Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza známosti značky Lacoste

Analýza známosti značky Lacoste

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Šinogl
Šetření:17. 10. 2011 - 18. 10. 2011
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku za účelem vypracování seminární práce, která nám byla zadána v předmětu Marketingový výzkum A. Dotazník je anonymní a veškerá data budou použity pouze pro tuto seminární práci a nebudou poskytnuta k jiným účelům. Děkujeme Vám za ochotu a čas strávený při vyplňování tohoto dotazníku.
studenti Ekonomické fakulty, VŠB-TUO, obor management
 

Odpovědi respondentů

1. 1. Pod pojmem kvalitní značka oblečení se mi vybaví tyto značky:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adadas , nike....

Adidas

Adidas, Marks and Spencer, Nike, Alpine pro

adidas, nike

adidas, nike

Adidas, Nike, Mustang, Wrangler, Pepe Jeans

adidas, nike, new yorker, hp, pull&bear

ADIDAS, NIKE, PUMA

Adidas, puma, nike, zara

Bershka, HM, Zara,

columbia

Diesel

Diesel, Pepe Jeans, Replay, Scotch & Soda

dior, chloé,......... vandenberg, .......

DOLCE GABANA,LACOSTE,ARMANI,WRANGLER,LEE,DIESEL,HUGO BOSS,NIKE,ADIDAS,DIOR

Esprit, S.Oliver, Next

gucci

HF, Fox, Mass DNM, Etnies

hoolister, ralph lauren, aeropostale,topman,

Lacoste, fox, adidas, nike

lacoste,armani,dolce,

nike

nike

Nike, Adidas, Lacoste, Gant

Pepe jeans, Guess, Lacoste, Diesel, Benetton, Esprit, Levis

Pepe jeans, Lacoste, Adidas, Guess, Bik bok, Adio, Top shop, H&M

Pepe Jeans, Reporter, Tommy Hilfiger, Replay .....

prada, versace,

prostejov, makyta

Puma

Puma, Nike, DC, Lacoste,

Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Lacoste

Respiro, Timeout, Loap, Fishbone

Roxy, Mustang, Envy, ALpine Pro

Tattini, Pikeur

The North Face, Klimatex, Tilak...

Tommy Hilfiger, Louis Vuitton, Hugo Boss, Lacoste, Jack and Jones

Versace

žádná

Žádná.

2. Slyšel/a jste už někdy o značce Lacoste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne (ukoncete prosim dotazovani) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3895 %95 %  
Ne (ukoncete prosim dotazovani)25 %5 %  

Graf

3. Který z následujících faktorů je pro Vás rozhodující při nákupu oděvů? Odpověď zakřížkujte na stupnici 1-5; 1-nejdůležitější, 5-nejméně důležitý.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pohodlnost1.7110.574
aktuální trend2.8681.535
cena2.2630.983
kvalita2.0531.102
značka3.1581.765

Graf

4. Které další produkty kromě oblečení podle Vás firma Lacoste nabízí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

parfemy, šperky, obuv, doplňky

boty

boty

Boty, opasky, cepice

boty, parfémy

boty,kabelky

kabelky

kabelky, peněženky

Nemám ponětí.

netuším

nevim

nevím

obuv

Obuv

obuv

obuv

obuv

Obuv, parfém, doplňky (tašky, kabelky)

parfémy

parfémy

parfemy

parfémy

parfémy

PARFEMY

Parfemy

Parfémy

PARFÉMY

parfémy

parfémy

parfémy

parfémy

Parfémy, boty

parfémy, boty, kabelky, hodinky

parfémy, doplňky ...

