Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití GPS a Augmented Reality v cestovním ruchu - firmy
Využití GPS a Augmented Reality v cestovním ruchu - firmy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Šinogl |
---|---|
Šetření: | 14. 04. 2011 - 14. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 24 / 21.7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník pro cestovní kanceláře a agentury na téma Využití GPS a Augmented Reality v cestovním ruchu.
Odpovědi respondentů
1. Říká vám něco pojem Augmented Reality, či rozšířená realita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 3, něco mi to říká, ale moc o tom nevím → otázka č. 3, ano → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 50 % | 50 % |
ano | 3 | 30 % | 30 % |
něco mi to říká, ale moc o tom nevím | 2 | 20 % | 20 % |
2. Kde jste se s tímto pojmem setkali?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
web | 3 | 100 % | 30 % |
literatura | 1 | 33,33 % | 10 % |
vlastní zkušenost | 1 | 33,33 % | 10 % |
3. Je vaše společnost nakloněna používání nejmodernějších technologií, které pomáhají zlepšit image firmy, nebo kvalitu služeb?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, jsme otevřeni každé novince, která nám může pomoci | 7 | 70 % | 70 % |
ne, používáme jen zavedené technologie | 2 | 20 % | 20 % |
ano, ale většinou čekáme, až jak se k novince postaví konkurence | 1 | 10 % | 10 % |
4. Je vaše společnost nakloněna používání nejnovějších forem reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, používáme jen zavedené technologie | 4 | 40 % | 40 % |
ano, jsme otevření každé novince, ktrá nám může pomoci | 3 | 30 % | 30 % |
ano, ale většinou čekáme, až jak se k novince postaví konkurence | 3 | 30 % | 30 % |
5. Ohodnoťte použitelnost následujících forem reklamy pro váš podnik jako ve škole.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
papírová podoba (katalogy, letáky) | 2.4 | 2.44 |
internetová podoba (reklamní bannery, mailové newslettery) | 3 | 2.4 |
přímá osobní propagace (veletrhy) | 3.3 | 1.61 |
6. Jak veklé výdaje má vaše firma na propagaci pomocí IT technologií za 1 rok(internetová reklama, maily, jiné)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100.000,- až 500.000,- | 4 | 40 % | 40 % |
500.000,- a více | 2 | 20 % | 20 % |
10.000,- až 50.000,- | 2 | 20 % | 20 % |
méně než 10.000,- | 2 | 20 % | 20 % |
7. Jaký je obrat vaší firmy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 miliarda a více | 3 | 30 % | 30 % |
do 10 mil. | 3 | 30 % | 30 % |
50 mil. až 100 mil. | 2 | 20 % | 20 % |
500 mil. až 1 miliarda | 1 | 10 % | 10 % |
10 mil. až 50 mil. | 1 | 10 % | 10 % |
8. Charakterizoval byste vaši firmu jako proaktivní, nakloněnou novým technologiím?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 70 % | 70 % |
ne | 3 | 30 % | 30 % |
9. Vytváří vaše společnosti informativní/průvodcovské materiály pro klienty o atraktivitách destinace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 11, ano → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 60 % | 60 % |
ne | 4 | 40 % | 40 % |
10. Jaké informativní/průvodcovské materiály pro klienty vytváří vaše společnost o atraktivitách v destinaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
webové | 5 | 83,33 % | 50 % |
tištěné | 4 | 66,67 % | 40 % |
jiné | 1 | 16,67 % | 10 % |
11. Používá vaše společnost v některých případech GPS zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 13, ano → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 70 % | 70 % |
ne | 3 | 30 % | 30 % |
12. V jakých případech používá vaše společnost GPS zařízení?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastní potřeba | 7 | 100 % | 70 % |
součást nabízených služeb klientům | 1 | 14,29 % | 10 % |
13. Plánujete rozšíření využití GPS zařízení v horizontu 2 let?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 70 % | 70 % |
ano | 3 | 30 % | 30 % |
14. Uvažovali jste nad následujícími možnostmi využití GPS ve vašem podniku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neuvažovali | 6 | 60 % | 60 % |
mapa atraktivit destinace | 3 | 30 % | 30 % |
plánování tras klientům | 2 | 20 % | 20 % |
animační programy s využitím GPS - geocaching | 2 | 20 % | 20 % |
15. Zaujala Vás ukázka interaktivního průvodce?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 8 | 88,89 % | 80 % |
ne | 1 | 11,11 % | 10 % |
16. Dokázali byste si představit využití této technologie i ve vašem podniku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 50 % | 50 % |
ne | 5 | 50 % | 50 % |
17. Kolik byste byli maximálně ochotni investovat do podobné technologie?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 3 | 30 % | 30 % |
40000 | 1 | 10 % | 10 % |
100000 | 1 | 10 % | 10 % |
30000 | 1 | 10 % | 10 % |
300000 | 1 | 10 % | 10 % |
200000 | 1 | 10 % | 10 % |
15000 | 1 | 10 % | 10 % |
35000 | 1 | 10 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 72000 |
Minimum: | 0 |
Maximum: | 300000 |
Variační rozpětí: | 300000 |
Rozptyl: | 10234444444.44 |
Směrodatná odchylka: | 101165.43 |
Medián: | 32500 |
Modus: | 0 |
18. Jaké odhadujete průměrné výrobní náklady těchto ukázek?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100000 | 3 | 37,5 % | 30 % |
200000 | 2 | 25 % | 20 % |
60000 | 1 | 12,5 % | 10 % |
150000 | 1 | 12,5 % | 10 % |
180000 | 1 | 12,5 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 136250 |
Minimum: | 60000 |
Maximum: | 200000 |
Variační rozpětí: | 140000 |
Rozptyl: | 2855357142.86 |
Směrodatná odchylka: | 53435.54 |
Medián: | 125000 |
Modus: | 100000 |
19. Zaujala Vás ukázka marketingové prezentace?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 8 | 88,89 % | 80 % |
ne | 1 | 11,11 % | 10 % |
20. Dokázali byste si představit využití této technologie i ve vašem podniku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 55,56 % | 50 % |
ne | 4 | 44,44 % | 40 % |
21. Kolik byste byli maximálně ochotni investovat do podobných technologií?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50000 | 3 | 33,33 % | 30 % |
200000 | 2 | 22,22 % | 20 % |
0 | 2 | 22,22 % | 20 % |
150000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
15000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 79444.44 |
Minimum: | 0 |
Maximum: | 200000 |
Variační rozpětí: | 200000 |
Rozptyl: | 6677777777.78 |
Směrodatná odchylka: | 81717.67 |
Medián: | 50000 |
Modus: | 50000 |
22. Jaké odhadujete průměrné výrobní náklady těchto ukázek?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100000 | 2 | 22,22 % | 20 % |
10000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
200000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
20000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
150000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
50000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
80000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
1000 | 1 | 11,11 % | 10 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 79000 |
Minimum: | 1000 |
Maximum: | 200000 |
Variační rozpětí: | 199000 |
Rozptyl: | 4466500000 |
Směrodatná odchylka: | 66831.88 |
Medián: | 80000 |
Modus: | 100000 |
23. Která z ukázek vás zaujala více?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
marketingová prezentace | 6 | 66,67 % | 60 % |
interaktivní průvodce | 3 | 33,33 % | 30 % |
24. Odhadněte, kdy váš podnik využije některé z obdobných technologií?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy | 5 | 55,56 % | 50 % |
za více než 5 let | 3 | 33,33 % | 30 % |
do 5 let | 1 | 11,11 % | 10 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.