Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image kraje Vysočina
Image kraje Vysočina
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Syslová |
---|---|
Šetření: | 02. 10. 2011 - 20. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 160 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 21.92 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Z důvodu zpracování diplomové práce týkající se posílení image kraje Vysočina bych Vás chtěla požádat o vyplnění následujících otázek, které mi pomohou zjistit Vaši představu o kraji Vysočina. Předem děkuji za Vaší ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Co Vás jako první napadne, když se řekne kraj Vysočina?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
salám | 9 | 5,63 % | 5,63 % |
kopce | 8 | 5 % | 5 % |
Domov | 6 | 3,75 % | 3,75 % |
Jihlava | 6 | 3,75 % | 3,75 % |
krásná příroda | 6 | 3,75 % | 3,75 % |
hory | 5 | 3,13 % | 3,13 % |
lesy | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
příroda | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
krásná krajina | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
chalupa | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
ostatní odpovědi | 108 | 67,5 % | 67,5 % |
2. Navštívili jste někdy kraj Vysočina?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 144 | 90 % | 90 % |
Ne | 16 | 10 % | 10 % |
3. Jaký byl důvod Vaší cesty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rekreace (sport, relax) | 67 | 46,53 % | 41,88 % |
Návštěva přátel a příbuzných | 56 | 38,89 % | 35 % |
Návštěva kulturních památek | 52 | 36,11 % | 32,5 % |
Zastávka cestou do jiného cíle | 34 | 23,61 % | 21,25 % |
Návštěva kulturní akce | 18 | 12,5 % | 11,25 % |
Služební cesta | 17 | 11,81 % | 10,63 % |
bydlím tu | 6 | 4,17 % | 3,75 % |
Bydlím tam | 4 | 2,78 % | 2,5 % |
domov | 2 | 1,39 % | 1,25 % |
žiju tu | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Máme tam chalupu | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Plenér - školní akce | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
narodila jsem se tu | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
konference | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
cesta na chalupu | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
místo bydliště | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
chata | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Bydlím zde | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
V tomto kraji bydlím. | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
psychoterapeutický výcvik v Bystrém u Poličky | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Výcvik v projektovém řízení ve Škrdlovicích | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Školní výlet | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
místo bydliště :-) | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
žiju zde | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
trvalé bydliště | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Bydlím v kraji Vysočina | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Bydlení | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
školení, firemní výlet | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
bydliště Ž´dár nad Sázavou | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
bydlím tady | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
žiju v Novém Městě | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
4. Doporučili byste návštěvu kraje Vysočina svým známým?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 140 | 97,22 % | 87,5 % |
ne | 4 | 2,78 % | 2,5 % |
5. Co se vám na Vysočině nejvíce líbilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Příroda | 116 | 80,56 % | 72,5 % |
Památky UNESCO (Třebíč, Žďár nad Sázavou, Telč) | 65 | 45,14 % | 40,63 % |
Hrady, zámky, rozhledny | 54 | 37,5 % | 33,75 % |
Přátelský přístup místních lidí | 29 | 20,14 % | 18,13 % |
Možnosti sportovního vyžití | 26 | 18,06 % | 16,25 % |
Tradiční kulturní akce | 14 | 9,72 % | 8,75 % |
Dopravní dostupnost | 13 | 9,03 % | 8,13 % |
nic | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
životní prostředí | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
cesta domů | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
alkohol | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
jsem tu doma, takže všechno | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
terén | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Zoo jihlava | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
Klid maloměsta | 1 | 0,69 % | 0,63 % |
6. Myslíte si, že kraj Vysočina je atraktivní destinace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 78 | 48,75 % | 48,75 % |
Ano | 56 | 35 % | 35 % |
Spíše ne | 23 | 14,38 % | 14,38 % |
Ne | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
7. Jakou barvu si spojujete s krajem Vysočina?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zelenou | 107 | 66,88 % | 66,88 % |
Hnědou | 40 | 25 % | 25 % |
Modrou | 21 | 13,13 % | 13,13 % |
Bílou | 16 | 10 % | 10 % |
Žlutou | 15 | 9,38 % | 9,38 % |
Oranžovou | 11 | 6,88 % | 6,88 % |
Červenou | 9 | 5,63 % | 5,63 % |
