Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní produkty pro studenty

Bankovní produkty pro studenty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Krejčová
Šetření:14. 04. 2011 - 21. 04. 2011
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):27 / 20.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím všechny o vyplnění dotazníku na téma bankovních produktů pro studenty. Výsledky použiji ve své bakalářské práci a po skončení šetření si budou všichni moci prohlédnout výsledky. Předem všem děkuji za ochotu a čas, který dotazníku budete věnovat.

Odpovědi respondentů

1. Máte přehled o nabídce bankovních produktů pro studenty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9756,4 %56,4 %  
Ano7543,6 %43,6 %  

Graf

2. Odkud?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z reklamy (TV, rádio, noviny, časopisy, internet)3749,33 %21,51 %  
Sám se zajímám o tyto produkty3749,33 %21,51 %  
Od jiných studetnů, kamarádů, sourozenců, rodičů3344 %19,19 %  
Ze školy1216 %6,98 %  
Rodiče nebo přátelé jsou zaměstnanci banky22,67 %1,16 %  
Z banky11,33 %0,58 %  
Pracuji brigádně v bance11,33 %0,58 %  
praxe11,33 %0,58 %  
rodiče sledují11,33 %0,58 %  

Graf

3. Máte u banky zřízen nějaký studentský produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13377,33 %77,33 %  
Ne3922,67 %22,67 %  

Graf

4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhodné podmínky a poplatky2666,67 %15,12 %  
Zřízení a vedení produktu zdarma2256,41 %12,79 %  
Dobré úročení1538,46 %8,72 %  
Různé odměny při aktivním užívání615,38 %3,49 %  
Dárek za zřízení produktu37,69 %1,74 %  
Studuji dálkově, účet pro mě už není možný12,56 %0,58 %  
kdybych nedostávala výplatu v hotovosti12,56 %0,58 %  
potřeba ho vlastnit12,56 %0,58 %  
nesplňuji podmínky pro studentské výhody12,56 %0,58 %  

Graf

5. O jaký studentský produkt se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studentský účet bez kontokorentu8966,92 %51,74 %  
Studentský účet s kontokorentem3828,57 %22,09 %  
Kreditní karta2921,8 %16,86 %  
Studentská půjčka/úvěr10,75 %0,58 %  

Graf

6. U jaké banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna5339,85 %30,81 %  
Komerční banka3828,57 %22,09 %  
ČSOB3627,07 %20,93 %  
GE Money Bank53,76 %2,91 %  
Poštovní spořitelna43,01 %2,33 %  
ge money21,5 %1,16 %  
UniCredit bank10,75 %0,58 %  
jiná10,75 %0,58 %  
GE10,75 %0,58 %  

Graf

7. Dle čeho jste se rozhodovali pro výběr produktu u konkrétní banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení (studenty, přáteli, rodinou...)8060,15 %46,51 %  
Výhodné podmínky a poplatky6045,11 %34,88 %  
Vedení produktu zdarma4433,08 %25,58 %  
Oblíbenost banky (např. dobré jméno...)2015,04 %11,63 %  
Možnost výhodného využití i dalších studentských produktů1914,29 %11,05 %  
Za zřízení byl poskytnut dárek53,76 %2,91 %  
pobočka v místě bydliště21,5 %1,16 %  
Tyto výhody trvají až do věku 28 let10,75 %0,58 %  
nařízeno školou10,75 %0,58 %  
Žřídili ho rodice v mych patnacti :)10,75 %0,58 %  
Dobrá dostupnost bankomatů10,75 %0,58 %  
Dle reklamy10,75 %0,58 %  
blízkost banky10,75 %0,58 %  
je to banka mých rodičů 10,75 %0,58 %  

Graf

8. Při zakládání studentského produktu byla dokumentace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dokumentace byla přiměřená9067,67 %52,33 %  
Požadavky banky na identifikaci byly přiměřené5541,35 %31,98 %  
Příliš obsáhlá - mnoho stránek1612,03 %9,3 %  
Příliš dlouhá doba na vyplnění všech potřebných údajů129,02 %6,98 %  
Bylo požadováno až moc dokladů - 2 doklady identifikace, potvrzení o studitu, zajištění při úvěru apod.53,76 %2,91 %  
nepamatuji se, bylo mi 14 let10,75 %0,58 %  
nevím, je to dlouho10,75 %0,58 %  
je to už dávno, nepamatuju si10,75 %0,58 %  

Graf

9. Zjišťovali jste si před založením produktu potřebné informace na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6750,38 %38,95 %  
Ano6649,62 %38,37 %  

