Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumní společnost

Konzumní společnost

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Johana Fundová
Šetření:09. 03. 2009 - 12. 03. 2009
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.46
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pracuji na ročníkové práci na téma "konzumní společnost", jejíž součástí je následující dotazník. Ráda bych zjistila, jak jsou na tom lidé s přístupem ke tzv. konzumu a jaké vlastně mají povědomí o pojmu konzumní společnost. Nechávají se ovlivnit reklamou? To vše mě zajímá. Vsýledky použiju do své ročníkové práce, součástí budou grafy. Děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete větší obchodní centra (např. Nový Smíchov, OC Chodov a podobně) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často2829,79 %29,79 %  
Cca 3x - 4x do měsíce2223,4 %23,4 %  
Cca jednou za měsíc2122,34 %22,34 %  
Cca 1x - 2x za týden1819,15 %19,15 %  
Skoro každý den55,32 %5,32 %  

Graf

2. Už se Vám někdy stalo, že jste v nákupním centru strávil/a celý den?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7781,91 %81,91 %  
ano1718,09 %18,09 %  

Graf

3. Máte pocit, že když v nákupním centru strávíte hodně hodin, že to byl dobře využitý čas?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7175,53 %75,53 %  
ano2324,47 %24,47 %  

Graf

4. Představa být jede den od rána do večera jen v obchodním centru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pár hodin klidně, ale celý den zřejmě ne.4648,94 %48,94 %  
Nebyl/a bych z toho vůbec nadšený/á.4143,62 %43,62 %  
Je mi velmi sympatická, hodně by mě to bavilo.66,38 %6,38 %  
Pár hodin klidně, ale celý den zŠ™ejmě ne.11,06 %1,06 %  

Graf

5. Vadí vám v nákupních centrech davy lidí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7781,91 %81,91 %  
ne1718,09 %18,09 %  

Graf

6. Provozujete pravidelné velké rodinné nákupy potravin v supermarketech/hypermarketech (např. Albert, Tesco apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5457,45 %57,45 %  
ano4042,55 %42,55 %  

Graf

7. Jak často navštěvujete tzv. fast foody (např. McDonald, KFC)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často3941,49 %41,49 %  
Cca jednou za měsíc2223,4 %23,4 %  
Cca 3x - 4x do měsíce1819,15 %19,15 %  
Cca 1x - 2x za týden1111,7 %11,7 %  
Skoro každý den44,26 %4,26 %  

Graf

8. Jak často čtete bulvár (např. Blesk, Spy...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často / nečtu5356,38 %56,38 %  
Cca 1x - 2x za týden1515,96 %15,96 %  
Cca jednou za měsíc1414,89 %14,89 %  
Cca 3x - 4x do měsíce66,38 %6,38 %  
Skoro každý den66,38 %6,38 %  

Graf

9. Viděl/a jste dokument Český sen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5154,26 %54,26 %  
Ano4345,74 %45,74 %  

Graf

10. Co si o tomto dokumentu myslíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bajo

bavilo mě to, jak si člověk nechá pro korunu koleno vrtat

byl kvalitni a zabavny

Byl to povedený dokument, který poukázal na českou mentalitu.

bylo to zajímavé, líbio se mi to

celkem mě zaujal a zcela chápu postoje obou stran:)

celkem povedený obraz konzumní společnosti

docela síla - ukázali veřejně, jak se lidi nechají lehce ovlivnit reklamou

Genialni..bohuzel smutny odraz skutecne dnesni doby

gut lak ;)

Hodně povedený dokument o naivních lidech a jejich manipulaci.

Je to pomerne zajimava studie o tom, jak se dokazi lide ovlivnit jen reklamou. Na druhou stranu tezko rict, jestli tento napad byl uplne moralne spravny - myslim tim, udelat si z verejnosti "dobry den".

jen to ukazuje jak jsou lidé hloupí

jsem unavenej myslet :-)

Líbil se mi, Johana

miluji te jufonko :)

Myslím si, že autoři projektu dobře odhadli cílovou skupinu a perfektně poukázali na skutečnost, že dnes o úspěchu všeho rozhoduje kvalitní reklama!

