Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama na pánské deodoranty - dotazník pro muže

Reklama na pánské deodoranty - dotazník pro muže

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alexandra Blajerová
Šetření:28. 07. 2011 - 04. 08. 2011
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:39,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká postojů k reklamám na pánské deodoranty. Výsledky dotazníku budou sloužit jako podklady pro mou diplomovou práci na téma Psychologie reklamy.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize1487,5 %87,5 %  
Internet743,75 %43,75 %  
Venkovní reklama425 %25 %  
Tisk318,75 %18,75 %  
Rádio212,5 %12,5 %  

Graf

2. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte 2 nejdůležitější.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor1168,75 %68,75 %  
Originální nápad či zpracování1062,5 %62,5 %  
Erotické/sexuální ladění či nádech531,25 %31,25 %  
Atraktivní muž/žena425 %25 %  
Využití známé osobnosti318,75 %18,75 %  
Použitá hudba16,25 %6,25 %  

Graf

3. Kupujete produkty či služby na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas1593,75 %93,75 %  
Ne, nikdy16,25 %6,25 %  

Graf

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje pánské deodoranty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pánské deodoranty kupuji sám/a1062,5 %62,5 %  
Manželka/přítelkyně531,25 %31,25 %  
Manžel/přítel212,5 %12,5 %  
Někdo jiný16,25 %6,25 %  

Graf

5. Vybavíte si nějakou reklamu na pánské deodoranty, se kterou jste se setkal v posledním půlroce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16100 %100 %  

Graf

6. Vybavujete si nějakou z níže uvedených kampaní na pánské deodoranty, která v posledním půlroce běžela v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Axe - I andělé podlehnou

Old Spice - I Váš muž může vonět jako já

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybavuji si obě1275 %75 %  
Axe - I andělé podlehnou212,5 %12,5 %  
Old Spice - I Váš muž může vonět jako já212,5 %12,5 %  

Graf

7. Vzpomenete si, kde jste se s reklamou na Axe setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize16100 %100 %  
Internet212,5 %12,5 %  

Graf

8. Vzpomenete si, kde jste se s reklamou na Old Spice setkal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize1381,25 %81,25 %  
Internet212,5 %12,5 %  
Venkovní reklama16,25 %6,25 %  

Graf

9. Přesvědčila Vás reklama na Axe ke koupi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím531,25 %31,25 %  
spíše souhlasím531,25 %31,25 %  
nevím425 %25 %  
spíše nesouhlasím16,25 %6,25 %  
souhlasím16,25 %6,25 %  

Graf

10. Přesvědčila Vás reklama na Old Spice ke koupi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím531,25 %31,25 %  
souhlasím318,75 %18,75 %  
spíše nesouhlasím318,75 %18,75 %  
nevím318,75 %18,75 %  
spíše souhlasím212,5 %12,5 %  

Graf

11. Seřaďte prosím následující výroky podle toho, jak moc s nimi souhlasíte - jedná se o reklamu na Axe (1. rozhodně souhlasím, 2. spíše souhlasím, 3. spíše nesouhlasím, 4. rozhodně nesouhlasím, 5. nevím...)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Reklama se mi líbí1.8131.027
Reklama mi připadá vtipná2.8131.402
Reklama mě zaujala natolik, že zvažuji nákup daného deodorantu.3.1251.109
Líbí se mi, že v reklamě vystupují atraktivní ženy.3.0632.184
Reklama mě zaujala natolik, že jsem ji posílal/a přátelům (přes email, sociální sítě…)4.1881.402

Graf

12. Seřaďte prosím následující výroky podle toho, jak moc s nimi souhlasíte - jedná se o reklamu na Old Spice (1. rozhodně souhlasím, 2. spíše souhlasím, 3. spíše nesouhlasím, 4. rozhodně nesouhlasím, 5. nevím...)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Reklama se mi líbí1.9380.934
Reklama mi připadá vtipná2.3130.715
Reklama mě zaujala natolik, že zvažuji nákup daného deodorantu.3.3751.609
Líbí se mi, že v reklamě vystupuje krásný muž.3.4381.621
Reklama mě zaujala natolik, že jsem ji posílal/a přátelům (přes email, sociální sítě…)3.9382.309

Graf

13. Pokud byste měl třemi slovy popsat, co se Vám na dané reklamě líbilo, co by to bylo?- Jedná se o reklamu na Axe

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nápad212,5 %12,5 %  
krásné ženy, 16,25 %6,25 %  
Reklama je vtipná16,25 %6,25 %  
originální a vtipná16,25 %6,25 %  
vtip, nápad, ...16,25 %6,25 %  
nápad,provedení,účinek16,25 %6,25 %  
ženy nápad hudba16,25 %6,25 %  
nevim16,25 %6,25 %  
ženy, sexy těla, efekty16,25 %6,25 %  
kluk, napad, provedeni16,25 %6,25 %  
andělé, krasný muž, skvělé efekty16,25 %6,25 %  
nápad, zpracování hudba16,25 %6,25 %  
Anděl jako žena16,25 %6,25 %  
atmosfera16,25 %6,25 %  
andělé16,25 %6,25 %  

Graf

14. Pokud byste měl třemi slovy popsat, co se Vám na dané reklamě líbilo, co by to bylo? - Jedná se o reklamu na Old spice

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor16,25 %6,25 %  
humorné pojetí, kůň16,25 %6,25 %  
Reklama je vtipná16,25 %6,25 %  
nelíbila se mi16,25 %6,25 %  
vtip, nápad, ...16,25 %6,25 %  
nápad,provedení,účinek16,25 %6,25 %  
originalita nápad svaly16,25 %6,25 %  
vtip,nadsazka16,25 %6,25 %  
vtip16,25 %6,25 %  
provedeni, je stupidni16,25 %6,25 %  
napad, muz, iluze16,25 %6,25 %  
humor, hezký muž, hezké prostředí16,25 %6,25 %  
nic nic nic16,25 %6,25 %  
Vtipná a dobrá reklama16,25 %6,25 %  
nevidel jsem ji, zle postaveny dotaznik16,25 %6,25 %  
jak se mu mění v ruce věci16,25 %6,25 %  

Graf

15. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 251062,5 %62,5 %  
26 - 35531,25 %31,25 %  
36 - 4516,25 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Blajerová, A.Reklama na pánské deodoranty - dotazník pro muže (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://16751.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.