Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Známost kávy presso

Známost kávy presso

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Brachtlová
Šetření:16. 10. 2011 - 18. 10. 2011
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):19 / 12.13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Vážený respondente,

jsme studentky VŠB-TU Ostrava, Ekonomické fakulty a dovolujeme si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který slouží jako podklad pro náš semestrální projekt a týká se známosti produktu mezi spotřebiteli. Dotazník je zcela anonymní.

 

Děkujeme za Váš čas a ochotu dotazník vyplnit. 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 U každé otázky vyberte a zakroužkujte pouze jednu odpověď, pokud není uvedeno jinak. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete kávu presso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denněotázka č. 2, Několikrát týdněotázka č. 2, Několikrát měsíčněotázka č. 2, Méně než jednou měsíčněotázka č. 2, Nepijiotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně 2429,27 %29,27 %  
Nepiji 2328,05 %28,05 %  
Několikrát týdně 1315,85 %15,85 %  
Denně 1315,85 %15,85 %  
Méně než jednou měsíčně 910,98 %10,98 %  

Graf

2. Jaké značky presso káv se vám vybaví jako první? (uveďte prosím max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
segafredo610,17 %7,32 %  
illy58,47 %6,1 %  
lavazza46,78 %4,88 %  
tchibo46,78 %4,88 %  
Illy, segafredo35,08 %3,66 %  
lavazza, segafredo, illy23,39 %2,44 %  
nescafé23,39 %2,44 %  
žádné23,39 %2,44 %  
Lavazza, illy, Segafredo11,69 %1,22 %  
presso NEEXISTUJE, je to ESPRESSO!!! 11,69 %1,22 %  
ostatní odpovědi Lavazza, Illy, Segrafredo
danesi, illy
nestpresso, illy
Illi, Segafredo
Jacobs, Tchibo
Corsini, illy
Douwe Egberts,Illy,Tchibo
illi, davidoff, segafredo, lavaza
Lavazza, Rioba
Segafreda, Lavazza, Illy
Lavazza, Segafredo
lavazza, vergnano, segafredo
segafredo, illy
jacobs
Tchibo? Asi. :))
tonino lamborgini
lavazza, bristot, blaser
piazza,segafredo
Nescafe, Jacobs, Tchibo
nescafe dolce gusto
segafredo,illy,nescafe
netuším..
expresso
Davidoff
Dadák Standart
illy, starbacs, tchibo
nescafé,tchibo,jacobs ?
Lavazza, Tchibo
carte noire, davidoff
2949,15 %35,37 % 

Graf

3. Kde nejčastěji pijete kávu presso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kavárnách3152,54 %37,8 %  
Doma1627,12 %19,51 %  
V práci58,47 %6,1 %  
V restauracích35,08 %3,66 %  
V barech23,39 %2,44 %  
musis mit trosku prehled kdyz delas takovy dotazni11,69 %1,22 %  
ve škole11,69 %1,22 %  

Graf

4. Navštěvujete kavárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně 2949,15 %35,37 %  
Méně než jednou měsíčně 1525,42 %18,29 %  
Několikrát týdně 1118,64 %13,41 %  
Nenavštěvuji35,08 %3,66 %  
Denně11,69 %1,22 %  

Graf

5. Kterou značku nejčastěji pijete v kavárnách? (max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Illy2847,46 %34,15 %  
Segafredo2542,37 %30,49 %  
Lavazza1728,81 %20,73 %  
Piazza D'Oro1220,34 %14,63 %  
Tchibo813,56 %9,76 %  
Starbucks46,78 %4,88 %  
corsini11,69 %1,22 %  
Nevím, co je to za značku a je mi to fuk. :)11,69 %1,22 %  
tonino lamborgini11,69 %1,22 %  
pellini11,69 %1,22 %  
Jacobs11,69 %1,22 %  
netuším..11,69 %1,22 %  
nevim jakou udelaji11,69 %1,22 %  

Graf

6. Pijete kávu Lavazza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3457,63 %41,46 %  
ANO2542,37 %30,49 %  

Graf

7. Proč nepijete kávu Lavazza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nechutná miotázka č. 8, Mám svou značku a nemám potřebu ochutnávat jinouotázka č. 8, Není k dostání v mém okolíotázka č. 8, Je draháotázka č. 8, Neznám jiotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám ji 2676,47 %31,71 %  
Není k dostání v mém okolí 38,82 %3,66 %  
Mám svou značku a nemám potřebu ochutnávat jinou38,82 %3,66 %  
Nechutná mi 25,88 %2,44 %  

Graf

8. Kde jste se dozvěděli o značce Lavazza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V zařízení podávající kávu (kavárna, bar, restaurace)2987,88 %35,37 %  
Známí39,09 %3,66 %  
Internet 13,03 %1,22 %  

Graf

9. Vybavíte si značku Lavazza podle loga nebo podle názvu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Logootázka č. 10, Názevotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Název2884,85 %34,15 %  
Logo515,15 %6,1 %  

Graf

10. Můžete nám ho popsat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá Lavazza na bílém podkladu120 %1,22 %  
modrý obdlžnik a v ňom napísaná Lavazza120 %1,22 %  
modrý nápis na bílém podkladu120 %1,22 %  
modrý pruh s názvem120 %1,22 %  
nápis lavazza s velkým A uprostřed 120 %1,22 %  

Graf

11. Líbí se Vám logo značky Lavazza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano480 %4,88 %  
Rozhodně ano120 %1,22 %  

