Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace Nike ČR

Marketingová komunikace Nike ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Julia Baraniakova
Šetření:14. 04. 2011 - 17. 04. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň,

 

volám sa Júlia Baraniaková a na VŠE v Prahe aktuálne vypracuvávam bakalársku prácu na tému Guerillový marketing ako nový trend marketingovej komunikácie. Následujúci dotazník slúži pre účely tejto práce a jeho výstupy použijem ako praktickú ukážku postoja verejnosti ku guerillovému marketingu spoločnosti Nike v ČR.

 

Vopred ďakujem za pomoc pri spracovávaní mojej práce.

 

Júlia Baraniaková

Odpovědi respondentů

1. Stretli ste sa už niekedy s pojmom guerillový marketing?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3655,38 %55,38 %  
ano2436,92 %36,92 %  
nevím57,69 %7,69 %  

Graf

2. Súčasné reklamy všeobecne považujem za

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujímavé2436,92 %36,92 %  
nezaujímave2030,77 %30,77 %  
nudné1218,46 %18,46 %  
neviem913,85 %13,85 %  

Graf

3. Poznáte spoločnosť Nike, značku športového oblečenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano65100 %100 %  

Graf

4. Aké značky športového oblečenia poznáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Považujete marketingovú komunikáciu značiek športového oblečenia všeobecne za zaujímavú, netradičnú?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

6. Poznáte logo a slogan značky Nike?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, poznám logo3452,31 %52,31 %  
ano, obe3046,15 %46,15 %  
nie, nepoznám ani jedno11,54 %1,54 %  

Graf

7. Spomeniete si na nejakú reklamu alebo inú formu marketingovej komunikácie spoločnosti Nike?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3046,15 %46,15 %  
ne2132,31 %32,31 %  
nevím1421,54 %21,54 %  

Graf

8. Ak áno, na akú?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Juli, na tú reklamu s tými teniskami a bežcom :)

Just Do It

Just do it.

na běžeckou obuv Nike

Na tu, ve které hraje písničku, I got soul, but I am not a soldier. Pak taky reklamy na ten měřič kilometrů, který se dá propojit s compem, ted nevím, jak se jmenuje...Pak taky na tu, jak hrají slavní fotbalisti zápas na lodi v tý kleci - ta je fakt suprová...

nevim presne,ale slecna tancici (aerobicujici)

Nike Basketball - LeBron RISE Nike Air Charles Barkley

reklama, kde hrali v pozadi killers a ukazovali tam sekvencie znamych sportovcov a na konci bol bezec bez oboch noh. Alebo tu co hrali futbalisti minifutbal na uzavretej lodi.

reklamy s fotbalistama

reklamy v televizi - fotbalová tématika

sponzor sportu: dresy, kopečky.... velké billboardy se sportovci

sponzoring některých akcí

Sportovní běžecká obuv, reklamy na fotbale

tanečníčka v reklame

Tiger Woods odpaluje loptu zo vzduchu

9. Zaregistrovali ste niektorú z uvedených marketingových aktivít Nike (možné sú viaceré odpovede)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadnu3655,38 %55,38 %  
profil Nike running na sociálnej sieti facebook1421,54 %21,54 %  
pravidelné bežecké tréningy s Nike trénermi (Praha, Bratislava)1320 %20 %  
poznám inú netradičnú aktivitu spoločnosti Nike57,69 %7,69 %  
reklama na oslavu víťazstva B. Špotákovej na olympijských hrách v Pekingu (srpen 2008, Praha)57,69 %7,69 %  
obrovský oštep vo výklade obchodu Nike na Václavskom námesti (srpen 2008, Praha)23,08 %3,08 %  

Graf

10. Marketingovú komunikáciu Nike považujem za (viac možných odpovedí) :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujímavú2944,62 %44,62 %  
inovatívnu1523,08 %23,08 %  
neviem1320 %20 %  
veľmi podobnú konkurencii1320 %20 %  
obyčajnú812,31 %12,31 %  
netradičnú69,23 %9,23 %  
agresivnú34,62 %4,62 %  

Graf

11. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4873,85 %73,85 %  
muž1726,15 %26,15 %  

Graf

12. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-295787,69 %87,69 %  
15-1957,69 %7,69 %  
30-3923,08 %3,08 %  
40 a viac11,54 %1,54 %  

Graf

13. Som :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent6092,31 %92,31 %  
zamestnaný34,62 %4,62 %  
nezamestaní11,54 %1,54 %  
iné11,54 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stretli ste sa už niekedy s pojmom guerillový marketing?

2. Súčasné reklamy všeobecne považujem za

3. Poznáte spoločnosť Nike, značku športového oblečenia?

6. Poznáte logo a slogan značky Nike?

7. Spomeniete si na nejakú reklamu alebo inú formu marketingovej komunikácie spoločnosti Nike?

9. Zaregistrovali ste niektorú z uvedených marketingových aktivít Nike (možné sú viaceré odpovede)

10. Marketingovú komunikáciu Nike považujem za (viac možných odpovedí) :

11. Pohlavie

12. Vek

13. Som :

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stretli ste sa už niekedy s pojmom guerillový marketing?

2. Súčasné reklamy všeobecne považujem za

3. Poznáte spoločnosť Nike, značku športového oblečenia?

6. Poznáte logo a slogan značky Nike?

7. Spomeniete si na nejakú reklamu alebo inú formu marketingovej komunikácie spoločnosti Nike?

9. Zaregistrovali ste niektorú z uvedených marketingových aktivít Nike (možné sú viaceré odpovede)

10. Marketingovú komunikáciu Nike považujem za (viac možných odpovedí) :

11. Pohlavie

12. Vek

13. Som :

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Baraniakova, J.Marketingová komunikace Nike ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15375.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.