Nebylo to nejhorší.

poukazuje na vysoký konzum u nás v republice

Projevila se v něm klasická česká povaha - hlavně tam být a se slevou koupit co nejvíc. A když se ukázalo, že je to jen vtip, tak se všichni mohli zbláznit místo toho, aby si to vzali jako legraci a zamysleli se oni nad svým chováním.

Proste cesi. Kdyby se blbci zastavili a premejsleli, mozna by se i zasmali. Asi nejde o cechy ale stado lidi.

Řemeslně dobře natočený film, který manipuluje diváka ve stylu Michaela Moorea a jehož vzhled neodpovídá poměrně velkému rozpočtu. Vtipný mi přijde komentář v recenzi Františka Fuky, že přinejmenším stejně zajímavý film by vznikl, kdyby nechali holýma rukama bojovat 100 náhodně vybraných bezdomovců s tím, že poslední, který zůstane stát, dostane milión, a natáčeli je při tom.

Skvela nachytavka na lidi a naprosto dokonale provedena medialni masaz. Zkratka vysoka skola propagace!

skvěle pojatý pokus...bohužel však za peníze daňových poplatníků

Sranda (no vlastne je to smutny), jak jsou lidi ochotny verit, ze vyrost hypermarket na miste, kde se nestavelo. Desny, ze jak se lidi dokazou jako maly haranti vztekat, ze naleteli. A ano, jsem hyperinteligentni, predchazejici reklamni kampan mi prisla ponekud podezrela.

Super

Super, geniální ukázka mentality obyčejných lidí, marketérů. Velmi poučné..

trochu sporná,ale zajímavá studie o českém národu očima kontroverzních filmařů

Ukazuje honbu lidí za slevami.. typické

Užasná ukázka Čecháčků a jejich honbou za nejlevnějšími rajčaty---

videl sem kousek a videl sem jenom jak na sebe lidi rvali kuli hroznymu vosmelu... dal sem to neresil...

Výborný pohled na zblblou konzumní společnost

zábavný experiment

zajímavé, ale nefér, vůči zákazníkům

Zajímavý

zajímavý dokument..dost vypovídající o společnosti

Zajímavý nápad, ale možná zbytečně vynaložené finanční prostředky.

Zajímavý odkument o tom, jak se dají masy lidi zmanipulovat lákavou reklamou.

zajímavý pohled na českou mentalitu.

Zajímavý sociologický experiment, jehož výsledky byly poměrně trefné.

zajímavý, lidé se chovají jako hloupé ovce, reklama dokáže hodně ovlivnit

Zajímavý.

Zaujalo mě to, jak je snadné lidi pobláznit. Určitě sem jim klukům fandil, a docela jsem se u toho pobavil...

11. Kdy jste se naposledy nechal/a ovlivnit reklamou? Jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

*dlouho přemýšlí* byla to reklama v televizi na barvu vlasů

asi na jídlo

celkem často, nejvíc na kosmetiku...i když vim že ty řasy nikdy stejně dlouhý jako ta modelka mít nebudu...

dneska, rtenka

chtě nechtě se raklamou ovlivněná pořád...naposeld jsem si koupila tatranku

Jako každý jakžtakž normální člověk skoro každý den, ale často i v negativním smyslu. Snažím se nakupovat hlavou, čtu si informace na výrobcích a především je pro mě cena až na posledním, nikoliv na prvním místě.

kapky Visine na červené oči v TV

Když na trh přišel produkt Lacoste Elegance, jinak nikdy vědomě. Mám tendenci si sám produkty vyhledávat a volit nejlepší, bez ohledu na reklamu.

Kez bych to vedel..Reklamy nesleduju

Konkrétně nevím, ale většinou mě ovlivní reklamy kosmetických výrobků, parfémů atd.

koupila jsem si signal white abych mela belejsi zuby :) bylo mi v podstte jedno jakou si koupim pastu a tak proc ne ze

Leda tak na zbozi, ktere neznam.

leda tak reklamou na Igloo bar ve Špindlu :D

Mango-billboard s reklamou na kolekci na Penelope a Monica Cruz

Maximalne reklamou na kosmeticke vyrobky

Maximálně tak na jídlo :)

Minulý měsíc

minulý týden na čokoládu Orion

možná nějaké potraviny v reklamě v televizi...nevim kdy

Myslím, že to byla reklama na Coca-colu (ta s tím automatem) je to sice lehce dětinský, ale já si nemůžu pomoct, mě ty pohádkový motivy prostě berou=)

nanejvys tak letakem na koncert oblibene kapely :-D

Naposledy to byla reklama na rasenku.

