Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace
Marketingová komunikace
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristýna Pazderová |
---|---|
Šetření: | 31. 10. 2011 - 07. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
předem děkuji za vyplnění dotazníku. Jedná se o průzkum k seminární práci ohledně ponětí a oblíbenosti forem komunikace z hlediska zákazníka.
Odpovědi respondentů
1. Znáte firmu RV Fashion?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 54 | 83,08 % | 83,08 % |
Ano, mám o ní ponětí | 11 | 16,92 % | 16,92 % |
2. Jaké formy komunikace se zákazníkem znáte? (reklama, osobní prodej…)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Dealerství - podomní prodej, osobní prodej, inzerce v novinách a televizi, přehlídkové akce atd.
Eshop, telefonický prodej, kamenné prodejny, podomní prodej, letáky
forma pestni v pripade ze se mu neco nelibyyy,forma usmevu v pripade ze je spokejeny a nestezuje si..
Internetový obchod
jbl
letáky, plakáty, reklamní spoty v médiích, inzerce, spamy
není čas je vypisovat, měli jste dát názvy a možnost zaškrtávat je
Oboje
osobně např. na ulici, v obchodě apod., reklama přes media, přes telefon, přes email, ...
osobní a neosobní formy kumunikace (např. přímý marketing, podpora prodeje, výstavy a veletrhy, PR, reklama, osobní prodej, sponzoring...
osobní prodej
osobni prodej
osobní prodej
osobní prodej, internetový nákup u již ověřených značek (doporučeno od přátel, rodiny apod.)
osobní prodej, marketing, reklama
osobní prodej, reklama
Osobný predaj, reklama, inzercia, internet
písemný, telefonický, osobní
PR, reklama, osobní prodej, podpora prodeje
PR, reklama, osobní prodej, předváděcí akce, podpora prodeje
PR, sales promotion, reklama
priamy predaj, reklama, public relations, mailova komunikacia - zasielanie akciovych emailov a letakov, rozhlas-TV
propagace v obchodních centrech, reklama v televizi, novinách, bilboardy
přímý marketing, reklama, osobní kontakt
Reklama Osobní prodej PR Direkt marketing Podpora prodeje
Reklama Osobní prodej Podpora prodeje Přímý marketing
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama (tisk, bilboardy, svetelne tabule, radio, televize, internet) predvadeci akce promoakce rozdavani vrozku (pred skolou, v metru, vOC)
reklama, letáky, internet
reklama, osobní prodej
reklama, osobní prodej
reklama, osobní prodej
reklama, osobní prodej, direct mail, reply card,
reklama, osobní prodej, e-mail, telemarketing
Reklama, osobní prodej, guerilla marketing, internetový prodej apod
reklama, osobní prodej, internetový prodej, telefonický prodej, sponzoring, soutěže, slevy, ochutnávky
reklama, osobní prodej, oslovení mailem, telefonem, letáky, poštovní zásilky, billboardy,
reklama, osobní prodej, podpora prodeje, product placement, PR, sponzoring, nová média, přímý marketing
reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations apod.
reklama, osobní prodej, pr
reklama, osobní prodej, prodej po telefonu
reklama, osobní prodej, prodej po telefonu
reklama, osobní prodej, slevy, dárky,...
reklama, osobní prodej, telemarketing
reklama, osobní prodej, telemarketing
reklama, osobní prodej...
Reklama, osobní prodej...
reklama, podpora predaja, osobný predaj,ústne podanie, public relations
reklama, PR, osobní prodej...
reklama, PR, osobny predaj, podpora predaja, direkt marketing
reklama, přímá komunikace, Public Relations , podpora prodeje
reklama, public relations, osobní prodej, virální marketing, gerilla marketing, přímý marketing, podpora prodeje
Reklama,letáky,telekomunikační zařízení,osobní kontakt...
Reklama,media
Reklama,osobní prodej
reklamy
tištěná reklama, elektronická reklama, osobní prodej, doporučení znáným
Twitter, email, Adsense reklama, placene recenze
Všechny :-)
výše zmíněné, direct mail, digitální komunikace (fb, twitter, ...), podpora prodeje, sponzoring, reklama v místě prodeje, eventy, soutěže, veletrhy a výstavy, PR, guerilla marketing, publicita, ...
žádnou
3. Víte co je to Public relations?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vím co je PR | 45 | 69,23 % | 69,23 % |
Ne | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
Slyšel/a jsem o tom, ale nevím co to je | 8 | 12,31 % | 12,31 % |
4. Víte co jsou to Nová média?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 31 | 47,69 % | 47,69 % |
Ano, vím co jsou NM | 22 | 33,85 % | 33,85 % |
Slyšel/a jsem o tom, ale nevím co to je | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
5. Jakou formu komunikace, jakožto se zákazníkem obecně upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Podpora prodeje (Propagace prodeje je soubor krátkodobých stimulů ;prodejní soutěže, ochutnávky zboží, spřažené slevy ,výprodejní slevy, množstevní slevy, běžné slevy, poukázky, kupóny, bezplatné vzorky, bezplatné dárky, prémie, loterie, a další) | 26 | 40 % | 40 % |
Reklama (inzerce; inzerci v tisku, televizní spoty, rozhlasové spoty, venkovní reklamu, reklamu v kinech, a další) | 16 | 24,62 % | 24,62 % |
Osobní prodej (Osobní prodej je jednání tváří v tvář; představení výrobků obchodními agenty firmy, obchodní setkání, veletrhy a výstavy, a další) | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
Nová média (Mezi nová média jsou zařazovány např: počítačem manipulované fotografie, pohyblivé, zvukové a světelné objekty, později různé zobrazovací technologie označované jakovirtuální realita, TCP/IP - nazývané dnes příznačně Internet, a další) | 6 | 9,23 % | 9,23 % |
Přímý marketing (Přímý marketing spočívá ve využívání poštovních zásilek, telefonu, faxu, emailu a dalších neosobních prostředků kontaktu; prospekty, katalogy, telefonní seznamy, tištěné adresáře, časopisy pro zákazník, a další) | 3 | 4,62 % | 4,62 % |
Sponzoring (Sponzor dává k dispozici finanční částku nebo věcné prostředky a za to dostává protislužbu, která mu pomůže k dosažení marketingových cílů; sponzorování festivalů, kulturních akcí, nadací, prezentace loga při sportovních příležitostech) | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
6. Jakou formu byste upřednostňovali u firmy s oděvním sortimentem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama | 21 | 32,31 % | 32,31 % |
Osobní prodej | 18 | 27,69 % | 27,69 % |
Podpora prodeje | 17 | 26,15 % | 26,15 % |
Přímý marketing | 6 | 9,23 % | 9,23 % |
Nová média | 2 | 3,08 % | 3,08 % |
Sponzoring | 1 | 1,54 % | 1,54 % |
7. Jakou komunikaci obecně upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neosobní (Média, prostředí, události | 31 | 47,69 % | 47,69 % |
Osobní (Rozhovor dvou, nebo více osob- osobně, telefon, email | 25 | 38,46 % | 38,46 % |
Je mi to jedno | 9 | 13,85 % | 13,85 % |
8. Jakou komunikaci upřednostňujete u firmy s oděvním sortimentem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobní | 27 | 41,54 % | 41,54 % |
Neosobní | 26 | 40 % | 40 % |
Je mi to jedno | 12 | 18,46 % | 18,46 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.