Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televizní reklama

Televizní reklama

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vojta Bílek
Šetření:14. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem dotazníku je zjistit, jak lidé vnímají televizní reklamu.

Odpovědi respondentů

1. Pokud se setkáte s reklamou v televizi, sledujete ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas5662,92 %62,92 %  
ne1719,1 %19,1 %  
ano1617,98 %17,98 %  

Graf

2. Obtěžují Vás reklamní vstupy zasahující do Vašeho oblíbeného pořadu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8898,88 %98,88 %  
ne11,12 %1,12 %  

Graf

3. Jaká by podle Vás televizní reklama měla být?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální2932,58 %32,58 %  
zábavná2831,46 %31,46 %  
pravdivá1415,73 %15,73 %  
informativní77,87 %7,87 %  
důvěryhodná66,74 %6,74 %  
jiné55,62 %5,62 %  

Graf

4. Co Vás na televizní reklamě většinou zaujme? ( Alespoň 3 kritéria, př.: hudba, známá osobnost)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- originalita - vtip - osoba prezentující produkt - + technická zvládnutost

design hudba osobnost

dobrá pointa

hlasitost, hudba, originalita

Hudba Zboží Známá osobnost

hudba

hudba

hudba, délka reklamy, barvy

hudba, design, ztvárnění

Hudba, důvtip, osobnost

hudba, herci, výrobek

hudba, hlášky, oblečení

Hudba, kvalita technického zpracování, originalita

hudba, místo, osobnosti

Hudba, nápad, na co je reklama zaměřena

hudba, nápad, vizuální stránka

hudba, nápadistost, infromativnost

Hudba, nápaditost, vtip

hudba, nápaditost, zábavná

hudba, o jaky produkt jde, vtipnost

hudba, originalita, nápad

hudba, originalita, vtip

hudba, osobnost, originalita

hudba, styl oblékání

hudba, vtip, osobnost

Hudba, vtip, osobnosti

Hudba, vtipnost, grafika

hudba, vtipnost, nápaditost

hudba, vzhled, nápad

hudba, zábavnost, grafika

hudba, zajímavý nápad, nevšednost

hudba, známá osobnost, nový produkt

hudba, známá osobnost, prostředí

hudba, známá osobnost, výrobek

hudba,originalita,napätie

hudba,známá osobnost,ženy

Hudba.

hudba..když hned nevím na co je..mimina

Humor, originalita, hudba.

Informace, grafika,hudba

krásné ženy, hudba, vtip,

myšlenka, realizace, strategie

nápad

nápad

nápad, hudba, cíga, chlast

napad, hudba, delka

nápad, hudba, kreativita

Nápad, oblíbená osobnost, hudba.

nápad, originalita, design, barvy

napad, originalita, vtip

nápad, vtipnost, originalita

Nápad, zpracování, hudba, co možná nejvíc odhalená modelka se surfem na pláži.

nic

Nic.

originalita vtip hudba

originalita, hudba, barvy

originalita, hudba, postavy

originalita, humor, směšnost

originalita, vtip, hudba

originalita, vtip, nenucenost

Originální nápad Vizuální ztvárnění Vtip

originlita, hudba, vtipnost

osobnost - nemusí být známá- musí být něčím zajímavá, důraz na detail- např.záběr na rty, hudba

prostředí, herci, hudba

příběh

vtip, aktuální téma, známá osobnost

Vtip, hudba, design

vtip, nápad, hudba

Vtip, nápad, originalita

vtip, nápad, osobnost

vtip, originalita, hudba

vtip, originalita, inteligence

Vtip, originalita, kvalita provedení, hudba, obsazení

vtip, známá osobnost, hudba

vtip, žena, auto, příroda, známá osobnost, hlasitost, děti

vtipná a originální zápletka, hudba, grafika

vtipnost, nápaditost a originalita

vtipnost, neotřelost, hudba

vtipnost, originalita, hudba

vtipnost, originalita, známá hudba

Zábava Hudba Lidé Prostředí

zábavnost, originalita, poutavost

zajímavý nápad

zápletka originalita hudba

známá osobnost, humor, hudba

známá osobnost, provedení, hudba

známá značka, hudba, nápad

zvěrstva typu zajebaný záchod uprostřed zábavného pořadu (v negativním smyslu samozřejmě :) ), humor, který není humorem, nepravdivé keci - dělání vola ze zákazníka