Graf

12. Jak vnímáte značku Lavazza?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pro náročného konzumenta vs. Pro obyčejného konzumenta 1-2-3-4-52.7580.669
S dobrou reputací vs. Se špatnou reputací1-2-3-4-52.1820.634
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-52.1820.997
Známá vs. Neznámá 1-2-3-4-52.1521.038
Levná vs. Drahá1-2-3-4-530.364

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.9090.749
Vůně1.9390.845
Cena2.3330.465
Povzbuzující účinek2.3640.595
Možnost kombinace s jinými složkami (mlékem, zmrzlinou, alkoholem)2.030.696

Graf

14. Které výrobky pod značkou Lavazza znáte? (můžete označit i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
káva3090,91 %36,59 %  
reklamní předměty (příslušenství: skleničky, hrnečky, cukřenky,…)1854,55 %21,95 %  
kávovary618,18 %7,32 %  
kávové stroje (automaty)39,09 %3,66 %  
kávové kapsle39,09 %3,66 %  

Graf

15. Do jaké kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5263,41 %63,41 %  
Zaměstnaný2024,39 %24,39 %  
Nezaměstnaný67,32 %7,32 %  
Mateřská dovolená22,44 %2,44 %  
Důchodce22,44 %2,44 %  

Graf

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let5870,73 %70,73 %  
26 - 35 let1720,73 %20,73 %  
36 - 45 let56,1 %6,1 %  
56 a více11,22 %1,22 %  
46 - 55 let11,22 %1,22 %  

Graf

17. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6579,27 %79,27 %  
Muž1720,73 %20,73 %  

Graf

18. Váš příjem je?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám příjem3239,51 %39,02 %  
Pod 10 000 Kč2530,86 %30,49 %  
10 000 - 20 000 Kč1720,99 %20,73 %  
Nad 20 000 Kč78,64 %8,54 %  

Graf

19. Ve kterém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký2125,61 %25,61 %  
Moravskoslezský1417,07 %17,07 %  
praha78,54 %8,54 %  
Pardubický56,1 %6,1 %  
Zlínsky33,66 %3,66 %  
Středočeský33,66 %3,66 %  
Vysočina22,44 %2,44 %  
dotaznik na hovno11,22 %1,22 %  
ostravský11,22 %1,22 %  
Jihomoravský11,22 %1,22 %  
ostatní odpovědi olomouc
olomoucký kraj
Moravsko-slezský
hl.m.Praha
Královéhradecký
Žilinký, SR
MSK
Karlovarský
západočeský
Olomouckém.
Kladno
Jihomoravském
česká republika
severomoravský
MS
Žilinskom
Pardubický kraj
královéhradecký kraj
Plzeňský
Středočeský, město Kladno
Swiss, Zürich
Plzen
Plzeňském
bratislava
2429,27 %29,27 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Pijete kávu Lavazza?

  • odpověď ANO:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 2 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 2 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavazza na otázku 5. Kterou značku nejčastěji pijete v kavárnách? (max. 2 odpovědi)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
  • odpověď NE:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám ji na otázku 7. Proč nepijete kávu Lavazza?

8. Kde jste se dozvěděli o značce Lavazza?

  • odpověď V zařízení podávající kávu (kavárna, bar, restaurace):
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 2 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá : 1 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá : 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamní předměty (příslušenství: skleničky, hrnečky, cukřenky,…) na otázku 14. Které výrobky pod značkou Lavazza znáte? (můžete označit i více možností)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena =3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povzbuzující účinek=3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 2 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=2 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?

9. Vybavíte si značku Lavazza podle loga nebo podle názvu?

  • odpověď Název:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povzbuzující účinek=3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena =3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=2 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)

12. Jak vnímáte značku Lavazza?

  • odpověď Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=2 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
  • odpověď Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 3:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?

14. Které výrobky pod značkou Lavazza znáte? (můžete označit i více možností)

  • odpověď káva:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavazza na otázku 5. Kterou značku nejčastěji pijete v kavárnách? (max. 2 odpovědi)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá : 1 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povzbuzující účinek=3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 6. Pijete kávu Lavazza?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena =3 na otázku 13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro náročného konzumenta [1-2-3-4-5] Pro obyčejného konzumenta : 2 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá : 3 na otázku 12. Jak vnímáte značku Lavazza?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete kávu presso?

3. Kde nejčastěji pijete kávu presso?

4. Navštěvujete kavárny?

5. Kterou značku nejčastěji pijete v kavárnách? (max. 2 odpovědi)

6. Pijete kávu Lavazza?

7. Proč nepijete kávu Lavazza?

8. Kde jste se dozvěděli o značce Lavazza?

9. Vybavíte si značku Lavazza podle loga nebo podle názvu?

12. Jak vnímáte značku Lavazza?

13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)

14. Které výrobky pod značkou Lavazza znáte? (můžete označit i více možností)

15. Do jaké kategorie se řadíte?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Jakého jste pohlaví?

18. Váš příjem je?

19. Ve kterém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete kávu presso?

3. Kde nejčastěji pijete kávu presso?

4. Navštěvujete kavárny?

5. Kterou značku nejčastěji pijete v kavárnách? (max. 2 odpovědi)

6. Pijete kávu Lavazza?

7. Proč nepijete kávu Lavazza?

8. Kde jste se dozvěděli o značce Lavazza?

9. Vybavíte si značku Lavazza podle loga nebo podle názvu?

12. Jak vnímáte značku Lavazza?

13. Jak jste spokojení s danými atributy Lavazza? (1 - nejspokojenější, 4 - nejnespokojenější)

14. Které výrobky pod značkou Lavazza znáte? (můžete označit i více možností)

15. Do jaké kategorie se řadíte?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Jakého jste pohlaví?

18. Váš příjem je?

19. Ve kterém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brachtlová, H.Známost kávy presso (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17479.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.