Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti zákazníků se službami Telefonica O2

Průzkum spokojenosti zákazníků se službami Telefonica O2

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Doleželová
Šetření:08. 09. 2011 - 15. 09. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení klienti, v současné době provádím průzkum zaměřený na zjistění spokojenosti se službami mobilního operátora Telefonica O2. Tímto si Vás dovoluji požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Získané údaje mi poslouží k vypracování diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho jste zákazníkem mobilního operátora Telefonica O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 5 let3568,63 %68,63 %  
3-5 let1019,61 %19,61 %  
1-3 roky611,76 %11,76 %  

Graf

2. Jakým způsobem hradíte služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
paušální služby3670,59 %70,59 %  
předplacená karta1529,41 %29,41 %  

Graf

3. Kolik korun průměrně mesíčně zaplatíte za mobilní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-400 Kč2141,18 %41,18 %  
0-200 Kč1631,37 %31,37 %  
601-1000 Kč917,65 %17,65 %  
401-600 Kč35,88 %5,88 %  
1001 a více korun23,92 %3,92 %  

Graf

4. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Operátor nezměněn3874,51 %74,51 %  
T-mobile1121,57 %21,57 %  
Vodafone23,92 %3,92 %  

Graf

5. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora přátelům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2243,14 %43,14 %  
nevím1733,33 %33,33 %  
ano1223,53 %23,53 %  

Graf

6. Uvažujete o změně Vašeho mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, už mě to několikrát napadlo2345,1 %45,1 %  
ne, jsem spokojený/á2243,14 %43,14 %  
ano, už jsem podala žádost o změnu611,76 %11,76 %  

Graf

7. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejného mobilního operátora používá i rodina3568,63 %68,63 %  
levné sms1631,37 %31,37 %  
levné volání i sms1223,53 %23,53 %  
levné volání611,76 %11,76 %  

Graf

8. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností O2 prodejen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21835,29 %35,29 %  
11631,37 %31,37 %  
31223,53 %23,53 %  
535,88 %5,88 %  
423,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.92
Směrodatná odchylka:0.96
Medián:2
Modus:2

Graf

9. Do jaké míry jste spokojen/a poměr cena/kvalita služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31733,33 %33,33 %  
41325,49 %25,49 %  
5713,73 %13,73 %  
2713,73 %13,73 %  
1713,73 %13,73 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.13
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.29
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupností a vstřícností zaměstnanců.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41631,37 %31,37 %  
31529,41 %29,41 %  
21019,61 %19,61 %  
559,8 %9,8 %  
159,8 %9,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.13
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.07
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:3
Modus:4

Graf

11. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31937,25 %37,25 %  
51427,45 %27,45 %  
2815,69 %15,69 %  
4611,76 %11,76 %  
147,84 %7,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.38
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.37
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou zvýhodněných telefonů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32549,02 %49,02 %  
21223,53 %23,53 %  
4713,73 %13,73 %  
159,8 %9,8 %  
523,92 %3,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.77
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.62
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31631,37 %31,37 %  
41529,41 %29,41 %  
1815,69 %15,69 %  
5611,76 %11,76 %  
2611,76 %11,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.11
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.31
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem nabízených služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31733,33 %33,33 %  
21427,45 %27,45 %  
1815,69 %15,69 %  
4713,73 %13,73 %  
559,8 %9,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.72
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12549,02 %49,02 %  
21223,53 %23,53 %  
5611,76 %11,76 %  
447,84 %7,84 %  
347,84 %7,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.02
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.72
Směrodatná odchylka:1.31
Medián:2
Modus:1

Graf

16. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21223,53 %23,53 %  
31223,53 %23,53 %  
11121,57 %21,57 %  
5815,69 %15,69 %  
4815,69 %15,69 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.79
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.69
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:3
Modus:2

Graf

17. Do jaké míry jste celkově spokojen/a se službami.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32039,22 %39,22 %  
41121,57 %21,57 %  
2815,69 %15,69 %  
5611,76 %11,76 %  
1611,76 %11,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.06
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3
Modus:3

Graf

18. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3568,63 %68,63 %  
muž1631,37 %31,37 %  

Graf

19. Vyberte svoji věkovou skupinu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 25 let3058,82 %58,82 %  
26-35 let1019,61 %19,61 %  
36-49 let815,69 %15,69 %  
50 a více let35,88 %5,88 %  

Graf

20. Vyberte jednu z následujících možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2752,94 %52,94 %  
zaměstnanec1835,29 %35,29 %  
podnikatel35,88 %5,88 %  
na mateřské dovolené23,92 %3,92 %  
důchodce11,96 %1,96 %  

Graf

21. Označte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední vzdělání s maturitou2345,1 %45,1 %  
vysokoškolské1937,25 %37,25 %  
střední vzdělání s výučním listem59,8 %9,8 %  
základní47,84 %7,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Uvažujete o změně Vašeho mobilního operátora?

  • odpověď ne, jsem spokojený/á:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora přátelům?

19. Vyberte svoji věkovou skupinu.

  • odpověď méně než 25 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 20. Vyberte jednu z následujících možností.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 17. Do jaké míry jste celkově spokojen/a se službami.

20. Vyberte jednu z následujících možností.

  • odpověď student:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 25 let na otázku 19. Vyberte svoji věkovou skupinu.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho jste zákazníkem mobilního operátora Telefonica O2?

2. Jakým způsobem hradíte služby?

3. Kolik korun průměrně mesíčně zaplatíte za mobilní služby?

4. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

5. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora přátelům?

6. Uvažujete o změně Vašeho mobilního operátora?

7. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

8. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností O2 prodejen.

9. Do jaké míry jste spokojen/a poměr cena/kvalita služeb.

10. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupností a vstřícností zaměstnanců.

11. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací.

12. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou zvýhodněných telefonů.

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů.

14. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem nabízených služeb.

15. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu.

16. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou.

17. Do jaké míry jste celkově spokojen/a se službami.

18. Jste muž nebo žena?

19. Vyberte svoji věkovou skupinu.

20. Vyberte jednu z následujících možností.

21. Označte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho jste zákazníkem mobilního operátora Telefonica O2?

2. Jakým způsobem hradíte služby?

3. Kolik korun průměrně mesíčně zaplatíte za mobilní služby?

4. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

5. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora přátelům?

6. Uvažujete o změně Vašeho mobilního operátora?

7. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

8. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností O2 prodejen.

9. Do jaké míry jste spokojen/a poměr cena/kvalita služeb.

10. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupností a vstřícností zaměstnanců.

11. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací.

12. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou zvýhodněných telefonů.

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů.

14. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem nabízených služeb.

15. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu.

16. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou.

17. Do jaké míry jste celkově spokojen/a se službami.

18. Jste muž nebo žena?

19. Vyberte svoji věkovou skupinu.

20. Vyberte jednu z následujících možností.

21. Označte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doleželová, M.Průzkum spokojenosti zákazníků se službami Telefonica O2 (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17062.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.