 %38,46 %  
maximálně 1000 - 150059,62 %9,62 %  
i více jak 200023,85 %3,85 %  
maximálně 1500 - 200023,85 %3,85 %  

Graf

3. Jaký způsob prodeje zmiňovaného výrobku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetový obchod s kamennou pobočkou2751,92 %51,92 %  
Kamenný obchod1528,85 %28,85 %  
internetový obchod s doručením domů1019,23 %19,23 %  

Graf

4. Líbila by se Vám možnost vyzkoušení výrobku a poté kdyby Vám nevyhovoval, možnost jeho vrácení bez jakéhokoliv poplatku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano52100 %100 %  

Graf

5. Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2650 %50 %  
Muž2650 %50 %  

Graf

6. Váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30let3771,15 %71,15 %  
do 20ti let1121,15 %21,15 %  
31 - 40let23,85 %3,85 %  
41- 50let23,85 %3,85 %  

Graf

7. Váš měsíční příjem.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč2554,35 %48,08 %  
5000 - 10000 Kč715,22 %13,46 %  
15000 - 20000 Kč613,04 %11,54 %  
10000 - 15000 Kč510,87 %9,62 %  
nad 20000 Kč36,52 %5,77 %  

Graf

8. Máte nějaké náměty a připomínky, které by mohli pomoci naší firmě v zavedení našeho výrobku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

ani ne

Dostat výrobek do velkých obchodních řetězců ...

hlavně kvalita

hlavně se dostat do povědomí širokého množství lidí

Jako postřech uvádím že jsem si v první řadě vybavil termosku, za kterou bych asi nebyl ochoten dát víc jak 500,--Kč i kdyby uměla danou věc, Je to originalní nápad. A pokud bych si daný výrobek uvažoval koupit, každopádně by u mě rozhodovalo za jak dlouho a na jakou teplotu dokáže ,,termoska,, tekutinu ochladit/ohřát.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne :)

ne nemám

nebáť sa

nemám

Nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám :D

nemám náměty

nemám žádné připomínky

Nemám.

Nemusí to ohřívat stačí když vymyslíte mikrovlnku, která ve stejném čase zchladí to co do ní vložím.

nerozbitné

Připomínky nemám, jsem zvědavá :-)

reklama

testování

udělejte moderní design na hodně způsobů, ať je z čeho vybírat ;-)

Výraznou reklamu!!!

Vzhledem k tomu, že nevím, o jaký výrobek by se přesně jednalo, tak ne.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uvítali byste zavedení nového výrobku, který by uměl zároveň ohřát i ochladit tekutinu uvnitř něj?

2. Kolik byste byli ochotni za výrobek zmíněný v předešlé otázce utratit?

3. Jaký způsob prodeje zmiňovaného výrobku preferujete?

4. Líbila by se Vám možnost vyzkoušení výrobku a poté kdyby Vám nevyhovoval, možnost jeho vrácení bez jakéhokoliv poplatku?

5. Vaše pohlaví.

6. Váš věk.

7. Váš měsíční příjem.

8. Máte nějaké náměty a připomínky, které by mohli pomoci naší firmě v zavedení našeho výrobku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uvítali byste zavedení nového výrobku, který by uměl zároveň ohřát i ochladit tekutinu uvnitř něj?

2. Kolik byste byli ochotni za výrobek zmíněný v předešlé otázce utratit?

3. Jaký způsob prodeje zmiňovaného výrobku preferujete?

4. Líbila by se Vám možnost vyzkoušení výrobku a poté kdyby Vám nevyhovoval, možnost jeho vrácení bez jakéhokoliv poplatku?

5. Vaše pohlaví.

6. Váš věk.

7. Váš měsíční příjem.

8. Máte nějaké náměty a připomínky, které by mohli pomoci naší firmě v zavedení našeho výrobku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moder, P.Dotazník HoCo drink (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14946.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.