Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tabulkové čokolády

Tabulkové čokolády

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Špidlová
Šetření:11. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:265
Počet otázek (max/průměr):28 / 26.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení a milí,

 

prosím o vyplnění dotazníku, který je podkladem pro mou diplomovou práci na téma "Segmentace trhu tabulkových čokolád".

 

Děkuji za Váš čas a ochotu!

 

Veronika Špidlová

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25596,23 %96,23 %  
ne103,77 %3,77 %  

Graf

2. Jedl/a jste v posledních 12 měsících tabulkovou čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25399,22 %95,47 %  
ne20,78 %0,75 %  

Graf

3. Uveďte, prosím, jak často jíte tabulkovou čokoládu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x měsíčně8332,55 %31,32 %  
1x měsíčně5320,78 %20 %  
1x týdně5220,39 %19,62 %  
více jak 1x týdně4015,69 %15,09 %  
méně jak 1x měsíčně2710,59 %10,19 %  

Graf

4. Pokud tabulkovou čokoládu načnete, sníte (ji) během dne

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jeden nebo více proužků13251,76 %49,81 %  
celou10340,39 %38,87 %  
pouze pár kostiček tzn. méně než jeden proužek207,84 %7,55 %  

Graf

5. V jakou denní tabulkovou čokoládu obvykle jíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kdykoliv11545,1 %43,4 %  
odpoledne8834,51 %33,21 %  
večer/v noci4216,47 %15,85 %  
ráno/dopoledne103,92 %3,77 %  

Graf

6. V jakém ročním období tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (jedna až čtyři odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zima22688,63 %85,28 %  
podzim18371,76 %69,06 %  
jaro13552,94 %50,94 %  
léto10842,35 %40,75 %  

Graf

7. V jakých situacích tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když na ní máte chuť23592,16 %88,68 %  
když relaxujete (TV, čtení apod.)11645,49 %43,77 %  
když jste ve stresu8734,12 %32,83 %  
když potřebujete dobít energii8031,37 %30,19 %  
když máte hlad249,41 %9,06 %  
ze zvyku145,49 %5,28 %  
když mi někdo nabídne10,39 %0,38 %  
když mám krámy (pozn.: Kro Kro) :)10,39 %0,38 %  
pred sportem, pred ucenim10,39 %0,38 %  
Zhulenecka žranice10,39 %0,38 %  
u kávy10,39 %0,38 %  
při učení10,39 %0,38 %  
pri uceni 10,39 %0,38 %  
ke kafi10,39 %0,38 %  
po jídle10,39 %0,38 %  
kdyt mi ji někdo nabídne10,39 %0,38 %  
když se nudím10,39 %0,38 %  
k snídani10,39 %0,38 %  
na výletě10,39 %0,38 %  
na návštěvě10,39 %0,38 %  

Graf

8. Kde nejčastěji jíte tabulkovou čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma20680,78 %77,74 %  
v práci/škole239,02 %8,68 %  
na výletech155,88 %5,66 %  
při sportu41,57 %1,51 %  
kdekoliv20,78 %0,75 %  
Kdekoli20,78 %0,75 %  
všude10,39 %0,38 %  
nic10,39 %0,38 %  
na koleji10,39 %0,38 %  

Graf

9. Jaký druh tabulkové čokolády máte nejradši?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčná16564,71 %62,26 %  
hořká3714,51 %13,96 %  
s obsahem kakaa vyšším než 70%2911,37 %10,94 %  
bílá249,41 %9,06 %  

Graf

10. Máte rádi tabulkovou čokoládu s přísadami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19676,86 %73,96 %  
ne5923,14 %22,26 %  

Graf

11. Které přísady/náplně máte v tabulkové čokoládě nejradši? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oříšky14473,47 %54,34 %  
karamelová náplň7136,22 %26,79 %  
jogurtová náplň7136,22 %26,79 %  
nugátová náplň6533,16 %24,53 %  
želé4321,94 %16,23 %  
"bublinky"3819,39 %14,34 %  
aroma (máta, pomeranč, chilli apod.)3417,35 %12,83 %  
ovocná náplň3115,82 %11,7 %  
sušené ovoce3015,31 %11,32 %  
mátová náplň147,14 %5,28 %  
marcipan31,53 %1,13 %  
lupínky10,51 %0,38 %  
Cereálie10,51 %0,38 %  
susenka10,51 %0,38 %  
forte10,51 %0,38 %  
marcipánová náplň (Milka)10,51 %0,38 %  
chocolate mousse10,51 %0,38 %  
mandle10,51 %0,38 %  
mandlová10,51 %0,38 %  
mléčná náplň10,51 %0,38 %  
marcipán,pistácie10,51 %0,38 %  