nedávno, koupila jsem jinou značku tablet do myčky

nějaká barva na vlasy:)

Nejsem si jistá, občas mě al enějaká zaujme.

nemapatuji se

nenapadá mě

Nenechala jsem se ovlivnit.

nenecham, nemam televizi ;d

nenechávám se ovlivnit reklamou, na televizi nekoukám, a když čtu noviny tak reklamy přeskakuji

nepamatuji se

Nepamatuji se, většinou na reklamu nedávám, jídlo kupuji nejlevnější, dražší věci podle recenzí a dalších ohlasů.

nepamatuji si přesně - většinou jde o reklamy na jídlo, minerálky a pod., když mě to zaujme, tak to vyzkouším

Nepamatuji si. Ovlivňují mě jedině upoutávky na filmy, pokud je možné je považovat za reklamu.

Nepamatuju se

neustále, Apple - iPhone, MacBook...Coca-cola, všechny reklamy mě ovlivňují

nevim

nevím

nevím

Nevím jaká byla poslední, každá mě ovlivní, pokaždé. Není možní aby mě něco neovlivnilo. (Samozřejmě ovlivnit neznamená si jít dotyčný výrobek koupit)

nevím o žádném svém ovlivnění

nevím, johana

nevím, nevzpomenu si, ale většinou vždy, když se na trhu objeví nový druh sladkostí

Nevím.

Nevím.. Reklamu vnímám obecně pozitivně, rád se nechám ovlivnit dobrou reklamou.

nevzpomínám si

Nevzpomínám si, pravděpodobně elektronika nebo film.

Nevzpominam si. Mam tendenci si u drahejch veci (jako fototechnika, elektrotechnika), udelat pred nakupem dukladnou pripravu (co je zac vyrobce, zkusenosti lidi), u drobnosti (sampon, sejra) proste nahodne vyzkousim vic konkurencnich vyrobku a najdu si svuj

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

Nikdy

nikdy jsem se nenechala žádnou reklamou ovlivnit

nikdy zadnou

Nikdy.

O2 sim karta,100% navic za 1.dobiti

pasta odol na zuby a jazyk a černý domestos na WC

podvědomě mě asi reklama ovlivňuje často, ale na konkrétní případ si nevzpomínám.

Pokud vim, tak nikdy

posilovací lavice - sport

Před asi měsícem Na pastu ODOL - Zuby a jazyk.

před dvěma týdny - reklama na řasenku:-)

před měsícem na zubní pastu

před pár měsíci reklama na zubní pastu

Při koupi dětského syrupu jsem se nechala ovlivnit reklamou na NUROFEN pro děti.

Reklama mě neovlivňuje

REKLAMA NA CISTICI PROSTREDEK :-D CILIT BANG :-D

Reklama v podobe plakatu v autobusu me upozornila na sluzbu kterou jsem jiz v minulosti hledal. Diky reklame jsem zjistil www adresu.

Reklamou na novou škdou superb - žačal jsem uvažovat její koupi.

Reklamu vidíme dnes na každém kroku,čili se tomuto jevu zásadně nevyhneme. Abych odpověděl na otázku,musim říci že to byl jogurt Dobrá Máma na co běžela reklama v telvizi -)

Reklamy cíleně pochopitelně nesleduji. Stejně tak si cíleně nekupuji něco, co znám z reklam. Ovšem kouzlo reklam tkví v tom, že jim člověk podléhá, aniž by o tom věděl. Zodpovědět tuto otázku je tedy poměrně neuskutečnitelné. :-)

reklamy ignoruju

reKLAMY mě neovlivňují, vždyt´ klam obsahuje to samotné slovo!!!

reklamy mě spíš neuvěřitelně rozčilují

reklamy me uvlivnuji neustale. napriklad si zpivam pisnicky z nich (kinder bueno) a bohuzel umim nazpamet i sposuta sloganu (shauma -jmenuji se eva a miluji vuni zelenych jablek.. blablabla...). a jestli je otazka mina ve smyslu jeslti podle reklam nakupuji tak podvedome urcite ale ze bych videla neco bajecneho v televizi a bezela si to koupit to asi ne.

reklamy vubec neresim... mozna tak ukazky na novy filmy, ale jinak se o "novejch vecech" dozvidam od znamejch..

spíše reklamy sleduji, ale neovlivňují mě v tom smyslu, že bych jí shlédla a řekla si "to musím mít"

těžko říct reklama je všude

To mi bylo asik 6 a byla to reklama na časopis Kačer Donald byli k tomu stříkací hodinky tak proč si je nekoupit že??

to nevim .. jen tak mě to nedstane

To nevim, nejspis nejakou na sladkosti.

