Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace farmaceutického průmyslu II

Marketingová komunikace farmaceutického průmyslu II

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Machová
Šetření:04. 04. 2011 - 11. 04. 2011
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):34 / 34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou VŠE a chtěla bych Vás poprosit o spolupráci při vyplňování následujícího dotazníku. Výsledek bude podkladem pro moji diplomovou práci.

Dotazník je zcela anonymní.

Předem děkuji za váš čas a ochotu.

Gabriela Machová

Odpovědi respondentů

1. Hodnocení reklamního spotu Coldrex. Ohodnoťte následující faktory stupni 1 – 5 (jako ve škole): zapamatovatelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2330 %30 %  
1220 %20 %  
5220 %20 %  
3220 %20 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.8
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.18
Směrodatná odchylka:1.48
Medián:2.5
Modus:2

Graf

2. důvěryhodnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3330 %30 %  
4330 %30 %  
2220 %20 %  
5220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.17
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:3.5
Modus:3

Graf

3. přesvědčivost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2330 %30 %  
3220 %20 %  
5220 %20 %  
4220 %20 %  
1110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.88
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:3
Modus:2

Graf

4. zajímavost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3330 %30 %  
2330 %30 %  
5220 %20 %  
4220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:3
Modus:3

Graf

5. vtipnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3330 %30 %  
5330 %30 %  
2220 %20 %  
4220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:3.5
Modus:3

Graf

6. dostatek informací

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3550 %50 %  
5440 %40 %  
2110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:3
Modus:3

Graf

7. srozumitelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2440 %40 %  
3220 %20 %  
5220 %20 %  
1110 %10 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.88
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:2.5
Modus:2

Graf

8. Co hodnotíte kladně na tomto reklamním spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

duvtip

Klade duraz na otravnost chripky, snadne ztotozneni s reklamou.

není hloupý

nic

nic

nic

pozadí

Přesvědčivost.

příjemní lidé

Reklama je zapamatovatelná, stručná a informuje o produktu, je zapamatovatelny.

9. Co hodnotíte záporně na tomto reklamní spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Celkově se mi líbí.

délka

jedná se pouze o paralen a vitamín C a přitom je daleko dražší, lidi jej ale kvůli reklamě kupijí

klamavost a nabádání k jednoduchému řešení v oblasti zdraví, které dlouhodobě vede k poškození, hodit do sebe prášek a běžet huntovat tělo, které potřebuje ležet v posteli a říká si o to - to není dobré

nevěřím, že by člověk byl takhle rychle uzdraven

nic

Postrada vtipnost, chybi poutava/ zapomatovatelna fraze....

vše

všechno

zdlouhavost

10. Celkově se Vám tento spot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí660 %60 %  
líbí440 %40 %  

Graf

11. Koupila byste si tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne660 %60 %  
určitě ne220 %20 %  
spíše ano110 %10 %  
určitě ano110 %10 %  

Graf

12. Hodnocení reklamního spotu Paralen Plus. Ohodnoťte následující faktory stupni 1 – 5 (jako ve škole): zapamatovatelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2330 %30 %  
4220 %20 %  
5220 %20 %  
3220 %20 %  
1110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.88
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:3
Modus:2

Graf

13. důvěryhodnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3440 %40 %  
2330 %30 %  
5220 %20 %  
1110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.66
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:3
Modus:3

Graf

14. přesvědčivost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2330 %30 %  
5330 %30 %  
4220 %20 %  
1110 %10 %  
3110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.23
Směrodatná odchylka:1.49
Medián:3.5
Modus:2

Graf

15. zajímavost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5440 %40 %  
4220 %20 %  
1220 %20 %  
3110 %10 %  
2110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.72
Směrodatná odchylka:1.65
Medián:4
Modus:5

Graf

16. vtipnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5550 %50 %  
4220 %20 %  
1110 %10 %  
2110 %10 %  
3110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.1
Směrodatná odchylka:1.45
Medián:4.5
Modus:5

Graf

17. dostatek informací

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2330 %30 %  
3330 %30 %  
5220 %20 %  
1110 %10 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.78
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:3
Modus:2

