Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preference značek

Preference značek

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Švecová
Šetření:17. 08. 2011 - 19. 08. 2011
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):35 / 31.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

prosím o vyplnění dotazníku, který slouží pro mou disertační práci. Z výzkumu chci zjistit vztah spotřebitelů ke značkám a jejich reklamám. 

 

Předem děkuji za vyplnění a Váš čas. 

 

Eva Švecová

Odpovědi respondentů

1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell520,83 %20,83 %  
Gambrinus312,5 %12,5 %  
Radegast28,33 %8,33 %  
Staropramen28,33 %8,33 %  
Svijany28,33 %8,33 %  
Kozel28,33 %8,33 %  
starobrno14,17 %4,17 %  
Pegas14,17 %4,17 %  
Stella Artois14,17 %4,17 %  
Krušovice14,17 %4,17 %  
Rychtář14,17 %4,17 %  
hoegarden14,17 %4,17 %  
Stella14,17 %4,17 %  
nic14,17 %4,17 %  

Graf

2. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výborná chuť/kvalita1979,17 %79,17 %  
Dostupnost416,67 %16,67 %  
Doporučil mi známí312,5 %12,5 %  
Nízká cena14,17 %4,17 %  
Točí v mé oblíbené restauraci14,17 %4,17 %  

Graf

3. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 1250 %50 %  
Nejsem ochotna/ochoten nijak demonstrovat, že se jedná o moji oblíbenou značku1041,67 %41,67 %  
Stát se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích833,33 %33,33 %  
Účastnit se spotřebitelských soutěží s danou značkou 312,5 %12,5 %  
Přispívat v diskuzních fórech ve prospěch značky28,33 %8,33 %  
Navštívit webové stránky značky a zajímat se o dění ze života značky28,33 %8,33 %  
Účastnit se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, exkurze výrobních továren, srazy fanoušků/spotřebitelů, atd.)14,17 %4,17 %  

Graf

4. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 1562,5 %62,5 %  
Nikdy jsem nic takového neudělala/neudělal729,17 %29,17 %  
Stala/stal jsem se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích520,83 %20,83 %  
Navštívila/navštívil jsem webové stránky značky a zajímala/zajímal jsem se o dění ze života značky312,5 %12,5 %  
Přispívala/přispíval jsem v diskuzních fórech ve prospěch značky28,33 %8,33 %  
Účastnila/účastnil jsem se spotřebitelských soutěží s danou značkou 14,17 %4,17 %  

Graf

5. Kupujete tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2291,67 %91,67 %  
NE28,33 %8,33 %  

Graf

6. Jak často značku kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x do měsíce940,91 %37,5 %  
1x týdně522,73 %20,83 %  
2-3x týdně313,64 %12,5 %  
Denně29,09 %8,33 %  
1x za 14 dní14,55 %4,17 %  
různě 14,55 %4,17 %  
párkrát ročně14,55 %4,17 %  

Graf

7. Viděli jste někdy reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, atd.) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1875 %75 %  
NE625 %25 %  

Graf

8. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO1372,22 %54,17 %  
URČITĚ ANO316,67 %12,5 %  
SPÍŠE NE211,11 %8,33 %  

Graf

9. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

jen plakát s krásně načepovanou sklenicí piva

nepamtám si.

nikterak zajímavá, byla tam jen fotka plné sklenice

o chlastání

o pivu:):)

pozar ND, hasici dostanou pivo, chteji dalsi... slozime se na dalsi ND....

už nevím :-) (fakt si to už nepamatuji,neboť na reklamy nekoukám)

zduraznovala kvalitu a chut plznicky

10. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost738,89 %29,17 %  
Prostředí527,78 %20,83 %  
Poskytla dostatek informací422,22 %16,67 %  
Zmiňuje tradiční české hodnoty a kulturní zvyklosti316,67 %12,5 %  
Hudba211,11 %8,33 %  

Graf

11. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka mobilního operátora? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone1041,67 %41,67 %  
T-mobile937,5 %37,5 %  
O2520,83 %20,83 %  

