Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumní společnost
Konzumní společnost
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Johana Fundová |
---|---|
Šetření: | 09. 03. 2009 - 12. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 94 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.46 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 48 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pracuji na ročníkové práci na téma "konzumní společnost", jejíž součástí je následující dotazník. Ráda bych zjistila, jak jsou na tom lidé s přístupem ke tzv. konzumu a jaké vlastně mají povědomí o pojmu konzumní společnost. Nechávají se ovlivnit reklamou? To vše mě zajímá. Vsýledky použiju do své ročníkové práce, součástí budou grafy. Děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jak často navštěvujete větší obchodní centra (např. Nový Smíchov, OC Chodov a podobně) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často | 28 | 29,79 % | 29,79 % |
Cca 3x - 4x do měsíce | 22 | 23,4 % | 23,4 % |
Cca jednou za měsíc | 21 | 22,34 % | 22,34 % |
Cca 1x - 2x za týden | 18 | 19,15 % | 19,15 % |
Skoro každý den | 5 | 5,32 % | 5,32 % |
2. Už se Vám někdy stalo, že jste v nákupním centru strávil/a celý den?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 77 | 81,91 % | 81,91 % |
ano | 17 | 18,09 % | 18,09 % |
3. Máte pocit, že když v nákupním centru strávíte hodně hodin, že to byl dobře využitý čas?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 71 | 75,53 % | 75,53 % |
ano | 23 | 24,47 % | 24,47 % |
4. Představa být jede den od rána do večera jen v obchodním centru:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pár hodin klidně, ale celý den zřejmě ne. | 46 | 48,94 % | 48,94 % |
Nebyl/a bych z toho vůbec nadšený/á. | 41 | 43,62 % | 43,62 % |
Je mi velmi sympatická, hodně by mě to bavilo. | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
Pár hodin klidně, ale celý den zŠ™ejmě ne. | 1 | 1,06 % | 1,06 % |
5. Vadí vám v nákupních centrech davy lidí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 77 | 81,91 % | 81,91 % |
ne | 17 | 18,09 % | 18,09 % |
6. Provozujete pravidelné velké rodinné nákupy potravin v supermarketech/hypermarketech (např. Albert, Tesco apod.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 54 | 57,45 % | 57,45 % |
ano | 40 | 42,55 % | 42,55 % |
7. Jak často navštěvujete tzv. fast foody (např. McDonald, KFC)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často | 39 | 41,49 % | 41,49 % |
Cca jednou za měsíc | 22 | 23,4 % | 23,4 % |
Cca 3x - 4x do měsíce | 18 | 19,15 % | 19,15 % |
Cca 1x - 2x za týden | 11 | 11,7 % | 11,7 % |
Skoro každý den | 4 | 4,26 % | 4,26 % |
8. Jak často čtete bulvár (např. Blesk, Spy...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně často / nečtu | 53 | 56,38 % | 56,38 % |
Cca 1x - 2x za týden | 15 | 15,96 % | 15,96 % |
Cca jednou za měsíc | 14 | 14,89 % | 14,89 % |
Cca 3x - 4x do měsíce | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
Skoro každý den | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
9. Viděl/a jste dokument Český sen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 51 | 54,26 % | 54,26 % |
Ano | 43 | 45,74 % | 45,74 % |
10. Co si o tomto dokumentu myslíte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bajo
bavilo mě to, jak si člověk nechá pro korunu koleno vrtat
byl kvalitni a zabavny
Byl to povedený dokument, který poukázal na českou mentalitu.
bylo to zajímavé, líbio se mi to
celkem mě zaujal a zcela chápu postoje obou stran:)
celkem povedený obraz konzumní společnosti
docela síla - ukázali veřejně, jak se lidi nechají lehce ovlivnit reklamou
Genialni..bohuzel smutny odraz skutecne dnesni doby
gut lak ;)
Hodně povedený dokument o naivních lidech a jejich manipulaci.
