Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza konkurence na českém pivním trhu

Analýza konkurence na českém pivním trhu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdenek Machura
Šetření:16. 10. 2011 - 22. 10. 2011
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):20 / 13.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,
jsme studenti Vysoké školy a zabýváme se Analýzou konkurence na pivním trhu. Tímto Vás žádáme o vyplnění dotazníku. Předem děkujeme za Váš čas věnovaný dotazníku a za pravdivé informace, které uvedete.

Odpovědi respondentů

1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9273,02 %73,02 %  
ne3426,98 %26,98 %  

Graf

2. Jste plnoletí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano92100 %73,02 %  

Graf

3. Konzumujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8086,96 %63,49 %  
ne1213,04 %9,52 %  

Graf

4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52531,25 %19,84 %  
42531,25 %19,84 %  
31316,25 %10,32 %  
2911,25 %7,14 %  
1810 %6,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.69
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.4
Směrodatná odchylka:1.18
Medián:4
Modus:5

Graf

5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Radegast2.1131.25
Ostravar3.7252.074
Svijany3.22.26
Pilsner Urquell2.4381.346
Staropramen3.5251.124

Graf

6. Jaké balení je Vám nejbližší?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čepované7188,75 %56,35 %  
Plechovkové pivo45 %3,17 %  
Lahvové pivo45 %3,17 %  
5l soudek11,25 %0,79 %  

Graf

7. Kde nejčastěji pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v pohostinství5568,75 %43,65 %  
kulturní akce1316,25 %10,32 %  
doma1012,5 %7,94 %  
dovolená22,5 %1,59 %  

Graf

8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-54860 %38,1 %  
6-102227,5 %17,46 %  
11-1556,25 %3,97 %  
16-2033,75 %2,38 %  
21 a více22,5 %1,59 %  

Graf

9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Život je hořký, bohudík6986,25 %54,76 %  
Méně alkoholu, více osvěžení4556,25 %35,71 %  
Pravá chuť přátelství3746,25 %29,37 %  
Fandíme místním partám2632,5 %20,63 %  
Inspirující chuť2227,5 %17,46 %  

Graf

10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.8490.84
Cena2.0550.737
Barva1.6250.54
Hořkost2.0271.068
Dostupnost1.751.382

Graf

11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
citrónovou chutí3746,25 %29,37 %  
nevím, nemohu posoudit2025 %15,87 %  
menší hořkostí1518,75 %11,9 %  
méně %810 %6,35 %  

Graf

12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.9531.326
Cena2.2191.046
Barva2.3851.406
Hořkost2.5852.704
Dostupnost1.9380.889

Graf

13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nemohu posoudit4455 %34,92 %  
cena1417,5 %11,11 %  
plnost chuti1316,25 %10,32 %  
menší hořkost911,25 %7,14 %  

Graf

14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť3.0172.017
Cena2.2881.493
Barva2.391.424
Hořkost2.8281.591
Dostupnost2.1751.478

Graf

15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42733,75 %21,43 %  
22531,25 %19,84 %  
31923,75 %15,08 %  
178,75 %5,56 %  
522,5 %1,59 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.92
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:3
Modus:4

Graf

16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.4780.51
Cena3.1911.096
Barva1.5880.566
Hořkost1.8240.704
Dostupnost1.8240.675

Graf

17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutenství1178,57 %8,73 %  
Nenám k alkoholu vztah17,14 %0,79 %  
náboženské17,14 %0,79 %  
piju raději víno17,14 %0,79 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6954,76 %54,76 %  
žena5745,24 %45,24 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-27 let10180,16 %80,16 %  
38-47 let107,94 %7,94 %  
28-37 let107,94 %7,94 %  
68 let a více32,38 %2,38 %  
48-57 let21,59 %1,59 %  

Graf

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou8063,49 %63,49 %  
vysokoškolské2620,63 %20,63 %  
základní86,35 %6,35 %  
vyšší odborné53,97 %3,97 %  
střední bez maturity53,97 %3,97 %  
žádné21,59 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Konzumujete pivo?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čepované na otázku 6. Jaké balení je Vám nejbližší?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doma na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pohostinství na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-5 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně alkoholu, více osvěžení na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravá chuť přátelství na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Život je hořký, bohudík na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi citrónovou chutí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menší hořkostí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=5 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnost chuti na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=5 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
  • odpověď ne:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechutenství na otázku 17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)

6. Jaké balení je Vám nejbližší?

  • odpověď Čepované:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnost chuti na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pohostinství na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=5 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 7. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi citrónovou chutí na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

7. Kde nejčastěji pijete pivo?

  • odpověď v pohostinství:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?

8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?

  • odpověď 0-5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)

9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?

  • odpověď Život je hořký, bohudík:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen=5 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fandíme místním partám na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirující chuť na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nemohu posoudit na otázku 11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=4 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany=2 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=4 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně alkoholu, více osvěžení na otázku 9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=3 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=5 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:

10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:

  • odpověď Dostupnost=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

  • odpověď Hořkost=1:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti
  • odpověď Chuť=1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

  • odpověď Barva=1:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořkost=1 na otázku 14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti

  • odpověď Chuť=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pilsner Urquell=1 na otázku 5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)

18. Jste:

  • odpověď žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Konzumujete pivo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?

2. Jste plnoletí?

3. Konzumujete pivo?

4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)

6. Jaké balení je Vám nejbližší?

7. Kde nejčastěji pijete pivo?

8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?

9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?

10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:

11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?

12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?

14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti

17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)

18. Jste:

19. Věk:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je Vaše trvalé nebo přechodné bydliště v Moravskoslezském kraji?

2. Jste plnoletí?

3. Konzumujete pivo?

4. Je pro Vás pivo nejoblíbenější z alkoholických nápojů? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

5. Seřaďte značky piva podle oblíbenosti od 1 do 5. (1. Nejoblíbenější, 5. Nejméně oblíbené)

6. Jaké balení je Vám nejbližší?

7. Kde nejčastěji pijete pivo?

8. Kolik půllitrů piva v průměru za týden vypijete?

9. Který z těchto sloganů byste byli schopni přiřadit k jednotlivým pivním značkám?

10. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Radegast 12% podle spokojenosti:

11. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Cool Lemon od Staropramenu?

12. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Staropramen Cool Lemon podle spokojenosti

13. Čím Vás nejvíce zaujalo pivo Ostravar 12%?

14. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Ostravar 12% podle spokojenosti

15. Je pro Vás rozhodující cena u piva Pilsner Urquell? (1 - rozhodně ne, 2 - spíše ne, 3 - neutrální postoj, 4 – spíše ano, 5 – rozhodně ano)

16. Ohodnoťte jako ve škole následující charakteristiky výrobku Pilsner Urquell podle spokojenosti

17. Z jakého důvodu nepijete pivo? (odpovídají pouze ti, kteří u otázky č.3 odpověděli NE)

18. Jste:

19. Věk:

20. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Machura, Z.Analýza konkurence na českém pivním trhu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17477.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.