Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poptávka po spodním prádle a punčochovém zboží

Poptávka po spodním prádle a punčochovém zboží

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Omelková
Šetření:05. 04. 2011 - 19. 04. 2011
Počet respondentů:246
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.17
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá problematikou nákupu a poptávky po spodním prádle a punčochovém zboží.

Dotazník je anonymní a výsledky budou sloužit jako podklad pro bakalářskou práci.

Předem děkuji za vaše odpovědi a váš čas. :)

Gabriela Omelková

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojeni s nabídkou spodního prádla na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17370,33 %70,33 %  
ne7329,67 %29,67 %  

Graf

2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malý výběr4865,75 %19,51 %  
vysoké ceny3243,84 %13,01 %  
špatná kvalita1824,66 %7,32 %  
špatné velikosti22,74 %0,81 %  
nesehnatelné okrajové velikosti11,37 %0,41 %  
nabízené velikosti(buď moc malé, nebo moc velké)11,37 %0,41 %  
velikostní sortiment11,37 %0,41 %  
malý výběr v mé velikosti (D 70)11,37 %0,41 %  
Příliš vysoké ceny kvalitního prádla. 11,37 %0,41 %  
dost univerzální "nepadnoucí" velikosti11,37 %0,41 %  
maly vyber podprsenek pro vetsi nadra ale stihle z11,37 %0,41 %  
omezený výběr velikostí11,37 %0,41 %  

Graf

3. Jak často nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 x týdněotázka č. 4, 1-3 x měsíčněotázka č. 4, několikrát za rokotázka č. 4, podle potřebyotázka č. 4, spodní prádlo nenakupujiotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle potřeby13354,07 %54,07 %  
několikrát za rok8032,52 %32,52 %  
1-3 x měsíčně2911,79 %11,79 %  
spodní prádlo nenakupuji20,81 %0,81 %  
1 x týdně20,81 %0,81 %  

Graf

4. Kde nakupujete spodní prádlo nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchody s oblečením13756,15 %55,69 %  
specializované obchody7129,1 %28,86 %  
tržnice135,33 %5,28 %  
internet (e-shop)124,92 %4,88 %  
supermarket83,28 %3,25 %  
vietnamsjký kamenný obchod10,41 %0,41 %  
různě10,41 %0,41 %  
u vietnamcu10,41 %0,41 %  

Graf

5. Preferujete značkové spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím10342,21 %41,87 %  
spíše nesouhlasím5522,54 %22,36 %  
souhlasím4116,8 %16,67 %  
nevím2911,89 %11,79 %  
nesouhlasím166,56 %6,5 %  

Graf

6. Preferujete české značky spodního prádla před značkami zahraničními?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím11547,13 %46,75 %  
nesouhlasím9538,93 %38,62 %  
souhlasím3413,93 %13,82 %  

Graf

7. Jaké značky spodního prádla znáte? (označte maximálně 3 položky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bellinda15663,93 %63,41 %  
Triumph15563,52 %63,01 %  
Victoria secret12651,64 %51,22 %  
Calvin Klein10643,44 %43,09 %  
Atlantic9338,11 %37,8 %  
Litex9237,7 %37,4 %  
Adrie6627,05 %26,83 %  
Leontýna2510,25 %10,16 %  
MONA93,69 %3,66 %  
Bexy41,64 %1,63 %  
DIM20,82 %0,81 %  
Spoltex10,41 %0,41 %  
Moira10,41 %0,41 %  
Schöller,Gina10,41 %0,41 %  
Charme10,41 %0,41 %  
Jane10,41 %0,41 %  
Ewana10,41 %0,41 %  
Sielei10,41 %0,41 %  
Obsesion10,41 %0,41 %  
Livia Corseti10,41 %0,41 %  
Dina10,41 %0,41 %  
cornette10,41 %0,41 %  
beate uhse10,41 %0,41 %  
žádnou10,41 %0,41 %  
Dolce a Gabana10,41 %0,41 %  
Versace10,41 %0,41 %  
Dolce Gabanna10,41 %0,41 %  
made in vietnam10,41 %0,41 %  
Dolce Gabbana10,41 %0,41 %  
Triola10,41 %0,41 %  
http://www.klimatex.cz10,41 %0,41 %  
lovely girl10,41 %0,41 %  
žádné10,41 %0,41 %  
SMOG10,41 %0,41 %  
freya, pour moi, fantasie...10,41 %0,41 %  
jiné10,41 %0,41 %  
Freya10,41 %0,41 %  
Agent Provocateur10,41 %0,41 %  
La Perla10,41 %0,41 %  
Chantelle10,41 %0,41 %  
Intimissimi10,41 %0,41 %  
lindex10,41 %0,41 %  
intimisimi10,41 %0,41 %  

