Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Pazderová
Šetření:31. 10. 2011 - 07. 11. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

předem děkuji za vyplnění dotazníku. Jedná se o průzkum k seminární práci ohledně ponětí a oblíbenosti forem komunikace z hlediska zákazníka.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu RV Fashion?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5483,08 %83,08 %  
Ano, mám o ní ponětí1116,92 %16,92 %  

Graf

2. Jaké formy komunikace se zákazníkem znáte? (reklama, osobní prodej…)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Dealerství - podomní prodej, osobní prodej, inzerce v novinách a televizi, přehlídkové akce atd.

Eshop, telefonický prodej, kamenné prodejny, podomní prodej, letáky

forma pestni v pripade ze se mu neco nelibyyy,forma usmevu v pripade ze je spokejeny a nestezuje si..

Internetový obchod

jbl

letáky, plakáty, reklamní spoty v médiích, inzerce, spamy

není čas je vypisovat, měli jste dát názvy a možnost zaškrtávat je

Oboje

osobně např. na ulici, v obchodě apod., reklama přes media, přes telefon, přes email, ...

osobní a neosobní formy kumunikace (např. přímý marketing, podpora prodeje, výstavy a veletrhy, PR, reklama, osobní prodej, sponzoring...

osobní prodej

osobni prodej

osobní prodej

osobní prodej, internetový nákup u již ověřených značek (doporučeno od přátel, rodiny apod.)

osobní prodej, marketing, reklama

osobní prodej, reklama

Osobný predaj, reklama, inzercia, internet

písemný, telefonický, osobní

PR, reklama, osobní prodej, podpora prodeje

PR, reklama, osobní prodej, předváděcí akce, podpora prodeje

PR, sales promotion, reklama

priamy predaj, reklama, public relations, mailova komunikacia - zasielanie akciovych emailov a letakov, rozhlas-TV

propagace v obchodních centrech, reklama v televizi, novinách, bilboardy

přímý marketing, reklama, osobní kontakt

Reklama Osobní prodej PR Direkt marketing Podpora prodeje

Reklama Osobní prodej Podpora prodeje Přímý marketing

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama (tisk, bilboardy, svetelne tabule, radio, televize, internet) predvadeci akce promoakce rozdavani vrozku (pred skolou, v metru, vOC)

reklama, letáky, internet

reklama, osobní prodej

reklama, osobní prodej

reklama, osobní prodej

reklama, osobní prodej, direct mail, reply card,

reklama, osobní prodej, e-mail, telemarketing

Reklama, osobní prodej, guerilla marketing, internetový prodej apod

reklama, osobní prodej, internetový prodej, telefonický prodej, sponzoring, soutěže, slevy, ochutnávky

reklama, osobní prodej, oslovení mailem, telefonem, letáky, poštovní zásilky, billboardy,

reklama, osobní prodej, podpora prodeje, product placement, PR, sponzoring, nová média, přímý marketing

reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations apod.

reklama, osobní prodej, pr

reklama, osobní prodej, prodej po telefonu

reklama, osobní prodej, prodej po telefonu

reklama, osobní prodej, slevy, dárky,...

reklama, osobní prodej, telemarketing

reklama, osobní prodej, telemarketing

reklama, osobní prodej...

Reklama, osobní prodej...

reklama, podpora predaja, osobný predaj,ústne podanie, public relations

reklama, PR, osobní prodej...

reklama, PR, osobny predaj, podpora predaja, direkt marketing

reklama, přímá komunikace, Public Relations , podpora prodeje

reklama, public relations, osobní prodej, virální marketing, gerilla marketing, přímý marketing, podpora prodeje

Reklama,letáky,telekomunikační zařízení,osobní kontakt...

Reklama,media

Reklama,osobní prodej

reklamy

tištěná reklama, elektronická reklama, osobní prodej, doporučení znáným

Twitter, email, Adsense reklama, placene recenze

Všechny :-)

výše zmíněné, direct mail, digitální komunikace (fb, twitter, ...), podpora prodeje, sponzoring, reklama v místě prodeje, eventy, soutěže, veletrhy a výstavy, PR, guerilla marketing, publicita, ...

