Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > český trh s biopotravinami

český trh s biopotravinami

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Pacltová
Šetření:05. 04. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):25 / 11.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentka VŠE a chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude využit v mé bakalářské práci na téma „Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami“. Cílem je zjistit formou marketingového výzkumu spotřebitelů jaké je postavení bioproduktů na českém trhu. Na základě tohoto výzkumu bych chtěla zjistit postoje zákazníků ke společnosti Country Life a jejich informovanost v oblasti biopotravin. Vedlejším cílem je poskytnou informace pro společnost Country Life a srovnat výsledky mého průzkumu se údaji a názory této společnosti na bioprodukty.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, reklamě, či výzkumu trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5898,31 %98,31 %  
ano11,69 %1,69 %  

Graf

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve velkoprodejně nebo prodáváte zboží v jiné maloobchodní jednotce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5391,38 %89,83 %  
ano58,62 %8,47 %  

Graf

3. Kupujete většinou nákupy pro domácnost právě vy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 4177,36 %69,49 %  
ne1222,64 %20,34 %  

Graf

4. Co se vám vybaví, když se řekne BIO potravina?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- dražší potravina - z ekologického zemědělství - prý kvalitnější (?)

Akologick dopestovana potravina

bez hnojiv, lepší podmínky chovu

bez škodlivých chemikálií

BIO je pro mne plnohodnotná potravina bez chemických látek, nejlépe regionálního původu, vyprodukovaná s ohledem na ekologii Bohužel vidím i druhou stranu věci, kdy se původní myšlenka a stále rostoucí popularita těchto potravin zneužívá pro dosažení vyšších zisků.

Bio Steak z kravicky ktora sa pasie na zelenej luke

dobré zacházení se zvířaty, nepoužívání pesticidů, antibiotik, šetrnost k přírodě

etiketa

frahé

chutnější jídlo, které pěstováno (doufám) ekologicky

Kvalitnější potravina, než-li jiné. Jsou šetrné k životnímu prostředí.

Kvalitní zelenina a ovoce

něco zdravého a "neumělého", taky ale dražšího...

neefektivní plýtvání přírodními zdroji

ovoce, zelenina bez chemie

potravina bez pridanych chemickych latek

potravina vypěstovaná ( u rostlin), chovaná (u zvířat) a vyrobená (při zpracování) bez použití chemických přísad - hnojiv, antibiotik, postřiků, bez barviv a snad i konzervantů. Prostě potraviná, která prošla opravdu jen naprosto nezbytnou úpravou, přičmž si zachovala co nejvíce původních živin, vitamínů, a vlastností, jao je chuť a vůně.

potravina, která je vyrobená ze surovin, které nebyly chemicky ošetřeny, je tedy zdravější, ale i dražší

potraviny vypěstované bez použití hnojiv a pesticidů

Potraviny vyráběné z plodin, kterou jsou pěstovány bez chemickým přídavků.

PŘEDRAŽENÉ

Předražené, jen možná bio. Nakupuji pokud možno od solidních zemědělců a zahrádkářů. Moje heslo je: Co je červavé je zdravé.

reklamní značka

snad kvalitnější a hlavně chutnější produkt

Šetrné k životnímu prostředí a tedy i ke zdraví člověka, neboť člověk je jeho nedílnou součástí.

Třeba zelenina bez použití chemických hojiv

vyssia cena a rovnaka kvalita

zdravá

zdrava potravina

zdravá potravina - bez chemických látek

zdravá potravina bez chemických přísad

zdravá potravina vyrobena v přirozeném prostředí bez chemických látek

zdravá, bez podpůrných prostředků, hnojiv, lepší chuť a aroma

zdravé jídlo

Zdravější potravina

zdraví, příroda

zdravie

Zdravšie

zelená barva obalu, vyšší cena, marketingová masáž

zelenina, ovocie

žádná chemie, hnojiva, konzervanty, ečka..

