Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení respondenti, jsme studenti Vysoké školy a zabýváme se Analýzou konkurence na pivním trhu. Tímto Vás žádáme o vyplnění dotazníku. Předem děkujeme za Váš čas věnovaný dotazníku a za pravdivé informace, které uvedete.
Odpovědi respondentů
1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
92
73,02 %
73,02 %
ne
34
26,98 %
26,98 %
2. Jste plnoletí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
92
100 %
73,02 %
3. Konzumujete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
80
86,96 %
63,49 %
ne
12
13,04 %
9,52 %
4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
25
31,25 %
19,84 %
4
25
31,25 %
19,84 %
3
13
16,25 %
10,32 %
2
9
11,25 %
7,14 %
1
8
10 %
6,35 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.69
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.4
Směrodatná odchylka:
1.18
Medián:
4
Modus:
5
5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Radegast
2.113
1.25
Ostravar
3.725
2.074
Svijany
3.2
2.26
Pilsner Urquell
2.438
1.346
Staropramen
3.525
1.124
6. Jaké balení je Vám nejbližší?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Čepované
71
88,75 %
56,35 %
Plechovkové pivo
4
5 %
3,17 %
Lahvové pivo
4
5 %
3,17 %
5l soudek
1
1,25 %
0,79 %
7. Kde nejčastěji pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v pohostinství
55
68,75 %
43,65 %
kulturní akce
13
16,25 %
10,32 %
doma
10
12,5 %
7,94 %
dovolená
2
2,5 %
1,59 %
8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0-5
48
60 %
38,1 %
6-10
22
27,5 %
17,46 %
11-15
5
6,25 %
3,97 %
16-20
3
3,75 %
2,38 %
21 a více
2
2,5 %
1,59 %
9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Život je hořký, bohudík
69
86,25 %
54,76 %
Méně alkoholu, více osvěžení
45
56,25 %
35,71 %
Pravá chuť přátelství
37
46,25 %
29,37 %
Fandíme místním partám
26
32,5 %
20,63 %
Inspirující chuť
22
27,5 %
17,46 %
10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.849
0.84
Cena
2.055
0.737
Barva
1.625
0.54
Hořkost
2.027
1.068
Dostupnost
1.75
1.382
11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
citrónovou chutí
37
46,25 %
29,37 %
nevím, nemohu posoudit
20
25 %
15,87 %
menší hořkostí
15
18,75 %
11,9 %
méně %
8
10 %
6,35 %
12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.953
1.326
Cena
2.219
1.046
Barva
2.385
1.406
Hořkost
2.585
2.704
Dostupnost
1.938
0.889
13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím, nemohu posoudit
44
55 %
34,92 %
cena
14
17,5 %
11,11 %
plnost chuti
13
16,25 %
10,32 %
menší hořkost
9
11,25 %
7,14 %
14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
3.017
2.017
Cena
2.288
1.493
Barva
2.39
1.424
Hořkost
2.828
1.591
Dostupnost
2.175
1.478
15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
27
33,75 %
21,43 %
2
25
31,25 %
19,84 %
3
19
23,75 %
15,08 %
1
7
8,75 %
5,56 %
5
2
2,5 %
1,59 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.92
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.87
Směrodatná odchylka:
0.93
Medián:
3
Modus:
4
16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.478
0.51
Cena
3.191
1.096
Barva
1.588
0.566
Hořkost
1.824
0.704
Dostupnost
1.824
0.675
17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechutenství
11
78,57 %
8,73 %
Nenám k alkoholu vztah
1
7,14 %
0,79 %
náboženské
1
7,14 %
0,79 %
piju raději víno
1
7,14 %
0,79 %
18. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
69
54,76 %
54,76 %
žena
57
45,24 %
45,24 %
19. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-27 let
101
80,16 %
80,16 %
38-47 let
10
7,94 %
7,94 %
28-37 let
10
7,94 %
7,94 %
68 let a více
3
2,38 %
2,38 %
48-57 let
2
1,59 %
1,59 %
20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
80
63,49 %
63,49 %
vysokoškolské
26
20,63 %
20,63 %
základní
8
6,35 %
6,35 %
vyšší odborné
5
3,97 %
3,97 %
střední bez maturity
5
3,97 %
3,97 %
žádné
2
1,59 %
1,59 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čepované na otázku 6. Jaké balení je Vám nejbližší?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doma na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pohostinství na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-5 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně alkoholu, více osvěžení na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravá chuť přátelství na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Život je hořký, bohudík na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi citrónovou chutí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menší hořkostí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=5 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnost chuti na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=5 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
odpověď ne:
9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechutenství na otázku 17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)
6. Jaké balení je Vám nejbližší?
odpověď Čepované:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnost chuti na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pohostinství na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=5 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi citrónovou chutí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
7. Kde nejčastěji pijete pivo?
odpověď v pohostinství:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
odpověď 0-5:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
odpověď Život je hořký, bohudík:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně alkoholu, více osvěžení na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=5 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
odpověď Dostupnost=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
odpověď Hořkost=1:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
odpověď Chuť=1:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
odpověď Barva=1:
6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
odpověď Chuť=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
18. Jste:
odpověď žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Konzumujete pivo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?
2. Jste plnoletí?
3. Konzumujete pivo?
4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
6. Jaké balení je Vám nejbližší?
7. Kde nejčastěji pijete pivo?
8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)
18. Jste:
19. Věk:
20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?
2. Jste plnoletí?
3. Konzumujete pivo?
4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
6. Jaké balení je Vám nejbližší?
7. Kde nejčastěji pijete pivo?
8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)
18. Jste:
19. Věk:
20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Machura, Z. – Analýza konkurence na českém pivním trhu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17477.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.