Je to pomerne zajimava studie o tom, jak se dokazi lide ovlivnit jen reklamou. Na druhou stranu tezko rict, jestli tento napad byl uplne moralne spravny - myslim tim, udelat si z verejnosti "dobry den".
jen to ukazuje jak jsou lidé hloupí
jsem unavenej myslet :-)
Líbil se mi, Johana
miluji te jufonko :)
Myslím si, že autoři projektu dobře odhadli cílovou skupinu a perfektně poukázali na skutečnost, že dnes o úspěchu všeho rozhoduje kvalitní reklama!
Nebylo to nejhorší.
poukazuje na vysoký konzum u nás v republice
Projevila se v něm klasická česká povaha - hlavně tam být a se slevou koupit co nejvíc. A když se ukázalo, že je to jen vtip, tak se všichni mohli zbláznit místo toho, aby si to vzali jako legraci a zamysleli se oni nad svým chováním.
Proste cesi. Kdyby se blbci zastavili a premejsleli, mozna by se i zasmali. Asi nejde o cechy ale stado lidi.
Řemeslně dobře natočený film, který manipuluje diváka ve stylu Michaela Moorea a jehož vzhled neodpovídá poměrně velkému rozpočtu. Vtipný mi přijde komentář v recenzi Františka Fuky, že přinejmenším stejně zajímavý film by vznikl, kdyby nechali holýma rukama bojovat 100 náhodně vybraných bezdomovců s tím, že poslední, který zůstane stát, dostane milión, a natáčeli je při tom.
Skvela nachytavka na lidi a naprosto dokonale provedena medialni masaz. Zkratka vysoka skola propagace!
skvěle pojatý pokus...bohužel však za peníze daňových poplatníků
Sranda (no vlastne je to smutny), jak jsou lidi ochotny verit, ze vyrost hypermarket na miste, kde se nestavelo. Desny, ze jak se lidi dokazou jako maly haranti vztekat, ze naleteli. A ano, jsem hyperinteligentni, predchazejici reklamni kampan mi prisla ponekud podezrela.
Super
Super, geniální ukázka mentality obyčejných lidí, marketérů. Velmi poučné..
trochu sporná,ale zajímavá studie o českém národu očima kontroverzních filmařů
Ukazuje honbu lidí za slevami.. typické
Užasná ukázka Čecháčků a jejich honbou za nejlevnějšími rajčaty---
videl sem kousek a videl sem jenom jak na sebe lidi rvali kuli hroznymu vosmelu... dal sem to neresil...
Výborný pohled na zblblou konzumní společnost
zábavný experiment
zajímavé, ale nefér, vůči zákazníkům
Zajímavý
zajímavý dokument..dost vypovídající o společnosti
Zajímavý nápad, ale možná zbytečně vynaložené finanční prostředky.
Zajímavý odkument o tom, jak se dají masy lidi zmanipulovat lákavou reklamou.
zajímavý pohled na českou mentalitu.
Zajímavý sociologický experiment, jehož výsledky byly poměrně trefné.
zajímavý, lidé se chovají jako hloupé ovce, reklama dokáže hodně ovlivnit
Zajímavý.
Zaujalo mě to, jak je snadné lidi pobláznit. Určitě sem jim klukům fandil, a docela jsem se u toho pobavil...
11. Kdy jste se naposledy nechal/a ovlivnit reklamou? Jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
*dlouho přemýšlí* byla to reklama v televizi na barvu vlasů
asi na jídlo
celkem často, nejvíc na kosmetiku...i když vim že ty řasy nikdy stejně dlouhý jako ta modelka mít nebudu...
dneska, rtenka
chtě nechtě se raklamou ovlivněná pořád...naposeld jsem si koupila tatranku
Jako každý jakžtakž normální člověk skoro každý den, ale často i v negativním smyslu. Snažím se nakupovat hlavou, čtu si informace na výrobcích a především je pro mě cena až na posledním, nikoliv na prvním místě.
kapky Visine na červené oči v TV
Když na trh přišel produkt Lacoste Elegance, jinak nikdy vědomě. Mám tendenci si sám produkty vyhledávat a volit nejlepší, bez ohledu na reklamu.