Graf

10. Byly informace poskytnuté na internetu jasné, intuitiví, přehledné a kompletní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vše potřebné jsem bez problému našel4162,12 %23,84 %  
Ano, informace byly kompletní, ale měl jsem problém je najít1319,7 %7,56 %  
Ne, informace nebyly kompletní69,09 %3,49 %  
Nevím57,58 %2,91 %  
Ne, informace nebyly kompletní a navigace na stránkách nebyla přehledná11,52 %0,58 %  

Graf

11. Při zřízení produktu na pobočce, byly poskytnuté informace podány

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kompletně a přesně4568,18 %26,16 %  
Částečně1725,76 %9,88 %  
Nejasně23,03 %1,16 %  
chyběly důležité informace11,52 %0,58 %  
už si nepamatuji11,52 %0,58 %  

Graf

12. Je pro Vás důležité mít možnost nastavení produktu dle svých přání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9772,93 %56,4 %  
Je mi to jedno2418,05 %13,95 %  
Ne 129,02 %6,98 %  

Graf

13. Jaký distribuční kanál využíváte nejčastějii?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pobočková síť2.9320.875
Přímé bankovnictví (internetové/mobilní/telefonní)1.6391.103
Bankomatová síť2.180.689
Webové stránky3.2480.743

Graf

14. Dáváte přednost bance, která se prezentuje na Facebooku či jiné sociální síti a jejím prostřednistvím s klienty komunikuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7254,14 %41,86 %  
Je mi to jedno6145,86 %35,47 %  

Graf

15. Jaký kanál přímého bankovnictví nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové bankovnictví12493,23 %72,09 %  
Mobilní bankovnictví53,76 %2,91 %  
Telefonní bankovnictví43,01 %2,33 %  

Graf

16. Byli jste při výběru konkrétní banky ovlivněni reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11787,97 %68,02 %  
Ano1612,03 %9,3 %  

Graf

17. Která reklama na bankovní produkty na Vás nejvíce zapůsobila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka - "beďar vs hemoroid - po 30 jsi už v řiti, vymáčkni se včas..."637,5 %3,49 %  
Nevím425 %2,33 %  
Komerční banka - "sexuální menšiny - kamarády si vybírám sám od svých 6 let..."212,5 %1,16 %  
Žádná, nikdy jsem si žádné nevšiml a neuvědomuji si je212,5 %1,16 %  
ČSOB - let stíhačkou + dárek koncentrovaný kyslík16,25 %0,58 %  
Komerční banka - "prostitutka/vězeň - ty máš na výběr"16,25 %0,58 %  

Graf

18. Jste spokojení u dosavadní banky s produktem a poskytovanými službami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně7455,64 %43,02 %  
Ano, zcela5742,86 %33,14 %  
Ne, vůbec21,5 %1,16 %  

Graf

19. Pokud nejste spokojení, tak s čím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S poplatky6951,88 %40,12 %  
S neustálým dodáváním potvrzením o studiu2619,55 %15,12 %  
jsem spokojena1511,28 %8,72 %  
jsem spokojen86,02 %4,65 %  
S množstvím a umístěním bankomatů86,02 %4,65 %  
Obecně s bankou a přístupem75,26 %4,07 %  
S výší úvěrového limitu53,76 %2,91 %  
S flexibilitou produktu43,01 %2,33 %  
S internetovým bankovnictvím32,26 %1,74 %  
ničím21,5 %1,16 %  
S nabízenými službami k produktu10,75 %0,58 %  
s vysokými poplatky za prevod do zahranicí10,75 %0,58 %  
Jsem spokojen, vyplňuji otázku č. 19, z nutnosti10,75 %0,58 %  
jsem spokojen/a10,75 %0,58 %  
s ničím10,75 %0,58 %  
jsem spokojená se vsím10,75 %0,58 %  
s délkou převodu, omezení stud. účtu do 2610,75 %0,58 %  
x10,75 %0,58 %  
S množstvím a umístěním poboček10,75 %0,58 %  
jsem zcela spokojen10,75 %0,58 %  
už jsem prve zaškrtla že jsem spokojená10,75 %0,58 %  
...10,75 %0,58 %  
spokojena10,75 %0,58 %  
-10,75 %0,58 %  
neposkytuje platbu kartou přes internet10,75 %0,58 %  

Graf

20. Jakým způsobem byste se nejraději dozvěděli o novém produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes schránku internetového bankovnictví3727,82 %21,51 %  
Nepřeji si být oslovován s nabídkou3224,06 %18,6 %  
Oslovení mailem2921,8 %16,86 %  
Oslovení dopisem1612,03 %9,3 %  
Z reklamy (TV, rádio, noviny, časopisy, internet...)1511,28 %8,72 %  
Prostřednictvím neformálních SMS zpráv32,26 %1,74 %  
Když budu hledat nový produkt-poohlédnu se sama10,75 %0,58 %  