Graf

8. Máte oblíbenou značku spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17370,9 %70,33 %  
ano7129,1 %28,86 %  

Graf

9. Jaká je to značka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Triumph1319,12 %5,28 %  
Victoria secret913,24 %3,66 %  
H&M34,41 %1,22 %  
Bellinda34,41 %1,22 %  
adrie22,94 %0,81 %  
Jane22,94 %0,81 %  
Litex22,94 %0,81 %  
Calvin Klein22,94 %0,81 %  
HM22,94 %0,81 %  
freya22,94 %0,81 %  
ostatní odpovědi Intimissimi
lemax
Moira, Spoltex
Gina,Adria
DIM
Selei, Livia Corseti, DIna
cornette
next
Triola
Playboy
Atlantice
Passionata
Triumph
Dolce a gabana
Atlantic
Wonderbra
Flame Takko Fashion
Represent
Amisu
Reserved
Victoria's Secret
lovely girl
New Yorker
Andrie
lindex
Ann Christine
Wondebra
2841,18 %11,38 % 

Graf

10. V jaké cenové relaci obvykle nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 Kč – 500 Kč14860,66 %60,16 %  
500 Kč – 1 000 Kč5823,77 %23,58 %  
méně než 100 Kč239,43 %9,35 %  
1 000 Kč a více124,92 %4,88 %  
kalhotky max kol. 300, podprsenky do 2000Kč10,41 %0,41 %  
100-1000 Kč - podle toho co.10,41 %0,41 %  
nic10,41 %0,41 %  

Graf

11. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi spodního prádla? (1 – nejmenší, 6 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena3.822.615
značka2.9671.991
dostupnost3.3481.579
kvalita4.3812.744
reklama2.5083.693
zkušenosti3.9752.483

Graf

12. Jste spokojeni s nabídkou punčochového zboží na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 13, tohle zboží nenakupujiotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13755,69 %55,69 %  
tohle zboží nenakupuji7630,89 %30,89 %  
ne3313,41 %13,41 %  

Graf

13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malý výběr2369,7 %9,35 %  
vysoké ceny1133,33 %4,47 %  
špatná kvalita1030,3 %4,07 %  
problém sehnat levné zboží na vysokou postavu13,03 %0,41 %  
velikostní sortiment13,03 %0,41 %  
Málo specializovaných prodejen13,03 %0,41 %  

Graf

14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované obchody7242,35 %29,27 %  
supermarket4727,65 %19,11 %  
obuv2917,06 %11,79 %  
tržnice105,88 %4,07 %  
internet (e-shop)52,94 %2,03 %  
nic21,18 %0,81 %  
vietnamsjký kamenný obchod10,59 %0,41 %  
supermatket, specializovaná prodejna i internet10,59 %0,41 %  
Reserved10,59 %0,41 %  
drogerie10,59 %0,41 %  
DM drogerie10,59 %0,41 %  

Graf

15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elite7141,76 %28,86 %  
Ela3721,76 %15,04 %  
žádnou3621,18 %14,63 %  
Aries1810,59 %7,32 %  
Bexy137,65 %5,28 %  
Elite137,65 %5,28 %  
žádnou116,47 %4,47 %  
Calzedonia42,35 %1,63 %  
bellinda31,76 %1,22 %  
Tezenis, Calzedonia10,59 %0,41 %  
Novia10,59 %0,41 %  
Dona, Jolinesse10,59 %0,41 %  
DIM10,59 %0,41 %  
gatta10,59 %0,41 %  
Agent Provocateur10,59 %0,41 %  
Belinda10,59 %0,41 %  
Kalzedonia10,59 %0,41 %  

Graf

16. Máte oblíbenou značku punčochového zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15591,18 %63,01 %  
ano158,82 %6,1 %  

Graf

17. Jaká je tato značka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Calzedonia640 %2,44 %  
Elite320 %1,22 %  
Ela, Elite16,67 %0,41 %  
Reserved16,67 %0,41 %  
bellinda16,67 %0,41 %  
Aries16,67 %0,41 %  
Calzedonia, Agent Provocateur16,67 %0,41 %  
Belinda16,67 %0,41 %  

Graf

18. V jaké cenové relaci nejčastěji nakupujete punčochové zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 Kč – 100 Kč8550 %34,55 %  
více než 100 Kč4325,29 %17,48 %  
méně než 50 Kč4224,71 %17,07 %  

Graf

19. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi punčochového zboží? (1 – nejmenší, 4 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena2.5531.153
značka1.8241.192
kvalita2.9760.776
zkušenosti2.6471.17

Graf

20. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena21286,18 %86,18 %  
muž3413,82 %13,82 %  

Graf

21. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 2519177,64 %77,64 %  
26 – 352911,79 %11,79 %  
méně než 18156,1 %6,1 %  
36 – 4593,66 %3,66 %  
46 a více20,81 %0,81 %  

Graf

22. Jaký je váš přibližný hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000 Kč14558,94 %58,94 %  
5 000 Kč – 10 000 Kč4016,26 %16,26 %  
11 000 Kč – 15 000 Kč3012,2 %12,2 %  
16 000 Kč – 20 000 Kč176,91 %6,91 %  
21 000 Kč – 30 000 Kč114,47 %4,47 %  
více než 30 000 Kč31,22 %1,22 %  