PARFEMY, KOSMETIKU

Parfémy, obuv, kabelky (doplňky)

parfumerie

Parfumerie,Boty

5. Co je podle Vás na značce Lacoste nejvíce atraktivní? (1-nejatraktvnější, 5-nejméně atraktivní)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
logo2.4211.191
prestiž značky2.1050.989
cena výrobků3.5791.191
kvalita2.2890.837
design2.5261.039

Graf

6. 6. Víte, že má značka Lacoste svůj kamenný obchod v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano a také vím, kde se nacházíotázka č. 7, Ano, ale nevím, kde se nacházíotázka č. 7, Nevím, že má svůj kamenný obchod v Ostravě (přejděte na otázku č.9)otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, že má svůj kamenný obchod v Ostravě (přejděte na otázku č.9)3284,21 %80 %  
Ano, ale nevím, kde se nachází513,16 %12,5 %  
Ano a také vím, kde se nachází12,63 %2,5 %  

Graf

7. Přibližně jak často tento obchod navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem tento obchod nenavštívil/a466,67 %10 %  
1x ročně233,33 %5 %  

Graf

8. 8. Koupil/a jste si někdy v tomto obchodě některý z výrobků Lacoste?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne583,33 %12,5 %  
ano116,67 %2,5 %  

Graf

9. Koupil/a jste si někdy některý z výrobků Lacoste jinde, než v tomto kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, na internetuotázka č. 10, Ano, v jiném kamenném obchoděotázka č. 10, Nikdy jsem si žádný výrobek Lacoste nekoupil/a (přejděte na otázku č. 12)otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem si žádný výrobek Lacoste nekoupil/a (přejděte na otázku č. 12)2155,26 %52,5 %  
Ano, v jiném kamenném obchodě1026,32 %25 %  
Ano, na internetu718,42 %17,5 %  

Graf

10. Který z následujících výrobků jste si koupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení1270,59 %30 %  
Parfém741,18 %17,5 %  
Boty529,41 %12,5 %  
Doplňky211,76 %5 %  

Graf

11. Jak často si průměrně výrobky Lacoste kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně952,94 %22,5 %  
výrobek Lacoste jsem si koupil pouze jednou a další nákup už neplánuji635,29 %15 %  
nepravidelně15,88 %2,5 %  
když se mi něco líbí, koupím si to15,88 %2,5 %  

Graf

12. Značku Lacoste vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [levnou (přejděte na otázku č. 14)otázka č. 14, cenově srovnatelnou s oblečením, které kupuji (přejděte na otázku č. 14)otázka č. 14, drahouotázka č. 13, nemám ponětí, kolik výrobky Lacoste můžou státotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahou2463,16 %60 %  
cenově srovnatelnou s oblečením, které kupuji (přejděte na otázku č. 14)821,05 %20 %  
nemám ponětí, kolik výrobky Lacoste můžou stát513,16 %12,5 %  
levnou (přejděte na otázku č. 14)12,63 %2,5 %  

Graf

13. Je pro Vás tento fakt překážkou k tomu, abyste kupoval/a jejich výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1241,38 %30 %  
rozhodně ano827,59 %20 %  
nevím517,24 %12,5 %  
spíše ne413,79 %10 %  

Graf

14. Myslím, že s ohledem na můj měsíční příjem bych si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohl/a dovolit kupovat výrobky Lacoste2052,63 %50 %  
Mohl/a dovolit kupovat výrobky Lacoste, ale nemám o ně zájem821,05 %20 %  
mohl/a dovolit kupovat výrobky Lacoste615,79 %15 %  
nemám ponětí, kolik výrobky Lacoste můžou stát410,53 %10 %  

Graf

15. 15. Doporučil/a byste výrobky Lacoste svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1334,21 %32,5 %  
spíše ne1334,21 %32,5 %  
určitě ano513,16 %12,5 %  
nevím25,26 %5 %  
určitě ne12,63 %2,5 %  
V mode se neorientuju. Koupim, co zrovna potrebuju12,63 %2,5 %  
Ne, protože tuto značku neznám.12,63 %2,5 %  
Nic od nich nemám, tak nevím12,63 %2,5 %  
každý, ať si kupuje to, co se mu líbí... 12,63 %2,5 %  

