Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s e-shopem Alfa Computer a.s.

Spokojenost zákazníků s e-shopem Alfa Computer a.s.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Fialová
Šetření:11. 11. 2011 - 18. 11. 2011
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

právě před sebou máte dotazník, který zkoumá spokojenost zákazníků se službami společnosti Alfa Computer a.s. Údaje získané z tohoto dotazníku slouží jako podklad pro zpracování semestrální práce. U každého tvrzrní označte, prosím, vždy nejvýše jednu odpověď. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než 5 minut.

Děkujeme Vám za čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Webové stránky společnosti Alfa Computer a.s. jsou na velmi dobré úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3851,35 %51,35 %  
spíše souhlasím2837,84 %37,84 %  
nevím56,76 %6,76 %  
spíše nesouhlasím34,05 %4,05 %  

Graf

2. Webové stránky společnosti jsou přehledné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3952,7 %52,7 %  
spíše souhlasím2837,84 %37,84 %  
nevím56,76 %6,76 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  

Graf

3. Společnost se dobře prezentuje na veřejnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3851,35 %51,35 %  
spíše souhlasím1824,32 %24,32 %  
nevím1418,92 %18,92 %  
spíše nesouhlasím45,41 %5,41 %  

Graf

4. Od této společnosti očekávám služby na velmi dobré úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5168,92 %68,92 %  
spíše souhlasím1925,68 %25,68 %  
nevím34,05 %4,05 %  
spíše nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

5. Společnost poskytuje služby na velmi dobré úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3750 %50 %  
spíše souhlasím3141,89 %41,89 %  
nevím56,76 %6,76 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

6. Společnost na svých stránkách poskytuje dostatečné množství informací o výrobcích, které prodává.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3243,24 %43,24 %  
souhlasím3040,54 %40,54 %  
nevím68,11 %8,11 %  
spíše nesouhlasím45,41 %5,41 %  
nesouhlasím22,7 %2,7 %  

Graf

7. Tato společnost má velmi dobrou úroveň poskytovaných doprovodných služeb (dárky k vybraným produktům apod.).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3648,65 %48,65 %  
spíše souhlasím2027,03 %27,03 %  
souhlasím810,81 %10,81 %  
spíše nesouhlasím68,11 %8,11 %  
nesouhlasím45,41 %5,41 %  

Graf

8. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, odpovídá jeho kvalitě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3445,95 %45,95 %  
souhlasím2736,49 %36,49 %  
nevím810,81 %10,81 %  
spíše nesouhlasím45,41 %5,41 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

9. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, se nijak dramaticky neliší od cen obdobných e-shopů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3040,54 %40,54 %  
souhlasím1824,32 %24,32 %  
nevím1722,97 %22,97 %  
spíše nesouhlasím68,11 %8,11 %  
nesouhlasím34,05 %4,05 %  

Graf

10. Společnost bych doporučil/a i jiným zákazníkům.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4966,22 %66,22 %  
spíše souhlasím2027,03 %27,03 %  
nevím45,41 %5,41 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

11. Při příštím nákupu obdobného zboží vyhledám opět tento e-shop.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3750 %50 %  
spíše souhlasím2331,08 %31,08 %  
nevím1114,86 %14,86 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

12. Nabídka zboží je z mého pohledu zcela dostatečná.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4155,41 %55,41 %  
spíše souhlasím2128,38 %28,38 %  
nevím810,81 %10,81 %  
nesouhlasím22,7 %2,7 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  

Graf

13. Způsoby platby mi vyhovují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4459,46 %59,46 %  
spíše souhlasím1925,68 %25,68 %  
nevím912,16 %12,16 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  

Graf

14. Způsoby převzetí zboží jsou pro mne vyhovující.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4763,51 %63,51 %  
spíše souhlasím2027,03 %27,03 %  
nevím68,11 %8,11 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

15. Personál je dle mého názoru schopný poradit.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3040,54 %40,54 %  
spíše souhlasím2533,78 %33,78 %  
nevím1722,97 %22,97 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  
spíše nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