Graf

12. Uveďte, prosím, jak často si tabulkovou čokoládu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více jak 1x týdněotázka č. 13, 1x týdněotázka č. 13, 2 - 3x měsíčněotázka č. 13, 1x měsíčněotázka č. 13, méně jak 1x měsíčněotázka č. 13, sám/sama si ji nekupujiotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x měsíčně7027,45 %26,42 %  
1x měsíčně5822,75 %21,89 %  
sám/sama si ji nekupuji4316,86 %16,23 %  
1x týdně3714,51 %13,96 %  
méně jak 1x měsíčně3011,76 %11,32 %  
více jak 1x týdně176,67 %6,42 %  

Graf

13. Jakou gramáž tabulkové čokolády si nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100g16276,42 %61,13 %  
více než 100g3215,09 %12,08 %  
méně než 100g188,49 %6,79 %  

Graf

14. Jak Vás při rozhodování o koupi tabulkové čokolády ovlivňují následující faktory? (1 - vůbec ne; 2 - spíše ne; 3 ani ano ani ne; 4 - spíše ano; 5 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.1841.263
značka3.8821.302
reklama2.2451.298
obal2.9481.285
vlastní zkušenost4.3921.502
doporučení rodiny/přátel3.4291.056

Graf

15. Kupujete si novinky na trhu tabulkových čokolád?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne11554,25 %43,4 %  
spíše ano6530,66 %24,53 %  
ne198,96 %7,17 %  
ano136,13 %4,91 %  

Graf

16. Kde si nejčastěji tabulkovou čokoládu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket9645,28 %36,23 %  
hypermarket7937,26 %29,81 %  
malá prodejna2511,79 %9,43 %  
diskont52,36 %1,89 %  
trafika/kiosek10,47 %0,38 %  
vietnamci :)10,47 %0,38 %  
nevím, různě10,47 %0,38 %  
Na internetu10,47 %0,38 %  
Co mám po cestě do práce10,47 %0,38 %  
tam, kde se prodává10,47 %0,38 %  
kdekoliv10,47 %0,38 %  

Graf

17. Z jakého důvodu si tabulkovou čokoládu na výše uvedeném místě kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blízkost bydliště8741,04 %32,83 %  
velký výběr4822,64 %18,11 %  
výhodné ceny2712,74 %10,19 %  
blízkost práce/školy2612,26 %9,81 %  
vyhovující otevírací doba136,13 %4,91 %  
při velkém nákupu10,47 %0,38 %  
prostě tam nakupuju :)10,47 %0,38 %  
blízkost koleje10,47 %0,38 %  
je to náš obchod, nebudu chodit ke konkurenci.10,47 %0,38 %  
kupuji ji společně s velkým nákupem10,47 %0,38 %  
je to při cestě, když jedu autem10,47 %0,38 %  
Protože jsem zrovna poblíž10,47 %0,38 %  
kvalitnější čokolády10,47 %0,38 %  
nevím10,47 %0,38 %  
nic10,47 %0,38 %  
nakupuji i ostatní věci10,47 %0,38 %  

Graf

18. Které značky tabulkových čokolád si nejčastěji kupujete? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka18587,26 %69,81 %  
Orion10248,11 %38,49 %  
Lindt5927,83 %22,26 %  
Ritter Sport4521,23 %16,98 %  
Schöegetten3717,45 %13,96 %  
Figaro3616,98 %13,58 %  
maloobchodní značky (Tesco, Albert, ...)94,25 %3,4 %  
fair trade produkty, Cote d'Or10,47 %0,38 %  
Geisha10,47 %0,38 %  
Fazer10,47 %0,38 %  
Geisha (Fazer)10,47 %0,38 %  
Choco-Coeur10,47 %0,38 %  
zora10,47 %0,38 %  
dorina10,47 %0,38 %  
Kinder čokoláda10,47 %0,38 %  
Kinder 10,47 %0,38 %  
Geisha, Crunch (Kraft), Cadburry10,47 %0,38 %  
Madanga10,47 %0,38 %  