Kez bych to vedel..Reklamy nesleduju
Konkrétně nevím, ale většinou mě ovlivní reklamy kosmetických výrobků, parfémů atd.
koupila jsem si signal white abych mela belejsi zuby :) bylo mi v podstte jedno jakou si koupim pastu a tak proc ne ze
Leda tak na zbozi, ktere neznam.
leda tak reklamou na Igloo bar ve Špindlu :D
Mango-billboard s reklamou na kolekci na Penelope a Monica Cruz
Maximalne reklamou na kosmeticke vyrobky
Maximálně tak na jídlo :)
Minulý měsíc
minulý týden na čokoládu Orion
možná nějaké potraviny v reklamě v televizi...nevim kdy
Myslím, že to byla reklama na Coca-colu (ta s tím automatem) je to sice lehce dětinský, ale já si nemůžu pomoct, mě ty pohádkový motivy prostě berou=)
nanejvys tak letakem na koncert oblibene kapely :-D
Naposledy to byla reklama na rasenku.
nedávno, koupila jsem jinou značku tablet do myčky
nějaká barva na vlasy:)
Nejsem si jistá, občas mě al enějaká zaujme.
nemapatuji se
nenapadá mě
Nenechala jsem se ovlivnit.
nenecham, nemam televizi ;d
nenechávám se ovlivnit reklamou, na televizi nekoukám, a když čtu noviny tak reklamy přeskakuji
nepamatuji se
Nepamatuji se, většinou na reklamu nedávám, jídlo kupuji nejlevnější, dražší věci podle recenzí a dalších ohlasů.
nepamatuji si přesně - většinou jde o reklamy na jídlo, minerálky a pod., když mě to zaujme, tak to vyzkouším
Nepamatuji si. Ovlivňují mě jedině upoutávky na filmy, pokud je možné je považovat za reklamu.
Nepamatuju se
neustále, Apple - iPhone, MacBook...Coca-cola, všechny reklamy mě ovlivňují
nevim
nevím
nevím
Nevím jaká byla poslední, každá mě ovlivní, pokaždé. Není možní aby mě něco neovlivnilo. (Samozřejmě ovlivnit neznamená si jít dotyčný výrobek koupit)
nevím o žádném svém ovlivnění
nevím, johana
nevím, nevzpomenu si, ale většinou vždy, když se na trhu objeví nový druh sladkostí
Nevím.
Nevím.. Reklamu vnímám obecně pozitivně, rád se nechám ovlivnit dobrou reklamou.
nevzpomínám si
Nevzpomínám si, pravděpodobně elektronika nebo film.
Nevzpominam si. Mam tendenci si u drahejch veci (jako fototechnika, elektrotechnika), udelat pred nakupem dukladnou pripravu (co je zac vyrobce, zkusenosti lidi), u drobnosti (sampon, sejra) proste nahodne vyzkousim vic konkurencnich vyrobku a najdu si svuj
nikdy
nikdy
nikdy
nikdy
nikdy
nikdy
Nikdy
nikdy jsem se nenechala žádnou reklamou ovlivnit
nikdy zadnou
Nikdy.
O2 sim karta,100% navic za 1.dobiti
pasta odol na zuby a jazyk a černý domestos na WC
podvědomě mě asi reklama ovlivňuje často, ale na konkrétní případ si nevzpomínám.
Pokud vim, tak nikdy
posilovací lavice - sport
Před asi měsícem Na pastu ODOL - Zuby a jazyk.
před dvěma týdny - reklama na řasenku:-)
před měsícem na zubní pastu
před pár měsíci reklama na zubní pastu
Při koupi dětského syrupu jsem se nechala ovlivnit reklamou na NUROFEN pro děti.
Reklama mě neovlivňuje
REKLAMA NA CISTICI PROSTREDEK :-D CILIT BANG :-D
Reklama v podobe plakatu v autobusu me upozornila na sluzbu kterou jsem jiz v minulosti hledal. Diky reklame jsem zjistil www adresu.
Reklamou na novou škdou superb - žačal jsem uvažovat její koupi.