Graf

21. Je pro Vás důležité, aby banka mluvila Vaším jazykem (například jako u neformálních SMS zpráv formou "Ahoj, zveme tě na fesťák..."?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8765,41 %50,58 %  
Je mi to jedno3224,06 %18,6 %  
Ano1410,53 %8,14 %  

Graf

22. Co je pro Vás nejdůležitější u bankovního účtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Minimální poplatky za vedení15187,79 %87,79 %  
Obsluha přes internetové bankovnictví11768,02 %68,02 %  
Výhodné úročení zůstatku6034,88 %34,88 %  
Možnost vlastního nastavení účtu4727,33 %27,33 %  
Nemusím každý rok dodávat potvrzení o studiu3721,51 %21,51 %  
Odměny za aktivní užívání2816,28 %16,28 %  
Možnost získání kontokorentu, kreditní karty, úvěru/půjčky2816,28 %16,28 %  
Debetní karta2615,12 %15,12 %  
Věková hranice - maximální možnost používání studetnského konta2313,37 %13,37 %  

Graf

23. Co je pro Vás nejdůležitější u kontokorentu nebo kreditní karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výše poplatků9253,49 %53,49 %  
Výše úroků8650 %50 %  
Délka bezúročného období5029,07 %29,07 %  
Obsluha přes internetové bankovnictví3922,67 %22,67 %  
Splatnost3520,35 %20,35 %  
Poskytnutá výše úvěrového limitu2916,86 %16,86 %  
nemám kontokorent21,16 %1,16 %  
Nevyužívám, ani neplánuji10,58 %0,58 %  
nezajímám se o to10,58 %0,58 %  
nemám ani jedno10,58 %0,58 %  
nemám kontokorent, myslím si, že je to blbost10,58 %0,58 %  
Nemám s tím zkušenost10,58 %0,58 %  
nevlastním, nikdy jsem nebyla v mínusu10,58 %0,58 %  
mám pravidelný příjem z práce10,58 %0,58 %  
neřeším10,58 %0,58 %  
Kreditní kartu nevlastním10,58 %0,58 %  
Kontokorent nemám zřízený10,58 %0,58 %  
nepotřebuji10,58 %0,58 %  
nechci kontokorent ani kreditní kartu10,58 %0,58 %  
nic10,58 %0,58 %  
nemám a nechci10,58 %0,58 %  

Graf

24. Co je pro Vás nejdůležitější u úvěru/půjčky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výše úročení12170,35 %70,35 %  
Výše poplatků8448,84 %48,84 %  
Možnost předčasného splacení - zdarma7543,6 %43,6 %  
Možnost odložení doby splácení až na dobu po dokončneí studia4123,84 %23,84 %  
Výše splátek3822,09 %22,09 %  
Maximální výše úvěrového limitu2313,37 %13,37 %  
RPSN21,16 %1,16 %  
nemám půjčku21,16 %1,16 %  
nemám zájem o jiný úvěr než HÚ/USS - poté splátky10,58 %0,58 %  
nemám úvěr10,58 %0,58 %  
nezajímal jsem se o to10,58 %0,58 %  
nepoužívám10,58 %0,58 %  
nemám10,58 %0,58 %  
půjčky nevyužívám10,58 %0,58 %  
neřeším10,58 %0,58 %  
nevyužívám10,58 %0,58 %  
nepotřebuji10,58 %0,58 %  
nechci půjčku10,58 %0,58 %  
nesla bych do pujcky10,58 %0,58 %  
nemám a nechci10,58 %0,58 %  
nechci10,58 %0,58 %  

Graf

25. Jste student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 26, Neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16193,6 %93,6 %  
Ne116,4 %6,4 %  

Graf

26. Jaký typ školy studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15596,27 %90,12 %  
VOŠ42,48 %2,33 %  
víceleté gymnázium10,62 %0,58 %  
doktorské VŠ10,62 %0,58 %  

Graf

27. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let16696,51 %96,51 %  
31 a více let42,33 %2,33 %  
15 - 18 let21,16 %1,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte přehled o nabídce bankovních produktů pro studenty?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od jiných studetnů, kamarádů, sourozenců, rodičů na otázku 2. Odkud?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sám se zajímám o tyto produkty na otázku 2. Odkud?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z reklamy (TV, rádio, noviny, časopisy, internet) na otázku 2. Odkud?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 2. Odkud?

3. Máte u banky zřízen nějaký studentský produkt?

  • odpověď Ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobré úročení na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhodné podmínky a poplatky na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zřízení a vedení produktu zdarma na otázku 4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?