Graf

12. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používá celá rodina1250 %50 %  
Poměr cena/kvalita937,5 %37,5 %  
Nízká cena729,17 %29,17 %  
Pokrytí signálem520,83 %20,83 %  
Líbí se mi jejich reklama416,67 %16,67 %  
Výborná kvalita poskytovaných služeb416,67 %16,67 %  
Mají hodně akcí (soutěže, slevová balení, apod.)28,33 %8,33 %  

Graf

13. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem ochotna/ochoten nijak demonstrovat, že se jedná o moji oblíbenou značku1666,67 %66,67 %  
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 729,17 %29,17 %  
Přispívat v diskuzních fórech ve prospěch značky28,33 %8,33 %  
Stát se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích28,33 %8,33 %  
Účastnit se spotřebitelských soutěží s danou značkou 14,17 %4,17 %  
Účastnit se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, exkurze výrobních továren, srazy fanoušků/spotřebitelů, atd.)14,17 %4,17 %  
Navštívit webové stránky značky a zajímat se o dění ze života značky14,17 %4,17 %  

Graf

14. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem nic takového neudělala/neudělal1562,5 %62,5 %  
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 833,33 %33,33 %  
Stala/stal jsem se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích28,33 %8,33 %  
Účastnila/účastnil jsem se akcí, které jsou se značkou spjaty (přednášky, workshopy, happeningy, exkurze výrobních továren, srazy fanoušků/spotřebitelů, atd.)14,17 %4,17 %  

Graf

15. Kupujete (používáte) tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO24100 %100 %  

Graf

16. Viděli jste někdy reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, atd.) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2291,67 %91,67 %  
NE28,33 %8,33 %  

Graf

17. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO1254,55 %50 %  
URČITĚ ANO627,27 %25 %  
SPÍŠE NE313,64 %12,5 %  
URČITĚ NE14,55 %4,17 %  

Graf

18. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

angry birds

ani nevím

Kecky u Mácháče

mají různé reklamy a všechny jsou móóóc dobře zpracovány

nejnovější reklama je o houbách v lese, a také "kecky" na výletě.

nepamatuji

Nepametám sa

o slevách na volání o Vánocích

reklamy jsou různé:)

stromečky, kecky ...

už nevím přesně

19. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipnost1254,55 %50 %  
Prostředí627,27 %25 %  
Poskytla dostatek informací522,73 %20,83 %  
Hudba522,73 %20,83 %  
Herci14,55 %4,17 %  
Zmiňuje tradiční české hodnoty a kulturní zvyklosti14,55 %4,17 %  

Graf

20. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka auta? (Můžete vybrat pouze 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda520,83 %20,83 %  
Volkswagen416,67 %16,67 %  
BMW416,67 %16,67 %  
Audi28,33 %8,33 %  
Ford28,33 %8,33 %  
Kia28,33 %8,33 %  
Renault14,17 %4,17 %  
Alfa Romeo14,17 %4,17 %  
cadillac escalade14,17 %4,17 %  
Hyundai14,17 %4,17 %  
Dacia14,17 %4,17 %  

Graf

21. Proč je tato značka pro Vás nejoblíbenější? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pěkný design1770,83 %70,83 %  
Kvalitní výbava1041,67 %41,67 %  
Poměr cena/výkon937,5 %37,5 %  
Bezpečnost937,5 %37,5 %  
Dostupnost729,17 %29,17 %  
Prostor520,83 %20,83 %  
Mají hodně akcí (soutěže, slevové akce, apod.)14,17 %4,17 %  
Líbí se mi jejich reklama14,17 %4,17 %  

Graf

22. Jakým způsobem jste ochotna/ochotný demonstrovat, že se jedná o Vaši oblíbenou značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem ochotna/ochoten nijak demonstrovat, že se jedná o moji oblíbenou značku1250 %50 %  
Vyprávět o ní lidem v mém okolí 1041,67 %41,67 %  
Stát se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích625 %25 %  
Účastnit se spotřebitelských soutěží s danou značkou 28,33 %8,33 %  
Navštívit webové stránky značky a zajímat se o dění ze života značky28,33 %8,33 %  
Přispívat v diskuzních fórech ve prospěch značky14,17 %4,17 %  