Reklamu vidíme dnes na každém kroku,čili se tomuto jevu zásadně nevyhneme. Abych odpověděl na otázku,musim říci že to byl jogurt Dobrá Máma na co běžela reklama v telvizi -)
Reklamy cíleně pochopitelně nesleduji. Stejně tak si cíleně nekupuji něco, co znám z reklam. Ovšem kouzlo reklam tkví v tom, že jim člověk podléhá, aniž by o tom věděl. Zodpovědět tuto otázku je tedy poměrně neuskutečnitelné. :-)
reklamy ignoruju
reKLAMY mě neovlivňují, vždyt´ klam obsahuje to samotné slovo!!!
reklamy mě spíš neuvěřitelně rozčilují
reklamy me uvlivnuji neustale. napriklad si zpivam pisnicky z nich (kinder bueno) a bohuzel umim nazpamet i sposuta sloganu (shauma -jmenuji se eva a miluji vuni zelenych jablek.. blablabla...). a jestli je otazka mina ve smyslu jeslti podle reklam nakupuji tak podvedome urcite ale ze bych videla neco bajecneho v televizi a bezela si to koupit to asi ne.
reklamy vubec neresim... mozna tak ukazky na novy filmy, ale jinak se o "novejch vecech" dozvidam od znamejch..
spíše reklamy sleduji, ale neovlivňují mě v tom smyslu, že bych jí shlédla a řekla si "to musím mít"
těžko říct reklama je všude
To mi bylo asik 6 a byla to reklama na časopis Kačer Donald byli k tomu stříkací hodinky tak proč si je nekoupit že??
to nevim .. jen tak mě to nedstane
To nevim, nejspis nejakou na sladkosti.
To se nepamatuju... Ale TV,radio,noviny to nebyly... pravděpodobně internet
To si nevzpomenu
To už se dlouho nestalo
V seriálu Chuck má hlavní hrdina boty Converse (těžko říci, zda je to tam jen tak, nebo placený product placement), takže si je chci koupit :-)
vazne nevzpominam
vsude te vidim jufi
Zatím mě žádná reklama neovlivnila na 100 %. Většinou se na výrobek podívám v obchodě a pokud mě zaujme i tam, někdy ho koupím, ale že bych byla ovlivněna reklamou a daný výrobek vyloženě vyhledala, to se mi zatím asi nestalo.
Žádné vědomé ovlivnění si v poslední době nepamatuju. Nakupuju spíš podle nepřímých "reklam" - doporučení a recenzí stávajících zákazníku firmy
žádnou
žádnou
12. Co si představíte pod pojmem "konzumní společnost" ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ach ta laska :)
Amerika. Pojídači hamburgerů:->
amiky :p
bezhlavé nákupy nad rámec vlastní potřeby (zbytečné plýtvání)
dava prednost materilanim hodnotam pred duchovnimi....
davy lidí v nákupních centrech, plné vozíky
davy poblázněných lidí, co tráví rodinnou dovolenou v nákupním středisku utrácením šílených sum peněz.
Dle mého laického názoru je to společnost žijící lehce povrchním způsobem, ovlivněná reklamou a všeobecným názorem. V této společnosti se utrácí peníze i za zdánlivě nepotřebné věci, což ale svým způsobem svědčí o její vyspělosti, protože ve středověku by si průměrný člověk jen stěží zašel do nákupního centra.=)
hmm, prakticky celou dnešní společnost..
Chování lidí zaměřené jen na spotřebu a užívání si života, trávení zbytečného času v obchodech místo věnování se jiným aktivitám (sport, poznávání nových míst) bez ohledu na životní prostředí a podobné věci.
Kdyz se rozbije televize tak se koupi nova, zadne opravy.
klasickou rodinku dve deti zlaty retrivr dum na hypoteku stredni proud obleceni co se nosi hudba pop zadne alternativy trideni odpadu mysleni na ostatni, budoucnost , zdroje...atd
konzumní společnost je ta společnost ktera vyplnuje určitou spotřebu
lidé co "žijou" nákupy
lidé jsou založeni mnohem více materiálně než duchovně
Lidé zaměření spíše na materiální hodnoty před hodnotami duchovními.
lidé, kteří nakupují zboží a tím pádem jsou konzumenti :-)
lidé, kteří se baví časem stráveným v nákupních centrech, většinu vydělaných peněz utratí v nich, berou si půjčky na vánoční dárky a do velké míry se nechají ovlivnit reklamou
lidé, kteří si pořizují více věcí (nebo typy věcí), které by v jiném případě oželeli. Tato spotřeba je většinou nešetrná a v jádru ekonomicky neefektivní.
