Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace Nike ČR
Marketingová komunikace Nike ČR
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Julia Baraniakova |
---|---|
Šetření: | 14. 04. 2011 - 17. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 10.23 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 85,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň,
volám sa Júlia Baraniaková a na VŠE v Prahe aktuálne vypracuvávam bakalársku prácu na tému Guerillový marketing ako nový trend marketingovej komunikácie. Následujúci dotazník slúži pre účely tejto práce a jeho výstupy použijem ako praktickú ukážku postoja verejnosti ku guerillovému marketingu spoločnosti Nike v ČR.
Vopred ďakujem za pomoc pri spracovávaní mojej práce.
Júlia Baraniaková
Odpovědi respondentů
1. Stretli ste sa už niekedy s pojmom guerillový marketing?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 55,38 % | 55,38 % |
ano | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
nevím | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
2. Súčasné reklamy všeobecne považujem za
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujímavé | 24 | 36,92 % | 36,92 % |
nezaujímave | 20 | 30,77 % | 30,77 % |
nudné | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
neviem | 9 | 13,85 % | 13,85 % |
3. Poznáte spoločnosť Nike, značku športového oblečenia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 65 | 100 % | 100 % |
4. Aké značky športového oblečenia poznáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
5. Považujete marketingovú komunikáciu značiek športového oblečenia všeobecne za zaujímavú, netradičnú?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné odpovědi |
6. Poznáte logo a slogan značky Nike?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, poznám logo | 34 | 52,31 % | 52,31 % |
ano, obe | 30 | 46,15 % | 46,15 % |
nie, nepoznám ani jedno | 1 | 1,54 % | 1,54 % |
7. Spomeniete si na nejakú reklamu alebo inú formu marketingovej komunikácie spoločnosti Nike?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 46,15 % | 46,15 % |
ne | 21 | 32,31 % | 32,31 % |
nevím | 14 | 21,54 % | 21,54 % |
8. Ak áno, na akú?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Juli, na tú reklamu s tými teniskami a bežcom :)
Just Do It
Just do it.
na běžeckou obuv Nike
Na tu, ve které hraje písničku, I got soul, but I am not a soldier. Pak taky reklamy na ten měřič kilometrů, který se dá propojit s compem, ted nevím, jak se jmenuje...Pak taky na tu, jak hrají slavní fotbalisti zápas na lodi v tý kleci - ta je fakt suprová...
nevim presne,ale slecna tancici (aerobicujici)
Nike Basketball - LeBron RISE Nike Air Charles Barkley
reklama, kde hrali v pozadi killers a ukazovali tam sekvencie znamych sportovcov a na konci bol bezec bez oboch noh. Alebo tu co hrali futbalisti minifutbal na uzavretej lodi.
reklamy s fotbalistama
reklamy v televizi - fotbalová tématika
sponzor sportu: dresy, kopečky.... velké billboardy se sportovci
sponzoring některých akcí
Sportovní běžecká obuv, reklamy na fotbale
tanečníčka v reklame
Tiger Woods odpaluje loptu zo vzduchu
9. Zaregistrovali ste niektorú z uvedených marketingových aktivít Nike (možné sú viaceré odpovede)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žiadnu | 36 | 55,38 % | 55,38 % |
profil Nike running na sociálnej sieti facebook | 14 | 21,54 % | 21,54 % |
pravidelné bežecké tréningy s Nike trénermi (Praha, Bratislava) | 13 | 20 % | 20 % |
poznám inú netradičnú aktivitu spoločnosti Nike | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
reklama na oslavu víťazstva B. Špotákovej na olympijských hrách v Pekingu (srpen 2008, Praha) | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
obrovský oštep vo výklade obchodu Nike na Václavskom námesti (srpen 2008, Praha) | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
10. Marketingovú komunikáciu Nike považujem za (viac možných odpovedí) :
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujímavú | 29 | 44,62 % | 44,62 % |
inovatívnu | 15 | 23,08 % | 23,08 % |
neviem | 13 | 20 % | 20 % |
veľmi podobnú konkurencii | 13 | 20 % | 20 % |
obyčajnú | 8 | 12,31 % | 12,31 % |
netradičnú | 6 | 9,23 % | 9,23 % |
agresivnú | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
11. Pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 48 | 73,85 % | 73,85 % |
muž | 17 | 26,15 % | 26,15 % |
12. Vek
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-29 | 57 | 87,69 % | 87,69 % |
15-19 | 5 | 7,69 % | 7,69 % |
30-39 | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
40 a viac | 1 | 1,54 % | 1,54 % |
13. Som :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
študent | 60 | 92,31 % | 92,31 % |
zamestnaný | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
nezamestaní | 1 | 1,54 % | 1,54 % |
iné | 1 | 1,54 % | 1,54 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.