Graf

23. Jaký je váš současný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student16968,7 %68,7 %  
zaměstnaná/ný4618,7 %18,7 %  
mateřská/rodičovská dovolená114,47 %4,47 %  
osoba samostatně výdělečně činná72,85 %2,85 %  
nezaměstnaná/ný72,85 %2,85 %  
důchodce20,81 %0,81 %  
invalidní důchodkyně10,41 %0,41 %  
zaměstnaný, student10,41 %0,41 %  
student/brigádník10,41 %0,41 %  
pracující student10,41 %0,41 %  

Graf

24. V kterém kraji ČR v současnosti žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký11446,34 %46,34 %  
Zlínský3514,23 %14,23 %  
Kraj Praha249,76 %9,76 %  
Jihomoravský239,35 %9,35 %  
Moravskoslezský124,88 %4,88 %  
Středočeský72,85 %2,85 %  
nežiji v ČR72,85 %2,85 %  
Pardubický52,03 %2,03 %  
Vysočina41,63 %1,63 %  
Královéhradecký41,63 %1,63 %  
Jihočeský31,22 %1,22 %  
Ústecký 31,22 %1,22 %  
Plzeňský31,22 %1,22 %  
Liberecký10,41 %0,41 %  
Karlovarský10,41 %0,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste spokojeni s nabídkou spodního prádla na českém trhu?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi malý výběr na otázku 2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná kvalita na otázku 2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoké ceny na otázku 2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

8. Máte oblíbenou značku spodního prádla?

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Triumph na otázku 9. Jaká je to značka?

12. Jste spokojeni s nabídkou punčochového zboží na českém trhu?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aries na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Triumph na otázku 9. Jaká je to značka?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarket na otázku 14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)
  • odpověď ne:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi malý výběr na otázku 13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná kvalita na otázku 13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoké ceny na otázku 13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?
  • odpověď tohle zboží nenakupuji:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 20. Jaké je vaše pohlaví?

16. Máte oblíbenou značku punčochového zboží?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tržnice na otázku 14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bexy na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 50 Kč na otázku 18. V jaké cenové relaci nejčastěji nakupujete punčochové zboží?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 19. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi punčochového zboží? (1 – nejmenší, 4 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarket na otázku 14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zkušenosti=2 na otázku 19. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi punčochového zboží? (1 – nejmenší, 4 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 Kč – 100 Kč na otázku 18. V jaké cenové relaci nejčastěji nakupujete punčochové zboží?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ela na otázku 15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)

22. Jaký je váš přibližný hrubý měsíční příjem?

  • odpověď do 5 000 Kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 na otázku 21. Do jaké věkové kategorie patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojeni s nabídkou spodního prádla na českém trhu?

2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

3. Jak často nakupujete spodní prádlo?

4. Kde nakupujete spodní prádlo nejčastěji?

5. Preferujete značkové spodní prádlo?

6. Preferujete české značky spodního prádla před značkami zahraničními?

7. Jaké značky spodního prádla znáte? (označte maximálně 3 položky)

8. Máte oblíbenou značku spodního prádla?

9. Jaká je to značka?

10. V jaké cenové relaci obvykle nakupujete spodní prádlo?

11. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi spodního prádla? (1 – nejmenší, 6 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

12. Jste spokojeni s nabídkou punčochového zboží na českém trhu?

13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?

15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)

16. Máte oblíbenou značku punčochového zboží?

18. V jaké cenové relaci nejčastěji nakupujete punčochové zboží?

19. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi punčochového zboží? (1 – nejmenší, 4 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

20. Jaké je vaše pohlaví?

21. Do jaké věkové kategorie patříte?

22. Jaký je váš přibližný hrubý měsíční příjem?

23. Jaký je váš současný stav?

24. V kterém kraji ČR v současnosti žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojeni s nabídkou spodního prádla na českém trhu?

2. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

3. Jak často nakupujete spodní prádlo?

4. Kde nakupujete spodní prádlo nejčastěji?

5. Preferujete značkové spodní prádlo?

6. Preferujete české značky spodního prádla před značkami zahraničními?

7. Jaké značky spodního prádla znáte? (označte maximálně 3 položky)

8. Máte oblíbenou značku spodního prádla?

9. Jaká je to značka?

10. V jaké cenové relaci obvykle nakupujete spodní prádlo?

11. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi spodního prádla? (1 – nejmenší, 6 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

12. Jste spokojeni s nabídkou punčochového zboží na českém trhu?

13. Z jakého důvodu nejste s nabídkou na českém trhu spokojeni?

14. Kde nakupujete punčochové zboží nejčastěji?

15. Jaké značky punčochového zboží znáte? (označte maximálně 2 položky)

16. Máte oblíbenou značku punčochového zboží?

18. V jaké cenové relaci nejčastěji nakupujete punčochové zboží?

19. Jakou váhu u vás mají následující faktory při koupi punčochového zboží? (1 – nejmenší, 4 – největší; každé číslo prosím použijte pouze jednou)

20. Jaké je vaše pohlaví?

21. Do jaké věkové kategorie patříte?

22. Jaký je váš přibližný hrubý měsíční příjem?

23. Jaký je váš současný stav?

24. V kterém kraji ČR v současnosti žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Omelková, G.Poptávka po spodním prádle a punčochovém zboží (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15043.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.