Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Psychologické hodnocení reklamy konkrétního výrobku AXE Excite

Psychologické hodnocení reklamy konkrétního výrobku AXE Excite

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Dyršmíd
Šetření:26. 09. 2011 - 03. 10. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník se týká hodnocení konkrétního výrobku AXE Excite.
Pokud jste reklamní spot tohoto výrobku dosud neviděli, můžete jej shlédnout zde:

Odpovědi respondentů

1. Koupili byste si (nebo někomu) tento výrobek po shlédnutí reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2862,22 %62,22 %  
ano1737,78 %37,78 %  

Graf

2. Koupili jste si (nebo někomu) tento výrobek a reklamu nikdy před tím neviděli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3373,33 %73,33 %  
ano1226,67 %26,67 %  

Graf

3. Jak na Vás reklama působila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladně1635,56 %35,56 %  
nezaujala mne1328,89 %28,89 %  
nelíbí se mi817,78 %17,78 %  
velice kladně817,78 %17,78 %  

Graf

4. Co na Vás v reklamě zapůsobilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženy jako andělé2248,89 %48,89 %  
demolice ulic při pádech ,,andělů´´1328,89 %28,89 %  
prostředí613,33 %13,33 %  
výrobek48,89 %8,89 %  

Graf

5. Užíváte tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4088,89 %88,89 %  
ano511,11 %11,11 %  

Graf

6. Kdo Vám tento výrobek pořídil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [já sámotázka č. 7, přítelkyně/manželkaotázka č. 8, rodinný příslušníkotázka č. 8, kamarád/kaotázka č. 8, někdo jinýotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
já sám240 %4,44 %  
kamarád/ka240 %4,44 %  
rodinný příslušník120 %2,22 %  

Graf

7. Z jakého důvodu jste si pořídíl tento výrobek?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama150 %2,22 %  
značka150 %2,22 %  

Graf

8. Vyberte prosím Vaší věkovou kategorii

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13 - 262862,22 %62,22 %  
40 - 60920 %20 %  
26 - 40613,33 %13,33 %  
60 a více24,44 %4,44 %  

Graf

9. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3271,11 %71,11 %  
muž1328,89 %28,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili byste si (nebo někomu) tento výrobek po shlédnutí reklamy?

2. Koupili jste si (nebo někomu) tento výrobek a reklamu nikdy před tím neviděli?

3. Jak na Vás reklama působila?

4. Co na Vás v reklamě zapůsobilo?

5. Užíváte tento výrobek?

8. Vyberte prosím Vaší věkovou kategorii

9. Pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili byste si (nebo někomu) tento výrobek po shlédnutí reklamy?

2. Koupili jste si (nebo někomu) tento výrobek a reklamu nikdy před tím neviděli?

3. Jak na Vás reklama působila?

4. Co na Vás v reklamě zapůsobilo?

5. Užíváte tento výrobek?

8. Vyberte prosím Vaší věkovou kategorii

9. Pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dyršmíd, M.Psychologické hodnocení reklamy konkrétního výrobku AXE Excite (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17231.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.