Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > KOFOLA - analýza nákupních zvyklostí

KOFOLA - analýza nákupních zvyklostí

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Kalicinska
Šetření:23. 10. 2011 - 30. 10. 2011
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,

dovolujeme si vás požádat o vyplnění našeho dotazníku, který je součástí naší semestrální práce. Na základě získaných dat, navrhneme opatření vhodná ke sledování dané problematiky.

 

Děkujeme za Váš čas

 

Tým HKK

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 U každé otázky zvolte jednu vhodnou odpověď, pokud není u otázky jiný pokyn.

Odpovědi respondentů

1. Kupujete Kofolu Original? (pokud ne, přejděte, prosím, k otázce č. 8)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12088,89 %88,89 %  
ne1511,11 %11,11 %  

Graf

2. Chutná Vám Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9579,17 %70,37 %  
spíše souhlasím2016,67 %14,81 %  
nevím32,5 %2,22 %  
spíše nesouhlasím21,67 %1,48 %  

Graf

3. Jaké balení Kofoly Original kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 litrová9075 %66,67 %  
0,5 litrová1815 %13,33 %  
1 litrová1210 %8,89 %  

Graf

4. Kde Kofolu Original kupujete nejčastěji (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím) :

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
V obchodních řetězcích1.4670.782
V soukromých samoobsluhách2.81.243
Ve večerkách3.5331.132
V restauračních zařízeních2.1751.428
V nápojových automatech3.61.257

Graf

5. Ovlivňuje Váš nákup podpora prodeje v nákupních místech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3025 %22,22 %  
spíše souhlasím2924,17 %21,48 %  
nevím2924,17 %21,48 %  
nesouhlasím2117,5 %15,56 %  
souhlasím119,17 %8,15 %  

Graf

6. Je pro Vás při koupi nápoje Kofola Original rozhodující cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5243,33 %38,52 %  
souhlasím3529,17 %25,93 %  
spíše nesouhlasím1512,5 %11,11 %  
nevím119,17 %8,15 %  
nesouhlasím75,83 %5,19 %  

Graf

7. Jaká cena je pro Vás přijatelná za 2litrovou láhev nápoje Kofola Original?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 Kč8268,33 %60,74 %  
26-35 Kč3730,83 %27,41 %  
36 a více Kč10,83 %0,74 %  

Graf

8. Myslíte si, že Kofola potřebuje změny jakéhokoliv druhu? (pokud ne, přeskočte, prosím, následující otázku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10880 %80 %  
ano2720 %20 %  

Graf

9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.0741.18
Chuť3.4441.432
Obal2.8521.311
Reklama3.1481.534
Obsah cukru2.7411.748

Graf

10. Kupuji tyto varianty nápoje Kofola(Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kofola Citrus3.1331.686
Kofola višňová3.3851.422
Kofola bez cukru3.5111.672

Graf

11. Jakou novou příchuť nápoje Kofola byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná6951,11 %51,11 %  
Vanilková2518,52 %18,52 %  
Karamelová2317,04 %17,04 %  
Skořicová1813,33 %13,33 %  

Graf

12. Oslovil by Vás prodej nového, lehce alkoholického nápoje (v plechu), Kofola s rumem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím4533,33 %33,33 %  
souhlasím2820,74 %20,74 %  
spíše souhlasím2619,26 %19,26 %  
spíše nesouhlasím2115,56 %15,56 %  
nevím1511,11 %11,11 %  

Graf

13. Kolik byste byli ochotni zaplatit za takovýto nápoj o objemu 0,33l ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-20 Kč9268,15 %68,15 %  
21-40 Kč4331,85 %31,85 %  

Graf

14. Kvůli kterým z uvedených aspektů nekupujete kofolu? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.9111.711
Chuť32.074
Obal3.7410.814
Reklama3.8070.911
Obsah cukru3.4371.505

Graf

15. Víte, že společnost Kofola a.s. vyrábí i jiné druhy nealkoholických nápojů jako je např. Rajec, Vinea atd.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7454,81 %54,81 %  
ne6145,19 %45,19 %  

Graf

16. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9671,11 %71,11 %  
Muž3928,89 %28,89 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 3012088,89 %88,89 %  
31 - 501410,37 %10,37 %  
51 - 7010,74 %0,74 %  

Graf

18. Máte děti? pokud ano, uveďte, prosím, jejich věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11887,41 %87,41 %  
nic32,22 %2,22 %  
510,74 %0,74 %  
25,10,74 %0,74 %  
1510,74 %0,74 %  
2 roky10,74 %0,74 %  
1010,74 %0,74 %  
15,1710,74 %0,74 %  
7, 10, 1210,74 %0,74 %  
6 měsíců10,74 %0,74 %  
110,74 %0,74 %  
7,410,74 %0,74 %  
24,2010,74 %0,74 %  
3 roky10,74 %0,74 %  
9měsíců10,74 %0,74 %  
4+1010,74 %0,74 %  

Graf

19. Napadá Vás nějaký jiný námět týkající se tématu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dětem Kofolu nepodávám...

chbí mi ve výčtu točená kofola. Tu si dám radši než pivo, ale balenou jsem si koupil snad jednou..

Chybí tam třeba,kolik člověk vypije kofoly deně. zdali radši čepovanou,rozlívanou a podobně..

chybí vám tam kofola bylinková :)

jiná barva kofoly :). Jen limitovaná série.