Lidi bez vlastního názoru, kteří potřebují poradit i v tom jaké si nakoupit např. potraviny. Lidi kteří potřebují dělat něco co je ani nebaví, ale budou se pak moci pochluvit před kamarády, kolegy z práce apod.
lidi žijí jen proto, aby měli - a je jedno co, zda plný košík jídla, větší bazén nebo dovolenou v Egyptě... záležitosti a požitky jiného typu (procházka v přírodě, posezení s přáteli, ..) jdou do pozadí
Lidi, co sami nepremysli a jen "konzumuji" inromace, ktere k nim samy prichazi, at uz v podobe televize nebo nejakeho tisku.
macdonald a velké obchody jako je např. globus, které mají velkou prodejní síť po republice či dokonce světě
McDonald
miliony lidi denodenne v obchodnich centrech :-)
Moderní spotřební společnost, nic negativního. Kapitalismus a konzum kráčí ruku v ruce.
nacpané markety
Nadměrná spotřeba, zbytečné plýtvání, materiální důležitost
naše společnost
něco, Johana
Nelze vylíčit úplně jednozačně.Tento pojev zahrnuje mnoho věcí,od stravování,návyků až po reklamu,klamavou reklamu atd.
nemám ponětí
nevim
nevim
nevím
Nevím
nevím XD
Nevím.
nezdravý způsob života
nic Jsem unavenej, už mi to nemyslí a jdu spát :-)
nic
nic spatneho, proste dnesni doba
Normálně fungující společnost, kde jsou mezi lidmi sice ne ideální, ale přesto jakžtakž snesitelné vztahy. Ten nenáviděný konzum nás drží ve stavu opatrného příměří. Alternativou ke konzumu je podle mě krvavý svět válek mezi lokálními, jistě velice ekologicky zaměřenými komunitami a to teda fakt nechci, děkuju pěkně.
nvm
nwm co to je
obchody, nejvice kupovane vyrobky
ovce trpící pokud nemaj značkový hadry podle poslední módy, nechoděj do IN podniků atd:)
Pár. Kluk v bílých botách, gelem na vlasech, upnutých kalhotách na rachitických nohách, kabelku přes rameno a slovní zásobu čítající názvy všech značek oblečení + slovo "vole". Holka víceméně to stejné, akorát navíc nepřítomný výraz v očích a cigaretu v puse.
populace lidi,kteri si kupuji veci na zaklade reklam
především usa
Sebe. Jsem totalne zavislej na technologiich. Neustale konzumuju pozitky moderniho zivota. I kdyz konzumni jsou nejspis jenom Amerikanci, kteri nechodi pesky a v nekterych mestech ani nemaj chodniky.. proc taky.
smíření a přizpůsobení se průměru (hudba, film, jídlo, záliby...) bla bla bla...
sorry, asi sem uplne mimo, ale vubec netusim...
SOUDOBA SPOLECNOST-LIDE VYUZIVAJI CO JIM NYNEJSI DOBA NABIZI S ABSOLUTNI SAMOZREJMOSTI, POZITIVNI JE DOSTUPNOST SLUZEB A ZBOZI PRO VSECHNY, ALE BOHUZEL TO S SEBOU NESE MINIMALNE STEJNE MNOZSTVI NEGATIV - CIVILIZACNI CHOROBY, PASIVNI I AKTIVNI NEZAJEM O PRIRODU, PODCENOVANI MEZILIDSKYCH VZTAHU (VYCHOVOU DETI POCINAJE, LHOSTEJNOST K POTREBAM PARTNERA KONCE) A TAKHLE BYCH MOHLA POKRACOVAT DLOUHO :-(
spolecnost ktera konzumuje potraviny
spolecnost ridici se reklamou
spolecnost zalozena na materialnich hodnotach, jejiz jedinym cilem je hromadeni majetku a zbozi
Spolecnost, ktera konzumuje.
spolecnost, ve ktere se spotreba (konzum) ovlivnuje jeji socialni funkce
Společnost bez vedlejších zájmů, zálib...