Graf

18. srozumitelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3440 %40 %  
2220 %20 %  
1220 %20 %  
4110 %10 %  
5110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.57
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:3
Modus:3

Graf

19. Co hodnotíte kladně na tomto reklamním spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chytlava fraze, Na rymu a kasel lek si nasel.......

nevím

nezaznamenala jsem - z toho usuzuji,že byl nezajímavý až tak, že jsem ho minula

nic

nic

Přesvědčivost.

už si ho nevybavuji

Vím, že proběhl. Je určitě jasné, na co rekalam je.

vtip

vtipné, krásný pejsek a byt

20. Co hodnotíte kladně na tomto reklamním spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

2 stejne otazky

asi myšleno co záporně - opět nevěřím, že se člověk tak rychle uzdraví

nedokážu si vzpomenout, jak presne spot vypadal

nevím

nic

nic

Nic.

nic... ostatně léky v reklamě se mi obecně nelíbí

Usmevnost...

už si ho přesně nevybavuji

21. Celkově se Vám tento reklamní spot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí770 %70 %  
nelíbí330 %30 %  

Graf

22. Koupila byste si tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano550 %50 %  
určitě ano330 %30 %  
spíše ne110 %10 %  
určitě ne110 %10 %  

Graf

23. Hodnocení reklamního spotu Oscillococcinum. Ohodnoťte následující faktory stupni 1 – 5 (jako ve škole):zapamatovatelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5330 %30 %  
1220 %20 %  
2220 %20 %  
3220 %20 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.54
Směrodatná odchylka:1.6
Medián:3
Modus:5

Graf

24. důvěryhodnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5330 %30 %  
4330 %30 %  
3220 %20 %  
1110 %10 %  
2110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.82
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:4
Modus:5

Graf

25. přesvědčivost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5440 %40 %  
2220 %20 %  
4220 %20 %  
3220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.8
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:4
Modus:5

Graf

26. zajímavost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4330 %30 %  
5330 %30 %  
2220 %20 %  
3220 %20 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.7
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:4
Modus:4

Graf

27. vtipnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5550 %50 %  
4220 %20 %  
3220 %20 %  
2110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:4.1
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.21
Směrodatná odchylka:1.1
Medián:4.5
Modus:5

Graf

28. dostatek informací

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5550 %50 %  
3440 %40 %  
4110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:4.1
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:4.5
Modus:5

Graf

29. srozumitelnost

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5440 %40 %  
3330 %30 %  
2110 %10 %  
4110 %10 %  
1110 %10 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.04
Směrodatná odchylka:1.43
Medián:3.5
Modus:5

Graf

30. Co hodnotíte kladně na tomto reklamním spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Moc si tuto reklamu nevybavuji.

nápad

Nemohu hodnotit, neznam to.

nic

nic

produkt

vlezlý popěvek, který jsem schopna opakovat i já bez jaéhokoli hudebního cítění a sluchu - tedy kladně pro spot, ne pro lidstvo

zapamatovatelná znělka

zapamatovatelný

Zhola nic.

31. Co hodnotíte záporně na tomto reklamní spotu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cela reklama je spatna

?

absolutně netuším, k čemu se daný produkt užívá. chybí jakékoliv vysvětlení - seznámení

málo info

Nemohu hodnotit, neznam to

Nevybavuji si reklamu.

nezdůrazňuje, že jde o homeopatika

nic

Nic nerikajici upoutavka, podivne voleny nazev leku.

stejně jako jiné léky - nelíbí semi treklama, která je namířená jednoduchostí na děti a jednodušší osoby a vyvolává pocit, že nakonec stačí na všechno jen pilulka

32. Celkově se Vám tento reklamní spot:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí880 %80 %  
líbí220 %20 %  

Graf

33. Koupil/a byste si tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne440 %40 %  
spíše ne330 %30 %  
spíše ano220 %20 %  
určitě ano110 %10 %  

Graf

34. Který produkt byste si na základě shlédnutí televizní reklamy vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paralen Plus660 %60 %  
Coldrex220 %20 %  
Oscillococcinum220 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (76,9 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Machová, G.Marketingová komunikace farmaceutického průmyslu II (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://14991.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.