To se nepamatuju... Ale TV,radio,noviny to nebyly... pravděpodobně internet

To si nevzpomenu

To už se dlouho nestalo

V seriálu Chuck má hlavní hrdina boty Converse (těžko říci, zda je to tam jen tak, nebo placený product placement), takže si je chci koupit :-)

vazne nevzpominam

vsude te vidim jufi

Zatím mě žádná reklama neovlivnila na 100 %. Většinou se na výrobek podívám v obchodě a pokud mě zaujme i tam, někdy ho koupím, ale že bych byla ovlivněna reklamou a daný výrobek vyloženě vyhledala, to se mi zatím asi nestalo.

Žádné vědomé ovlivnění si v poslední době nepamatuju. Nakupuju spíš podle nepřímých "reklam" - doporučení a recenzí stávajících zákazníku firmy

žádnou

žádnou

12. Co si představíte pod pojmem "konzumní společnost" ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ach ta laska :)

Amerika. Pojídači hamburgerů:->

amiky :p

bezhlavé nákupy nad rámec vlastní potřeby (zbytečné plýtvání)

dava prednost materilanim hodnotam pred duchovnimi....

davy lidí v nákupních centrech, plné vozíky

davy poblázněných lidí, co tráví rodinnou dovolenou v nákupním středisku utrácením šílených sum peněz.

Dle mého laického názoru je to společnost žijící lehce povrchním způsobem, ovlivněná reklamou a všeobecným názorem. V této společnosti se utrácí peníze i za zdánlivě nepotřebné věci, což ale svým způsobem svědčí o její vyspělosti, protože ve středověku by si průměrný člověk jen stěží zašel do nákupního centra.=)

hmm, prakticky celou dnešní společnost..

Chování lidí zaměřené jen na spotřebu a užívání si života, trávení zbytečného času v obchodech místo věnování se jiným aktivitám (sport, poznávání nových míst) bez ohledu na životní prostředí a podobné věci.

Kdyz se rozbije televize tak se koupi nova, zadne opravy.

klasickou rodinku dve deti zlaty retrivr dum na hypoteku stredni proud obleceni co se nosi hudba pop zadne alternativy trideni odpadu mysleni na ostatni, budoucnost , zdroje...atd

konzumní společnost je ta společnost ktera vyplnuje určitou spotřebu

lidé co "žijou" nákupy

lidé jsou založeni mnohem více materiálně než duchovně

Lidé zaměření spíše na materiální hodnoty před hodnotami duchovními.

lidé, kteří nakupují zboží a tím pádem jsou konzumenti :-)

lidé, kteří se baví časem stráveným v nákupních centrech, většinu vydělaných peněz utratí v nich, berou si půjčky na vánoční dárky a do velké míry se nechají ovlivnit reklamou

lidé, kteří si pořizují více věcí (nebo typy věcí), které by v jiném případě oželeli. Tato spotřeba je většinou nešetrná a v jádru ekonomicky neefektivní.

Lidi bez vlastního názoru, kteří potřebují poradit i v tom jaké si nakoupit např. potraviny. Lidi kteří potřebují dělat něco co je ani nebaví, ale budou se pak moci pochluvit před kamarády, kolegy z práce apod.

lidi žijí jen proto, aby měli - a je jedno co, zda plný košík jídla, větší bazén nebo dovolenou v Egyptě... záležitosti a požitky jiného typu (procházka v přírodě, posezení s přáteli, ..) jdou do pozadí

Lidi, co sami nepremysli a jen "konzumuji" inromace, ktere k nim samy prichazi, at uz v podobe televize nebo nejakeho tisku.

macdonald a velké obchody jako je např. globus, které mají velkou prodejní síť po republice či dokonce světě

McDonald

miliony lidi denodenne v obchodnich centrech :-)