5. Kupujete BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, BIO kupuji běžněotázka č. 7, ano, BIO kupuji občasotázka č. 7, ne, BIO nekupujiotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, BIO kupuji občas2356,1 %38,98 %  
ne, BIO nekupuji1229,27 %20,34 %  
ano, BIO kupuji běžně614,63 %10,17 %  

Graf

6. Proč BIO potraviny nenakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám k nim důvěru325 %5,08 %  
jsou příliš drahé325 %5,08 %  
není rozdíl mezi BIO a konvenčními potravinami216,67 %3,39 %  
běžné potraviny mi stačí216,67 %3,39 %  
máme vlastní bio ze zahrady18,33 %1,69 %  
málo dostupné v ochodech18,33 %1,69 %  

Graf

7. Jaké BIO potraviny nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovoce, zeleniny931,03 %15,25 %  
mléčné výrobky827,59 %13,56 %  
těstoviny, luštěniny310,34 %5,08 %  
maso, uzeniny26,9 %3,39 %  
to, co se nebio moc nesežene - špalda, pohanka,...13,45 %1,69 %  
sladkosti a sušené ovoce13,45 %1,69 %  
nic13,45 %1,69 %  
vejce13,45 %1,69 %  
kakao, čokoláda, cukr13,45 %1,69 %  
různé, nedá se říct, že bych se na něco zaměřovala13,45 %1,69 %  
pečivo13,45 %1,69 %  

Graf

8. Proč nakupujte BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou chutnější1344,83 %22,03 %  
součást životního stylu413,79 %6,78 %  
podporují ekologické zemědělství413,79 %6,78 %  
jsou zdravější413,79 %6,78 %  
výroba je šetrná k přírodě a životnímu stylu26,9 %3,39 %  
viz otázka 713,45 %1,69 %  
zdravé, chutné, šetrné, ekologické13,45 %1,69 %  

Graf

9. Jak často BIO potraviny nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně724,14 %11,86 %  
menimálně jednou týdně724,14 %11,86 %  
alespoň jednou za měsíc517,24 %8,47 %  
jednou za 14 dní517,24 %8,47 %  
vícekrát týdně 413,79 %6,78 %  
denně13,45 %1,69 %  

Graf

10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snížení cen BIO potravin2275,86 %37,29 %  
větší dostupnost v obchodech1344,83 %22,03 %  
širší sortiment1241,38 %20,34 %  
větší přijem v domácnosti724,14 %11,86 %  
lepší informace o BIO13,45 %1,69 %  

Graf

11. Kde biopotraviny nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket, hypermarket1758,62 %28,81 %  
BIO prodejny620,69 %10,17 %  
drogérie26,9 %3,39 %  
ekologické farmy26,9 %3,39 %  
prodejna s alternativní výživou, ne vyloženě bio13,45 %1,69 %  
přes internet13,45 %1,69 %  

Graf

12. Kolik peněz měsíčně jste ochotni utratit za BIO potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 - 500 Kč1655,17 %27,12 %  
více než 1000 Kč620,69 %10,17 %  
do 200 kč413,79 %6,78 %  
500 - 1000 Kč310,34 %5,08 %  

Graf

13. Odkud získáváte nejvíce informací o biopotravinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu1551,72 %25,42 %  
z odborné literatury310,34 %5,08 %  
z TV pořadů310,34 %5,08 %  
z reklamy310,34 %5,08 %  
v BIO prodejnách26,9 %3,39 %  
z tisku26,9 %3,39 %  
nepotřebuji až tak moc info stačí dobrá zkušenost 13,45 %1,69 %  

Graf

14. Koupil/a jste si někdy BIO potraviny v Country Life?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2068,97 %33,9 %  
ano931,03 %15,25 %  

Graf

15. Nakupujete BIO potraviny v Country Life pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne777,78 %11,86 %  
ano222,22 %3,39 %  

Graf

16. Oznámkujte jak jste byl/a spokojen/a s BIO prodejnou Countrylife?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný666,67 %10,17 %  
chvalitebný222,22 %3,39 %  
dobrý111,11 %1,69 %  

Graf

17. Které BIO potraviny nakupujete nejčastěji v prodejně Country Life?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
suché potraviny333,33 %5,08 %  
mléčné výrobky333,33 %5,08 %  
sladkosti111,11 %1,69 %  
ovoce, zelenina111,11 %1,69 %  
pečivo111,11 %1,69 %  

Graf

18. Oznámkujte jak jste spokojen s obsluhou a s prostředím prodejny?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný555,56 %8,47 %  
chvalitebný444,44 %6,78 %  

Graf

19. Jak shledáváte ceny BIO potravin v prodejnách Country Life?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené555,56 %8,47 %  
vysoké333,33 %5,08 %  
příliš vysoké111,11 %1,69 %  

