Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > nákup přes internet

nákup přes internet

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Šimonková
Šetření:03. 11. 2011 - 15. 11. 2011
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka střední školy. V předmětu ekonomie jsme dostali za úkol vypracovat seminární práci. Vybrala jsem si téma nákup přes internet a chtěla bych vás opoprosit o vyplnění tohoto dotazníku, který mi pomůže se zpracováním práce.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11499,13 %99,13 %  
Ne10,87 %0,87 %  

Graf

2. jak často nakupujete přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednu za měsíc5145,13 %44,35 %  
alespoň jednou za rok3631,86 %31,3 %  
vyjímečně1916,81 %16,52 %  
alespoň jednou za týden76,19 %6,09 %  

Graf

3. Jaké jsou výhody nákupu přes intenet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
levnější8775,65 %75,65 %  
pohodlné (nemusím nikam chodit)8372,17 %72,17 %  
jednodušší nákup7363,48 %63,48 %  
možnost poslání zboží domů6354,78 %54,78 %  
intimita nákupu2219,13 %19,13 %  
jiný důvod21,74 %1,74 %  

Graf

4. Pokud jste v předchozí otázce zvolil/a odpověď: "jiný důvod", napište prosím jaký

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dané zboží se v kamenném obchodě koupit nedá

Nedostupnost zboží v okolí

většinou se jedná o věci, které nejdou sehnat v kamenném obchodě (v mém případě knížky, časopisy a nahrávky mp3)

5. Jaké jsou nevýhody nákupu přes intenet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemůžu si zboží vyzkoušet10793,04 %93,04 %  
obrázek zboží je vylepšen - není potom reálný3530,43 %30,43 %  
nemůžu se poradit s prodejcem2219,13 %19,13 %  
jiný důvod65,22 %5,22 %  

Graf

6. Pokud jste v předchozí otázce zvolil/a odpověď: "jiný důvod", napište prosím jaký

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Pokud chci zboží z internetu provedu průzkum trhu. Zboží zkusím v kamenné prodejně. Recenze na internetu. Pak koupím je jedno jestli internet, nebo kamenný obchod. Nevýhoda - může dojít i prázdná krabice, reklamace.

poštovné

poštovné

problematická reklamace

při reklamaci musím platit další poštovné

Reklamace

Riziko, že zaplatím a peníze už neuvidím

7. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8271,3 %71,3 %  
muž3328,7 %28,7 %  

Graf

8. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let5850,43 %50,43 %  
26 - 35 let2219,13 %19,13 %  
15 - 18 let1916,52 %16,52 %  
36 - 50 let1311,3 %11,3 %  
více jak 50 let32,61 %2,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

2. jak často nakupujete přes internet?

3. Jaké jsou výhody nákupu přes intenet?

5. Jaké jsou nevýhody nákupu přes intenet?

7. Vaše pohlaví

8. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste už někdy něco přes internet?

2. jak často nakupujete přes internet?

3. Jaké jsou výhody nákupu přes intenet?

5. Jaké jsou nevýhody nákupu přes intenet?

7. Vaše pohlaví

8. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimonková, I.nákup přes internet (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://17846.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.