Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > RV Fashion Style

RV Fashion Style

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Nováková
Šetření:22. 09. 2011 - 30. 09. 2011
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):13 / 4.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku týkajícího se zhodnocení firmy RV Fashion Style.

 

Výsledky průzkumu budou použity ke zpracování semestrální práce.

 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu RV Fashion Style (dále jen RV)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 11, název jsem již slyšel, ale firmu neznámotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7866,1 %66,1 %  
ano2823,73 %23,73 %  
název jsem již slyšel, ale firmu neznám1210,17 %10,17 %  

Graf

2. Víte, kde se firma RV nachází?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2589,29 %21,19 %  
ne310,71 %2,54 %  

Graf

3. Navštívili jste již někdy firmu RV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1560 %12,71 %  
ne1040 %8,47 %  

Graf

4. Byli jste spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1493,33 %11,86 %  
ne16,67 %0,85 %  

Graf

5. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké ceny1100 %0,85 %  

Graf

6. Nakupujete ve firmě RV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano853,33 %6,78 %  
ne746,67 %5,93 %  

Graf

7. Jste spokojeni s nabídkou produktů RV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano675 %5,08 %  
ne225 %1,69 %  

Graf

8. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena685,71 %5,08 %  
kvalita228,57 %1,69 %  
jiné114,29 %0,85 %  

Graf

9. Co byste změnili, či jaké produkty byste ve firmě uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kvalitní, levnější

levnější ceny, větší sortiment

10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší1173,33 %9,32 %  
stejné213,33 %1,69 %  
nevím16,67 %0,85 %  
nižší16,67 %0,85 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7462,71 %62,71 %  
muž4437,29 %37,29 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 254840,68 %40,68 %  
46 - 552117,8 %17,8 %  
26 - 351916,1 %16,1 %  
36 - 451411,86 %11,86 %  
56 - 651311,02 %11,02 %  
nad 6632,54 %2,54 %  

Graf

13. Z kterého okresu pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostějov9177,12 %77,12 %  
Olomouc1714,41 %14,41 %  
Přerov75,93 %5,93 %  
Šumperk21,69 %1,69 %  
Jeseník10,85 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte firmu RV Fashion Style (dále jen RV)?

  • odpověď ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Víte, kde se firma RV nachází?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Navštívili jste již někdy firmu RV?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Navštívili jste již někdy firmu RV?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byli jste spokojeni?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší na otázku 10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

2. Víte, kde se firma RV nachází?

  • odpověď ano:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Navštívili jste již někdy firmu RV?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Navštívili jste již někdy firmu RV?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byli jste spokojeni?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší na otázku 10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

3. Navštívili jste již někdy firmu RV?

  • odpověď ano:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Byli jste spokojeni?
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší na otázku 10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

4. Byli jste spokojeni?

  • odpověď ano:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Navštívili jste již někdy firmu RV?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší na otázku 10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu RV Fashion Style (dále jen RV)?

2. Víte, kde se firma RV nachází?

3. Navštívili jste již někdy firmu RV?

4. Byli jste spokojeni?

10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

11. Pohlaví

12. Věk:

13. Z kterého okresu pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu RV Fashion Style (dále jen RV)?

2. Víte, kde se firma RV nachází?

3. Navštívili jste již někdy firmu RV?

4. Byli jste spokojeni?

10. Ceny vzhledem k ostatním firmám v odvětví považujete za:

11. Pohlaví

12. Věk:

13. Z kterého okresu pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nováková, S.RV Fashion Style (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17180.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.