Graf

19. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka tabulkové čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka14958,43 %56,23 %  
Lindt4015,69 %15,09 %  
Orion218,24 %7,92 %  
Ritter Sport207,84 %7,55 %  
Figaro124,71 %4,53 %  
Schöegetten51,96 %1,89 %  
Cote d'Or10,39 %0,38 %  
Dřív jednoznačně Geisha, teď změnili recepturu :/10,39 %0,38 %  
sám si nekupuji10,39 %0,38 %  
Geisha (Fazer)10,39 %0,38 %  
Michal Cluizel10,39 %0,38 %  
Kinder10,39 %0,38 %  
Madanga10,39 %0,38 %  
maloobchodní značka (Tesco, Albert, ...)10,39 %0,38 %  

Graf

20. Kterou z níže uvedených značek tabulkových čokolád byste označil/a za "kvalitu za rozumnou cenu"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka13854,12 %52,08 %  
Orion4316,86 %16,23 %  
Schöegetten239,02 %8,68 %  
Figaro176,67 %6,42 %  
Lindt176,67 %6,42 %  
Ritter Sport83,14 %3,02 %  
maloobchodní značka (Tesco, Albert, ...)31,18 %1,13 %  
žádnou10,39 %0,38 %  
U strejdu10,39 %0,38 %  
sám si nekupuji10,39 %0,38 %  
zora10,39 %0,38 %  
nemám představu o cenách10,39 %0,38 %  
Kinder čokoláda10,39 %0,38 %  

Graf

21. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20878,49 %78,49 %  
muž5721,51 %21,51 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let19071,7 %71,7 %  
26 - 35 let4617,36 %17,36 %  
18 let a méně228,3 %8,3 %  
36 - 50 let72,64 %2,64 %  

Graf

23. Máte partnera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16963,77 %63,77 %  
ne9636,23 %36,23 %  

Graf

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 6 000 Kč12246,04 %46,04 %  
10 001 - 20 000 Kč5119,25 %19,25 %  
6 001 - 10 000 Kč4015,09 %15,09 %  
20 001 - 30 000 Kč3713,96 %13,96 %  
30 001 - 40 000 Kč103,77 %3,77 %  
40 001 Kč a více51,89 %1,89 %  

Graf

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské12045,28 %45,28 %  
středoškolské s maturitou11944,91 %44,91 %  
základní249,06 %9,06 %  
vyučen20,75 %0,75 %  

Graf

26. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující student/ka (brigáda)9736,6 %36,6 %  
nepracující student8933,58 %33,58 %  
zaměstnaný/á6323,77 %23,77 %  
nezaměstnaný/á114,15 %4,15 %  
v domácnosti51,89 %1,89 %  

Graf

27. Ve kterém kraji bydlíte? (Uveďte ten kraj, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. m. Praha10439,25 %39,25 %  
Středočeský3212,08 %12,08 %  
Jihomoravský269,81 %9,81 %  
Moravskoslezský166,04 %6,04 %  
Zlínský145,28 %5,28 %  
Jihočeský114,15 %4,15 %  
Olomoucký114,15 %4,15 %  
Plzeňský83,02 %3,02 %  
Královéhradecký83,02 %3,02 %  
Liberecký83,02 %3,02 %  
Ústecký83,02 %3,02 %  
Karlovarský72,64 %2,64 %  
Pardubický72,64 %2,64 %  
Vysočina51,89 %1,89 %  

Graf

28. Jak velké je město, ve kterém bydlíte? (Uveďte to město, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 001 a více obyvatel13450,57 %50,57 %  
20 001 - 100 000 obyvatel4316,23 %16,23 %  
5 001 - 20 000 obyvatel3613,58 %13,58 %  
do 1 000 obyvatel2910,94 %10,94 %  
1 001 - 5 000 obyvatel207,55 %7,55 %  
5 001 - 20 000              5 001 - 20 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel20,75 %0,75 %  
5 001 - 20 000              5 001 - 20 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,38 %0,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Uveďte, prosím, jak často jíte tabulkovou čokoládu

  • odpověď více jak 1x týdně:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 1x týdně na otázku 12. Uveďte, prosím, jak často si tabulkovou čokoládu kupujete?

14. Jak Vás při rozhodování o koupi tabulkové čokolády ovlivňují následující faktory? (1 - vůbec ne; 2 - spíše ne; 3 ani ano ani ne; 4 - spíše ano; 5 - rozhodně ano)

  • odpověď vlastní zkušenost=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení rodiny/přátel=5 na otázku 14. Jak Vás při rozhodování o koupi tabulkové čokolády ovlivňují následující faktory? (1 - vůbec ne; 2 - spíše ne; 3 ani ano ani ne; 4 - spíše ano; 5 - rozhodně ano)

18. Které značky tabulkových čokolád si nejčastěji kupujete? (max. 3 odpovědi)

  • odpověď Figaro:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Figaro na otázku 19. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka tabulkové čokolády?
  • odpověď Orion:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orion na otázku 19. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka tabulkové čokolády?