žádnou | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
Šedou | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
nevím | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
žádná | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Černou | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
8. Vybavíte si v souvislosti s krajem Vysočina nějakou slavnost či akci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 94 | 58,75 % | 58,75 % |
Ano | 66 | 41,25 % | 41,25 % |
9. Uveďte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bítešské hody | 5 | 7,58 % | 3,13 % |
zlatá lyže | 4 | 6,06 % | 2,5 % |
Prázdniny v Telči | 2 | 3,03 % | 1,25 % |
Telčské léto | 2 | 3,03 % | 1,25 % |
Slavnosti piva | 2 | 3,03 % | 1,25 % |
Folkové slavnosti | 1 | 1,52 % | 0,63 % |
křestanské víkendy a semináře,setkání | 1 | 1,52 % | 0,63 % |
Lyžařské závody | 1 | 1,52 % | 0,63 % |
Mistrovství světa juniorů v OB | 1 | 1,52 % | 0,63 % |
pivni slavnosti, zámostí, prázdniny v telči atd. | 1 | 1,52 % | 0,63 % |
ostatní odpovědi | 46 | 69,7 % | 28,75 % |
10. Čím si myslíte, že je kraj Vysočina typický?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 13 | 8,13 % | 8,13 % |
Přírodou | 8 | 5 % | 5 % |
krásnou přírodou | 4 | 2,5 % | 2,5 % |
kopce | 4 | 2,5 % | 2,5 % |
pahorkatina | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
krajinou | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
pěstování brambor | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
zimou | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
Brambory | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
zemědělství | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
ostatní odpovědi | 118 | 73,75 % | 73,75 % |
11. Jaká osoba se vám vybaví v souvislosti s krajem Vysočina?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádná | 17 | 10,63 % | 10,63 % |
nevím | 14 | 8,75 % | 8,75 % |
Miloš Zeman | 9 | 5,63 % | 5,63 % |
zeman | 6 | 3,75 % | 3,75 % |
nikdo | 5 | 3,13 % | 3,13 % |
Sáblíková | 5 | 3,13 % | 3,13 % |
Otokar Březina | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
- | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
Martina Sáblíková | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
Asi žádná. | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
ostatní odpovědi | 93 | 58,13 % | 58,13 % |
12. Znáte nějaké typické výrobky, produkty pro kraj Vysočina?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 95 | 59,38 % | 59,38 % |
Ano | 65 | 40,63 % | 40,63 % |
13. Uveďte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
brambory | 9 | 13,85 % | 5,63 % |
salám | 8 | 12,31 % | 5 % |
ZON | 3 | 4,62 % | 1,88 % |
pivo | 3 | 4,62 % | 1,88 % |
med | 2 | 3,08 % | 1,25 % |
Kadovanek, keramika | 1 | 1,54 % | 0,63 % |
keramika z Kunštátu | 1 | 1,54 % | 0,63 % |
pivo, brambory, sýr | 1 | 1,54 % | 0,63 % |
bramborový škrob | 1 | 1,54 % | 0,63 % |
brambory, uzeniny, pivo | 1 | 1,54 % | 0,63 % |
ostatní odpovědi | 35 | 53,85 % | 21,88 % |
14. Setkal jste se v poslední době s nějakými propagačními materiály Vysočiny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 121 | 75,63 % | 75,63 % |
Ano | 39 | 24,38 % | 24,38 % |
15. S jakými propagačními materiály jste se setkal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brožury (Dědictví minulosti, Tipy na výlety – Vysočinou na kole, Vysočinou pěšky aj.) | 26 | 66,67 % | 16,25 % |
Letáky | 12 | 30,77 % | 7,5 % |
Turistické noviny | 6 | 15,38 % | 3,75 % |
Krátké reklamní video | 5 | 12,82 % | 3,13 % |
Kudy z nudy v ČR, webové stránky | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
brožury na letišti v Brně | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
internetové stránky | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
diplomová práce | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
s propagací kraje v kině | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
regionální noviny Vysočina | 1 | 2,56 % | 0,63 % |
16. Jaký způsob reklamy na Vás nejvíce působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama na internetu, internet | 82 | 51,25 % | 51,25 % |
Brožury, letáky | 68 | 42,5 % | 42,5 % |
Televizní reklama | 51 | 31,88 % | 31,88 % |
Plakáty, billboardy | 40 | 25 % | 25 % |
Rozhlasová reklama | 22 | 13,75 % | 13,75 % |
Reklama v kině | 13 | 8,13 % | 8,13 % |
17. Uvítali byste, kdyby byla na Vysočině v prodeji vstupenka na více památek dohromady (např. památky UNESCO, hrady, zámky, rozhledny, muzea, výstavy) za výhodnou cenu, případně s dalšími slevami na zajímavá místa?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 124 | 77,5 % | 77,5 % |
ne | 36 | 22,5 % | 22,5 % |
18. Znáte logo kraje Vysočina?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 114 | 71,25 % | 71,25 % |
ano | 46 | 28,75 % | 28,75 % |
19. Bydlíte na Vysočině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 131 | 81,88 % | 81,88 % |
Ano | 29 | 18,13 % | 18,13 % |
20. Jste hrdý/á na to, že bydlíte na Vysočině?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 86,21 % | 15,63 % |
ne | 4 | 13,79 % | 2,5 % |
21. Prostor pro Vaše návrhy, připomínky nebo nápady, co by se dalo na Vysočině vylepšit:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
_
-
-
-
-
!