16. Personál je dle mého názoru ochotný poradit.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2635,14 %35,14 %  
spíše souhlasím2533,78 %33,78 %  
nevím2027,03 %27,03 %  
nesouhlasím22,7 %2,7 %  
spíše nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

17. Společnost je ochotna vyřídit reklamace bez problémů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4155,41 %55,41 %  
souhlasím1722,97 %22,97 %  
spíše souhlasím1317,57 %17,57 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  
nesouhlasím11,35 %1,35 %  

Graf

18. Společnost je ochotna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů, jak uvádí ve svých reklamačních podmínkách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4459,46 %59,46 %  
souhlasím2027,03 %27,03 %  
spíše souhlasím68,11 %8,11 %  
nesouhlasím22,7 %2,7 %  
spíše nesouhlasím22,7 %2,7 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3851,35 %51,35 %  
muž3648,65 %48,65 %  

Graf

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 let6081,08 %81,08 %  
25 - 34 let912,16 %12,16 %  
35 - 44 let34,05 %4,05 %  
55 a více let22,7 %2,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Personál je dle mého názoru ochotný poradit.

  • odpověď nevím:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Personál je dle mého názoru schopný poradit.

18. Společnost je ochotna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů, jak uvádí ve svých reklamačních podmínkách.

  • odpověď nevím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 17. Společnost je ochotna vyřídit reklamace bez problémů.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Při příštím nákupu obdobného zboží vyhledám opět tento e-shop.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Webové stránky společnosti Alfa Computer a.s. jsou na velmi dobré úrovni.

2. Webové stránky společnosti jsou přehledné.

3. Společnost se dobře prezentuje na veřejnosti.

4. Od této společnosti očekávám služby na velmi dobré úrovni.

5. Společnost poskytuje služby na velmi dobré úrovni.

6. Společnost na svých stránkách poskytuje dostatečné množství informací o výrobcích, které prodává.

7. Tato společnost má velmi dobrou úroveň poskytovaných doprovodných služeb (dárky k vybraným produktům apod.).

8. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, odpovídá jeho kvalitě.

9. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, se nijak dramaticky neliší od cen obdobných e-shopů.

10. Společnost bych doporučil/a i jiným zákazníkům.

11. Při příštím nákupu obdobného zboží vyhledám opět tento e-shop.

12. Nabídka zboží je z mého pohledu zcela dostatečná.

13. Způsoby platby mi vyhovují.

14. Způsoby převzetí zboží jsou pro mne vyhovující.

15. Personál je dle mého názoru schopný poradit.

16. Personál je dle mého názoru ochotný poradit.

17. Společnost je ochotna vyřídit reklamace bez problémů.

18. Společnost je ochotna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů, jak uvádí ve svých reklamačních podmínkách.

19. Jste:

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Webové stránky společnosti Alfa Computer a.s. jsou na velmi dobré úrovni.

2. Webové stránky společnosti jsou přehledné.

3. Společnost se dobře prezentuje na veřejnosti.

4. Od této společnosti očekávám služby na velmi dobré úrovni.

5. Společnost poskytuje služby na velmi dobré úrovni.

6. Společnost na svých stránkách poskytuje dostatečné množství informací o výrobcích, které prodává.

7. Tato společnost má velmi dobrou úroveň poskytovaných doprovodných služeb (dárky k vybraným produktům apod.).

8. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, odpovídá jeho kvalitě.

9. Cena, za kterou společnost zboží nabízí, se nijak dramaticky neliší od cen obdobných e-shopů.

10. Společnost bych doporučil/a i jiným zákazníkům.

11. Při příštím nákupu obdobného zboží vyhledám opět tento e-shop.

12. Nabídka zboží je z mého pohledu zcela dostatečná.

13. Způsoby platby mi vyhovují.

14. Způsoby převzetí zboží jsou pro mne vyhovující.

15. Personál je dle mého názoru schopný poradit.

16. Personál je dle mého názoru ochotný poradit.

17. Společnost je ochotna vyřídit reklamace bez problémů.

18. Společnost je ochotna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů, jak uvádí ve svých reklamačních podmínkách.

19. Jste:

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, F.Spokojenost zákazníků s e-shopem Alfa Computer a.s. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18061.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.