9. Zjišťovali jste si před založením produktu potřebné informace na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, informace byly kompletní, ale měl jsem problém je najít na otázku 10. Byly informace poskytnuté na internetu jasné, intuitiví, přehledné a kompletní?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, vše potřebné jsem bez problému našel na otázku 10. Byly informace poskytnuté na internetu jasné, intuitiví, přehledné a kompletní?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Částečně na otázku 11. Při zřízení produktu na pobočce, byly poskytnuté informace podány
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kompletně a přesně na otázku 11. Při zřízení produktu na pobočce, byly poskytnuté informace podány
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost výhodného využití i dalších studentských produktů na otázku 7. Dle čeho jste se rozhodovali pro výběr produktu u konkrétní banky?

13. Jaký distribuční kanál využíváte nejčastějii?

  • odpověď Přímé bankovnictví (internetové/mobilní/telefonní)=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pobočková síť=4 na otázku 13. Jaký distribuční kanál využíváte nejčastějii?

18. Jste spokojení u dosavadní banky s produktem a poskytovanými službami?

  • odpověď Ano, zcela:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem spokojena na otázku 19. Pokud nejste spokojení, tak s čím?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte přehled o nabídce bankovních produktů pro studenty?

2. Odkud?

3. Máte u banky zřízen nějaký studentský produkt?

4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?

5. O jaký studentský produkt se jedná?

6. U jaké banky?

7. Dle čeho jste se rozhodovali pro výběr produktu u konkrétní banky?

8. Při zakládání studentského produktu byla dokumentace?

9. Zjišťovali jste si před založením produktu potřebné informace na internetu?

10. Byly informace poskytnuté na internetu jasné, intuitiví, přehledné a kompletní?

11. Při zřízení produktu na pobočce, byly poskytnuté informace podány

12. Je pro Vás důležité mít možnost nastavení produktu dle svých přání?

13. Jaký distribuční kanál využíváte nejčastějii?

14. Dáváte přednost bance, která se prezentuje na Facebooku či jiné sociální síti a jejím prostřednistvím s klienty komunikuje?

15. Jaký kanál přímého bankovnictví nejčastěji využíváte?

16. Byli jste při výběru konkrétní banky ovlivněni reklamou?

18. Jste spokojení u dosavadní banky s produktem a poskytovanými službami?

19. Pokud nejste spokojení, tak s čím?

20. Jakým způsobem byste se nejraději dozvěděli o novém produktu?

21. Je pro Vás důležité, aby banka mluvila Vaším jazykem (například jako u neformálních SMS zpráv formou "Ahoj, zveme tě na fesťák..."?

22. Co je pro Vás nejdůležitější u bankovního účtu?

23. Co je pro Vás nejdůležitější u kontokorentu nebo kreditní karty?

24. Co je pro Vás nejdůležitější u úvěru/půjčky?

25. Jste student?

26. Jaký typ školy studujete?

27. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte přehled o nabídce bankovních produktů pro studenty?

2. Odkud?

3. Máte u banky zřízen nějaký studentský produkt?

4. Co by Vás přesvědčilo si ho zřídit?

5. O jaký studentský produkt se jedná?

6. U jaké banky?

7. Dle čeho jste se rozhodovali pro výběr produktu u konkrétní banky?

8. Při zakládání studentského produktu byla dokumentace?

9. Zjišťovali jste si před založením produktu potřebné informace na internetu?

10. Byly informace poskytnuté na internetu jasné, intuitiví, přehledné a kompletní?

11. Při zřízení produktu na pobočce, byly poskytnuté informace podány

12. Je pro Vás důležité mít možnost nastavení produktu dle svých přání?

13. Jaký distribuční kanál využíváte nejčastějii?

14. Dáváte přednost bance, která se prezentuje na Facebooku či jiné sociální síti a jejím prostřednistvím s klienty komunikuje?

15. Jaký kanál přímého bankovnictví nejčastěji využíváte?

16. Byli jste při výběru konkrétní banky ovlivněni reklamou?

18. Jste spokojení u dosavadní banky s produktem a poskytovanými službami?

19. Pokud nejste spokojení, tak s čím?

20. Jakým způsobem byste se nejraději dozvěděli o novém produktu?

21. Je pro Vás důležité, aby banka mluvila Vaším jazykem (například jako u neformálních SMS zpráv formou "Ahoj, zveme tě na fesťák..."?

22. Co je pro Vás nejdůležitější u bankovního účtu?

23. Co je pro Vás nejdůležitější u kontokorentu nebo kreditní karty?

24. Co je pro Vás nejdůležitější u úvěru/půjčky?

25. Jste student?

26. Jaký typ školy studujete?

27. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krejčová, P.Bankovní produkty pro studenty (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15284.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.