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

  • odpověď do 6 000 Kč:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměstnaný/á na otázku 26. Jste

26. Jste

  • odpověď zaměstnaný/á:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 40 000 Kč na otázku 24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

28. Jak velké je město, ve kterém bydlíte? (Uveďte to město, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

  • odpověď 100 001 a více obyvatel:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hl. m. Praha na otázku 27. Ve kterém kraji bydlíte? (Uveďte ten kraj, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi čokoládu?

2. Jedl/a jste v posledních 12 měsících tabulkovou čokoládu?

3. Uveďte, prosím, jak často jíte tabulkovou čokoládu

4. Pokud tabulkovou čokoládu načnete, sníte (ji) během dne

5. V jakou denní tabulkovou čokoládu obvykle jíte?

6. V jakém ročním období tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (jedna až čtyři odpovědi)

7. V jakých situacích tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (max. 3 odpovědi)

8. Kde nejčastěji jíte tabulkovou čokoládu?

9. Jaký druh tabulkové čokolády máte nejradši?

10. Máte rádi tabulkovou čokoládu s přísadami?

11. Které přísady/náplně máte v tabulkové čokoládě nejradši? (max. 3 odpovědi)

12. Uveďte, prosím, jak často si tabulkovou čokoládu kupujete?

13. Jakou gramáž tabulkové čokolády si nejčastěji kupujete?

14. Jak Vás při rozhodování o koupi tabulkové čokolády ovlivňují následující faktory? (1 - vůbec ne; 2 - spíše ne; 3 ani ano ani ne; 4 - spíše ano; 5 - rozhodně ano)

15. Kupujete si novinky na trhu tabulkových čokolád?

16. Kde si nejčastěji tabulkovou čokoládu kupujete?

17. Z jakého důvodu si tabulkovou čokoládu na výše uvedeném místě kupujete?

18. Které značky tabulkových čokolád si nejčastěji kupujete? (max. 3 odpovědi)

19. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka tabulkové čokolády?

20. Kterou z níže uvedených značek tabulkových čokolád byste označil/a za "kvalitu za rozumnou cenu"?

21. Jste

22. Jaký je Váš věk?

23. Máte partnera?

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jste

27. Ve kterém kraji bydlíte? (Uveďte ten kraj, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

28. Jak velké je město, ve kterém bydlíte? (Uveďte to město, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi čokoládu?

2. Jedl/a jste v posledních 12 měsících tabulkovou čokoládu?

3. Uveďte, prosím, jak často jíte tabulkovou čokoládu

4. Pokud tabulkovou čokoládu načnete, sníte (ji) během dne

5. V jakou denní tabulkovou čokoládu obvykle jíte?

6. V jakém ročním období tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (jedna až čtyři odpovědi)

7. V jakých situacích tabulkovou čokoládu nejčastěji jíte? (max. 3 odpovědi)

8. Kde nejčastěji jíte tabulkovou čokoládu?

9. Jaký druh tabulkové čokolády máte nejradši?

10. Máte rádi tabulkovou čokoládu s přísadami?

11. Které přísady/náplně máte v tabulkové čokoládě nejradši? (max. 3 odpovědi)

12. Uveďte, prosím, jak často si tabulkovou čokoládu kupujete?

13. Jakou gramáž tabulkové čokolády si nejčastěji kupujete?

14. Jak Vás při rozhodování o koupi tabulkové čokolády ovlivňují následující faktory? (1 - vůbec ne; 2 - spíše ne; 3 ani ano ani ne; 4 - spíše ano; 5 - rozhodně ano)

15. Kupujete si novinky na trhu tabulkových čokolád?

16. Kde si nejčastěji tabulkovou čokoládu kupujete?

17. Z jakého důvodu si tabulkovou čokoládu na výše uvedeném místě kupujete?

18. Které značky tabulkových čokolád si nejčastěji kupujete? (max. 3 odpovědi)

19. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka tabulkové čokolády?

20. Kterou z níže uvedených značek tabulkových čokolád byste označil/a za "kvalitu za rozumnou cenu"?

21. Jste

22. Jaký je Váš věk?

23. Máte partnera?

24. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jste

27. Ve kterém kraji bydlíte? (Uveďte ten kraj, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

28. Jak velké je město, ve kterém bydlíte? (Uveďte to město, ve kterém se nacházíte nejčastěji)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Špidlová, V.Tabulkové čokolády (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18048.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.