Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování

Nákupní chování

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Hlavatá
Šetření:18. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je vytvořen za účelem sběru dat do bakalářské práce. Vyplnění by mělo zabrat cca 3-4 minuty. Velice vám děkuji za váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že značka ovlivňuje kvalitu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2252,38 %52,38 %  
ano819,05 %19,05 %  
spíše ne819,05 %19,05 %  
ne49,52 %9,52 %  

Graf

2. U kterého druhu oděvu nejvíce hledíte na značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní oblečení2457,14 %57,14 %  
oblečení na zimu716,67 %16,67 %  
oblečení pro volný čas37,14 %7,14 %  
společenské oděvy37,14 %7,14 %  
letní oblečení12,38 %2,38 %  
žádné12,38 %2,38 %  
U VSEHO12,38 %2,38 %  
u všech12,38 %2,38 %  
u všeho a žádného, jak kdy12,38 %2,38 %  

Graf

3. Ohodnoťte prosím následující tvrzení: Známá značka zvyšuje prestiž nositele.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1842,86 %42,86 %  
ano1126,19 %26,19 %  
spíše ne1023,81 %23,81 %  
ne37,14 %7,14 %  

Graf

4. Jak velikou váhu přikládáte těmto aspektům? (prosím, seřaďte od nejvíce důležitého po nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita2.0241.976
značka3.9761.88
cena2.4051.289
image2.9761.928
výrobce4.5710.959
prodejna, kde nakupuji5.0482.045

Graf

5. Preferujete při nákupu oděvy českých značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na značce1330,95 %30,95 %  
někdy1330,95 %30,95 %  
dávám přednost zahraničním výrobcům1228,57 %28,57 %  
často24,76 %4,76 %  
rozhodně12,38 %2,38 %  
nezáleží mi na původu značky12,38 %2,38 %  

Graf

6. Jste ochoten zaplatit více za oděv z přírodních a ekologicky šetrných materiálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2047,62 %47,62 %  
spíše ano1023,81 %23,81 %  
ne921,43 %21,43 %  
ano37,14 %7,14 %  

Graf

7. Je reklama na oblečení důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1638,1 %38,1 %  
spíše ano1126,19 %26,19 %  
ano819,05 %19,05 %  
ne716,67 %16,67 %  

Graf

8. Pořídil jste si někdy výrobek, protože Vás předtím zaujal v inzerci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2457,14 %57,14 %  
Ano1842,86 %42,86 %  

Graf

9. Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Boty316,67 %7,14 %  
oblečení211,11 %4,76 %  
Hrábě :D15,56 %2,38 %  
letní šaty15,56 %2,38 %  
Kalhoty15,56 %2,38 %  
sportovní spodní prádlo15,56 %2,38 %  
zboží z letáku15,56 %2,38 %  
Bundu15,56 %2,38 %  
kosmetika15,56 %2,38 %  
tričko15,56 %2,38 %  
ostatní odpovědi sportovní bunda
plavky
kosmetický přípravek
weggart - náušnice
oděvy, boty
527,78 %11,9 % 

Graf

10. Prosím, ohodnoťte následující tvrzení: Mám-li dva stejné výrobky, dám přednst tomu značkovému.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1535,71 %35,71 %  
spíše ne1228,57 %28,57 %  
ano1023,81 %23,81 %  
ne511,9 %11,9 %  

Graf

11. Slyšel jste někdy o Radě pro reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3378,57 %78,57 %  
ano921,43 %21,43 %  

Graf

12. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uměle vytvořené situace2252,38 %52,38 %  
je všude, kam se podívám1228,57 %28,57 %  
nevadí mi12,38 %2,38 %  
Nic z této nabídky12,38 %2,38 %  
nic mi nevadí na reklamě12,38 %2,38 %  
nic12,38 %2,38 %  
erotické motivy12,38 %2,38 %  
špatná hudba12,38 %2,38 %  
její tupost a neoriginálnost12,38 %2,38 %  
1.Kult mladosti a krásy, 2.Evidentní lži.12,38 %2,38 %  

Graf

13. Co Vás na reklamě nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý nápad2559,52 %59,52 %  
humor1433,33 %33,33 %  
hudba24,76 %4,76 %  
doporučovatel (děti, odborník, celebrita)12,38 %2,38 %  

Graf

14. Přemýšlel jste někdy o podání stížnosti na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3071,43 %71,43 %  
netušil jsem o možnosti921,43 %21,43 %  
ano37,14 %7,14 %  

Graf

15. Myslíte si, že je současný trh s textilním zbožím dobře zásobený?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1945,24 %45,24 %  
spíše ano1535,71 %35,71 %  
ne37,14 %7,14 %  
spíše ne37,14 %7,14 %  
záleží v jaké zemi, v Čr spíš ne12,38 %2,38 %  
v ČR ne, jinde ano12,38 %2,38 %  

Graf

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2969,05 %69,05 %  
muž1330,95 %30,95 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231126,19 %26,19 %  
22716,67 %16,67 %  
24614,29 %14,29 %  
2524,76 %4,76 %  
3024,76 %4,76 %  
1724,76 %4,76 %  
2124,76 %4,76 %  
2824,76 %4,76 %  
2024,76 %4,76 %  
3212,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi 16
42
Patnáct
19
18
511,9 %11,9 % 

Graf

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč2970,73 %69,05 %  
10 000 - 15 000512,2 %11,9 %  
15 000 - 20 00037,32 %7,14 %  
20 000 - 30 00024,88 %4,76 %  
30 000 - 50 00024,88 %4,76 %  

Graf

19. Kolik obyvatel má město, ve kterém bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 000 000 - více1638,1 %38,1 %  
10 000 - 100 000921,43 %21,43 %  
5000 - 10 000614,29 %14,29 %  
do 1000 obyvatel511,9 %11,9 %  
1000 - 500049,52 %9,52 %  
10 000 - 100 000              10 000 - 100 000      end_of_the_skype_highlighting12,38 %2,38 %  
100 000 - 1 000 00012,38 %2,38 %  

Graf

20. Kraj, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1330,95 %30,95 %  
Středočeský819,05 %19,05 %  
Moravskoslezský37,14 %7,14 %  
Jihočeský37,14 %7,14 %  
Liberecký24,76 %4,76 %  
Ústecký24,76 %4,76 %  
Mladoboleslavský12,38 %2,38 %  
severočeský12,38 %2,38 %  
Karlovarský12,38 %2,38 %  
vysočina12,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi Jihomoravský
neřeknu :-P
Liberecký kraj
plzeňský
Pardubický
JMK
Olomoucký
716,67 %16,67 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlavatá, V.Nákupní chování (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15516.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.