?
??
???
.
.
...
....
0
99
aby zakáýzali znečištování lesů atd.
cyklostezky
Cyklotrasy, Větší kulturní zázemí
doprava
Dopravní dostupnost
dopravní infrastruktura
dopravní značení :-)
chování lidí
infrastuktura
Je třeba vytvořit/lépe prezentovat důvody proč se zastavit třeba v Jihlavě. Mě by nenapadl snad žádný mimo jihlavské ZOO a supermarketů. Udělat z Jihlavy opravdové centrum kraje, kam někdo přijede, pobude a dozví se tam třeba o dalších zajímavých částech kraje, místo kam se lidé budou rádi vracet. Mě třeba vůbec nenapadlo že Telč nebo Nové Město je na Vysočině. S tím také souvisí lepší dopravní obslužnost, autobusy i vlakem.
Kraj moc neznám, jen ze služebních cest.
kraj neznám, takže mě k tomu nic nenapadá.
kvalita silnic
Lepší infrastruktura, pokud se jen projíždí přes vysočinu dál na východ, i když je cílem samotná vysočina, cesty z jihu čech jsou otřesné a v letošnmí létě díky uzavírkám v kraji vysočina bylo za trest vyskytovat se v tomto kraji... :-(
lepší propagace
lepší propagace ostatních krajích v ČR
líbí se mi tak jak je
mám ji ráda, takovou, jaká je
méně turistů ;)
město neznám
momentálně mi nic nenapadá
můj návrh je, že prostor pro návrhy by neměl být povinná otázka
na Vysočině jsem byla pouze jednu na dovolené, proto mě nenapadá, co by se zde dalo vylepšit. Se vším jsem zde byla spokojena
Napadá mě lepší dopravdní spojeí v regionu. Lepší propagace kraje na internetu apaod.
nemám
nemám
nemám konkrétní návrh
nemám připomínky
nemám připomínky
Nenapadá mě nic, co by bylo k zlepšení.
není vhodné dávat textová pole povinná, lidé nemají vždy tendenci něco sdělovat
Nesnáším reklamu. Přirozenější je přeci pozvání. Podařený je systém separovaného odpadu, ten Vysočině závidím (v Brně hnědou popelnici nenajdete :(
nestavět další dálnice
netuším
neuvědomuji si
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevim
Nevím
nevím
nevím
Nevim treba vice propagace celorepublikove
Nevím, co bych napsala.
Nevím...mě se tam líbilo moc, dopravně dostupná, s možností jak kulturního vyžití, tak krásné přírody. Byla jsem v Telči, Žďáru, v Zubří a vždy jsem byla spokojená.
neznám natolik, abych radil
Neznám tento kraj natolik, aby mohla mít připomínky k vylepšování, líbilo se mi tam a nic neobvyklého mě nenapadá, ale propagace není nikdy dost, např. žádné typické výrobky mě nenapadly, takže možná tam by byl pro mě prostor.
nic
nic
nic mě nenapadá
nic me nenapada
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
Nic mě nenapadá.
Nic mě nenapadá.
Nikdy jsem v tomto kraji nebyla, proto nemám žádné připomínky
no idea
Obecně si myslím, že Vysočina není moc známa, takže propagace by jí určitě prospěla.
ochrana přírody
opravit dálnici D1
opravit komunikace, jsou ve strašném stavu
Opravit silnice
Opravit silnice, zlepšit správu pozemků (všechno vlastní jedna firma a zbytek pozemků je předraženej)
pár a-bomb to vyřeší
počasí
podpora zemědělství a pracovní příležitost vůbec
pozemní komunikace
Pro odpovéď na tuto otázku znám na Vysočině jen málo míst a jen povrchně
propagace
propagace kraje
Propagace Vysočiny
propagace, reklama, ubytování
rekonsrukce center mest
Rekreační objekty nedosahují vysokých kvalit, zároveň chybi atrakce, která přitáhne jednoduché turisty, tj. aquapark, motokarove centrum apod.
Silnice
silnice
silnice!