zvířata, hodba, vtipnost

5. Existuje společnost, jejíž reklamy Vás dokáží zaujmnout? ( V případě kladné odpovědi připište její jméno.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone2123,6 %23,6 %  
ne1820,22 %20,22 %  
kofola66,74 %6,74 %  
coca-cola33,37 %3,37 %  
T-mobile33,37 %3,37 %  
Coca Cola22,25 %2,25 %  
vodafone, kofola22,25 %2,25 %  
nevím22,25 %2,25 %  
ano, vodafone22,25 %2,25 %  
Axe, Old Spice, Jameson, Tullamore Dew, Budweiser,11,12 %1,12 %  
ostatní odpovědi Apple
coca - cola
není
Ano. Skoda
Kofola, automobilky, parfémy, sušenky
čsob
orange
Vodafon
Bud Light
celkově na auta
asi ne
ano - Hypoteční banka, Era
Coca Cola, T-Mobile
Kofola, Vodafone
Kofola, Hornbach.
coca-cola,kofola,heineken
Ne.
ano: reklamy od mobilních operátorů, na auta
Red Bull
ano - Vodafone
...
Kofola, Cocacola
Vodafone, T-Mobile, Google
většinou automobilové
neexistuje
Benetton
orange,t-mobile
Miller
ano, mattoni
2932,58 %32,58 % 

Graf

6. Pokud je nějaký výrobek v televizní reklamě prezentován známou osobností, věříte více tomuto výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3438,2 %38,2 %  
určitě ne3235,96 %35,96 %  
spíše ano1213,48 %13,48 %  
nevím1112,36 %12,36 %  

Graf

7. Preferujete při nákupu výrobek, který znáte z televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas4853,93 %53,93 %  
ne3235,96 %35,96 %  
ano910,11 %10,11 %  

Graf

8. Dokáže Vás samotná reklama přimět k nákupu produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6168,54 %68,54 %  
ano2831,46 %31,46 %  

Graf

9. Myslíte si, že televize je přesycena reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8797,75 %97,75 %  
ne22,25 %2,25 %  

Graf

10. Respondent je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6471,91 %71,91 %  
muž2528,09 %28,09 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15- 257685,39 %85,39 %  
26- 401112,36 %12,36 %  
41- 5522,25 %2,25 %  

Graf

12. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou5460,67 %60,67 %  
vysokoškolské2325,84 %25,84 %  
základní1112,36 %12,36 %  
vyšší odborná škola11,12 %1,12 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pokud se setkáte s reklamou v televizi, sledujete ji?

2. Obtěžují Vás reklamní vstupy zasahující do Vašeho oblíbeného pořadu?

3. Jaká by podle Vás televizní reklama měla být?

5. Existuje společnost, jejíž reklamy Vás dokáží zaujmnout? ( V případě kladné odpovědi připište její jméno.)

6. Pokud je nějaký výrobek v televizní reklamě prezentován známou osobností, věříte více tomuto výrobku?

7. Preferujete při nákupu výrobek, který znáte z televizní reklamy?

8. Dokáže Vás samotná reklama přimět k nákupu produktu?

9. Myslíte si, že televize je přesycena reklamou?

10. Respondent je:

11. Kolik je Vám let?

12. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pokud se setkáte s reklamou v televizi, sledujete ji?

2. Obtěžují Vás reklamní vstupy zasahující do Vašeho oblíbeného pořadu?

3. Jaká by podle Vás televizní reklama měla být?

5. Existuje společnost, jejíž reklamy Vás dokáží zaujmnout? ( V případě kladné odpovědi připište její jméno.)

6. Pokud je nějaký výrobek v televizní reklamě prezentován známou osobností, věříte více tomuto výrobku?

7. Preferujete při nákupu výrobek, který znáte z televizní reklamy?

8. Dokáže Vás samotná reklama přimět k nákupu produktu?

9. Myslíte si, že televize je přesycena reklamou?

10. Respondent je:

11. Kolik je Vám let?

12. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bílek, V.Televizní reklama (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18151.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.