Graf

16. Váš hrubý měsíční příjem se pohybuje v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 0002155,26 %52,5 %  
10 001 – 20 000923,68 %22,5 %  
20 001 – 30 000513,16 %12,5 %  
více než 40 00025,26 %5 %  
30 001 – 40 00012,63 %2,5 %  

Graf

17. Vaše ukončené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2771,05 %67,5 %  
vysokoškolské923,68 %22,5 %  
základní25,26 %5 %  

Graf

18. Ve které obci žijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šumperk615,79 %15 %  
Ostrava513,16 %12,5 %  
praha410,53 %10 %  
Brno37,89 %7,5 %  
Hodonín37,89 %7,5 %  
Valašské Meziříčí12,63 %2,5 %  
hl.m.Praha12,63 %2,5 %  
Zábřeh12,63 %2,5 %  
Jindřichov12,63 %2,5 %  
Bratrušov12,63 %2,5 %  
ostatní odpovědi Kopřivnice
Nový jičín
OLšANY
Olomouc
ústecký kraj
Šumperk.
Ostrava - Zábřeh
RAKOVNÍK
Olomoucký kraj
Středočeský kraj
Zlín
Plzeň
1231,58 %30 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Značku Lacoste vnímám jako:

  • odpověď drahou:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestiž značky=1 na otázku 5. Co je podle Vás na značce Lacoste nejvíce atraktivní? (1-nejatraktvnější, 5-nejméně atraktivní)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Slyšel/a jste už někdy o značce Lacoste?

3. Který z následujících faktorů je pro Vás rozhodující při nákupu oděvů? Odpověď zakřížkujte na stupnici 1-5; 1-nejdůležitější, 5-nejméně důležitý.

4. Které další produkty kromě oblečení podle Vás firma Lacoste nabízí?

5. Co je podle Vás na značce Lacoste nejvíce atraktivní? (1-nejatraktvnější, 5-nejméně atraktivní)

6. 6. Víte, že má značka Lacoste svůj kamenný obchod v Ostravě?

9. Koupil/a jste si někdy některý z výrobků Lacoste jinde, než v tomto kamenném obchodě?

10. Který z následujících výrobků jste si koupila?

12. Značku Lacoste vnímám jako:

13. Je pro Vás tento fakt překážkou k tomu, abyste kupoval/a jejich výrobky?

14. Myslím, že s ohledem na můj měsíční příjem bych si:

15. 15. Doporučil/a byste výrobky Lacoste svým známým?

16. Váš hrubý měsíční příjem se pohybuje v rozmezí:

17. Vaše ukončené vzdělání je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Slyšel/a jste už někdy o značce Lacoste?

3. Který z následujících faktorů je pro Vás rozhodující při nákupu oděvů? Odpověď zakřížkujte na stupnici 1-5; 1-nejdůležitější, 5-nejméně důležitý.

4. Které další produkty kromě oblečení podle Vás firma Lacoste nabízí?

5. Co je podle Vás na značce Lacoste nejvíce atraktivní? (1-nejatraktvnější, 5-nejméně atraktivní)

6. 6. Víte, že má značka Lacoste svůj kamenný obchod v Ostravě?

9. Koupil/a jste si někdy některý z výrobků Lacoste jinde, než v tomto kamenném obchodě?

10. Který z následujících výrobků jste si koupila?

12. Značku Lacoste vnímám jako:

13. Je pro Vás tento fakt překážkou k tomu, abyste kupoval/a jejich výrobky?

14. Myslím, že s ohledem na můj měsíční příjem bych si:

15. 15. Doporučil/a byste výrobky Lacoste svým známým?

16. Váš hrubý měsíční příjem se pohybuje v rozmezí:

17. Vaše ukončené vzdělání je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šinogl, M.Analýza známosti značky Lacoste (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17488.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.