Graf

23. Jakým způsobem jste již někdy v minulosti něco z výše uvedeného udělala/udělal? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem nic takového neudělala/neudělal1354,17 %54,17 %  
Vyprávěla/vyprávěl jsem o ní lidem v mém okolí 937,5 %37,5 %  
Stala/stal jsem se fanouškem značky na Facebooku či na jiných sociálních sítích312,5 %12,5 %  

Graf

24. Používáte tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 26, NEotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1354,17 %54,17 %  
NE1145,83 %45,83 %  

Graf

25. Jakou značku používáte? (Prosím vepište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FORD218,18 %8,33 %  
škoda218,18 %8,33 %  
Hyundai19,09 %4,17 %  
Opel19,09 %4,17 %  
Skoda19,09 %4,17 %  
Fiat19,09 %4,17 %  
Žádnou-nemám auto.Otázka 26 by neměla být povinná.19,09 %4,17 %  
Nissan 19,09 %4,17 %  
žádnou, momentálně auto nepotřebuji19,09 %4,17 %  

Graf

26. Proč jste se rozhodli právě pro tuto značku? (Můžete zvolit libovolný počet možností).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poměr cena/výkon1875 %75 %  
Bezpečnost1041,67 %41,67 %  
Pěkný design937,5 %37,5 %  
Kvalitní výbava729,17 %29,17 %  
Prostor520,83 %20,83 %  

Graf

27. Viděli jste někdy reklamu (TV, radio, tisk, billboard, plakát, atd.) na tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 28, NEotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1770,83 %70,83 %  
NE729,17 %29,17 %  

Graf

28. Líbila se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE ANO1376,47 %54,17 %  
URČITĚ ANO317,65 %12,5 %  
SPÍŠE NE15,88 %4,17 %  

Graf

29. O čem reklama byla? (Prosím vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

auto jede po cestě někde podél pobřeží.V závěru reklamy se pyšní titulem "auto roku 2007".

nepametam si.

nevím

o cestovani na dovolenou

už nevím...

už si nepamatuji přesně

30. Co se Vám na ní nejvíce líbilo? (můžete zvolit libovolný počet možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředí741,18 %29,17 %  
Poskytla dostatek informací635,29 %25 %  
Hudba529,41 %20,83 %  
Zmiňuje tradiční české hodnoty a kulturní zvyklosti423,53 %16,67 %  
Herci15,88 %4,17 %  
Vtipnost15,88 %4,17 %  

Graf

31. Kdybyste si v budoucnu kupovali nové auto, jakou značku byste si koupili (v rámci Vašich možností)? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
renault28,33 %8,33 %  
Ford28,33 %8,33 %  
BMW28,33 %8,33 %  
skoda28,33 %8,33 %  
Volkwagen14,17 %4,17 %  
AUDI14,17 %4,17 %  
VW, Volvo14,17 %4,17 %  
mazda14,17 %4,17 %  
VW14,17 %4,17 %  
Škoda14,17 %4,17 %  
ostatní odpovědi 3koda Octavia
Alfa Romeo
Hyundai
cadillac, nebo možná porsche
Nechala bych si poradit.
peugot
škoda, volkswagen
nevím
BMW nebo Škoda
Dacia,Hyundai,Kia,..podle aktuální situace na trhu
1041,67 %41,67 % 

Graf

32. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MUŽ1354,17 %54,17 %  
ŽENA1145,83 %45,83 %  

Graf

33. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské magisterské 1666,67 %66,67 %  
Středoškolské s maturitou416,67 %16,67 %  
Vysokoškolské bakalářské28,33 %8,33 %  
Základní28,33 %8,33 %  

Graf

34. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 351770,83 %70,83 %  
18 – 25625 %25 %  
36 – 4514,17 %4,17 %  

Graf

35. Jaký je Váš současný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující2083,33 %83,33 %  
Student312,5 %12,5 %  
Nezaměstnaný14,17 %4,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Švecová, E.Preference značek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://16905.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.