Kdysi, když Kofola byla ještě pod začkou Jupí, tak se prodávali sladké nápoje (černý rybíz, pomeranč ...) také o obejmu 2L. Boužel převzetím hlavní pozice na trhu Kofolou tyto nápoje vymizeli. Jsem pro jejidh obnovení. Aby se Kofola nezaměřovala jen na Kofolu s příchutěmi, ale i na celkově jinak chuťové nápoje.

Když ji miluješ, není co řešit:).

Kofola u mensich prodejcu se netesi takove "oblibe" a proto casto nebyva, na rozdil od coly ci pepsi, fanty apod, v chladicich boxech...

kofolu kupuji nejčastěji točenou v restauracích - tam jí dám vždy přednost před jinými nápoji; v lahvích ji kupuji výhradně při cestování (zpravidla na čerpacích stanicích); za kofolu s rumem bych nedal ani korunu - v dotazníku jsem však musel lhát, že 1-20 Kč bych byl ochoten zaplatit

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

NE

ne.

nejlepší je kofola čepovaná :-)

Ocenila bych více podniků s čepovanou kofolou. Poslední dobou je k dostání pouze balená.

Retro obaly a reklama je super.... šla bych tímto směrem.

Uvítala bych menší obsah bublinek :) a možná nesnažit se být tak cool a free, působí to na mě trochu jako křeč. Ale chápu, že jde o zaměření na určitou cílovou skupinu

vánoční reklama

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kupujete Kofolu Original? (pokud ne, přejděte, prosím, k otázce č. 8)

  • odpověď ne:
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím na otázku 4. Kde Kofolu Original kupujete nejčastěji (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím) :

4. Kde Kofolu Original kupujete nejčastěji (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím) :

  • odpověď Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím:
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Kupujete Kofolu Original? (pokud ne, přejděte, prosím, k otázce č. 8)

7. Jaká cena je pro Vás přijatelná za 2litrovou láhev nápoje Kofola Original?

  • odpověď 15-25 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 6. Je pro Vás při koupi nápoje Kofola Original rozhodující cena?

8. Myslíte si, že Kofola potřebuje změny jakéhokoliv druhu? (pokud ne, přeskočte, prosím, následující otázku)

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=4 na otázku 9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

10. Kupuji tyto varianty nápoje Kofola(Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím):

  • odpověď Kofola višňová=4:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=4 na otázku 9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete Kofolu Original? (pokud ne, přejděte, prosím, k otázce č. 8)

2. Chutná Vám Kofola?

3. Jaké balení Kofoly Original kupujete nejčastěji?

4. Kde Kofolu Original kupujete nejčastěji (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím) :

5. Ovlivňuje Váš nákup podpora prodeje v nákupních místech?

6. Je pro Vás při koupi nápoje Kofola Original rozhodující cena?

7. Jaká cena je pro Vás přijatelná za 2litrovou láhev nápoje Kofola Original?

8. Myslíte si, že Kofola potřebuje změny jakéhokoliv druhu? (pokud ne, přeskočte, prosím, následující otázku)

9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

10. Kupuji tyto varianty nápoje Kofola(Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím):

11. Jakou novou příchuť nápoje Kofola byste uvítali?

12. Oslovil by Vás prodej nového, lehce alkoholického nápoje (v plechu), Kofola s rumem?

13. Kolik byste byli ochotni zaplatit za takovýto nápoj o objemu 0,33l ?

14. Kvůli kterým z uvedených aspektů nekupujete kofolu? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

15. Víte, že společnost Kofola a.s. vyrábí i jiné druhy nealkoholických nápojů jako je např. Rajec, Vinea atd.?

16. Pohlaví:

17. Věk

18. Máte děti? pokud ano, uveďte, prosím, jejich věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete Kofolu Original? (pokud ne, přejděte, prosím, k otázce č. 8)

2. Chutná Vám Kofola?

3. Jaké balení Kofoly Original kupujete nejčastěji?

4. Kde Kofolu Original kupujete nejčastěji (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím) :

5. Ovlivňuje Váš nákup podpora prodeje v nákupních místech?

6. Je pro Vás při koupi nápoje Kofola Original rozhodující cena?

7. Jaká cena je pro Vás přijatelná za 2litrovou láhev nápoje Kofola Original?

8. Myslíte si, že Kofola potřebuje změny jakéhokoliv druhu? (pokud ne, přeskočte, prosím, následující otázku)

9. Který z těchto faktorů, by podle Vás, měla změnit? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

10. Kupuji tyto varianty nápoje Kofola(Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím):

11. Jakou novou příchuť nápoje Kofola byste uvítali?

12. Oslovil by Vás prodej nového, lehce alkoholického nápoje (v plechu), Kofola s rumem?

13. Kolik byste byli ochotni zaplatit za takovýto nápoj o objemu 0,33l ?

14. Kvůli kterým z uvedených aspektů nekupujete kofolu? (Ano-Spíše ano-Spíše ne- Ne- Nevím)

15. Víte, že společnost Kofola a.s. vyrábí i jiné druhy nealkoholických nápojů jako je např. Rajec, Vinea atd.?

16. Pohlaví:

17. Věk

18. Máte děti? pokud ano, uveďte, prosím, jejich věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kalicinska, M.KOFOLA - analýza nákupních zvyklostí (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17623.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.