Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákaznícka spokojnosť so službami Slovenskej pošty, a.s.

Zákaznícka spokojnosť so službami Slovenskej pošty, a.s.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Červená
Šetření:19. 04. 2011 - 21. 04. 2011
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň,
som študentkou 3. ročníka Žilinskej univerzity v Žiline a prosím Vás o vyplnenie nasledujúceho dotazníka. Výsledky tohto dotazníka využijem vo svojej bakalárskej práci na tému Analýza zákazníckej spokojnosti s poskytovanými službami Slovenskej pošty,a.s. Tento dotazník je anonymný.
Ďakujem za vyplnenie,
Jana Červená

Odpovědi respondentů

1. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 303251,61 %51,61 %  
31 - 501727,42 %27,42 %  
51 a viac1320,97 %20,97 %  

Graf

2. Vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské3454,84 %54,84 %  
vysokoškolské2438,71 %38,71 %  
základné46,45 %6,45 %  

Graf

3. Ktoré služby poskytované Slovenskou poštou, a.s. využívate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
listové (list, doporučený list,...)5893,55 %93,55 %  
balíkové (balík, poistený balík)4470,97 %70,97 %  
peňažné (poštový poukaz, western union,...)4166,13 %66,13 %  
expresné (expres kuriér, expres economy,... )1727,42 %27,42 %  
ostatné služby (TIPOS, filatelia,...)1219,35 %19,35 %  
reklamné (letáky, SIPO reklama,...)812,9 %12,9 %  
služby POSTshopu (e-shop, obchod na pošte)711,29 %11,29 %  

Graf

4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
listové (list, doporučený list,...)2.7261.005
balíkové (balík, poistený balík)3.5651.181
peňažné (poštový poukaz, western union,...)3.1291.758
expresné (expres kuriér, expres economy,... )4.1771.21
reklamné (letáky, SIPO reklama,...)4.3061.6
služby POSTshopu (e-shop, obchod na pošte)4.5970.66
spracovanie zásielok (POSTservis, e-Document)4.8710.338
ostatné služby (TIPOS, filatelia,...)4.3231.219

Graf

5. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi listovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
list2.0480.723
doporučený list1.9520.723
poistený list1.9030.7

Graf

6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
balík2.2740.909
poistený balík2.0161.048

Graf

7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
poštový poukaz2.1941.124
SIPO2.3711.008
dôchodky a dávky2.51.218
služby Poštovej banky2.6611.095

Graf

8. Usporiadajte nasledujúce požiadavky podľa toho ako ovplyvňujú Vašu spokojnosť (1 - ovplyvňuje najviac, 6 - ovplyvňuje najmenej):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
prehľadnosť informácií na poštách4.53.669
cena za služby3.4682.733
otváracia doba3.4032.305
správanie sa zamestnancov3.0972.184
čakacia doba pri priehradke3.1612.393
rýchlosť dodania zásielok3.3712.911

Graf

9. Myslíte si, že ste dostatočne informovaný o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3861,29 %61,29 %  
ano2438,71 %38,71 %  

Graf

10. Ktorými z týchto spôsobov by ste chceli byť informovaní o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prostredníctvom internetu4166,13 %66,13 %  
materiálmi umiestnenými na poštách3759,68 %59,68 %  
reklamou v televízii2743,55 %43,55 %  
dennou tlačou2133,87 %33,87 %  
reklamou v rádiu914,52 %14,52 %  

Graf

11. Využívate aj služby iných poštových podnikov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
UPS (Slovak parcel service, s.r.o.)3251,61 %51,61 %  
nevyužívam2641,94 %41,94 %  
DHL Experss (Slovakia), s.r.o.2133,87 %33,87 %  
GLS General Logistics Systems Slovakia, s.r.o.58,06 %8,06 %  
TNT Express Worldwide, s.r.o.46,45 %6,45 %  
TEN Expres Slovakia, s.r.o.34,84 %4,84 %  

