Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh náplastí v ČR

Trh náplastí v ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Bártová
Šetření:10. 05. 2011 - 12. 05. 2011
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který mi pomůže ve zpracování seminární práce. Děkuji předem za Vaši ochotu a čas! :-)

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed3855,88 %55,88 %  
Cosmos3551,47 %51,47 %  
Spofaplast2536,76 %36,76 %  
Hansaplast2536,76 %36,76 %  
Urgo2333,82 %33,82 %  
žádné913,24 %13,24 %  

Graf

2. Jaké značky náplastí kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmos2333,82 %33,82 %  
žádné2029,41 %29,41 %  
Spofaplast1623,53 %23,53 %  
Hansaplast1420,59 %20,59 %  
Compeed1217,65 %17,65 %  
Urgo913,24 %13,24 %  

Graf

3. Preferujete české nebo zahraniční značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno5885,29 %85,29 %  
Preferuji české značky710,29 %10,29 %  
Preferuji zahraniční značky34,41 %4,41 %  

Graf

4. Jakou značku považujete za nejvíce kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cosmos2029,41 %29,41 %  
Compeed1927,94 %27,94 %  
Hansaplast1014,71 %14,71 %  
Spofaplast1014,71 %14,71 %  
Urgo913,24 %13,24 %  

Graf

5. Jakou značku považujeste za nejméně kvalitni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Urgo3145,59 %45,59 %  
Spofaplast1927,94 %27,94 %  
Cosmos710,29 %10,29 %  
Compeed710,29 %10,29 %  
Hansaplast45,88 %5,88 %  

Graf

6. Jakou značku považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed3754,41 %54,41 %  
Hansaplast1319,12 %19,12 %  
Cosmos1014,71 %14,71 %  
Urgo45,88 %5,88 %  
Spofaplast45,88 %5,88 %  

Graf

7. Jakou značku považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spofaplast3450 %50 %  
Urgo2029,41 %29,41 %  
Hansaplast68,82 %8,82 %  
Cosmos57,35 %7,35 %  
Compeed34,41 %4,41 %  

Graf

8. Slyšeli jste o značce Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6494,12 %94,12 %  
ano45,88 %5,88 %  

Graf

9. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně3652,94 %52,94 %  
v drogerii2536,76 %36,76 %  
v supermarketu57,35 %7,35 %  
jinde22,94 %2,94 %  

Graf

10. Jak často kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok4160,29 %60,29 %  
jednou za půl roku2333,82 %33,82 %  
jednou za měsíc45,88 %5,88 %  

Graf

11. Při jaké příležitosti nejčastěji náplasti kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bezprostředně při zranění2130,88 %30,88 %  
pro doplnění lékárničky2029,41 %29,41 %  
před dovolenou 1522,06 %22,06 %  
jindy1217,65 %17,65 %  

Graf

12. Kolik Kč jste ochotni dát za balení náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 - 60 Kč2841,18 %41,18 %  
20 - 40 Kč2333,82 %33,82 %  
61 - 80 Kč710,29 %10,29 %  
81 - 100 Kč710,29 %10,29 %  
více než 100 Kč34,41 %4,41 %  

Graf

13. Co je pro mě při nákupu náplasti důležitější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita4058,82 %58,82 %  
cena2841,18 %41,18 %  

Graf

14. Jaké vlastnosti jsou pro mě u náplasti důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavost5276,47 %76,47 %  
voděodolnost3855,88 %55,88 %  
prodyšnost3247,06 %47,06 %  
pružnost2029,41 %29,41 %  
nenápadnost1014,71 %14,71 %  

Graf

15. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4769,12 %69,12 %  
muž2130,88 %30,88 %  

Graf

16. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 306494,12 %94,12 %  
31 - 4045,88 %5,88 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4464,71 %64,71 %  
zaměstnaný2232,35 %32,35 %  
nezaměstnaný11,47 %1,47 %  
v domácnosti/ na rodičovské dovolené11,47 %1,47 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaké značky náplastí znáte?

  • odpověď Compeed:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 2. Jaké značky náplastí kupujete?
  • odpověď Cosmos:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cosmos na otázku 2. Jaké značky náplastí kupujete?
  • odpověď Hansaplast:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hansaplast na otázku 2. Jaké značky náplastí kupujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hansaplast na otázku 4. Jakou značku považujete za nejvíce kvalitní?
  • odpověď Spofaplast:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 2. Jaké značky náplastí kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké značky náplastí znáte?

2. Jaké značky náplastí kupujete?

3. Preferujete české nebo zahraniční značky?

4. Jakou značku považujete za nejvíce kvalitní?

5. Jakou značku považujeste za nejméně kvalitni?

6. Jakou značku považujete za nejdražší?

7. Jakou značku považujete za nejlevnější?

8. Slyšeli jste o značce Nexcare?

9. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

10. Jak často kupujete náplasti?

11. Při jaké příležitosti nejčastěji náplasti kupujete?

12. Kolik Kč jste ochotni dát za balení náplastí?

13. Co je pro mě při nákupu náplasti důležitější:

14. Jaké vlastnosti jsou pro mě u náplasti důležité?

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

17. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké značky náplastí znáte?

2. Jaké značky náplastí kupujete?

3. Preferujete české nebo zahraniční značky?

4. Jakou značku považujete za nejvíce kvalitní?

5. Jakou značku považujeste za nejméně kvalitni?

6. Jakou značku považujete za nejdražší?

7. Jakou značku považujete za nejlevnější?

8. Slyšeli jste o značce Nexcare?

9. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

10. Jak často kupujete náplasti?

11. Při jaké příležitosti nejčastěji náplasti kupujete?

12. Kolik Kč jste ochotni dát za balení náplastí?

13. Co je pro mě při nákupu náplasti důležitější:

14. Jaké vlastnosti jsou pro mě u náplasti důležité?

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

17. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bártová, A.Trh náplastí v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://16033.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.