Moderní spotřební společnost, nic negativního. Kapitalismus a konzum kráčí ruku v ruce.

nacpané markety

Nadměrná spotřeba, zbytečné plýtvání, materiální důležitost

naše společnost

něco, Johana

Nelze vylíčit úplně jednozačně.Tento pojev zahrnuje mnoho věcí,od stravování,návyků až po reklamu,klamavou reklamu atd.

nemám ponětí

nevim

nevim

nevím

Nevím

nevím XD

Nevím.

nezdravý způsob života

nic Jsem unavenej, už mi to nemyslí a jdu spát :-)

nic

nic spatneho, proste dnesni doba

Normálně fungující společnost, kde jsou mezi lidmi sice ne ideální, ale přesto jakžtakž snesitelné vztahy. Ten nenáviděný konzum nás drží ve stavu opatrného příměří. Alternativou ke konzumu je podle mě krvavý svět válek mezi lokálními, jistě velice ekologicky zaměřenými komunitami a to teda fakt nechci, děkuju pěkně.

nvm

nwm co to je

obchody, nejvice kupovane vyrobky

ovce trpící pokud nemaj značkový hadry podle poslední módy, nechoděj do IN podniků atd:)

Pár. Kluk v bílých botách, gelem na vlasech, upnutých kalhotách na rachitických nohách, kabelku přes rameno a slovní zásobu čítající názvy všech značek oblečení + slovo "vole". Holka víceméně to stejné, akorát navíc nepřítomný výraz v očích a cigaretu v puse.

populace lidi,kteri si kupuji veci na zaklade reklam

především usa

Sebe. Jsem totalne zavislej na technologiich. Neustale konzumuju pozitky moderniho zivota. I kdyz konzumni jsou nejspis jenom Amerikanci, kteri nechodi pesky a v nekterych mestech ani nemaj chodniky.. proc taky.

smíření a přizpůsobení se průměru (hudba, film, jídlo, záliby...) bla bla bla...

sorry, asi sem uplne mimo, ale vubec netusim...

SOUDOBA SPOLECNOST-LIDE VYUZIVAJI CO JIM NYNEJSI DOBA NABIZI S ABSOLUTNI SAMOZREJMOSTI, POZITIVNI JE DOSTUPNOST SLUZEB A ZBOZI PRO VSECHNY, ALE BOHUZEL TO S SEBOU NESE MINIMALNE STEJNE MNOZSTVI NEGATIV - CIVILIZACNI CHOROBY, PASIVNI I AKTIVNI NEZAJEM O PRIRODU, PODCENOVANI MEZILIDSKYCH VZTAHU (VYCHOVOU DETI POCINAJE, LHOSTEJNOST K POTREBAM PARTNERA KONCE) A TAKHLE BYCH MOHLA POKRACOVAT DLOUHO :-(

spolecnost ktera konzumuje potraviny

spolecnost ridici se reklamou

spolecnost zalozena na materialnich hodnotach, jejiz jedinym cilem je hromadeni majetku a zbozi

Spolecnost, ktera konzumuje.

spolecnost, ve ktere se spotreba (konzum) ovlivnuje jeji socialni funkce

Společnost bez vedlejších zájmů, zálib...

Společnost honící se za hmotnými zisky.

Společnost ovlivněná reklamami, taková, která konzumuje bezmyšlenkově to, co je jí nabízeno.

Společnost s převažující částí jedinců bez vyšších cílů , nezlepšuje se, jen vegetuje, přetrvává, nemá žádný smysl.

společnost založená na penězích

společnost založená na spotřebě, na nakupování co největšího množství(o kvalitě nemluvě) zboží, na honbě za hromaděním majetku

společnost zaměřená na požitky a materiální hodnoty

společnost, kde je hlavním cílem nákup hmotných statků

společnost, která chce uspokojit svoje potřeby

Společnost, která je zaměřena na masové konzumování spotřebního zboží.