Společnost honící se za hmotnými zisky.
Společnost ovlivněná reklamami, taková, která konzumuje bezmyšlenkově to, co je jí nabízeno.
Společnost s převažující částí jedinců bez vyšších cílů , nezlepšuje se, jen vegetuje, přetrvává, nemá žádný smysl.
společnost založená na penězích
společnost založená na spotřebě, na nakupování co největšího množství(o kvalitě nemluvě) zboží, na honbě za hromaděním majetku
společnost zaměřená na požitky a materiální hodnoty
společnost, kde je hlavním cílem nákup hmotných statků
společnost, která chce uspokojit svoje potřeby
Společnost, která je zaměřena na masové konzumování spotřebního zboží.
Společnost, která je závislá na nakupování.
společnost, která konzumuje věci bez jejich využití do konce, která konzumuje víc než musí a neustále musí zvyšovat produkci
společnost, která něco konzumuje :)
Společnost, která odmítá Sayův zákon a věří, že spotřeba (nebo celkově poptávka) je tím jediným co žene naše hospodářství dopředu...
společnost, která se žene rychle dál za novinkami na trhu, a nehledí zpět
společnost, která tráví sobotní večery před obrazovkou sledováním Petra Novotného
Společnost, ve které každý jen bere, ale odmítá dávat
spolešnost která tráví větší část svého volného času nakupováním?
spotřební
Stado lidi bezhlave poslouchajici vse,co se jim rekne.Napr.:Je to v AKCI!! Tato,kup to :)
stado tupych ovci
stereotyp, názor většiny
tak to opravdu nevím jak schrnout do jedné věty...
Taková společnost, která v rychlosti vývoje pozapomněla na základní hodnoty lidství a obětovala je honbě za schraňováním a žraním. Společnost, která si svou spokojenost kupuje a protože spokojená není nikdy, tak kupuje víc a víc.
Takovou společnost, která bez ohledu na jakoukoli morálku a jiné, než materiální hodnoty, sžírá vše kolem, včetně sebe sama.
tlupu samostatně nemyslících lidí
to podle mě nejlépe popsaly dokumenty Zeitgeist - duch doby a Zeitgeist addendum http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267122535204 http://video.google.com/videoplay?docid=4642167330989213588
usa
Vpodstate spolecnost (s premirou) snobu. Neco umet, tvorit, davat, postarat se, zaridit, pomoct nekomu, to vsechno da praci, zabira cas, risk neuspechu, zodpovednost. Ukazovat na odiv, co vsechno si muzu dovolit, co vsechno jsem nahromadil (zbozi, sluzby, kultura, ...), od koho, kde a jakejch znacek, nechat se bavit, zabijet cas, o nic se nesnazit, nechat veci vymejslet a zarizovat jiny je mnohem jednodussi a pohodlnejsi. Vlastni prazdnota je povysena na ctnost...
Vše kolem nás.
všichni
Všichni lidi jdou s davem, nikdo není osobitý...místo duchovna se lidé zajímají spíš o peníze a značkové hadry
vypasence s povoleným knoflíkem u kalhot
závislost na spotřebě statků
že mrháme potravinami
13. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 49 | 52,13 % | 52,13 % |
Muž | 45 | 47,87 % | 47,87 % |
14. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 | 19 | 20,21 % | 20,21 % |
20 | 10 | 10,64 % | 10,64 % |
21 | 10 | 10,64 % | 10,64 % |
22 | 8 | 8,51 % | 8,51 % |
18 | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
16 | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
23 | 6 | 6,38 % | 6,38 % |
26 | 4 | 4,26 % | 4,26 % |
15 | 4 | 4,26 % | 4,26 % |
29 | 3 | 3,19 % | 3,19 % |
ostatní odpovědi | 18 | 19,15 % | 19,15 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 21.52 |
Minimum: | 15 |
Maximum: | 33 |
Variační rozpětí: | 18 |
Rozptyl: | 16.61 |
Směrodatná odchylka: | 4.07 |
Medián: | 20.5 |
Modus: | 19 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.