Graf

20. Který sortiment BIO potravin Vám v Country Life chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maso133,33 %1,69 %  
nevím, už jsem Country Life dlouho nenavšívila133,33 %1,69 %  
nevim133,33 %1,69 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2689,66 %44,07 %  
muž310,34 %5,08 %  

Graf

22. Zařaďte se do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 352793,1 %45,76 %  
36 - 5526,9 %3,39 %  

Graf

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1551,72 %25,42 %  
1137,93 %18,64 %  
vyučen/a s maturitou26,9 %3,39 %  
vyučen/a13,45 %1,69 %  

Graf

24. Jaká je výše vašeho čistého měsíčního přijmu v domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč1034,48 %16,95 %  
20 001 - 40 000 Kč1034,48 %16,95 %  
více než 40 000 Kč724,14 %11,86 %  
10 001 - 20 000 Kč26,9 %3,39 %  

Graf

25. Vaše bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
širší okolí1551,72 %25,42 %  
Praha1448,28 %23,73 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kupujete BIO potraviny?

  • odpověď ano, BIO kupuji občas:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 Kč na otázku 24. Jaká je výše vašeho čistého měsíčního přijmu v domácnosti?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500 Kč na otázku 12. Kolik peněz měsíčně jste ochotni utratit za BIO potraviny?

21. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší dostupnost v obchodech na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarket, hypermarket na otázku 11. Kde biopotraviny nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z internetu na otázku 13. Odkud získáváte nejvíce informací o biopotravinách?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší okolí na otázku 25. Vaše bydliště
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší sortiment na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, BIO kupuji občas na otázku 5. Kupujete BIO potraviny?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi snížení cen BIO potravin na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?

22. Zařaďte se do věkové kategorie

  • odpověď 18 - 35:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou chutnější na otázku 8. Proč nakupujte BIO potraviny?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi z internetu na otázku 13. Odkud získáváte nejvíce informací o biopotravinách?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 Kč na otázku 24. Jaká je výše vašeho čistého měsíčního přijmu v domácnosti?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Koupil/a jste si někdy BIO potraviny v Country Life?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarket, hypermarket na otázku 11. Kde biopotraviny nejčastěji nakupujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200 - 500 Kč na otázku 12. Kolik peněz měsíčně jste ochotni utratit za BIO potraviny?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší okolí na otázku 25. Vaše bydliště
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 25. Vaše bydliště
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší dostupnost v obchodech na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 21. Pohlaví
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi širší sortiment na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, BIO kupuji občas na otázku 5. Kupujete BIO potraviny?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snížení cen BIO potravin na otázku 10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, reklamě, či výzkumu trhu?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve velkoprodejně nebo prodáváte zboží v jiné maloobchodní jednotce?

3. Kupujete většinou nákupy pro domácnost právě vy?

5. Kupujete BIO potraviny?

8. Proč nakupujte BIO potraviny?

10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?

11. Kde biopotraviny nejčastěji nakupujete?

12. Kolik peněz měsíčně jste ochotni utratit za BIO potraviny?

13. Odkud získáváte nejvíce informací o biopotravinách?

14. Koupil/a jste si někdy BIO potraviny v Country Life?

21. Pohlaví

22. Zařaďte se do věkové kategorie

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaká je výše vašeho čistého měsíčního přijmu v domácnosti?

25. Vaše bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, reklamě, či výzkumu trhu?

2. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve velkoprodejně nebo prodáváte zboží v jiné maloobchodní jednotce?

3. Kupujete většinou nákupy pro domácnost právě vy?

5. Kupujete BIO potraviny?

8. Proč nakupujte BIO potraviny?

10. Co by vás přimělo nakupovat BIO potraviny častěji?

11. Kde biopotraviny nejčastěji nakupujete?

12. Kolik peněz měsíčně jste ochotni utratit za BIO potraviny?

13. Odkud získáváte nejvíce informací o biopotravinách?

14. Koupil/a jste si někdy BIO potraviny v Country Life?

21. Pohlaví

22. Zařaďte se do věkové kategorie

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaká je výše vašeho čistého měsíčního přijmu v domácnosti?

25. Vaše bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pacltová, P.český trh s biopotravinami (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15004.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.