Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování

Nákupní chování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Hlavatá
Šetření:18. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je vytvořen za účelem sběru dat do bakalářské práce. Vyplnění by mělo zabrat cca 3-4 minuty. Velice vám děkuji za váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že značka ovlivňuje kvalitu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2252,38 %52,38 %  
ano819,05 %19,05 %  
spíše ne819,05 %19,05 %  
ne49,52 %9,52 %  

Graf

2. U kterého druhu oděvu nejvíce hledíte na značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní oblečení2457,14 %57,14 %  
oblečení na zimu716,67 %16,67 %  
oblečení pro volný čas37,14 %7,14 %  
společenské oděvy37,14 %7,14 %  
letní oblečení12,38 %2,38 %  
žádné12,38 %2,38 %  
U VSEHO12,38 %2,38 %  
u všech12,38 %2,38 %  
u všeho a žádného, jak kdy12,38 %2,38 %  

Graf

3. Ohodnoťte prosím následující tvrzení: Známá značka zvyšuje prestiž nositele.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1842,86 %42,86 %  
ano1126,19 %26,19 %  
spíše ne1023,81 %23,81 %  
ne37,14 %7,14 %  

Graf

4. Jak velikou váhu přikládáte těmto aspektům? (prosím, seřaďte od nejvíce důležitého po nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita2.0241.976
značka3.9761.88
cena2.4051.289
image2.9761.928
výrobce4.5710.959
prodejna, kde nakupuji5.0482.045

Graf

5. Preferujete při nákupu oděvy českých značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na značce1330,95 %30,95 %  
někdy1330,95 %30,95 %  
dávám přednost zahraničním výrobcům1228,57 %28,57 %  
často24,76 %4,76 %  
rozhodně12,38 %2,38 %  
nezáleží mi na původu značky12,38 %2,38 %  

Graf

6. Jste ochoten zaplatit více za oděv z přírodních a ekologicky šetrných materiálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2047,62 %47,62 %  
spíše ano1023,81 %23,81 %  
ne921,43 %21,43 %  
ano37,14 %7,14 %  

Graf

7. Je reklama na oblečení důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1638,1 %38,1 %  
spíše ano1126,19 %26,19 %  
ano819,05 %19,05 %  
ne716,67 %16,67 %  

Graf

8. Pořídil jste si někdy výrobek, protože Vás předtím zaujal v inzerci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2457,14 %57,14 %  
Ano1842,86 %42,86 %  

Graf

9. Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Boty316,67 %7,14 %  
oblečení211,11 %4,76 %  
Hrábě :D15,56 %2,38 %  
letní šaty15,56 %2,38 %  
Kalhoty15,56 %2,38 %  
sportovní spodní prádlo15,56 %2,38 %  
zboží z letáku15,56 %2,38 %  
Bundu15,56 %2,38 %  
kosmetika15,56 %2,38 %  
tričko15,56 %2,38 %  
ostatní odpovědi sportovní bunda
plavky
kosmetický přípravek
weggart - náušnice
oděvy, boty
527,78 %11,9 % 

Graf

10. Prosím, ohodnoťte následující tvrzení: Mám-li dva stejné výrobky, dám přednst tomu značkovému.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1535,71 %35,71 %  
spíše ne1228,57 %28,57 %  
ano1023,81 %23,81 %  
ne511,9 %11,9 %  

Graf

11. Slyšel jste někdy o Radě pro reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3378,57 %78,57 %  
ano921,43 %21,43 %  

Graf

12. Co Vám na reklamě nejvíce vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uměle vytvořené situace2252,38 %52,38 %  
je všude, kam se podívám1228,57 %28,57 %  
nevadí mi12,38 %2,38 %  
Nic z této nabídky12,38 %2,38 %  
nic mi nevadí na reklamě12,38 %2,38 %  
nic12,38 %2,38 %  
erotické motivy12,38 %2,38 %  
špatná hudba12,38 %2,38 %  
její tupost a neoriginálnost12,38 %2,38 %  
1.Kult mladosti a krásy, 2.Evidentní lži.12,38 %2,38 %  

Graf

13. Co Vás na reklamě nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý nápad2559,52 %59,52 %  
humor1433,33 %33,33 %  
hudba24,76 %4,76 %  
doporučovatel (děti, odborník, celebrita)12,38 %2,38 %  

Graf

14. Přemýšlel jste někdy o podání stížnosti na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3071,43 %71,43 %  
netušil jsem o možnosti921,43 %21,43 %  
ano37,14 %7,14 %  

Graf

15. Myslíte si, že je současný trh s textilním zbožím dobře zásobený?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1945,24 %45,24 %  
spíše ano1535,71 %35,71 %  
ne37,14 %7,14 %  
spíše ne37,14 %7,14 %  
záleží v jaké zemi, v Čr spíš ne12,38 %2,38 %  
v ČR ne, jinde ano12,38 %2,38 %  

Graf

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2969,05 %69,05 %  
muž1330,95 %30,95 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231126,19 %26,19 %  
22716,67 %16,67 %  
24614,29 %14,29 %  
2524,76 %4,76 %  
3024,76 %4,76 %  
1724,76 %4,76 %  
2124,76 %4,76 %  
2824,76 %4,76 %  
2024,76 %4,76 %  
3212,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi 16
42
Patnáct
19
18
511,9 %11,9 % 

Graf

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč2970,73 %69,05 %  
10 000 - 15 000512,2 %11,9 %  
15 000 - 20 00037,32 %7,14 %  
20 000 - 30 00024,88 %4,76 %  
30 000 - 50 00024,88 %4,76 %  

Graf

19. Kolik obyvatel má město, ve kterém bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 000 000 - více1638,1 %38,1 %  
10 000 - 100 000921,43 %21,43 %  
5000 - 10 000614,29 %14,29 %  
do 1000 obyvatel511,9 %11,9 %  
1000 - 500049,52 %9,52 %  
10 000 - 100 000              10 000 - 100 000      end_of_the_skype_highlighting12,38 %2,38 %  
100 000 - 1 000 00012,38 %2,38 %  

Graf

20. Kraj, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1330,95 %30,95 %  
Středočeský819,05 %19,05 %  
Moravskoslezský37,14 %7,14 %  
Jihočeský37,14 %7,14 %  
Liberecký24,76 %4,76 %  
Ústecký24,76 %4,76 %  
Mladoboleslavský12,38 %2,38 %  
severočeský12,38 %2,38 %  
Karlovarský12,38 %2,38 %  
vysočina12,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi Jihomoravský
neřeknu :-P
Liberecký kraj
plzeňský
Pardubický
JMK
Olomoucký
716,67 %16,67 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hlavatá, V.Nákupní chování (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15516.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.