Společnost, která je závislá na nakupování.

společnost, která konzumuje věci bez jejich využití do konce, která konzumuje víc než musí a neustále musí zvyšovat produkci

společnost, která něco konzumuje :)

Společnost, která odmítá Sayův zákon a věří, že spotřeba (nebo celkově poptávka) je tím jediným co žene naše hospodářství dopředu...

společnost, která se žene rychle dál za novinkami na trhu, a nehledí zpět

společnost, která tráví sobotní večery před obrazovkou sledováním Petra Novotného

Společnost, ve které každý jen bere, ale odmítá dávat

spolešnost která tráví větší část svého volného času nakupováním?

spotřební

Stado lidi bezhlave poslouchajici vse,co se jim rekne.Napr.:Je to v AKCI!! Tato,kup to :)

stado tupych ovci

stereotyp, názor většiny

tak to opravdu nevím jak schrnout do jedné věty...

Taková společnost, která v rychlosti vývoje pozapomněla na základní hodnoty lidství a obětovala je honbě za schraňováním a žraním. Společnost, která si svou spokojenost kupuje a protože spokojená není nikdy, tak kupuje víc a víc.

Takovou společnost, která bez ohledu na jakoukoli morálku a jiné, než materiální hodnoty, sžírá vše kolem, včetně sebe sama.

tlupu samostatně nemyslících lidí

to podle mě nejlépe popsaly dokumenty Zeitgeist - duch doby a Zeitgeist addendum http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267122535204 http://video.google.com/videoplay?docid=4642167330989213588

usa

Vpodstate spolecnost (s premirou) snobu. Neco umet, tvorit, davat, postarat se, zaridit, pomoct nekomu, to vsechno da praci, zabira cas, risk neuspechu, zodpovednost. Ukazovat na odiv, co vsechno si muzu dovolit, co vsechno jsem nahromadil (zbozi, sluzby, kultura, ...), od koho, kde a jakejch znacek, nechat se bavit, zabijet cas, o nic se nesnazit, nechat veci vymejslet a zarizovat jiny je mnohem jednodussi a pohodlnejsi. Vlastni prazdnota je povysena na ctnost...

Vše kolem nás.

všichni

Všichni lidi jdou s davem, nikdo není osobitý...místo duchovna se lidé zajímají spíš o peníze a značkové hadry

vypasence s povoleným knoflíkem u kalhot

závislost na spotřebě statků

že mrháme potravinami

13. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4952,13 %52,13 %  
Muž4547,87 %47,87 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
191920,21 %20,21 %  
201010,64 %10,64 %  
211010,64 %10,64 %  
2288,51 %8,51 %  
1866,38 %6,38 %  
1666,38 %6,38 %  
2366,38 %6,38 %  
2644,26 %4,26 %  
1544,26 %4,26 %  
2933,19 %3,19 %  
ostatní odpovědi 27
24
33
25
32
36
50
30
35
13
17
1819,15 %19,15 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.52
Minimum:15
Maximum:33
Variační rozpětí:18
Rozptyl:16.61
Směrodatná odchylka:4.07
Medián:20.5
Modus:19

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete větší obchodní centra (např. Nový Smíchov, OC Chodov a podobně) ?

2. Už se Vám někdy stalo, že jste v nákupním centru strávil/a celý den?

3. Máte pocit, že když v nákupním centru strávíte hodně hodin, že to byl dobře využitý čas?

4. Představa být jede den od rána do večera jen v obchodním centru:

5. Vadí vám v nákupních centrech davy lidí?

6. Provozujete pravidelné velké rodinné nákupy potravin v supermarketech/hypermarketech (např. Albert, Tesco apod.)

7. Jak často navštěvujete tzv. fast foody (např. McDonald, KFC)

8. Jak často čtete bulvár (např. Blesk, Spy...)?

9. Viděl/a jste dokument Český sen?

13. Vaše pohlaví:

14. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete větší obchodní centra (např. Nový Smíchov, OC Chodov a podobně) ?

2. Už se Vám někdy stalo, že jste v nákupním centru strávil/a celý den?

3. Máte pocit, že když v nákupním centru strávíte hodně hodin, že to byl dobře využitý čas?

4. Představa být jede den od rána do večera jen v obchodním centru:

5. Vadí vám v nákupních centrech davy lidí?

6. Provozujete pravidelné velké rodinné nákupy potravin v supermarketech/hypermarketech (např. Albert, Tesco apod.)

7. Jak často navštěvujete tzv. fast foody (např. McDonald, KFC)

8. Jak často čtete bulvár (např. Blesk, Spy...)?

9. Viděl/a jste dokument Český sen?

13. Vaše pohlaví:

14. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fundová, J.Konzumní společnost (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://1711.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.