Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Termonáplasti

Termonáplasti

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Šteflová
Šetření:10. 11. 2011 - 21. 11. 2011
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku o používání termonáplastí. Výsledky budou použity pro seminární práci v předmětu marketing.

Odpovědi respondentů

1. Znáte léčbu bolesti kloubů a zad hřejivými náplastmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4351,19 %51,19 %  
ano4148,81 %48,81 %  

Graf

2. Dal(a) byste přednost léčbě hřejivými náplastmi před léky k vnitřnímu užívání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6779,76 %79,76 %  
ne1720,24 %20,24 %  

Graf

3. Znáte některou z těchto značek hřejivých náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Voltaren4958,33 %58,33 %  
Ne3339,29 %39,29 %  
ThermaCare44,76 %4,76 %  
Capsicolle44,76 %4,76 %  

Graf

4. Za jeden kus hřejivé náplasti byste byli ochotni zaplatit (účinnost 24h/ks)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 – 60 Kč4654,76 %54,76 %  
20 – 30 Kč2327,38 %27,38 %  
61 – 100 Kč1315,48 %15,48 %  
101 a více Kč22,38 %2,38 %  

Graf

5. Při koupi léků se rozhoduji především podle

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení lékárníka nebo známých6577,38 %77,38 %  
Kvality4250 %50 %  
Ceny2934,52 %34,52 %  
Značky44,76 %4,76 %  
Reklamy22,38 %2,38 %  

Graf

6. Sportuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 2 krát týdně3541,67 %41,67 %  
Výjimečně2529,76 %29,76 %  
3 až 5 krát týdně2125 %25 %  
Vůbec 33,57 %3,57 %  

Graf

7. Trpíte bolestmi zad nebo kloubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4351,19 %51,19 %  
ne4148,81 %48,81 %  

Graf

8. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3136,9 %36,9 %  
Pracující student2934,52 %34,52 %  
Zaměstnanec – sedavé zaměstnání1821,43 %21,43 %  
Zaměstnanec – fyzicky náročné zaměstnání55,95 %5,95 %  
Důchodce11,19 %1,19 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5970,24 %70,24 %  
muž2529,76 %29,76 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 245666,67 %66,67 %  
25 – 352125 %25 %  
36 – 5555,95 %5,95 %  
56 a více let22,38 %2,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte léčbu bolesti kloubů a zad hřejivými náplastmi?

2. Dal(a) byste přednost léčbě hřejivými náplastmi před léky k vnitřnímu užívání?

3. Znáte některou z těchto značek hřejivých náplastí?

4. Za jeden kus hřejivé náplasti byste byli ochotni zaplatit (účinnost 24h/ks)

5. Při koupi léků se rozhoduji především podle

6. Sportuji

7. Trpíte bolestmi zad nebo kloubů?

8. Jsem

9. Pohlaví

10. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte léčbu bolesti kloubů a zad hřejivými náplastmi?

2. Dal(a) byste přednost léčbě hřejivými náplastmi před léky k vnitřnímu užívání?

3. Znáte některou z těchto značek hřejivých náplastí?

4. Za jeden kus hřejivé náplasti byste byli ochotni zaplatit (účinnost 24h/ks)

5. Při koupi léků se rozhoduji především podle

6. Sportuji

7. Trpíte bolestmi zad nebo kloubů?

8. Jsem

9. Pohlaví

10. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šteflová, Š.Termonáplasti (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18041.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.