žádnou

3. Víte co je to Public relations?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím co je PR4569,23 %69,23 %  
Ne1218,46 %18,46 %  
Slyšel/a jsem o tom, ale nevím co to je812,31 %12,31 %  

Graf

4. Víte co jsou to Nová média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3147,69 %47,69 %  
Ano, vím co jsou NM2233,85 %33,85 %  
Slyšel/a jsem o tom, ale nevím co to je1218,46 %18,46 %  

Graf

5. Jakou formu komunikace, jakožto se zákazníkem obecně upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podpora prodeje (Propagace prodeje je soubor krátkodobých stimulů ;prodejní soutěže, ochutnávky zboží, spřažené slevy ,výprodejní slevy, množstevní slevy, běžné slevy, poukázky, kupóny, bezplatné vzorky, bezplatné dárky, prémie, loterie, a další)2640 %40 %  
Reklama (inzerce; inzerci v tisku, televizní spoty, rozhlasové spoty, venkovní reklamu, reklamu v kinech, a další)1624,62 %24,62 %  
Osobní prodej (Osobní prodej je jednání tváří v tvář; představení výrobků obchodními agenty firmy, obchodní setkání, veletrhy a výstavy, a další)1218,46 %18,46 %  
Nová média (Mezi nová média jsou zařazovány např: počítačem manipulované fotografie, pohyblivé, zvukové a světelné objekty, později různé zobrazovací technologie označované jakovirtuální realita, TCP/IP - nazývané dnes příznačně Internet, a další)69,23 %9,23 %  
Přímý marketing (Přímý marketing spočívá ve využívání poštovních zásilek, telefonu, faxu, emailu a dalších neosobních prostředků kontaktu; prospekty, katalogy, telefonní seznamy, tištěné adresáře, časopisy pro zákazník, a další)34,62 %4,62 %  
Sponzoring (Sponzor dává k dispozici finanční částku nebo věcné prostředky a za to dostává protislužbu, která mu pomůže k dosažení marketingových cílů; sponzorování festivalů, kulturních akcí, nadací, prezentace loga při sportovních příležitostech)23,08 %3,08 %  

Graf

6. Jakou formu byste upřednostňovali u firmy s oděvním sortimentem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama2132,31 %32,31 %  
Osobní prodej1827,69 %27,69 %  
Podpora prodeje1726,15 %26,15 %  
Přímý marketing69,23 %9,23 %  
Nová média23,08 %3,08 %  
Sponzoring11,54 %1,54 %  

Graf

7. Jakou komunikaci obecně upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neosobní (Média, prostředí, události3147,69 %47,69 %  
Osobní (Rozhovor dvou, nebo více osob- osobně, telefon, email2538,46 %38,46 %  
Je mi to jedno913,85 %13,85 %  

Graf

8. Jakou komunikaci upřednostňujete u firmy s oděvním sortimentem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní2741,54 %41,54 %  
Neosobní2640 %40 %  
Je mi to jedno1218,46 %18,46 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu RV Fashion?

3. Víte co je to Public relations?

4. Víte co jsou to Nová média?

5. Jakou formu komunikace, jakožto se zákazníkem obecně upřednostňujete?

6. Jakou formu byste upřednostňovali u firmy s oděvním sortimentem?

7. Jakou komunikaci obecně upřednostňujete?

8. Jakou komunikaci upřednostňujete u firmy s oděvním sortimentem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu RV Fashion?

3. Víte co je to Public relations?

4. Víte co jsou to Nová média?

5. Jakou formu komunikace, jakožto se zákazníkem obecně upřednostňujete?

6. Jakou formu byste upřednostňovali u firmy s oděvním sortimentem?

7. Jakou komunikaci obecně upřednostňujete?

8. Jakou komunikaci upřednostňujete u firmy s oděvním sortimentem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pazderová, K.Marketingová komunikace (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17783.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.