Sjezdovka na Fajtově kopci ve Velkém Meziříčí - druhý vlek by zvýšil návštěvnost. Místní o víkendech nechodí lyžovat kvůli dlouhým frontám na vlek.
sloučit kraj s Jihomoravským a zrušit zbytečné úřady v Jihlavě
Snad jen více propagovat - kdo se nezajímá, tak se o něm nedozví...
snížit vysokou nezaměstnanost, otevřít více vysokých veřejných škol, zlepšit stav silnic,
stav silnic
stav vozovky na dálnici D1
Těžko říct
to by bylo. nezaměstnanost, inrastruktura, investiční akce
To opravdu nevím.
třeba zřídit království Vysočiny, podobně jako je v Jižních Čechách, pas - knížečku s pohádkovými razítky z různých zámků, hradů, rozhleden, skanzenů atd
Udržet na uzdě územní plány obcí a měst, podpořit rodiny, aby vesnice nevymíraly.
Určitě dopravní dostupnost a kvalita silnic. Možná i trochu větší propojenost mezi jednotlivými městy a obcemi.
úsek dálnice D1
v Telči se mi nelíbil pouliční stánkový prodej
V tuto chvíli mě nic nenapadá.
väčšia propagacia
Veřejná hromadná doprava (propastný rozdíl mezi oblastmi, kam zasahují spoje IDS JMK, a oblastmi, kde dopravní obslužnost objednává pouze kraj Vysočina)
Větší propagace
větší propagace a informovanost lidí
Vetší reklamu pro Vysočinu
víc komunikačních aktivit, je tam málo turistů
vic propagovat
Více ji propagovat, o zmiňované lokalitě toho totiž moc nevím :(.
volný internet aspoň ve větších obcích - ale aby fungoval, Rowanet je šílený, špatná dostupnost některých míst hromadnou dopravou, hrady, muzea apod. by měly být udělány více pro děti - komunikativně, kempy vyšší úrovně se sportovním vyžitím
vylepšovat se dá stále, ale myslím, že když se každý občan bude chovat v přírodě, návštěvě památek, tak jak má, tak ani velké změny kraj Vysočina nepotřebuje. Samozřejmě vše se musí neustále udržovat a opečovávat a nesmírně důležitá je i propagace pro nalákání turistů
vyměnit pršení a mlhu a kopce
výstavba silnic,
Vzhledem ke krátkému času, který jsem zde strávil, nedokáži posoudit.
vztah kraje k jiným městům než k Jihlavě, proč má mít jihlava nové silnice ale vsude jinde jsou rozkodrcany
Vždycky se hodí víc nabídek pro rodiny s malými dětmi - tam je problém, co dělat.
x
zábavné vyžití, možnosti k podnikání, pracovní příležitosti
Zajímavý dotazník, přeju hodně štěstí při jeho zpracování i následné obhajobě diplomky. Rád bych taky potom kouknul na výsledky. Hodně zdaru Peťo! P.Svoboda
Zaměstnanost
Zatraktívnit lyžařské tratě - více občerstvovacích míst na novoměstsku
zavést cykloautobusy
Zlepšil bych propagaci kraje.
zlepšit obchod, například Havlíčkův Brod - velké město, kde se usídlili jen vietnamci!
zvysit reklamni kampan kraje
žádné
žádné nemám
žádné nemám
žádný nápad, neznám to tam
22. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 83 | 51,88 % | 51,88 % |
Žena | 77 | 48,13 % | 48,13 % |
23. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 let | 74 | 46,25 % | 46,25 % |
26-34 let | 46 | 28,75 % | 28,75 % |
35-49 let | 31 | 19,38 % | 19,38 % |
50-59 let | 7 | 4,38 % | 4,38 % |
do 18 let | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 101 | 63,13 % | 63,13 % |
středoškolské ukončené maturitou | 46 | 28,75 % | 28,75 % |
základní | 8 | 5 % | 5 % |
vyučen/(a) | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
vyšší odborné | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
25. Kraj, ve kterém bydlíte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihomoravský | 40 | 25 % | 25 % |
Vysočina | 28 | 17,5 % | 17,5 % |
Jihomoravský | 16 | 10 % | 10 % |
Moravskoslezský | 15 | 9,38 % | 9,38 % |
Praha | 14 | 8,75 % | 8,75 % |
Olomoucký | 12 | 7,5 % | 7,5 % |
Jihočeský | 10 | 6,25 % | 6,25 % |
Zlínský | 9 | 5,63 % | 5,63 % |
Středočeský | 5 | 3,13 % | 3,13 % |
Ústecký | 4 | 2,5 % | 2,5 % |
Pardubický | 3 | 1,88 % | 1,88 % |
Královehradecký | 2 | 1,25 % | 1,25 % |
Liberecký | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Plzeňský | 1 | 0,63 % | 0,63 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.