Graf

12. Ohodnoťte svoju spokojnosť s cenami služieb Slovenskej pošty, a.s., vzhľadom na ich kvalitu v porovnaní s inými poštovými podnikmi (1 - najspokojnejší, 5 - nespokojný):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33251,61 %51,61 %  
22337,1 %37,1 %  
134,84 %4,84 %  
434,84 %4,84 %  
511,61 %1,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.61
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.28
Směrodatná odchylka:0.53
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Aké sú Vaše ďalšie požiadavky alebo návrhy na zvýšenie spokojnosti so službami Slovenskej pošty, a.s.?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

lepší prístup zamestnancov

milsi personal

Mne je to v podstate jedno, lebo poštu takmer vôbec nevyužívam, všetko riešim cez internet.

modernizácia

nemám

Operatívnejšia otváracia doba.

viac otvorených priehradok a tým urýchlenie vybyvovania klientov


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)

  • odpověď expresné (expres kuriér, expres economy,... )=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čakacia doba pri priehradke=2 na otázku 8. Usporiadajte nasledujúce požiadavky podľa toho ako ovplyvňujú Vašu spokojnosť (1 - ovplyvňuje najviac, 6 - ovplyvňuje najmenej):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíkové (balík, poistený balík)=5 na otázku 4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)

5. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi listovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

  • odpověď doporučený list=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi balík=1 na otázku 6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):
  • odpověď poistený list=2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi poistený balík=2 na otázku 6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

  • odpověď balík=3:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučený list=3 na otázku 5. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi listovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poistený balík=3 na otázku 6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):
  • odpověď poistený balík=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balík=1 na otázku 6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

  • odpověď SIPO=3:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštový poukaz=3 na otázku 7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):
  • odpověď služby Poštovej banky=3:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštový poukaz=3 na otázku 7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

11. Využívate aj služby iných poštových podnikov?

  • odpověď nevyužívam:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíkové (balík, poistený balík)=5 na otázku 4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)
  • odpověď UPS (Slovak parcel service, s.r.o.):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi DHL Experss (Slovakia), s.r.o. na otázku 11. Využívate aj služby iných poštových podnikov?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vek

2. Vzdelanie

3. Ktoré služby poskytované Slovenskou poštou, a.s. využívate?

4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)

5. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi listovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

8. Usporiadajte nasledujúce požiadavky podľa toho ako ovplyvňujú Vašu spokojnosť (1 - ovplyvňuje najviac, 6 - ovplyvňuje najmenej):

9. Myslíte si, že ste dostatočne informovaný o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

10. Ktorými z týchto spôsobov by ste chceli byť informovaní o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

11. Využívate aj služby iných poštových podnikov?

12. Ohodnoťte svoju spokojnosť s cenami služieb Slovenskej pošty, a.s., vzhľadom na ich kvalitu v porovnaní s inými poštovými podnikmi (1 - najspokojnejší, 5 - nespokojný):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vek

2. Vzdelanie

3. Ktoré služby poskytované Slovenskou poštou, a.s. využívate?

4. Ako často využívate nasledujúce služby (1 - týždenne, 2 - mesačne, 3 - štvrťročne, 4 - ročne, 5 - nevyužívam)

5. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi listovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

6. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi balíkovými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

7. Ohodnoťte Vašu spokojnosť s nasledujúcimi peňažnými službami (1- veľmi spokojný, 5 - nespokojný):

8. Usporiadajte nasledujúce požiadavky podľa toho ako ovplyvňujú Vašu spokojnosť (1 - ovplyvňuje najviac, 6 - ovplyvňuje najmenej):

9. Myslíte si, že ste dostatočne informovaný o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

10. Ktorými z týchto spôsobov by ste chceli byť informovaní o službách, ktoré poskytuje Slovenská pošta, a.s.?

11. Využívate aj služby iných poštových podnikov?

12. Ohodnoťte svoju spokojnosť s cenami služieb Slovenskej pošty, a.s., vzhľadom na ich kvalitu v porovnaní s inými poštovými podnikmi (1 - najspokojnejší, 5 - nespokojný):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červená, J.Zákaznícka spokojnosť so službami Slovenskej pošty, a.s. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://15538.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.